"Iako ova etapa oduševljava, još je dug put pred nama pre nego što stignemo do cilja stvaranja prilika za svakoga od 3,3 milijarde radne snage u svetu", piše na blogu zamenik predsednika ove kompanije Dip Nišar.
Da bi ostvario taj cilj, LinkedIn računa na razvoj korišćenja svojih usluga putem mobilne tehnologije.
"Do kraja godine, nalozi na mobilnim telefonima predstavljaće više od 50 posto našeg saobraćaja na svetskom nivou", ističe on.
"Već u desetak zemalja poput Kostarike, Malezije, Singapura, Švedske, Ujedinjenih Arapskih Emirata i Velike Britanije, naši članovi koriste više LinkedIn na svojim mobilnim uređajima nego na poslovnim računarima", otkriva on.
Sa sedištem u Silikonskoj dolini u Kaliforniji, kompanija je prisutna u više od 200 zemalja.
U februaru su lansirali i kinesku verziju u pokušaju osvajanja najveće populacije korisnika interneta na svetu.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Komentari 20
Pogledaj komentare