Ukoliko skrining bude populacioni - da svi ljudi starosti između 50 i 70 godina jednom godišnje obave pregled stolice, a potom, ukoliko je pozitivna i kolonoskopiju, može se očekivati da će se za desetak
ŽELIMO da pokažemo da je najbolje lečenje u ranom stadijumu karcinoma debelog creva. Srednji stadijum sa dobrom hirurgijom i multidisciplinarnim pristupom gotovo je izlečiv, a svakako ni metastaze nisu
„Imam rak. Saznao sam pre tri nedelje. Bolest je zahvatila grlo. Ovaj tip kancera nastaje pre svega zbog preterivanja sa alkoholom i duvanom. Pio sam i pušio.“ Ove reči glumca Majkla Daglasa,
Posebno je zanimljiva jedna od poslednjih studija koja govori o značajno manjoj učestalosti tuberkuloze pluća kod onih koji uzimaju dovoljno vitamina D. Tuberkuloza je i onako u velikoj meri pitanje imuniteta. I
Naučnici su proučivali podatke više ranijih studija, kojima je bilo obuhvaćeno do 700.000 ljudi, praćenih i do 20 godina. Zaključili su da konzumiranje bezalkoholnih pića može da doprinese gojaznosati
Oni su - proučivši podatke više ranijih studija, kojima je bilo obuhvaćeno do 700.000 ljudi, praćenih i do 20 godina - zaključili da konzumiranje bezalkoholna pića može doprineti gojaznosati ili razvoju
Redovno konzumiranje jabuka može smanjiti rizik od razvoja raka creva ili rektuma, pokazuje najnovije istraživanje poljskih naučnika. Istraživanje je obuhvatilo 592 pacijenata koji boluju od raka i 765
Sandri S. (57) lekar je otkrio da ima rak debelog creva tačno godinu i jedan dan nakon što je ista bolest dijagnostikovana njenom ocu, tada 78-godišnjaku. - Moj stric i deda takođe su imali istu bolest,
To bi otkriće moglo uticati na širu populaciju, iako je potrebno još dosta istraživanja, kažu naučnici i dodaju da će se tek za nekoliko godina moći utvrditi tačna korist od aspirina. John Burn sa Instituta
Ti rezultati bi mogli da dovedu do razvoja novih terapija, s obzirom da je rak debelog creva među najčešćim oblicima malignih bolesti u razvijenim zemljama. Naučnici su pratili više od hiljadu obolelih
Gotovo svaki treći Amerikanac ponekad mesečari, pokazalo je američko istraživanje po kojem teška depresija i drugi poremećaji spavanja mogu povećati verovatnost hodanja u snu.
Mercedes-Benz je na NAVAK stazi u Subotištu organizovao događaj pod nazivom Star Experience, na kom su predstavnici medija i ljubitelji Mercedesa vozili automobile ove kompanije uz asistenciju profesionalaca.