Subota, 19.04.2014.

14:14

Konačno kraj mućkama oko uvoza kola

Primena izmenjenog pravilnika koji predviđa strožu kontrolu prilikom uvoza polovnih vozila u Srbiju počinje danas, najavila je Agencija za bezbednost saobraćaja

Izvor: Tanjug

Konaèno kraj muækama oko uvoza kola IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

54 Komentari

Sortiraj po:

Razočarani

pre 10 godina

... ukinuta je tj. smanjena caraina... sad nekako treba da se nadoknadi razlika i opet će tu razliku placati sirotinja koja kupuje polovnu robu! Stegnite nankare, dobo ih stegnite, pa nek ponude valjane kredite, kao Evropljanima... mozda ce neko i moci da kupi nov auto... A morate da stehnete i uvoznike... Ne moze da se desi da vedna firma uvozi i predstavlja jednu marku, a kada firma propadne, propadne zvamicni servis, marka izgubi poverenje kod kupaca... i moj auto star 2-3 god. izgubi na vrednosti mnogo vise nego na zapadu! Samo polovno je razumno u Srbiji, sve ostalo su gluposti!

hijavata

pre 10 godina

 To je isto kad je neki pametnjakovic izjavio da ce novi stroziji ZOBS da smanji broj poginulih i povredjenih na putevima srbije...i sta se dogodilo? Upravo obrnuto.
Price za malu decu i lakoveran narod...
(Realista, 19. april 2014 16:16)

to je zato sto niko ne postuje zakon i pravila u saobracaju.
Dokle ce te da kukate na neku vlast k'o da su dosli sa druge planete. Ti ljudi su iz naroda. I prvo svi treba da obratimo paznju kako se sami ponasamo a ne da nam je uvek neko drugi kriv.

Ova provera ako stvarno budu nesto i radili, a ne kao tehnicki pregled, mozda bude i bilo koristi. Makar cemo znati da li je auto uvezen razlupan. Ali kao i sa svim ostalim verovatno ce to biti slovo na papiru i pre svega podlozno korupciji kao i sve ostalo.

andrijano

pre 10 godina

pa ovde ne resavaju uvoz havarisanih i automobila sa kamionskim kilometrazama.to treba drzava da resi ako je ima.a posto smo se uverili i uveravamo i dalje da je nema ovaj problem ce ostati samo ce neka taksa biti veca.bezobrazluk.gledaju samo gde da izvuku pare a da zastite svoje potrosace od prevara placeva gde garantuju kilometrazu od 150k a u stvarnosti kola presla preko 300000 kmi u njima treba da vozite decu.veze vi sa zivotom nemate dragi politicari.

Bata

pre 10 godina

Svaka čast Vučiću na uvodjenju novog besmislenog nameta. Svaku odluku koja udara biračko telo po džepu treba pozdraviti, jer to je biračko telo i htelo.

lla

pre 10 godina

slazem se za uvodjenje kontrole,ali takse me brinu,opet po golog...ji,a za par godina najava hapsenja ,mafija izdavala potvrde ,opet pune novine,zatvori i tako u krug.....

uvoznik automobila

pre 10 godina

Tresla se gora, rodio se miš.
Ovo nema veze sa kontrolom. Samo glupost koja će da poskupi svaki auto za 150€.
Ko god želi mogu da mu uvezem auto sa kilometražom njegovih prvih 6 brojeva matičnog broja.
Zašto se na auto od 5.000 kuca faktura od 3.500? Zato što ne želite da platite auto 5.300 koliko košta razlika u PDV-u. Ko još misli da porez plaća prodavac? POREZ UVEK PLAĆA KRAJNJI KUPAC.

tironosaurs

pre 10 godina

Vidim neko spominje novi ZOBS, dnevna svetla i menjanje sijalica. Stvarno mi nije jasno jer vozim Suzuki Swift kupljen nov i u 4 godine sam jednom menjao sijalice.
Ovi kritičari izgleda menjaju svake druge nedelje.

steva

pre 10 godina

U nemačkoj je vraćanje kilometraže na satu krivično delo koje za sobom povlači odgovornost pred sudom a kod nas je to odlika trgovačke snalažljivosti veoma cenjene u društvu.

goran

pre 10 godina

samo su se borili za deo kolaca jer znaju da ce na ovaj nacin uci u sistem korupcije i kriminala..i zaraditi velike pare bez rada i muke.. lopovluk se nastavlja,a cenu toga ce platiti gradjani.. kakva agencija??!! buduci lopovi i aferasi!!

Владимир

pre 10 godina

Чист лоповлук и тачка. Треба сви да залегнемо да се укине та агенција. Верујем да већина људу која је имала посла са том агенцијом зна о чему причам.

nenad tatic

pre 10 godina

zbog svih nerbuloza koje izmislise u proteklih 14 god (zakon o bezbednosti saobracaja, zakon o radu,izgradnji koji je definitivno paralisao gradnju ma da ne pominjem sta sve jos...) koliko vidim sve je manje patriota a sve vise drzavomrzaca...

Milutin

pre 10 godina

Kupiti polovan auto u Srbiji je zaista jako zeznuta stvar. 98% automobila ima vracenu kilometrazu, narocito ako su dizeli u pitanju. DEcko u Pancevu koji je nekada davno popravljao televizore zadnjih 5 godina se enormno obogatio samo vracajuci kilometraze na automobilima koje su prevaranti uvozili u Srbiju. Htedoh da kazem "ljudi", ali preteska je to rec za njih, jer su najmanje ljudi. A nasa vlast umesto da pojednostavi ljudima uvoz, da mozemo sami da odemo po auto, i da ga sami, brzo i lako, prebacimo na nase tablice i nase ime, oni uvode nove haraclije i harace. Imala bi i drzava vise poreza i taksi, a najvise bi izgubili oni koji i treba da izgube, sitni dileri i prepodavci, kao i kojekakvi spediteri i carinici. U Rumuniji kupite BILO koja kola iz EU, dovezete i u jednom danu prebacite na svoje ime, sa 3% poreza. Neka kod nas bude i 30%, nije problem, ali neka bude brzo i bez posrednika.

nik

pre 10 godina

Veliki strucnjaci Okanovic i Stole ponovo imaju resenje za nase probleme. Kao sto su velike rezultate naptavili u slucaju bezbednosti u saobracaju i polaganju voznje, tako ce stvar i ovde da procveta.

mrgud

pre 10 godina

nece doci kraj dok se ne budu uvele drakonske kazne od par miliona dinara za vracenu kilometrazu i za podmladjivanje pa i zatvorska jer vrsite krivicno delo prevare.. a za km moze se vratiti na tabli ali na ECU ne moze, moze se samo resetovati na nulu ali na ecu ostane zabelezeno da je resetovan.

dekila

pre 10 godina

"Na sajtu Agencije www.abs.gov.rs biće objavljene informacije o potrebnoj dokumentaciji i načinu sprovođenja postupka kontrolisanja vozila, zatim uplatni računi za troškove sa iznosima, kao i adrese ispitnih mesta.
Agencija za bezbednost saobraćaja pripremila je odgovarajuću proceduru za ovu aktivnost trudeći se da budućim uvoznicima polovnih vozila omogući brzu i efikasnu uslugu."
1. Ova usluga neće i ne može biti brza
2. Sama ABS nije još na sajtu ništa objavila (ko i gde će to obavljati) a zakon stupa na snagu 19.-strašno
3. Tačna kilometraza ako je dobro odrađeno vraćanje ne može da se utvrdi, samo može da se vidi da je nešto rađeno.
Toliko o tome koliko je to svrsishodno i koliko će značiti krajnjim kupcima (osim kroz nove takse i povećanje krajnje cene vozila)

Volvo

pre 10 godina

Po cenu da budem đavolji advokat, zašto mislite da je nemoguće kupiti polovan automobil sa malom kilkometražom. Ja sam svojevremeno prodao 8 godina star automobil koji je prešao 85 hiljada, mislim da nikada nije prenoćio van podzemne garaže. Mnogi ljudi drže automobil da bi ga imali kada im treba, a ne da bi prelazili velike kilometraže.

Dragan

pre 10 godina

Zna li neko kada ce da puste uvoz iz USA?
U Bosni I Hrvatskoj mogu da se uvoze,samo ovde traze neke ateste koje ne mozes da uradis nigde u Srbiji...Valjda stite velike uvoznike ,Grand auto,Delta auto....stvarno sramota.

suboticanin

pre 10 godina

bio sam u nemackoj,sam,licno da kupim za sebe auto i ustedeo sam min 800 eura,samom cinjenicom da znam sta sam kupio.svojim ocima sam video da ni jedno auto na placevima nije preslo ispod 270.000 km(turci drze)a kod nemca na placu necete naci ispod 3500 eura auto,uz garanciju..kupio sam preko privatnog oglasa,i nasao,opel astru(2002 god),uvezao platio sve dazbine,i izasla me je kao da sam ovde kupio,s tom razlikom,da znam sta sam kupio,dovezao ovde,i koja je km,i u kakvom stanju motor.ako zelite da saznate pravu km,morate otici u fabriku,da vam ocitaju,a to kosta.
kod nemaca je na ceni km,jer nije izvozeno vozilo iznad 220.ooo km i to se placa.
a price dilera autima,o troskovima ...su lepe lazi da bi zaradili(samo jedan primer:dokument EURO-ne morate da platite do 150 e,vec mnogo manje)
trnovit je put do dobrog auta,ali nije ne izvodljiv

MunzeLjux

pre 10 godina

Ko u ovoj zemlji nudi tacne informacije,pa sad od auto dilera trazimo istinu i samo istinu? Koliko nas lazu politicari,nebih trosio reci,o statistickim podacima o standardu i potrosackoj korpi da ne govorimo.Lazu nas deca kad dodju iz skole,kolege na poslu jedno pricaju u lice drugo iza ledja.Lazu nas na pijacama dok kradu na meri,a u marketima prodaju robu ciji sadrzaj ne odgovara ispisanom na etiketi.Datumi na prehrambenim artiklima se prelepljuju.Ljudi shvatite jednom,ovo se ne radi da bi vama neko pomogao,vec da bi drzava uzela neke pare jer je pred bankrotom.Od koga uzeti,ako ne od onih koji besne i u doba krize pazare skupocena kola od 2750 evra.

bogdan

pre 10 godina

I koliko to košta onog koji ga uvozi?Izmišljena agencija za otimanje para.Umesto da smanjuju broj agencija derikoža,osnivaju nove.Pred izbore su pevali drugu pesmu.A tek će da bude deranje građana.

boris

pre 10 godina

Dragi kupci, verujte da vam je bolji bilo koji novi automobil od polovnog iz uvoza. Velike su mahinacije i prevare, mislim da drzava nece moci da se izbori sa auto dilerima a i EU ce forsirati da se resi krseva i izveze ih na istok Evrope van EU. Kad kupite automobil na koji nemate garanciju, puno presao, u slucaju dizela nastaje muka pocevsi od DPF filtera cija reparacija ide do 800eur, onda npr. zamajac isto oko 800eur dok zamenite gume uglavnom lose, potrosene kocnice i ako uradite servis redovni ceh je vec enorman, nedaj boze jos nekog kvara. Sve u svemu novi 500L ili nova Dacia je zakon, bar imate garanciju. Ja sam se zaprepastio kao dokaz ovoj prici prosle godine na Bubanj Potoku, likovi prodaju dosta dobra kola (oko 15H.eur) koja su vozili godinu dve i sad prodaju jer nemaju novac za odrzavanje a na njima toliko celave i istrosene gume da ni na reciklazu nebi ih primili, a sve baja do baje fensi smensi, ccc..

Mikan

pre 10 godina

Sve ce to samo više kostati nas potencionalne kupce,cene će ići na gore i kraj priče. Nema tu ni pojma o utvrđivanju kilometraze i ostalog... Mnogobrojne agencije moraju nesto da izmisljaju kako ih Vučko nebi pedalirao ! Drzavi svakako treba para,nekako mora doci do njih.,. i to vam je to....

zee german

pre 10 godina

Leglo i pocetak korupcije lezi u vestackom stvaranju guzvi i velikoj administrasciji, oni koji se raduju ovome neka se dobro zamisle, kupac je taj koji sve to na kraju plati, od tih tehnickih pregleda nema nista onaj ko se razume u tematiku shvatice sta sam hteo da kazem, to ce biti smejurija ... isti ti koji bi trebali da rade te preglede jos uvek nemaju podatke sdta da gledaju i koju dokumentaciju da traze i kolike ce takse biti, msm zakon je stupio na snagu 19.04 a u utorak se i dalje nece znati ko i sta, jos jedan od razloga zasto nije odlozeno do oktobra je taj sto mi nemamo VLADU odnosono nema ko da potpise odlaganje

mirko

pre 10 godina

svaki auto uvezen u Srbiji je sa po 150-170h.km.kao da ih svabe voze u garazi samo zato sto znaju da ih mi posle kupujemo.zalosno,bolno,katostrofalno....

bole

pre 10 godina

Trebalo je samo odrediti da se uvoze kola SA servisnom knjižicom,a ako neko proba da je falsifikuje...ruka na panj na sred stadiona.Očas rešen problem.

Milan

pre 10 godina

Ma vazno je da smo mi uveli da nam gore svetla preko cele godine a po gotovu po onoj zari od 40 C.Meni je od tada mnogo lakse da vozim.Jednostavno Komitet za saobracaj nam je svima otvorio oci.Nismo ni bili svesni svog neznanja da je upravo to ono sto spasava zivote.Pri tome svako malo imamo zanimaciju menjanja sijalica na nasim automobilima pa kada to uspemo sami da izvedemo osecamo se nekako korisniji po svoju familiju i drustvo.A da zamalo da zaboravim i atest.Da taj atest i reatest nije uveden mi bi do sada verovatno svi kolektivno eksplodirali od raznoraznih plinova ili gasova kako vam volja.More davno sam rekao da je ovo sve trebalo benzinom posuti, zapaliti pa nanovo sve napraviti.Pre bi smo se unormalili nego sa ovim SKJ kadrovima.

zoki

pre 10 godina

Treba da se uvede porez na celi iznos vozila koje se prodaje kupuje a koje se nalazi na placu.Jer kad kupujemo vozilo cena je recimo 5000 eura a kad zatrazimo racun za kupljeno vozilo dobijamo ga na iznos od 3500 do 3800 Eura.Zasto Automobilska mafija ne plati i porez na tih 1500 ili 1200 eura jer jer tu razliku stavljaju u dzep.A jedno prodato vozilo gde je sakriven odredjeni iznos moze doneti jednu platu ili pomoc za trudnicu kao i za decu bez roditeljskog staranja u iznosu oko 200-300 eura.To nadlezni treba da proprate jer se tu svasta radi.A takse za OVO ILI ONO SU SMESNE U ODNOSU NA PRIKRIVENI pdv..

put pod noge

pre 10 godina

Ljudi kad kupujete polovnjak sednite na bus i pravac po auto, prezivecete to malo mucenje. Sto bih kupovao ko zna sta i jos da zaradjuju na meni?

vladimir nbgd

pre 10 godina

Nije tacno da se sve firme sluze vracanjem kilometraze, ima firmi koje su clanovi velikih lizing kuca u svetu i prodaju kola do 4g. iz lizinga sa garantovanom kilometrazom i gde su vam pre licitacije prikazane samo mane i gde je moguce da vam dozvole da sami licitirate a oni naplate samo svoju malu proviziju za placanje, prevoz, i carinjenje.Njima je jedini interes da vi budete zadovoljni, jer ce te im vi dovesti novog kupca a prepoznacete ih po uredjenosti placeva za prodaju vozila i lokacijama.

tragedija

pre 10 godina

pazi da vam ne kazu kako ce ustanoviti pravu kilometrazu-i do sad ste dzabe bacali pare na vracanje kilometraze a i ubuduce vam se jos crnje pise,nije ovo ni pocetak tek idu izmene zakona o poslovanju,o saobracaju i o bezbednosti-drzava nema para i nastupice sa zestokim kaznama po tim novim zakonima a autoplacevi ce izmedju ostalih biti meta poreske uprave,saobracajne inspekcije i ostalih naplacivaca milionskih kazni-cak ce biti na leto akcija''sabac-eko grad'' pa vi vidite sta pod tim drzava planira da uradi-mnooogoo ste se osilili sad ce Vucic da vam objasni sta je drzava!

to je tako kad svako radi sve

pre 10 godina

U stara vremena polovna vozila su se uvozila iskljucivo individualno, pojedinacno svako za sebe licno, a nova vozila su uvozila i prodavala preduzeca registrovana za tu delatnost.Greska se odmah pojavila kad je pojedincu dozvoljeno da uvozi neogranicen broj automobila i time mu dalo porostora da vrsi odredjene radnje na vozlilima u cilju skrivanja pravih karakteristika i odlika automobila.Polovna vozila bi trebalo dozvoliti iskljucivo na ime i samo jednom u pet ili deset godina i sve ce doci na svoje mesto, ovako ce naglo opasti prihodi od tih poslova jer ce za vecinu sve to postati nedostupno.Mogu i da se pozovem na slobodu kretanja roba i kapitala ali za nasu zemlju je to jos daleka buducnost.

србин ло

pre 10 godina

Само да се зна нема тачног утврђивања километраже нити ови технички прегледи то могу да утврде!

karlo

pre 10 godina

Pa dabome, kod nas su sva kola presla 134000km. ako pogledate isti takav auto, po godistu, boji, i kilometrazi, videcete da u svetu kosta vise nego kod nas. Pri tome je u ovu cenu kod nas uracunata zarada i svi troskovi onoga ko ga prodaje. Dakle nesto tu ne stima. Verovatno je da su ova kola ikod nas kupljena sa 600 000 km, kupljena na veliko pa su zbog toga jeftina. Ima jos nesto tu, kako ce nasi eksperti da utvrde stvarnu kilometrazu kad je to nemoguce! To ne mogu ni iskusni i znanjem potkovani serviseri da ne govorim o drugima. svako ko mi kaze da se moze utvrditi tacna km naknadno nekakvim ispitivanjem odgovorno tvrdim da to nije moguce!

Beli

pre 10 godina

Da se razumemo, ima automobila koji su za 10 god presli 120 hiljada. U Nemackoj sam takav auto, Ford Fokus 2004 uzeo pre godinu i nesto, licno za sebe. Ima servisnu knjizicu, odrzavan u ovlascenom servisu, kompletna istorija, prvi vlasnik itd... Ali, da se razumemo, takav auto je najcesce drugi auto u porodici, vozila ga zena i sto je mnogo vaznije- NECETE GA DOBITI ZA SITNE PARE. JER TAJ AUTO U NEMACKOJ KOSTA ISTO TOLIKO KOLIKO KOSTA I OVDE NA PLACU UZ SVE TROSKOVE I MARZE UVOZNIKA NASIH. DRUGIM RECIMA, DOBAR AUTO SVUGDE KOSTA... I za kraj, tamo, u Nemackoj se dosta gleda koliko je auto presao. Za novac koji sam dao za njega mogao sam da kupim skoro tri godine mladji Fokus ali sa 280 hiljada kilometara.

xchrono

pre 10 godina

Nemojte biti naivni, niko neće proveravati kilometražu i stanje vozila. Ovo je samo još jedan način da Stojadin strpa naš novac u dzep. I dalje ćemo uvoziti najgore krševe iz Italije

nesa

pre 10 godina

Koja je uloga agencije!? Da stavlja pecat na potvrde koje izdaje carina? I to im je razlog za postojanje. Sta ministarstvo saobracaja radi? Koja je onda uloga komiteta za bezbednost saobraćaja? Pa toliku birokratiju nema amerika.

Realista

pre 10 godina

Ciste nebuloze, pljacka stanovnistva i ostale gluposti, kao i do sad. To je isto kad je neki pametnjakovic izjavio da ce novi stroziji ZOBS da smanji broj poginulih i povredjenih na putevima srbije...i sta se dogodilo? Upravo obrnuto.
Price za malu decu i lakoveran narod...

DzoniKg

pre 10 godina

@rajko surla
Pre 7-8 godina kod svih uzvoznika je stojala kilometraza oko 120 000..sad su promenili program na 150 000.
Naravno svaki je presao duplo vise..99% uvoznika kupuje aute koji su tamo najjeftiji a to su oni sa najvise predjenih kilometara.

nesa

pre 10 godina

Koja je uloga agencije!? Da stavlja pecat na potvrde koje izdaje carina? I to im je razlog za postojanje. Sta ministarstvo saobracaja radi? Koja je onda uloga komiteta za bezbednost saobraćaja? Pa toliku birokratiju nema amerika.

xchrono

pre 10 godina

Nemojte biti naivni, niko neće proveravati kilometražu i stanje vozila. Ovo je samo još jedan način da Stojadin strpa naš novac u dzep. I dalje ćemo uvoziti najgore krševe iz Italije

Realista

pre 10 godina

Ciste nebuloze, pljacka stanovnistva i ostale gluposti, kao i do sad. To je isto kad je neki pametnjakovic izjavio da ce novi stroziji ZOBS da smanji broj poginulih i povredjenih na putevima srbije...i sta se dogodilo? Upravo obrnuto.
Price za malu decu i lakoveran narod...

Beli

pre 10 godina

Da se razumemo, ima automobila koji su za 10 god presli 120 hiljada. U Nemackoj sam takav auto, Ford Fokus 2004 uzeo pre godinu i nesto, licno za sebe. Ima servisnu knjizicu, odrzavan u ovlascenom servisu, kompletna istorija, prvi vlasnik itd... Ali, da se razumemo, takav auto je najcesce drugi auto u porodici, vozila ga zena i sto je mnogo vaznije- NECETE GA DOBITI ZA SITNE PARE. JER TAJ AUTO U NEMACKOJ KOSTA ISTO TOLIKO KOLIKO KOSTA I OVDE NA PLACU UZ SVE TROSKOVE I MARZE UVOZNIKA NASIH. DRUGIM RECIMA, DOBAR AUTO SVUGDE KOSTA... I za kraj, tamo, u Nemackoj se dosta gleda koliko je auto presao. Za novac koji sam dao za njega mogao sam da kupim skoro tri godine mladji Fokus ali sa 280 hiljada kilometara.

bogdan

pre 10 godina

I koliko to košta onog koji ga uvozi?Izmišljena agencija za otimanje para.Umesto da smanjuju broj agencija derikoža,osnivaju nove.Pred izbore su pevali drugu pesmu.A tek će da bude deranje građana.

MunzeLjux

pre 10 godina

Ko u ovoj zemlji nudi tacne informacije,pa sad od auto dilera trazimo istinu i samo istinu? Koliko nas lazu politicari,nebih trosio reci,o statistickim podacima o standardu i potrosackoj korpi da ne govorimo.Lazu nas deca kad dodju iz skole,kolege na poslu jedno pricaju u lice drugo iza ledja.Lazu nas na pijacama dok kradu na meri,a u marketima prodaju robu ciji sadrzaj ne odgovara ispisanom na etiketi.Datumi na prehrambenim artiklima se prelepljuju.Ljudi shvatite jednom,ovo se ne radi da bi vama neko pomogao,vec da bi drzava uzela neke pare jer je pred bankrotom.Od koga uzeti,ako ne od onih koji besne i u doba krize pazare skupocena kola od 2750 evra.

DzoniKg

pre 10 godina

@rajko surla
Pre 7-8 godina kod svih uzvoznika je stojala kilometraza oko 120 000..sad su promenili program na 150 000.
Naravno svaki je presao duplo vise..99% uvoznika kupuje aute koji su tamo najjeftiji a to su oni sa najvise predjenih kilometara.

србин ло

pre 10 godina

Само да се зна нема тачног утврђивања километраже нити ови технички прегледи то могу да утврде!

karlo

pre 10 godina

Pa dabome, kod nas su sva kola presla 134000km. ako pogledate isti takav auto, po godistu, boji, i kilometrazi, videcete da u svetu kosta vise nego kod nas. Pri tome je u ovu cenu kod nas uracunata zarada i svi troskovi onoga ko ga prodaje. Dakle nesto tu ne stima. Verovatno je da su ova kola ikod nas kupljena sa 600 000 km, kupljena na veliko pa su zbog toga jeftina. Ima jos nesto tu, kako ce nasi eksperti da utvrde stvarnu kilometrazu kad je to nemoguce! To ne mogu ni iskusni i znanjem potkovani serviseri da ne govorim o drugima. svako ko mi kaze da se moze utvrditi tacna km naknadno nekakvim ispitivanjem odgovorno tvrdim da to nije moguce!

bole

pre 10 godina

Trebalo je samo odrediti da se uvoze kola SA servisnom knjižicom,a ako neko proba da je falsifikuje...ruka na panj na sred stadiona.Očas rešen problem.

Milan

pre 10 godina

Ma vazno je da smo mi uveli da nam gore svetla preko cele godine a po gotovu po onoj zari od 40 C.Meni je od tada mnogo lakse da vozim.Jednostavno Komitet za saobracaj nam je svima otvorio oci.Nismo ni bili svesni svog neznanja da je upravo to ono sto spasava zivote.Pri tome svako malo imamo zanimaciju menjanja sijalica na nasim automobilima pa kada to uspemo sami da izvedemo osecamo se nekako korisniji po svoju familiju i drustvo.A da zamalo da zaboravim i atest.Da taj atest i reatest nije uveden mi bi do sada verovatno svi kolektivno eksplodirali od raznoraznih plinova ili gasova kako vam volja.More davno sam rekao da je ovo sve trebalo benzinom posuti, zapaliti pa nanovo sve napraviti.Pre bi smo se unormalili nego sa ovim SKJ kadrovima.

tragedija

pre 10 godina

pazi da vam ne kazu kako ce ustanoviti pravu kilometrazu-i do sad ste dzabe bacali pare na vracanje kilometraze a i ubuduce vam se jos crnje pise,nije ovo ni pocetak tek idu izmene zakona o poslovanju,o saobracaju i o bezbednosti-drzava nema para i nastupice sa zestokim kaznama po tim novim zakonima a autoplacevi ce izmedju ostalih biti meta poreske uprave,saobracajne inspekcije i ostalih naplacivaca milionskih kazni-cak ce biti na leto akcija''sabac-eko grad'' pa vi vidite sta pod tim drzava planira da uradi-mnooogoo ste se osilili sad ce Vucic da vam objasni sta je drzava!

suboticanin

pre 10 godina

bio sam u nemackoj,sam,licno da kupim za sebe auto i ustedeo sam min 800 eura,samom cinjenicom da znam sta sam kupio.svojim ocima sam video da ni jedno auto na placevima nije preslo ispod 270.000 km(turci drze)a kod nemca na placu necete naci ispod 3500 eura auto,uz garanciju..kupio sam preko privatnog oglasa,i nasao,opel astru(2002 god),uvezao platio sve dazbine,i izasla me je kao da sam ovde kupio,s tom razlikom,da znam sta sam kupio,dovezao ovde,i koja je km,i u kakvom stanju motor.ako zelite da saznate pravu km,morate otici u fabriku,da vam ocitaju,a to kosta.
kod nemaca je na ceni km,jer nije izvozeno vozilo iznad 220.ooo km i to se placa.
a price dilera autima,o troskovima ...su lepe lazi da bi zaradili(samo jedan primer:dokument EURO-ne morate da platite do 150 e,vec mnogo manje)
trnovit je put do dobrog auta,ali nije ne izvodljiv

zoki

pre 10 godina

Treba da se uvede porez na celi iznos vozila koje se prodaje kupuje a koje se nalazi na placu.Jer kad kupujemo vozilo cena je recimo 5000 eura a kad zatrazimo racun za kupljeno vozilo dobijamo ga na iznos od 3500 do 3800 Eura.Zasto Automobilska mafija ne plati i porez na tih 1500 ili 1200 eura jer jer tu razliku stavljaju u dzep.A jedno prodato vozilo gde je sakriven odredjeni iznos moze doneti jednu platu ili pomoc za trudnicu kao i za decu bez roditeljskog staranja u iznosu oko 200-300 eura.To nadlezni treba da proprate jer se tu svasta radi.A takse za OVO ILI ONO SU SMESNE U ODNOSU NA PRIKRIVENI pdv..

to je tako kad svako radi sve

pre 10 godina

U stara vremena polovna vozila su se uvozila iskljucivo individualno, pojedinacno svako za sebe licno, a nova vozila su uvozila i prodavala preduzeca registrovana za tu delatnost.Greska se odmah pojavila kad je pojedincu dozvoljeno da uvozi neogranicen broj automobila i time mu dalo porostora da vrsi odredjene radnje na vozlilima u cilju skrivanja pravih karakteristika i odlika automobila.Polovna vozila bi trebalo dozvoliti iskljucivo na ime i samo jednom u pet ili deset godina i sve ce doci na svoje mesto, ovako ce naglo opasti prihodi od tih poslova jer ce za vecinu sve to postati nedostupno.Mogu i da se pozovem na slobodu kretanja roba i kapitala ali za nasu zemlju je to jos daleka buducnost.

Mikan

pre 10 godina

Sve ce to samo više kostati nas potencionalne kupce,cene će ići na gore i kraj priče. Nema tu ni pojma o utvrđivanju kilometraze i ostalog... Mnogobrojne agencije moraju nesto da izmisljaju kako ih Vučko nebi pedalirao ! Drzavi svakako treba para,nekako mora doci do njih.,. i to vam je to....

zee german

pre 10 godina

Leglo i pocetak korupcije lezi u vestackom stvaranju guzvi i velikoj administrasciji, oni koji se raduju ovome neka se dobro zamisle, kupac je taj koji sve to na kraju plati, od tih tehnickih pregleda nema nista onaj ko se razume u tematiku shvatice sta sam hteo da kazem, to ce biti smejurija ... isti ti koji bi trebali da rade te preglede jos uvek nemaju podatke sdta da gledaju i koju dokumentaciju da traze i kolike ce takse biti, msm zakon je stupio na snagu 19.04 a u utorak se i dalje nece znati ko i sta, jos jedan od razloga zasto nije odlozeno do oktobra je taj sto mi nemamo VLADU odnosono nema ko da potpise odlaganje

mirko

pre 10 godina

svaki auto uvezen u Srbiji je sa po 150-170h.km.kao da ih svabe voze u garazi samo zato sto znaju da ih mi posle kupujemo.zalosno,bolno,katostrofalno....

put pod noge

pre 10 godina

Ljudi kad kupujete polovnjak sednite na bus i pravac po auto, prezivecete to malo mucenje. Sto bih kupovao ko zna sta i jos da zaradjuju na meni?

boris

pre 10 godina

Dragi kupci, verujte da vam je bolji bilo koji novi automobil od polovnog iz uvoza. Velike su mahinacije i prevare, mislim da drzava nece moci da se izbori sa auto dilerima a i EU ce forsirati da se resi krseva i izveze ih na istok Evrope van EU. Kad kupite automobil na koji nemate garanciju, puno presao, u slucaju dizela nastaje muka pocevsi od DPF filtera cija reparacija ide do 800eur, onda npr. zamajac isto oko 800eur dok zamenite gume uglavnom lose, potrosene kocnice i ako uradite servis redovni ceh je vec enorman, nedaj boze jos nekog kvara. Sve u svemu novi 500L ili nova Dacia je zakon, bar imate garanciju. Ja sam se zaprepastio kao dokaz ovoj prici prosle godine na Bubanj Potoku, likovi prodaju dosta dobra kola (oko 15H.eur) koja su vozili godinu dve i sad prodaju jer nemaju novac za odrzavanje a na njima toliko celave i istrosene gume da ni na reciklazu nebi ih primili, a sve baja do baje fensi smensi, ccc..

vladimir nbgd

pre 10 godina

Nije tacno da se sve firme sluze vracanjem kilometraze, ima firmi koje su clanovi velikih lizing kuca u svetu i prodaju kola do 4g. iz lizinga sa garantovanom kilometrazom i gde su vam pre licitacije prikazane samo mane i gde je moguce da vam dozvole da sami licitirate a oni naplate samo svoju malu proviziju za placanje, prevoz, i carinjenje.Njima je jedini interes da vi budete zadovoljni, jer ce te im vi dovesti novog kupca a prepoznacete ih po uredjenosti placeva za prodaju vozila i lokacijama.

Bata

pre 10 godina

Svaka čast Vučiću na uvodjenju novog besmislenog nameta. Svaku odluku koja udara biračko telo po džepu treba pozdraviti, jer to je biračko telo i htelo.

steva

pre 10 godina

U nemačkoj je vraćanje kilometraže na satu krivično delo koje za sobom povlači odgovornost pred sudom a kod nas je to odlika trgovačke snalažljivosti veoma cenjene u društvu.

Milutin

pre 10 godina

Kupiti polovan auto u Srbiji je zaista jako zeznuta stvar. 98% automobila ima vracenu kilometrazu, narocito ako su dizeli u pitanju. DEcko u Pancevu koji je nekada davno popravljao televizore zadnjih 5 godina se enormno obogatio samo vracajuci kilometraze na automobilima koje su prevaranti uvozili u Srbiju. Htedoh da kazem "ljudi", ali preteska je to rec za njih, jer su najmanje ljudi. A nasa vlast umesto da pojednostavi ljudima uvoz, da mozemo sami da odemo po auto, i da ga sami, brzo i lako, prebacimo na nase tablice i nase ime, oni uvode nove haraclije i harace. Imala bi i drzava vise poreza i taksi, a najvise bi izgubili oni koji i treba da izgube, sitni dileri i prepodavci, kao i kojekakvi spediteri i carinici. U Rumuniji kupite BILO koja kola iz EU, dovezete i u jednom danu prebacite na svoje ime, sa 3% poreza. Neka kod nas bude i 30%, nije problem, ali neka bude brzo i bez posrednika.

mrgud

pre 10 godina

nece doci kraj dok se ne budu uvele drakonske kazne od par miliona dinara za vracenu kilometrazu i za podmladjivanje pa i zatvorska jer vrsite krivicno delo prevare.. a za km moze se vratiti na tabli ali na ECU ne moze, moze se samo resetovati na nulu ali na ecu ostane zabelezeno da je resetovan.

uvoznik automobila

pre 10 godina

Tresla se gora, rodio se miš.
Ovo nema veze sa kontrolom. Samo glupost koja će da poskupi svaki auto za 150€.
Ko god želi mogu da mu uvezem auto sa kilometražom njegovih prvih 6 brojeva matičnog broja.
Zašto se na auto od 5.000 kuca faktura od 3.500? Zato što ne želite da platite auto 5.300 koliko košta razlika u PDV-u. Ko još misli da porez plaća prodavac? POREZ UVEK PLAĆA KRAJNJI KUPAC.

andrijano

pre 10 godina

pa ovde ne resavaju uvoz havarisanih i automobila sa kamionskim kilometrazama.to treba drzava da resi ako je ima.a posto smo se uverili i uveravamo i dalje da je nema ovaj problem ce ostati samo ce neka taksa biti veca.bezobrazluk.gledaju samo gde da izvuku pare a da zastite svoje potrosace od prevara placeva gde garantuju kilometrazu od 150k a u stvarnosti kola presla preko 300000 kmi u njima treba da vozite decu.veze vi sa zivotom nemate dragi politicari.

Volvo

pre 10 godina

Po cenu da budem đavolji advokat, zašto mislite da je nemoguće kupiti polovan automobil sa malom kilkometražom. Ja sam svojevremeno prodao 8 godina star automobil koji je prešao 85 hiljada, mislim da nikada nije prenoćio van podzemne garaže. Mnogi ljudi drže automobil da bi ga imali kada im treba, a ne da bi prelazili velike kilometraže.

dekila

pre 10 godina

"Na sajtu Agencije www.abs.gov.rs biće objavljene informacije o potrebnoj dokumentaciji i načinu sprovođenja postupka kontrolisanja vozila, zatim uplatni računi za troškove sa iznosima, kao i adrese ispitnih mesta.
Agencija za bezbednost saobraćaja pripremila je odgovarajuću proceduru za ovu aktivnost trudeći se da budućim uvoznicima polovnih vozila omogući brzu i efikasnu uslugu."
1. Ova usluga neće i ne može biti brza
2. Sama ABS nije još na sajtu ništa objavila (ko i gde će to obavljati) a zakon stupa na snagu 19.-strašno
3. Tačna kilometraza ako je dobro odrađeno vraćanje ne može da se utvrdi, samo može da se vidi da je nešto rađeno.
Toliko o tome koliko je to svrsishodno i koliko će značiti krajnjim kupcima (osim kroz nove takse i povećanje krajnje cene vozila)

nik

pre 10 godina

Veliki strucnjaci Okanovic i Stole ponovo imaju resenje za nase probleme. Kao sto su velike rezultate naptavili u slucaju bezbednosti u saobracaju i polaganju voznje, tako ce stvar i ovde da procveta.

nenad tatic

pre 10 godina

zbog svih nerbuloza koje izmislise u proteklih 14 god (zakon o bezbednosti saobracaja, zakon o radu,izgradnji koji je definitivno paralisao gradnju ma da ne pominjem sta sve jos...) koliko vidim sve je manje patriota a sve vise drzavomrzaca...

Razočarani

pre 10 godina

... ukinuta je tj. smanjena caraina... sad nekako treba da se nadoknadi razlika i opet će tu razliku placati sirotinja koja kupuje polovnu robu! Stegnite nankare, dobo ih stegnite, pa nek ponude valjane kredite, kao Evropljanima... mozda ce neko i moci da kupi nov auto... A morate da stehnete i uvoznike... Ne moze da se desi da vedna firma uvozi i predstavlja jednu marku, a kada firma propadne, propadne zvamicni servis, marka izgubi poverenje kod kupaca... i moj auto star 2-3 god. izgubi na vrednosti mnogo vise nego na zapadu! Samo polovno je razumno u Srbiji, sve ostalo su gluposti!

Владимир

pre 10 godina

Чист лоповлук и тачка. Треба сви да залегнемо да се укине та агенција. Верујем да већина људу која је имала посла са том агенцијом зна о чему причам.

tironosaurs

pre 10 godina

Vidim neko spominje novi ZOBS, dnevna svetla i menjanje sijalica. Stvarno mi nije jasno jer vozim Suzuki Swift kupljen nov i u 4 godine sam jednom menjao sijalice.
Ovi kritičari izgleda menjaju svake druge nedelje.

hijavata

pre 10 godina

 To je isto kad je neki pametnjakovic izjavio da ce novi stroziji ZOBS da smanji broj poginulih i povredjenih na putevima srbije...i sta se dogodilo? Upravo obrnuto.
Price za malu decu i lakoveran narod...
(Realista, 19. april 2014 16:16)

to je zato sto niko ne postuje zakon i pravila u saobracaju.
Dokle ce te da kukate na neku vlast k'o da su dosli sa druge planete. Ti ljudi su iz naroda. I prvo svi treba da obratimo paznju kako se sami ponasamo a ne da nam je uvek neko drugi kriv.

Ova provera ako stvarno budu nesto i radili, a ne kao tehnicki pregled, mozda bude i bilo koristi. Makar cemo znati da li je auto uvezen razlupan. Ali kao i sa svim ostalim verovatno ce to biti slovo na papiru i pre svega podlozno korupciji kao i sve ostalo.

Dragan

pre 10 godina

Zna li neko kada ce da puste uvoz iz USA?
U Bosni I Hrvatskoj mogu da se uvoze,samo ovde traze neke ateste koje ne mozes da uradis nigde u Srbiji...Valjda stite velike uvoznike ,Grand auto,Delta auto....stvarno sramota.

goran

pre 10 godina

samo su se borili za deo kolaca jer znaju da ce na ovaj nacin uci u sistem korupcije i kriminala..i zaraditi velike pare bez rada i muke.. lopovluk se nastavlja,a cenu toga ce platiti gradjani.. kakva agencija??!! buduci lopovi i aferasi!!

lla

pre 10 godina

slazem se za uvodjenje kontrole,ali takse me brinu,opet po golog...ji,a za par godina najava hapsenja ,mafija izdavala potvrde ,opet pune novine,zatvori i tako u krug.....

to je tako kad svako radi sve

pre 10 godina

U stara vremena polovna vozila su se uvozila iskljucivo individualno, pojedinacno svako za sebe licno, a nova vozila su uvozila i prodavala preduzeca registrovana za tu delatnost.Greska se odmah pojavila kad je pojedincu dozvoljeno da uvozi neogranicen broj automobila i time mu dalo porostora da vrsi odredjene radnje na vozlilima u cilju skrivanja pravih karakteristika i odlika automobila.Polovna vozila bi trebalo dozvoliti iskljucivo na ime i samo jednom u pet ili deset godina i sve ce doci na svoje mesto, ovako ce naglo opasti prihodi od tih poslova jer ce za vecinu sve to postati nedostupno.Mogu i da se pozovem na slobodu kretanja roba i kapitala ali za nasu zemlju je to jos daleka buducnost.

boris

pre 10 godina

Dragi kupci, verujte da vam je bolji bilo koji novi automobil od polovnog iz uvoza. Velike su mahinacije i prevare, mislim da drzava nece moci da se izbori sa auto dilerima a i EU ce forsirati da se resi krseva i izveze ih na istok Evrope van EU. Kad kupite automobil na koji nemate garanciju, puno presao, u slucaju dizela nastaje muka pocevsi od DPF filtera cija reparacija ide do 800eur, onda npr. zamajac isto oko 800eur dok zamenite gume uglavnom lose, potrosene kocnice i ako uradite servis redovni ceh je vec enorman, nedaj boze jos nekog kvara. Sve u svemu novi 500L ili nova Dacia je zakon, bar imate garanciju. Ja sam se zaprepastio kao dokaz ovoj prici prosle godine na Bubanj Potoku, likovi prodaju dosta dobra kola (oko 15H.eur) koja su vozili godinu dve i sad prodaju jer nemaju novac za odrzavanje a na njima toliko celave i istrosene gume da ni na reciklazu nebi ih primili, a sve baja do baje fensi smensi, ccc..

tragedija

pre 10 godina

pazi da vam ne kazu kako ce ustanoviti pravu kilometrazu-i do sad ste dzabe bacali pare na vracanje kilometraze a i ubuduce vam se jos crnje pise,nije ovo ni pocetak tek idu izmene zakona o poslovanju,o saobracaju i o bezbednosti-drzava nema para i nastupice sa zestokim kaznama po tim novim zakonima a autoplacevi ce izmedju ostalih biti meta poreske uprave,saobracajne inspekcije i ostalih naplacivaca milionskih kazni-cak ce biti na leto akcija''sabac-eko grad'' pa vi vidite sta pod tim drzava planira da uradi-mnooogoo ste se osilili sad ce Vucic da vam objasni sta je drzava!

Milan

pre 10 godina

Ma vazno je da smo mi uveli da nam gore svetla preko cele godine a po gotovu po onoj zari od 40 C.Meni je od tada mnogo lakse da vozim.Jednostavno Komitet za saobracaj nam je svima otvorio oci.Nismo ni bili svesni svog neznanja da je upravo to ono sto spasava zivote.Pri tome svako malo imamo zanimaciju menjanja sijalica na nasim automobilima pa kada to uspemo sami da izvedemo osecamo se nekako korisniji po svoju familiju i drustvo.A da zamalo da zaboravim i atest.Da taj atest i reatest nije uveden mi bi do sada verovatno svi kolektivno eksplodirali od raznoraznih plinova ili gasova kako vam volja.More davno sam rekao da je ovo sve trebalo benzinom posuti, zapaliti pa nanovo sve napraviti.Pre bi smo se unormalili nego sa ovim SKJ kadrovima.

zoki

pre 10 godina

Treba da se uvede porez na celi iznos vozila koje se prodaje kupuje a koje se nalazi na placu.Jer kad kupujemo vozilo cena je recimo 5000 eura a kad zatrazimo racun za kupljeno vozilo dobijamo ga na iznos od 3500 do 3800 Eura.Zasto Automobilska mafija ne plati i porez na tih 1500 ili 1200 eura jer jer tu razliku stavljaju u dzep.A jedno prodato vozilo gde je sakriven odredjeni iznos moze doneti jednu platu ili pomoc za trudnicu kao i za decu bez roditeljskog staranja u iznosu oko 200-300 eura.To nadlezni treba da proprate jer se tu svasta radi.A takse za OVO ILI ONO SU SMESNE U ODNOSU NA PRIKRIVENI pdv..

suboticanin

pre 10 godina

bio sam u nemackoj,sam,licno da kupim za sebe auto i ustedeo sam min 800 eura,samom cinjenicom da znam sta sam kupio.svojim ocima sam video da ni jedno auto na placevima nije preslo ispod 270.000 km(turci drze)a kod nemca na placu necete naci ispod 3500 eura auto,uz garanciju..kupio sam preko privatnog oglasa,i nasao,opel astru(2002 god),uvezao platio sve dazbine,i izasla me je kao da sam ovde kupio,s tom razlikom,da znam sta sam kupio,dovezao ovde,i koja je km,i u kakvom stanju motor.ako zelite da saznate pravu km,morate otici u fabriku,da vam ocitaju,a to kosta.
kod nemaca je na ceni km,jer nije izvozeno vozilo iznad 220.ooo km i to se placa.
a price dilera autima,o troskovima ...su lepe lazi da bi zaradili(samo jedan primer:dokument EURO-ne morate da platite do 150 e,vec mnogo manje)
trnovit je put do dobrog auta,ali nije ne izvodljiv

karlo

pre 10 godina

Pa dabome, kod nas su sva kola presla 134000km. ako pogledate isti takav auto, po godistu, boji, i kilometrazi, videcete da u svetu kosta vise nego kod nas. Pri tome je u ovu cenu kod nas uracunata zarada i svi troskovi onoga ko ga prodaje. Dakle nesto tu ne stima. Verovatno je da su ova kola ikod nas kupljena sa 600 000 km, kupljena na veliko pa su zbog toga jeftina. Ima jos nesto tu, kako ce nasi eksperti da utvrde stvarnu kilometrazu kad je to nemoguce! To ne mogu ni iskusni i znanjem potkovani serviseri da ne govorim o drugima. svako ko mi kaze da se moze utvrditi tacna km naknadno nekakvim ispitivanjem odgovorno tvrdim da to nije moguce!

put pod noge

pre 10 godina

Ljudi kad kupujete polovnjak sednite na bus i pravac po auto, prezivecete to malo mucenje. Sto bih kupovao ko zna sta i jos da zaradjuju na meni?

србин ло

pre 10 godina

Само да се зна нема тачног утврђивања километраже нити ови технички прегледи то могу да утврде!

Beli

pre 10 godina

Da se razumemo, ima automobila koji su za 10 god presli 120 hiljada. U Nemackoj sam takav auto, Ford Fokus 2004 uzeo pre godinu i nesto, licno za sebe. Ima servisnu knjizicu, odrzavan u ovlascenom servisu, kompletna istorija, prvi vlasnik itd... Ali, da se razumemo, takav auto je najcesce drugi auto u porodici, vozila ga zena i sto je mnogo vaznije- NECETE GA DOBITI ZA SITNE PARE. JER TAJ AUTO U NEMACKOJ KOSTA ISTO TOLIKO KOLIKO KOSTA I OVDE NA PLACU UZ SVE TROSKOVE I MARZE UVOZNIKA NASIH. DRUGIM RECIMA, DOBAR AUTO SVUGDE KOSTA... I za kraj, tamo, u Nemackoj se dosta gleda koliko je auto presao. Za novac koji sam dao za njega mogao sam da kupim skoro tri godine mladji Fokus ali sa 280 hiljada kilometara.

bole

pre 10 godina

Trebalo je samo odrediti da se uvoze kola SA servisnom knjižicom,a ako neko proba da je falsifikuje...ruka na panj na sred stadiona.Očas rešen problem.

nesa

pre 10 godina

Koja je uloga agencije!? Da stavlja pecat na potvrde koje izdaje carina? I to im je razlog za postojanje. Sta ministarstvo saobracaja radi? Koja je onda uloga komiteta za bezbednost saobraćaja? Pa toliku birokratiju nema amerika.

zee german

pre 10 godina

Leglo i pocetak korupcije lezi u vestackom stvaranju guzvi i velikoj administrasciji, oni koji se raduju ovome neka se dobro zamisle, kupac je taj koji sve to na kraju plati, od tih tehnickih pregleda nema nista onaj ko se razume u tematiku shvatice sta sam hteo da kazem, to ce biti smejurija ... isti ti koji bi trebali da rade te preglede jos uvek nemaju podatke sdta da gledaju i koju dokumentaciju da traze i kolike ce takse biti, msm zakon je stupio na snagu 19.04 a u utorak se i dalje nece znati ko i sta, jos jedan od razloga zasto nije odlozeno do oktobra je taj sto mi nemamo VLADU odnosono nema ko da potpise odlaganje

tironosaurs

pre 10 godina

Vidim neko spominje novi ZOBS, dnevna svetla i menjanje sijalica. Stvarno mi nije jasno jer vozim Suzuki Swift kupljen nov i u 4 godine sam jednom menjao sijalice.
Ovi kritičari izgleda menjaju svake druge nedelje.

Realista

pre 10 godina

Ciste nebuloze, pljacka stanovnistva i ostale gluposti, kao i do sad. To je isto kad je neki pametnjakovic izjavio da ce novi stroziji ZOBS da smanji broj poginulih i povredjenih na putevima srbije...i sta se dogodilo? Upravo obrnuto.
Price za malu decu i lakoveran narod...

xchrono

pre 10 godina

Nemojte biti naivni, niko neće proveravati kilometražu i stanje vozila. Ovo je samo još jedan način da Stojadin strpa naš novac u dzep. I dalje ćemo uvoziti najgore krševe iz Italije

mirko

pre 10 godina

svaki auto uvezen u Srbiji je sa po 150-170h.km.kao da ih svabe voze u garazi samo zato sto znaju da ih mi posle kupujemo.zalosno,bolno,katostrofalno....

Mikan

pre 10 godina

Sve ce to samo više kostati nas potencionalne kupce,cene će ići na gore i kraj priče. Nema tu ni pojma o utvrđivanju kilometraze i ostalog... Mnogobrojne agencije moraju nesto da izmisljaju kako ih Vučko nebi pedalirao ! Drzavi svakako treba para,nekako mora doci do njih.,. i to vam je to....

MunzeLjux

pre 10 godina

Ko u ovoj zemlji nudi tacne informacije,pa sad od auto dilera trazimo istinu i samo istinu? Koliko nas lazu politicari,nebih trosio reci,o statistickim podacima o standardu i potrosackoj korpi da ne govorimo.Lazu nas deca kad dodju iz skole,kolege na poslu jedno pricaju u lice drugo iza ledja.Lazu nas na pijacama dok kradu na meri,a u marketima prodaju robu ciji sadrzaj ne odgovara ispisanom na etiketi.Datumi na prehrambenim artiklima se prelepljuju.Ljudi shvatite jednom,ovo se ne radi da bi vama neko pomogao,vec da bi drzava uzela neke pare jer je pred bankrotom.Od koga uzeti,ako ne od onih koji besne i u doba krize pazare skupocena kola od 2750 evra.

bogdan

pre 10 godina

I koliko to košta onog koji ga uvozi?Izmišljena agencija za otimanje para.Umesto da smanjuju broj agencija derikoža,osnivaju nove.Pred izbore su pevali drugu pesmu.A tek će da bude deranje građana.

vladimir nbgd

pre 10 godina

Nije tacno da se sve firme sluze vracanjem kilometraze, ima firmi koje su clanovi velikih lizing kuca u svetu i prodaju kola do 4g. iz lizinga sa garantovanom kilometrazom i gde su vam pre licitacije prikazane samo mane i gde je moguce da vam dozvole da sami licitirate a oni naplate samo svoju malu proviziju za placanje, prevoz, i carinjenje.Njima je jedini interes da vi budete zadovoljni, jer ce te im vi dovesti novog kupca a prepoznacete ih po uredjenosti placeva za prodaju vozila i lokacijama.

Volvo

pre 10 godina

Po cenu da budem đavolji advokat, zašto mislite da je nemoguće kupiti polovan automobil sa malom kilkometražom. Ja sam svojevremeno prodao 8 godina star automobil koji je prešao 85 hiljada, mislim da nikada nije prenoćio van podzemne garaže. Mnogi ljudi drže automobil da bi ga imali kada im treba, a ne da bi prelazili velike kilometraže.

mrgud

pre 10 godina

nece doci kraj dok se ne budu uvele drakonske kazne od par miliona dinara za vracenu kilometrazu i za podmladjivanje pa i zatvorska jer vrsite krivicno delo prevare.. a za km moze se vratiti na tabli ali na ECU ne moze, moze se samo resetovati na nulu ali na ecu ostane zabelezeno da je resetovan.

Milutin

pre 10 godina

Kupiti polovan auto u Srbiji je zaista jako zeznuta stvar. 98% automobila ima vracenu kilometrazu, narocito ako su dizeli u pitanju. DEcko u Pancevu koji je nekada davno popravljao televizore zadnjih 5 godina se enormno obogatio samo vracajuci kilometraze na automobilima koje su prevaranti uvozili u Srbiju. Htedoh da kazem "ljudi", ali preteska je to rec za njih, jer su najmanje ljudi. A nasa vlast umesto da pojednostavi ljudima uvoz, da mozemo sami da odemo po auto, i da ga sami, brzo i lako, prebacimo na nase tablice i nase ime, oni uvode nove haraclije i harace. Imala bi i drzava vise poreza i taksi, a najvise bi izgubili oni koji i treba da izgube, sitni dileri i prepodavci, kao i kojekakvi spediteri i carinici. U Rumuniji kupite BILO koja kola iz EU, dovezete i u jednom danu prebacite na svoje ime, sa 3% poreza. Neka kod nas bude i 30%, nije problem, ali neka bude brzo i bez posrednika.

Bata

pre 10 godina

Svaka čast Vučiću na uvodjenju novog besmislenog nameta. Svaku odluku koja udara biračko telo po džepu treba pozdraviti, jer to je biračko telo i htelo.

Razočarani

pre 10 godina

... ukinuta je tj. smanjena caraina... sad nekako treba da se nadoknadi razlika i opet će tu razliku placati sirotinja koja kupuje polovnu robu! Stegnite nankare, dobo ih stegnite, pa nek ponude valjane kredite, kao Evropljanima... mozda ce neko i moci da kupi nov auto... A morate da stehnete i uvoznike... Ne moze da se desi da vedna firma uvozi i predstavlja jednu marku, a kada firma propadne, propadne zvamicni servis, marka izgubi poverenje kod kupaca... i moj auto star 2-3 god. izgubi na vrednosti mnogo vise nego na zapadu! Samo polovno je razumno u Srbiji, sve ostalo su gluposti!

DzoniKg

pre 10 godina

@rajko surla
Pre 7-8 godina kod svih uzvoznika je stojala kilometraza oko 120 000..sad su promenili program na 150 000.
Naravno svaki je presao duplo vise..99% uvoznika kupuje aute koji su tamo najjeftiji a to su oni sa najvise predjenih kilometara.

Dragan

pre 10 godina

Zna li neko kada ce da puste uvoz iz USA?
U Bosni I Hrvatskoj mogu da se uvoze,samo ovde traze neke ateste koje ne mozes da uradis nigde u Srbiji...Valjda stite velike uvoznike ,Grand auto,Delta auto....stvarno sramota.

dekila

pre 10 godina

"Na sajtu Agencije www.abs.gov.rs biće objavljene informacije o potrebnoj dokumentaciji i načinu sprovođenja postupka kontrolisanja vozila, zatim uplatni računi za troškove sa iznosima, kao i adrese ispitnih mesta.
Agencija za bezbednost saobraćaja pripremila je odgovarajuću proceduru za ovu aktivnost trudeći se da budućim uvoznicima polovnih vozila omogući brzu i efikasnu uslugu."
1. Ova usluga neće i ne može biti brza
2. Sama ABS nije još na sajtu ništa objavila (ko i gde će to obavljati) a zakon stupa na snagu 19.-strašno
3. Tačna kilometraza ako je dobro odrađeno vraćanje ne može da se utvrdi, samo može da se vidi da je nešto rađeno.
Toliko o tome koliko je to svrsishodno i koliko će značiti krajnjim kupcima (osim kroz nove takse i povećanje krajnje cene vozila)

nik

pre 10 godina

Veliki strucnjaci Okanovic i Stole ponovo imaju resenje za nase probleme. Kao sto su velike rezultate naptavili u slucaju bezbednosti u saobracaju i polaganju voznje, tako ce stvar i ovde da procveta.

nenad tatic

pre 10 godina

zbog svih nerbuloza koje izmislise u proteklih 14 god (zakon o bezbednosti saobracaja, zakon o radu,izgradnji koji je definitivno paralisao gradnju ma da ne pominjem sta sve jos...) koliko vidim sve je manje patriota a sve vise drzavomrzaca...

Владимир

pre 10 godina

Чист лоповлук и тачка. Треба сви да залегнемо да се укине та агенција. Верујем да већина људу која је имала посла са том агенцијом зна о чему причам.

goran

pre 10 godina

samo su se borili za deo kolaca jer znaju da ce na ovaj nacin uci u sistem korupcije i kriminala..i zaraditi velike pare bez rada i muke.. lopovluk se nastavlja,a cenu toga ce platiti gradjani.. kakva agencija??!! buduci lopovi i aferasi!!

uvoznik automobila

pre 10 godina

Tresla se gora, rodio se miš.
Ovo nema veze sa kontrolom. Samo glupost koja će da poskupi svaki auto za 150€.
Ko god želi mogu da mu uvezem auto sa kilometražom njegovih prvih 6 brojeva matičnog broja.
Zašto se na auto od 5.000 kuca faktura od 3.500? Zato što ne želite da platite auto 5.300 koliko košta razlika u PDV-u. Ko još misli da porez plaća prodavac? POREZ UVEK PLAĆA KRAJNJI KUPAC.

steva

pre 10 godina

U nemačkoj je vraćanje kilometraže na satu krivično delo koje za sobom povlači odgovornost pred sudom a kod nas je to odlika trgovačke snalažljivosti veoma cenjene u društvu.

andrijano

pre 10 godina

pa ovde ne resavaju uvoz havarisanih i automobila sa kamionskim kilometrazama.to treba drzava da resi ako je ima.a posto smo se uverili i uveravamo i dalje da je nema ovaj problem ce ostati samo ce neka taksa biti veca.bezobrazluk.gledaju samo gde da izvuku pare a da zastite svoje potrosace od prevara placeva gde garantuju kilometrazu od 150k a u stvarnosti kola presla preko 300000 kmi u njima treba da vozite decu.veze vi sa zivotom nemate dragi politicari.

lla

pre 10 godina

slazem se za uvodjenje kontrole,ali takse me brinu,opet po golog...ji,a za par godina najava hapsenja ,mafija izdavala potvrde ,opet pune novine,zatvori i tako u krug.....

hijavata

pre 10 godina

 To je isto kad je neki pametnjakovic izjavio da ce novi stroziji ZOBS da smanji broj poginulih i povredjenih na putevima srbije...i sta se dogodilo? Upravo obrnuto.
Price za malu decu i lakoveran narod...
(Realista, 19. april 2014 16:16)

to je zato sto niko ne postuje zakon i pravila u saobracaju.
Dokle ce te da kukate na neku vlast k'o da su dosli sa druge planete. Ti ljudi su iz naroda. I prvo svi treba da obratimo paznju kako se sami ponasamo a ne da nam je uvek neko drugi kriv.

Ova provera ako stvarno budu nesto i radili, a ne kao tehnicki pregled, mozda bude i bilo koristi. Makar cemo znati da li je auto uvezen razlupan. Ali kao i sa svim ostalim verovatno ce to biti slovo na papiru i pre svega podlozno korupciji kao i sve ostalo.