Sreda, 16.04.2014.

08:39

Jadran je bliži s Er Srbijom

Aviokompanija Er Srbija povećaće tokom letnje sezone broj letova ka Jadranskoj obali, ka Tivtu, Dubrovniku i Splitu.

Izvor: B92

Jadran je bliži s Er Srbijom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

20 Komentari

Sortiraj po:

gsa

pre 10 godina

Nem sam k'o riba@ - То што се повећава број летова ка Дубровнику и Сплиту није због наших 2% туриста који тамо летују већ због транзитних путника који долазе преко Ер Србије и Београда у Дубровник. Дубровник је добро распродат и више од пола букираних карата су транзитни путници.

fali jos ATR-a

pre 10 godina

vec sam na par foruma komentarisao a sada cu i ovde da ponovim vec poznatu cinjenicu - Er Srbija VRISTI ZA jos nekoliko ATR aviona, ali ih NEMA na trzistu posto SVE KOMPANIJE GRABE ATR avione kao da su lizalice...toliko su dobri i profitabilni.
Linija za Tivat ide Airbus posto je uvek puna, a bice posebno preko leta.

Split i Dubrovnik - puca se na VELIKI broj tranzitnih putnika. Kao i vecina ostalih Air Serbia linija koje trenutno postoje. Jednostavno, naviknimo se na to da Air Serbia postaje TRANZITNA kompanija a da Aerodrom beograd postaje TRANZITINI aerodrom.

Inace, leteo vec par puta sa Air Serbia i na jako kratkim, kratkim, srednjim i dugim linijama i mogu da vam kazem da je razlika u odnosu na JAT OGROMNA a da je usluga za svetlosnu godinu ispred Lufthanse, Britisha, Air France ili Finnair-a (ne govorim o starosti aviona, vec o usluzi)

Aleksandar

pre 10 godina

@(nemanja, 16. april 2014 10:29)

Šta imaš protiv ATR-a? To je odličan avion za kratke (do 1000km) destinacije, pogotovo njegova poslednja 72-600 izvedba koju nažalost mi nemamo. To što je sve oko Air Serbia prljavo do bola i što se ne zna koliko će ta marketinška avantura na kraju da nas košta je skroz druga priča koja ponajmanje ima veze sa ATR-om.

a

pre 10 godina

Sredite puteve i zeleznicu do primorja pa vam avion za tako kratka putovanja nece ni trebati. Mislim, preko 15 hiljada dinara kosta povratna karta do Tivta. Nenormalno!

Katarina

pre 10 godina

Split,Dubrovnik ma hajte molim vas...Istra jos i moze da prodje... sta ce mi leovanje gde moram da pazim dali cu da kazem "lepo je vreme" ili slicno... poslovno dan 2 moze ali vise od toga ne... ceo mediteran za te pare imamo na raspolaganju...

Putnik nenamernik

pre 10 godina

Leteo sam prosle nedelje novom nacionalnom kompanijom i mogu vam reci da su ostavili odlican unisak na mene. Profesionalno osoblje, dobra usluga, cist avion i dobar let. I sve to po malo povoljnijoj ceni od Austrian Airlines i Lufthanse.

nemanja

pre 10 godina

Unapredjen nivo zabave ce bii to sto ce pustiti muziku da se ne cuje vise brujanje atr-a ... smesno. jat vreme puta 1h15min montenegro 45min a cena ista

Alfa

pre 10 godina

@(Lud'lo, 16. april 2014 09:07)
placa onaj koji nece da se guzva pored nekog grmalja ili kojim slucajem nemirne dece (nije da imam bilo sta protiv klinaca)

Sava

pre 10 godina

Leteo za Tivat pre par dana, sendvic, flasica vode, fency osvezavajuca maramica, kafa, caj, trazili i dobili pivo i jos po sendvic... sve to u ATR-u. Respect!

munz

pre 10 godina

Sve je to lepo i podržavam. Bilo bi još lepše da sa Crnom Gorom "proradi" i low-cost, koji godinama suzbija duopol Air Serbije i Montenegro Airlinesa. Prevozniku bi bilo potpuno rentabilno da naplaćuje povratnu kartu 60-80€, ali nam to dva oka u glavi ne daju. Što se tiče Hrvatske, tu je obim prometa višestruko niži.

Nem sam k'o riba

pre 10 godina

Neka mi neko objasni ovaj "genijalni" poslovni potez menaDJmenta ove avio kompanije:
Povećavaš broj letova preko leta, u jeku turističke sezone, prema destinacijama gde letuje 2% turista (Split i Dubrovnik).
Na kraju godine, kada se svode računi krenuće kuknjava kako su poslovnu godinu završili sa gubitkom, a glavni krivac će da budu gradjani srbije koji se "usled pada kupovne moći i realnih zarada, sve manje odlučiju za ovaj vid transporta".

Sava

pre 10 godina

Leteo za Tivat pre par dana, sendvic, flasica vode, fency osvezavajuca maramica, kafa, caj, trazili i dobili pivo i jos po sendvic... sve to u ATR-u. Respect!

munz

pre 10 godina

Sve je to lepo i podržavam. Bilo bi još lepše da sa Crnom Gorom "proradi" i low-cost, koji godinama suzbija duopol Air Serbije i Montenegro Airlinesa. Prevozniku bi bilo potpuno rentabilno da naplaćuje povratnu kartu 60-80€, ali nam to dva oka u glavi ne daju. Što se tiče Hrvatske, tu je obim prometa višestruko niži.

Alfa

pre 10 godina

@(Lud'lo, 16. april 2014 09:07)
placa onaj koji nece da se guzva pored nekog grmalja ili kojim slucajem nemirne dece (nije da imam bilo sta protiv klinaca)

Nem sam k'o riba

pre 10 godina

Neka mi neko objasni ovaj "genijalni" poslovni potez menaDJmenta ove avio kompanije:
Povećavaš broj letova preko leta, u jeku turističke sezone, prema destinacijama gde letuje 2% turista (Split i Dubrovnik).
Na kraju godine, kada se svode računi krenuće kuknjava kako su poslovnu godinu završili sa gubitkom, a glavni krivac će da budu gradjani srbije koji se "usled pada kupovne moći i realnih zarada, sve manje odlučiju za ovaj vid transporta".

nemanja

pre 10 godina

Unapredjen nivo zabave ce bii to sto ce pustiti muziku da se ne cuje vise brujanje atr-a ... smesno. jat vreme puta 1h15min montenegro 45min a cena ista

Putnik nenamernik

pre 10 godina

Leteo sam prosle nedelje novom nacionalnom kompanijom i mogu vam reci da su ostavili odlican unisak na mene. Profesionalno osoblje, dobra usluga, cist avion i dobar let. I sve to po malo povoljnijoj ceni od Austrian Airlines i Lufthanse.

a

pre 10 godina

Sredite puteve i zeleznicu do primorja pa vam avion za tako kratka putovanja nece ni trebati. Mislim, preko 15 hiljada dinara kosta povratna karta do Tivta. Nenormalno!

Katarina

pre 10 godina

Split,Dubrovnik ma hajte molim vas...Istra jos i moze da prodje... sta ce mi leovanje gde moram da pazim dali cu da kazem "lepo je vreme" ili slicno... poslovno dan 2 moze ali vise od toga ne... ceo mediteran za te pare imamo na raspolaganju...

Aleksandar

pre 10 godina

@(nemanja, 16. april 2014 10:29)

Šta imaš protiv ATR-a? To je odličan avion za kratke (do 1000km) destinacije, pogotovo njegova poslednja 72-600 izvedba koju nažalost mi nemamo. To što je sve oko Air Serbia prljavo do bola i što se ne zna koliko će ta marketinška avantura na kraju da nas košta je skroz druga priča koja ponajmanje ima veze sa ATR-om.

fali jos ATR-a

pre 10 godina

vec sam na par foruma komentarisao a sada cu i ovde da ponovim vec poznatu cinjenicu - Er Srbija VRISTI ZA jos nekoliko ATR aviona, ali ih NEMA na trzistu posto SVE KOMPANIJE GRABE ATR avione kao da su lizalice...toliko su dobri i profitabilni.
Linija za Tivat ide Airbus posto je uvek puna, a bice posebno preko leta.

Split i Dubrovnik - puca se na VELIKI broj tranzitnih putnika. Kao i vecina ostalih Air Serbia linija koje trenutno postoje. Jednostavno, naviknimo se na to da Air Serbia postaje TRANZITNA kompanija a da Aerodrom beograd postaje TRANZITINI aerodrom.

Inace, leteo vec par puta sa Air Serbia i na jako kratkim, kratkim, srednjim i dugim linijama i mogu da vam kazem da je razlika u odnosu na JAT OGROMNA a da je usluga za svetlosnu godinu ispred Lufthanse, Britisha, Air France ili Finnair-a (ne govorim o starosti aviona, vec o usluzi)

gsa

pre 10 godina

Nem sam k'o riba@ - То што се повећава број летова ка Дубровнику и Сплиту није због наших 2% туриста који тамо летују већ због транзитних путника који долазе преко Ер Србије и Београда у Дубровник. Дубровник је добро распродат и више од пола букираних карата су транзитни путници.

Nem sam k'o riba

pre 10 godina

Neka mi neko objasni ovaj "genijalni" poslovni potez menaDJmenta ove avio kompanije:
Povećavaš broj letova preko leta, u jeku turističke sezone, prema destinacijama gde letuje 2% turista (Split i Dubrovnik).
Na kraju godine, kada se svode računi krenuće kuknjava kako su poslovnu godinu završili sa gubitkom, a glavni krivac će da budu gradjani srbije koji se "usled pada kupovne moći i realnih zarada, sve manje odlučiju za ovaj vid transporta".

Katarina

pre 10 godina

Split,Dubrovnik ma hajte molim vas...Istra jos i moze da prodje... sta ce mi leovanje gde moram da pazim dali cu da kazem "lepo je vreme" ili slicno... poslovno dan 2 moze ali vise od toga ne... ceo mediteran za te pare imamo na raspolaganju...

Alfa

pre 10 godina

@(Lud'lo, 16. april 2014 09:07)
placa onaj koji nece da se guzva pored nekog grmalja ili kojim slucajem nemirne dece (nije da imam bilo sta protiv klinaca)

nemanja

pre 10 godina

Unapredjen nivo zabave ce bii to sto ce pustiti muziku da se ne cuje vise brujanje atr-a ... smesno. jat vreme puta 1h15min montenegro 45min a cena ista

Sava

pre 10 godina

Leteo za Tivat pre par dana, sendvic, flasica vode, fency osvezavajuca maramica, kafa, caj, trazili i dobili pivo i jos po sendvic... sve to u ATR-u. Respect!

Putnik nenamernik

pre 10 godina

Leteo sam prosle nedelje novom nacionalnom kompanijom i mogu vam reci da su ostavili odlican unisak na mene. Profesionalno osoblje, dobra usluga, cist avion i dobar let. I sve to po malo povoljnijoj ceni od Austrian Airlines i Lufthanse.

munz

pre 10 godina

Sve je to lepo i podržavam. Bilo bi još lepše da sa Crnom Gorom "proradi" i low-cost, koji godinama suzbija duopol Air Serbije i Montenegro Airlinesa. Prevozniku bi bilo potpuno rentabilno da naplaćuje povratnu kartu 60-80€, ali nam to dva oka u glavi ne daju. Što se tiče Hrvatske, tu je obim prometa višestruko niži.

a

pre 10 godina

Sredite puteve i zeleznicu do primorja pa vam avion za tako kratka putovanja nece ni trebati. Mislim, preko 15 hiljada dinara kosta povratna karta do Tivta. Nenormalno!

Aleksandar

pre 10 godina

@(nemanja, 16. april 2014 10:29)

Šta imaš protiv ATR-a? To je odličan avion za kratke (do 1000km) destinacije, pogotovo njegova poslednja 72-600 izvedba koju nažalost mi nemamo. To što je sve oko Air Serbia prljavo do bola i što se ne zna koliko će ta marketinška avantura na kraju da nas košta je skroz druga priča koja ponajmanje ima veze sa ATR-om.

fali jos ATR-a

pre 10 godina

vec sam na par foruma komentarisao a sada cu i ovde da ponovim vec poznatu cinjenicu - Er Srbija VRISTI ZA jos nekoliko ATR aviona, ali ih NEMA na trzistu posto SVE KOMPANIJE GRABE ATR avione kao da su lizalice...toliko su dobri i profitabilni.
Linija za Tivat ide Airbus posto je uvek puna, a bice posebno preko leta.

Split i Dubrovnik - puca se na VELIKI broj tranzitnih putnika. Kao i vecina ostalih Air Serbia linija koje trenutno postoje. Jednostavno, naviknimo se na to da Air Serbia postaje TRANZITNA kompanija a da Aerodrom beograd postaje TRANZITINI aerodrom.

Inace, leteo vec par puta sa Air Serbia i na jako kratkim, kratkim, srednjim i dugim linijama i mogu da vam kazem da je razlika u odnosu na JAT OGROMNA a da je usluga za svetlosnu godinu ispred Lufthanse, Britisha, Air France ili Finnair-a (ne govorim o starosti aviona, vec o usluzi)

gsa

pre 10 godina

Nem sam k'o riba@ - То што се повећава број летова ка Дубровнику и Сплиту није због наших 2% туриста који тамо летују већ због транзитних путника који долазе преко Ер Србије и Београда у Дубровник. Дубровник је добро распродат и више од пола букираних карата су транзитни путници.