Sreda, 16.04.2014.

08:23

Poručio luks „audi“ pa ga smenili

Pre nego što je smenjen, direktor „Jugoistoka“ Igor Novaković odlučio je da obnovi vozni park Elektrodistribucije u Nišu, pišu Novosti.

Izvor: Novosti

Poruèio luks „audi“ pa ga smenili IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

mup

pre 10 godina

Ako su automobili vec kupljeni i nemoguce ih je vratiti,onda tog Audeta treba dati tom alavom direktoru,a od njega uzeti nekretnine i novac u toj vrednosti i mirna glava,a on neka uziva u svoj dodatnoj opremi.Malo me nerviraju komentatori koji predlazu da im kupimo Skode Oktavije umesto Audija.Necu bre da im kupim nista.Terenska vozila da se kupe radnicima i serviserima,a ostali na autobus,ili svoj auto pa vozi.Na zapadu privatne kompanije daju vozila svojim top menadzerima,ali to je njihova poslovna stvar.Kada je nesto u drzavnom vlasnistvu i finasira se iz budzeta,ustede moraju da budu drakonske.

rus

pre 10 godina

@IronMan
Ipak se više razbacujemo u SRB nego u diplomatskim predstavništvima (bar ono što sam ja video) - naš ambasador u MOSKVI se vozi u desetak godina staroj Mečki E350 4 matic (W211), a u Azerbejdžanu u relativno novoj Škodi Superb (nisam video koji je motor).

Mitar Kirov

pre 10 godina

Ako su uzeta na lizing, da je ovak novo pošteniji od ovog koji ih je uzeo, mogu se vratiti pod izgovorom da narod Srbije nema para da ih otplaćuje. Koliko ja znam lizing tako funkcioniše: ako nemaš para da plaćaš rate vraćaš ono što si uzeo.

IronMan

pre 10 godina

Uvek me je zanimalo kakav je vozni park naših diplomatskih predstavništava u svetu?! Mogao bi neko i time da se pozabavi, pošto u Beogradu viđam Dačie, Puntiće, Mazde, Pežoe, Renoe, pa čak i ove srpske fiće 500l sa CD tablama, a predpostavljam da je to uvezi sa ekonomskom moći, pa verujem da te "krševe" voze samo one sirotinjske zemlje?! Baš bih voleo da vidim kojim vozilima se mi predstavljamo u svetu? Kapiram istim kao i nemci...

Milan

pre 10 godina

Zivim u Kanadi 20 godina i nikada nisam upoznao ni vidio sofera luksuznog vozila neke firme. Sofer luksuznog vosila ne postoji kao zanimanje izuzev nekolicine koji voze najvece drzavne zvanicnike.

1A

pre 10 godina

Radi se o tome da su ti ljudi totalno izgubili dodir sa realnoscu i pozicije dozivljavaju kao nesto sto im pripada i nakon "mukotrpnog rada" red je da i oni malo uzivaju. Kada mi neko iz drzavnog preduzeca poruci najskuplji audi a6 i isti plati 76000 e, a to je gospodo 190 mesecnih plata od 400 eura koliko je vecina nas srecna ako uopste ima dodje mi da povratim. Ukoliko su gospodi potrebni automobili, kupite im skode oktavie i neke povoljnije terence. Jasno je da pomenuta gospoda nema obraza, ali dajte bar da im mi nekako stanemo na kraj!

goranh

pre 10 godina

...Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.
(Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Grešiš, osetili bi i to mnogo, provizija na duplo jefitinijem autu je duplo manja.

a sada spektakl!!!

pre 10 godina

Napredna posla. Pa sta vam je ljudi, zar treba da cipele deru hodajuci ili ne daj boze svoje gorivo da trose??? Proverite ako ne verujete, hitna pomoc u NS-u sa par stotina zaposlenih ima 5 ili 6 sluzbenih automobila koji se koriste kao privatni 24h dnevno a to je firma u kojoj realno i nema nekih para mogu misliti sta se tek radi po kojekakvim distribucijama, zeleznicama, fabrikama...

vlajko

pre 10 godina

Što je najgore šovek je u pravu što se tiče troškova, ali samo dotle. Državne firme ako su im baš neophodna službena vozila treba da kupuju Fiat 500L, ili efentualno Škode i Dačije to je 3X jeftinije kod kupovine i registracije, Audi i VW su van svake pameti te nabavke treba standardizovati i centralizovati i nema rasipanja kao sad

Pera

pre 10 godina

@ (Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Direktorima drzavnih i iskljucivo drzavnih firmi ja ne bi dao mogucnost posedovanja sluzbenog automobila!!!

Oni ne izlaze na teren!

Na posao mogu dolaziti svojim autom

Ni tatu mu nisu pitali za lopovluke u Nitex-u

pre 10 godina

Posto ce opet biti koalicija SNS i SPS nakon ovog cina nabavke ima preferencijal za savetnika u ministarstvu energetike. Dok ministarka Mihajlovic ubedjuje narod da su kamate na kamatu legalne i da pljacka kroz reprogram mora da se plati dotle nas SVI ZAJEDNO NA NASE OCI PLJACKAJU I OTIMAJU i zaduzuju nerodjenu decu nasih unucica. Partijski drugari, svi zajedno, neko ce ceh celokupnog stanja morati da plati a ko ce izvuci deblji kraj blisko vreme ce pokazati.

henri

pre 10 godina

Kaze, prelaze stotine hiljada kilometara! Pa kao da direktor radi u autu a ne u kancelariji (kabinetu!). Pa sto više predje firma uspesnija. Sto se više vozikaju firma sve losija. A to o skupom odrzavanju je prica za malu decu i pohlepne direktore.

zoki

pre 10 godina

dakle, kao u Hrvatskoj, za monopolska preduzeća nije potrebno da se uzimaju reprezentativna kola, jer im prezentacija ne treba. Monopolistama ne treba reklama.

Miloš

pre 10 godina

"Sticajem okolnosti mi radi jedan od poznanika u EDB-u i isti mi je rekao da se skupi automobili uzimaju samo za najveće funkcionere u firmi, a uzimaju se zato što isti prelaze po stotine hiljade kilometara."

Ok. A zašto "najveći funkcioneri" u firmu prelaze te stotine hiljada kilometara? Obilaze svakog potrošača lično? Zar ne bi direktori i menadžeri trebalo da sede malo u svojoj kancelariji i rade?

Razumem da su terenci opterećeni i da ekipe koje rade montažu moraju da imaju dobra i izdržljiva vozila koja mogu svuda (npr. Lada Niva?), ali da direktor ED prelazi stotine hiljada kilometara, kao da je ministar inostranih poslova... ne želim da znam koliko su love uzeli na dnevnice i reprezentaciju.

BMW

pre 10 godina

Direktor Elektromreze je kupio BMW-a. Audi prethodne garniture je prodao cim je dosao. Da su se raspitali, znali bi da Audi nije za direktore. Zato su ga i smenili.

Nataeos

pre 10 godina

to jednostavno nije tačno.zakon o javnim nabavkama je jasan i dobar, samo ga treba pročitati i sprovoditi, isto kao i krivični zakon.
(@nex, 16. april 2014 10:07) tu i jeste problem, u sprovodjenju!! Niko ne poštuje zakon, zato i deluje da ga nema.. Krivična dela su cirkus, kad se vide osude prosto je smešno, mada zapravo nije uopšte smešno već katastrofalno!

Neko.

pre 10 godina

Sticajem okolnosti mi radi jedan od poznanika u EDB-u i isti mi je rekao da se skupi automobili uzimaju samo za najveće funkcionere u firmi, a uzimaju se zato što isti prelaze po stotine hiljade kilometara. Pre nekoliko godina su recimo uzeli Pasat koji se na svakih nekoliko desetina hiljada km kvari i svaka opravka im nije ispod 1.000-1.500 evra.
U svom parku imaju i Jugiće i Škode i Astre i Fiate, sve shodno položaju u firmi. Škoda Super nije ni približno klase Audi, ali imate ljudi mnogo jeftinije Audije od ovog poručenog. Smenjeni direktor je član SPS-.a inače, pa nije ni čudo što je takav rasipnik.
Vozni park se u ovakvim preduzećima obnavlja ne nekoliko godina, a stvar je procene ozbiljnih ljudi šta im se više isplati da uzmu. Jeftinije, a manje kvalitetno, ili skuplje, a kvalitetnije - shodno potrebama radnika.

Bole

pre 10 godina

Da je član DS sad bi bio razvučen po službenim tabloidima i uhapšen za par dana, ovako je zaštićen, biće samo danas mala buka da bi se oprao novi naprednjački direktor koji će se voziti u tom istom A6 jer je već kupljen pa šta sad.

Miloš

pre 10 godina

Vozim Fijata 500L, odličan auto, i za grad, i za put. Štedljiv u dizel varijanti. Ne mogu da zamislim kako nekome ko radi za državu ne može da odgovara, osim ako se ne radi o veoma visokim zvaničnicima, za koje je potrebno da se ipak kupi nešto luksuznije, odnosno bezbednije. Direktor niške ED to svakako nije.

Kakve Škode ljudi, pa od toga imaju korist samo uvoznici - ako postoji neki auto gde imamo domaće komponente, to je Fiat.

Mix

pre 10 godina

Nije uradio nista nezakonito.O tome je Sasa Radulovic govorio skoro,kako se mi zanosimo da imamo DOBRE ZAKONE,ali se oni toboze ne sprovode.Istina je da su nam zakoni KATASTROFALNI,sto dokazjue i ovaj primer.

Mister No

pre 10 godina

A zašto se ne bi kupila posebna verzija Tojote Hilux za teren koja košta od 21000-25000 evra? To kupuje sve strane privatne firme koje se bave terenskim poslovima. Nema potreba za Amarokom,Navarom, skupljom varijantom Hiluxa i sl. Može sve sa našim parama.

@nex

pre 10 godina

to jednostavno nije tačno.
zakon o javnim nabavkama je jasan i dobar, samo ga treba pročitati i sprovoditi, isto kao i krivični zakon.

Stinger

pre 10 godina

Privatizujte to vec jednom, dosta nam je otimanja od strane polupismenih stranackih "kadrova"!
Kad se bude znao pravi vlasnik i ovlasceni upravljaci distributivnog sistema i cena struje bude odredjivala na trzistu u uslovim normalne konkurencije, tesko ce se tada direktor voziti u necemu boljem od Logana ili Megana. Zamislite samo ,da li je uopste potrebno da direktor tog preduzeca ima vozilo i vozaca? Zar nije jeftinije sklopiti ugovor sa vozacima po pozivu i placati po predjenom kilomentru, a na kraju godine podnositi izvestaj Upravnom odboru o opravdanosti i isplativosti svakog predjenog kilolometra? Gde putuhe taj direktor uopste - do Vlasotinca i Vranja, a u najgorem slucaju do Zajecara. Ako Vlada Srbije vec ima znacajan procenat vlasnistva u preduzecu Fiat Automobili Srbija, zar nije normalno da obaveze svoje sluzbenike da isljucivo u toj fabrici kupuju vozila, barem dok ne pretvori svoje vlasnistvo u privatno, sto bi bilo najnormalnije. Mozda da se donese uredba da nijedno kupljeno vozilo ne sme biti skuplje od odgovarajuceg vozila koje se proizvodu u Srbiji? Ima toliko mnnogo po gradjane povoljnih resenja, da je sada samo pitanje volje vlastodrzaca da sistem dovedu u red.

au cirkuzanti bahati!

pre 10 godina

Sramota! Pod hitno rasprodaja voznog parka svih buzdovana u Srbiji. Hitno, kao italijanski premijer!
Kakav je ovo javasluk vise. I drugo ovim banditima politickim kad im revizor pise prekrsaje, kazna je 5.000 dinara, kao kad neko od obicnih smrtnika ne veze pojas.
Unistavajte sami sebe partijske horde, bice sigurno bezbolnije nego ako vas narod pojuri mocugama

Privatnik

pre 10 godina

Iživljavanje. Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.
(Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Sve si lepo rakao, ali bih te ispravio, zasto i taj superb, sta oni pa voze u privatnom zivotu pa im treba limuzina. Octavia je neki plafon za sve njih i to samo sa klimom. Ko je od njih navikao na bolji auto neka sipa u svoj pa neka ga vozi.Skoro sam se upoznao sa direktorom jedne jake nemacke firme (preko 30 000 zaposlenih), covek je direktor sektora za ovaj deo evrope, dosao iz Hamburga u Skodi Octavi-i karavanu. Izasao iz auta i kez od uveta do uveta, a ne ove nase seljacine, hoce A6. Sve bi ja te audiske prefakturisao na njih privetno, pa neka placaju.

Saldzo

pre 10 godina

Cena struje nije ekonomska buhuhu... Poslujemo sa gubicima buhuhu... Moramo da udarimo gradjane po dzepu i podignemo cenu struje da EPS ne bi bio gubitas buhuhu... Sto ne naruciste Skode Octavie od 15 000 evra umesto VW Passata od 30 000 ako vam vec trebaju novi automobili te klase? Da li bi direktorima nesto falilo da voze Punto? Da nisu mozda rodjeni u Passatu? SRAMOTA!

Necu_u_Tor

pre 10 godina

Aha, sad mi je jasno - to je dakle razlog podizanja poreza na nesto sto je privatna svojina, to je dakle razlog smanjivanja i onako potpuno bednih plata... Sad mi je lakse, kada vidim da ce taj novac biti pametno potrosen.

Nex

pre 10 godina

"A zasto nije uhapsen?
(Pravda, 16. april 2014 09:01".

Zato što nije uradio nista protivzaknito. Problem je sto se se zakoni prave tako da može potpuno legalno da se preliva novac iz budzeta u privatne dzepove. Primericete da, kada nekog politicara optuze za bahato trosenje novca, izgovor obicno glasi: radili smo sve po zakonu.

Jo Alex

pre 10 godina

Uhapsiti... A mi se pitamo zasto je struja skupa ! Ne mozemo da poplacamo racune, a oni bi u luksuzne automobile ! Hapsenje i progon !

Bojan

pre 10 godina

Zatecen luksuzni Audi nije sprecio VD direktora da njime ode na fudbalsku utakmicu u Jagodinu, posto je doticni i predsednik FK Radnicki iz Nisa... Ali verovatno nije placao putarinu posto je vojni invalidski penzioner a vozila za prevoz invalida ne placaju putarinu. Moze mu se, ipak je on i predsednik jedne gradske opstine u Nisu...

vaske

pre 10 godina

Pa stara dobro staro antikomunisticko vaspitanje. Uvalis se u drzavnu firmu i parazitiras od nje i obavezno kukas kako socijalizam ne valja i da tako nesto u Nemackoj se nikada ne bi desilo.
Onda se u svom Audiju odvezes u kafanu i spisakas nekoliko radnickih plata sa svojim drugarima pevajuci cetnicke pesme.

klasika

pre 10 godina

Dil sa autokucom. Pred kraj mandata da se uzme, dok se jos moze. Samo treba proveriti kako je namesten tender da bas ta autokuca dobije posao.

ko sta voli

pre 10 godina

Novi v.d. direktora „Jugoistoka“ Darko Bulatović izjavio je medijima da ga je luksuzni „audi“ zatekao kada je imenovan, ali da pokušava poništiti bar deo nabavke.

Mozda vraca Audi jer vise voli Mercedes?

giska

pre 10 godina

"Nacionalni" auto je punto neka se voze u njega,pa kada se napravi bolji standard shodno tome neka i menjaju vozila.Eto im stimulacije da svima bude bolje?

charlie

pre 10 godina

Mozda je Skoda Superb u istoj klasi po udobnosti,ali nije u istoj cenovnoj klasi.Nije isto naruciti 15 Skoda ili Audija,posto je ovlasceni uvoznik verovatno mnogo zadovoljniji obavljenim poslom,a stime i mnogo zahvalniji naruciocu.Ko zna mozda cika-uvoznik nagradi zenicu ili cerkicu jednim A1,nikad se ne zna.Javno-privatno partnerstvo je cudo.

Komentator

pre 10 godina

U EPS se ZALAZU :DDDD

Pa nije EPS drzava, pa da se narod u EPS zalaze za nesto, a vlast mu ne daje.

Ako se EPS zalaze za centralizovanu nabavku, treba to i da uradi.
Osim ako nisu toliko nesposobni.. ustvari nema veze.

Mare

pre 10 godina

U zemlji poput srbije direktori javnih preduzeca bi trebali da idu peske, jer su i autobuske karte skupe za njih. Plafon sto bi mogli da dobiju je fijat 500l i to samo zato sto se pravi kod nas, tako i za sva sluzbena vozila. Koji direktor drzavne institucije u nemackoj vozi reno i obrnuto. Samo u Srbiji se to moze

Ko je ovde LUD??????!!!!!!

pre 10 godina

kakva glupost!!!!!
do juče su ga hvalili za reprograd duga, jedine deo ED koji ima profit i posluje pozitivno, a sad MUĆAK!!!
Neslaganje sa ovima iz bg, oko toga da eps bude korporacija koju treba prodati, došli su mu glave!!!

Milutin

pre 10 godina

Meni ovi direktori, pomocnici, sekretari, upravnici, koordinatori, predsednici, potpredsednici- ne bi ni imali te mogucnosti izbora. 20.000 evra je solidna gornja granica nabavke i cao! Em imaju sofere em mora audi?! Ali sta ste ocekivali, po propisu I nekim kriterijumima oni biraju I uzimaju skuplje.

Православ

pre 10 godina

Због оваквог понашања неодговорних и бахатих људи смо и дошли ту где се налазимо..сад ће све да нас опандрче са 10% па можемо да се возимо до миле воље...

dragan

pre 10 godina

To da je u nekom trenutku kupovina novih automobila isplativija od održavanja starih je tačno. Ipak, u toj računici obično (u privatnoj firmi gde se vodi računa o novcu) ispliva Dacia, Fiat ili eventualno Škoda. Amarok je luksuzno terensko vozilo čak i za uslove Nemačke i namenjeno je pre svega američkom tržištu. Tome svedoči i činjenica da je prvih godina proizvodnja bila locirana samo u Argentini. Audi da se i ne pominje... Ako su hteli da se fokusiraju na jednog proizvođača - mogli su lepo Renault-Nissan grupu. Dacia za teren i operativce, a Renault za direktora. Ovako - samo bahato:(

Mihailo

pre 10 godina

Iživljavanje. Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.

what now?

pre 10 godina

Novi direktor je izjavio da ga je luksuzni audi zatekao, i da ce pokusati da ponisti deo nabavki? Sta ce mukica, nije ga on narucio i nedaj boze platio, ali kad je vec tu sta da radi morace da se voza u njemu. Pa novi direktore, ako bas hoces da pokazes da si bolji od prethodnika onda se lepo odrekni tog audija u korist gladne dece u Srbiji a ti nadji za sebe neko malo manje skupo vozilo...

Mihailo

pre 10 godina

Iživljavanje. Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.

dragan

pre 10 godina

To da je u nekom trenutku kupovina novih automobila isplativija od održavanja starih je tačno. Ipak, u toj računici obično (u privatnoj firmi gde se vodi računa o novcu) ispliva Dacia, Fiat ili eventualno Škoda. Amarok je luksuzno terensko vozilo čak i za uslove Nemačke i namenjeno je pre svega američkom tržištu. Tome svedoči i činjenica da je prvih godina proizvodnja bila locirana samo u Argentini. Audi da se i ne pominje... Ako su hteli da se fokusiraju na jednog proizvođača - mogli su lepo Renault-Nissan grupu. Dacia za teren i operativce, a Renault za direktora. Ovako - samo bahato:(

Православ

pre 10 godina

Због оваквог понашања неодговорних и бахатих људи смо и дошли ту где се налазимо..сад ће све да нас опандрче са 10% па можемо да се возимо до миле воље...

Nex

pre 10 godina

"A zasto nije uhapsen?
(Pravda, 16. april 2014 09:01".

Zato što nije uradio nista protivzaknito. Problem je sto se se zakoni prave tako da može potpuno legalno da se preliva novac iz budzeta u privatne dzepove. Primericete da, kada nekog politicara optuze za bahato trosenje novca, izgovor obicno glasi: radili smo sve po zakonu.

charlie

pre 10 godina

Mozda je Skoda Superb u istoj klasi po udobnosti,ali nije u istoj cenovnoj klasi.Nije isto naruciti 15 Skoda ili Audija,posto je ovlasceni uvoznik verovatno mnogo zadovoljniji obavljenim poslom,a stime i mnogo zahvalniji naruciocu.Ko zna mozda cika-uvoznik nagradi zenicu ili cerkicu jednim A1,nikad se ne zna.Javno-privatno partnerstvo je cudo.

ko sta voli

pre 10 godina

Novi v.d. direktora „Jugoistoka“ Darko Bulatović izjavio je medijima da ga je luksuzni „audi“ zatekao kada je imenovan, ali da pokušava poništiti bar deo nabavke.

Mozda vraca Audi jer vise voli Mercedes?

Jo Alex

pre 10 godina

Uhapsiti... A mi se pitamo zasto je struja skupa ! Ne mozemo da poplacamo racune, a oni bi u luksuzne automobile ! Hapsenje i progon !

Mare

pre 10 godina

U zemlji poput srbije direktori javnih preduzeca bi trebali da idu peske, jer su i autobuske karte skupe za njih. Plafon sto bi mogli da dobiju je fijat 500l i to samo zato sto se pravi kod nas, tako i za sva sluzbena vozila. Koji direktor drzavne institucije u nemackoj vozi reno i obrnuto. Samo u Srbiji se to moze

what now?

pre 10 godina

Novi direktor je izjavio da ga je luksuzni audi zatekao, i da ce pokusati da ponisti deo nabavki? Sta ce mukica, nije ga on narucio i nedaj boze platio, ali kad je vec tu sta da radi morace da se voza u njemu. Pa novi direktore, ako bas hoces da pokazes da si bolji od prethodnika onda se lepo odrekni tog audija u korist gladne dece u Srbiji a ti nadji za sebe neko malo manje skupo vozilo...

Bojan

pre 10 godina

Zatecen luksuzni Audi nije sprecio VD direktora da njime ode na fudbalsku utakmicu u Jagodinu, posto je doticni i predsednik FK Radnicki iz Nisa... Ali verovatno nije placao putarinu posto je vojni invalidski penzioner a vozila za prevoz invalida ne placaju putarinu. Moze mu se, ipak je on i predsednik jedne gradske opstine u Nisu...

Milutin

pre 10 godina

Meni ovi direktori, pomocnici, sekretari, upravnici, koordinatori, predsednici, potpredsednici- ne bi ni imali te mogucnosti izbora. 20.000 evra je solidna gornja granica nabavke i cao! Em imaju sofere em mora audi?! Ali sta ste ocekivali, po propisu I nekim kriterijumima oni biraju I uzimaju skuplje.

Saldzo

pre 10 godina

Cena struje nije ekonomska buhuhu... Poslujemo sa gubicima buhuhu... Moramo da udarimo gradjane po dzepu i podignemo cenu struje da EPS ne bi bio gubitas buhuhu... Sto ne naruciste Skode Octavie od 15 000 evra umesto VW Passata od 30 000 ako vam vec trebaju novi automobili te klase? Da li bi direktorima nesto falilo da voze Punto? Da nisu mozda rodjeni u Passatu? SRAMOTA!

Bole

pre 10 godina

Da je član DS sad bi bio razvučen po službenim tabloidima i uhapšen za par dana, ovako je zaštićen, biće samo danas mala buka da bi se oprao novi naprednjački direktor koji će se voziti u tom istom A6 jer je već kupljen pa šta sad.

Mix

pre 10 godina

Nije uradio nista nezakonito.O tome je Sasa Radulovic govorio skoro,kako se mi zanosimo da imamo DOBRE ZAKONE,ali se oni toboze ne sprovode.Istina je da su nam zakoni KATASTROFALNI,sto dokazjue i ovaj primer.

vaske

pre 10 godina

Pa stara dobro staro antikomunisticko vaspitanje. Uvalis se u drzavnu firmu i parazitiras od nje i obavezno kukas kako socijalizam ne valja i da tako nesto u Nemackoj se nikada ne bi desilo.
Onda se u svom Audiju odvezes u kafanu i spisakas nekoliko radnickih plata sa svojim drugarima pevajuci cetnicke pesme.

Privatnik

pre 10 godina

Iživljavanje. Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.
(Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Sve si lepo rakao, ali bih te ispravio, zasto i taj superb, sta oni pa voze u privatnom zivotu pa im treba limuzina. Octavia je neki plafon za sve njih i to samo sa klimom. Ko je od njih navikao na bolji auto neka sipa u svoj pa neka ga vozi.Skoro sam se upoznao sa direktorom jedne jake nemacke firme (preko 30 000 zaposlenih), covek je direktor sektora za ovaj deo evrope, dosao iz Hamburga u Skodi Octavi-i karavanu. Izasao iz auta i kez od uveta do uveta, a ne ove nase seljacine, hoce A6. Sve bi ja te audiske prefakturisao na njih privetno, pa neka placaju.

klasika

pre 10 godina

Dil sa autokucom. Pred kraj mandata da se uzme, dok se jos moze. Samo treba proveriti kako je namesten tender da bas ta autokuca dobije posao.

Miloš

pre 10 godina

Vozim Fijata 500L, odličan auto, i za grad, i za put. Štedljiv u dizel varijanti. Ne mogu da zamislim kako nekome ko radi za državu ne može da odgovara, osim ako se ne radi o veoma visokim zvaničnicima, za koje je potrebno da se ipak kupi nešto luksuznije, odnosno bezbednije. Direktor niške ED to svakako nije.

Kakve Škode ljudi, pa od toga imaju korist samo uvoznici - ako postoji neki auto gde imamo domaće komponente, to je Fiat.

BMW

pre 10 godina

Direktor Elektromreze je kupio BMW-a. Audi prethodne garniture je prodao cim je dosao. Da su se raspitali, znali bi da Audi nije za direktore. Zato su ga i smenili.

au cirkuzanti bahati!

pre 10 godina

Sramota! Pod hitno rasprodaja voznog parka svih buzdovana u Srbiji. Hitno, kao italijanski premijer!
Kakav je ovo javasluk vise. I drugo ovim banditima politickim kad im revizor pise prekrsaje, kazna je 5.000 dinara, kao kad neko od obicnih smrtnika ne veze pojas.
Unistavajte sami sebe partijske horde, bice sigurno bezbolnije nego ako vas narod pojuri mocugama

Mister No

pre 10 godina

A zašto se ne bi kupila posebna verzija Tojote Hilux za teren koja košta od 21000-25000 evra? To kupuje sve strane privatne firme koje se bave terenskim poslovima. Nema potreba za Amarokom,Navarom, skupljom varijantom Hiluxa i sl. Može sve sa našim parama.

Stinger

pre 10 godina

Privatizujte to vec jednom, dosta nam je otimanja od strane polupismenih stranackih "kadrova"!
Kad se bude znao pravi vlasnik i ovlasceni upravljaci distributivnog sistema i cena struje bude odredjivala na trzistu u uslovim normalne konkurencije, tesko ce se tada direktor voziti u necemu boljem od Logana ili Megana. Zamislite samo ,da li je uopste potrebno da direktor tog preduzeca ima vozilo i vozaca? Zar nije jeftinije sklopiti ugovor sa vozacima po pozivu i placati po predjenom kilomentru, a na kraju godine podnositi izvestaj Upravnom odboru o opravdanosti i isplativosti svakog predjenog kilolometra? Gde putuhe taj direktor uopste - do Vlasotinca i Vranja, a u najgorem slucaju do Zajecara. Ako Vlada Srbije vec ima znacajan procenat vlasnistva u preduzecu Fiat Automobili Srbija, zar nije normalno da obaveze svoje sluzbenike da isljucivo u toj fabrici kupuju vozila, barem dok ne pretvori svoje vlasnistvo u privatno, sto bi bilo najnormalnije. Mozda da se donese uredba da nijedno kupljeno vozilo ne sme biti skuplje od odgovarajuceg vozila koje se proizvodu u Srbiji? Ima toliko mnnogo po gradjane povoljnih resenja, da je sada samo pitanje volje vlastodrzaca da sistem dovedu u red.

Komentator

pre 10 godina

U EPS se ZALAZU :DDDD

Pa nije EPS drzava, pa da se narod u EPS zalaze za nesto, a vlast mu ne daje.

Ako se EPS zalaze za centralizovanu nabavku, treba to i da uradi.
Osim ako nisu toliko nesposobni.. ustvari nema veze.

Miloš

pre 10 godina

"Sticajem okolnosti mi radi jedan od poznanika u EDB-u i isti mi je rekao da se skupi automobili uzimaju samo za najveće funkcionere u firmi, a uzimaju se zato što isti prelaze po stotine hiljade kilometara."

Ok. A zašto "najveći funkcioneri" u firmu prelaze te stotine hiljada kilometara? Obilaze svakog potrošača lično? Zar ne bi direktori i menadžeri trebalo da sede malo u svojoj kancelariji i rade?

Razumem da su terenci opterećeni i da ekipe koje rade montažu moraju da imaju dobra i izdržljiva vozila koja mogu svuda (npr. Lada Niva?), ali da direktor ED prelazi stotine hiljada kilometara, kao da je ministar inostranih poslova... ne želim da znam koliko su love uzeli na dnevnice i reprezentaciju.

Necu_u_Tor

pre 10 godina

Aha, sad mi je jasno - to je dakle razlog podizanja poreza na nesto sto je privatna svojina, to je dakle razlog smanjivanja i onako potpuno bednih plata... Sad mi je lakse, kada vidim da ce taj novac biti pametno potrosen.

Pera

pre 10 godina

@ (Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Direktorima drzavnih i iskljucivo drzavnih firmi ja ne bi dao mogucnost posedovanja sluzbenog automobila!!!

Oni ne izlaze na teren!

Na posao mogu dolaziti svojim autom

giska

pre 10 godina

"Nacionalni" auto je punto neka se voze u njega,pa kada se napravi bolji standard shodno tome neka i menjaju vozila.Eto im stimulacije da svima bude bolje?

@nex

pre 10 godina

to jednostavno nije tačno.
zakon o javnim nabavkama je jasan i dobar, samo ga treba pročitati i sprovoditi, isto kao i krivični zakon.

zoki

pre 10 godina

dakle, kao u Hrvatskoj, za monopolska preduzeća nije potrebno da se uzimaju reprezentativna kola, jer im prezentacija ne treba. Monopolistama ne treba reklama.

Nataeos

pre 10 godina

to jednostavno nije tačno.zakon o javnim nabavkama je jasan i dobar, samo ga treba pročitati i sprovoditi, isto kao i krivični zakon.
(@nex, 16. april 2014 10:07) tu i jeste problem, u sprovodjenju!! Niko ne poštuje zakon, zato i deluje da ga nema.. Krivična dela su cirkus, kad se vide osude prosto je smešno, mada zapravo nije uopšte smešno već katastrofalno!

a sada spektakl!!!

pre 10 godina

Napredna posla. Pa sta vam je ljudi, zar treba da cipele deru hodajuci ili ne daj boze svoje gorivo da trose??? Proverite ako ne verujete, hitna pomoc u NS-u sa par stotina zaposlenih ima 5 ili 6 sluzbenih automobila koji se koriste kao privatni 24h dnevno a to je firma u kojoj realno i nema nekih para mogu misliti sta se tek radi po kojekakvim distribucijama, zeleznicama, fabrikama...

henri

pre 10 godina

Kaze, prelaze stotine hiljada kilometara! Pa kao da direktor radi u autu a ne u kancelariji (kabinetu!). Pa sto više predje firma uspesnija. Sto se više vozikaju firma sve losija. A to o skupom odrzavanju je prica za malu decu i pohlepne direktore.

vlajko

pre 10 godina

Što je najgore šovek je u pravu što se tiče troškova, ali samo dotle. Državne firme ako su im baš neophodna službena vozila treba da kupuju Fiat 500L, ili efentualno Škode i Dačije to je 3X jeftinije kod kupovine i registracije, Audi i VW su van svake pameti te nabavke treba standardizovati i centralizovati i nema rasipanja kao sad

Ko je ovde LUD??????!!!!!!

pre 10 godina

kakva glupost!!!!!
do juče su ga hvalili za reprograd duga, jedine deo ED koji ima profit i posluje pozitivno, a sad MUĆAK!!!
Neslaganje sa ovima iz bg, oko toga da eps bude korporacija koju treba prodati, došli su mu glave!!!

Milan

pre 10 godina

Zivim u Kanadi 20 godina i nikada nisam upoznao ni vidio sofera luksuznog vozila neke firme. Sofer luksuznog vosila ne postoji kao zanimanje izuzev nekolicine koji voze najvece drzavne zvanicnike.

Ni tatu mu nisu pitali za lopovluke u Nitex-u

pre 10 godina

Posto ce opet biti koalicija SNS i SPS nakon ovog cina nabavke ima preferencijal za savetnika u ministarstvu energetike. Dok ministarka Mihajlovic ubedjuje narod da su kamate na kamatu legalne i da pljacka kroz reprogram mora da se plati dotle nas SVI ZAJEDNO NA NASE OCI PLJACKAJU I OTIMAJU i zaduzuju nerodjenu decu nasih unucica. Partijski drugari, svi zajedno, neko ce ceh celokupnog stanja morati da plati a ko ce izvuci deblji kraj blisko vreme ce pokazati.

1A

pre 10 godina

Radi se o tome da su ti ljudi totalno izgubili dodir sa realnoscu i pozicije dozivljavaju kao nesto sto im pripada i nakon "mukotrpnog rada" red je da i oni malo uzivaju. Kada mi neko iz drzavnog preduzeca poruci najskuplji audi a6 i isti plati 76000 e, a to je gospodo 190 mesecnih plata od 400 eura koliko je vecina nas srecna ako uopste ima dodje mi da povratim. Ukoliko su gospodi potrebni automobili, kupite im skode oktavie i neke povoljnije terence. Jasno je da pomenuta gospoda nema obraza, ali dajte bar da im mi nekako stanemo na kraj!

mup

pre 10 godina

Ako su automobili vec kupljeni i nemoguce ih je vratiti,onda tog Audeta treba dati tom alavom direktoru,a od njega uzeti nekretnine i novac u toj vrednosti i mirna glava,a on neka uziva u svoj dodatnoj opremi.Malo me nerviraju komentatori koji predlazu da im kupimo Skode Oktavije umesto Audija.Necu bre da im kupim nista.Terenska vozila da se kupe radnicima i serviserima,a ostali na autobus,ili svoj auto pa vozi.Na zapadu privatne kompanije daju vozila svojim top menadzerima,ali to je njihova poslovna stvar.Kada je nesto u drzavnom vlasnistvu i finasira se iz budzeta,ustede moraju da budu drakonske.

goranh

pre 10 godina

...Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.
(Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Grešiš, osetili bi i to mnogo, provizija na duplo jefitinijem autu je duplo manja.

Mitar Kirov

pre 10 godina

Ako su uzeta na lizing, da je ovak novo pošteniji od ovog koji ih je uzeo, mogu se vratiti pod izgovorom da narod Srbije nema para da ih otplaćuje. Koliko ja znam lizing tako funkcioniše: ako nemaš para da plaćaš rate vraćaš ono što si uzeo.

rus

pre 10 godina

@IronMan
Ipak se više razbacujemo u SRB nego u diplomatskim predstavništvima (bar ono što sam ja video) - naš ambasador u MOSKVI se vozi u desetak godina staroj Mečki E350 4 matic (W211), a u Azerbejdžanu u relativno novoj Škodi Superb (nisam video koji je motor).

IronMan

pre 10 godina

Uvek me je zanimalo kakav je vozni park naših diplomatskih predstavništava u svetu?! Mogao bi neko i time da se pozabavi, pošto u Beogradu viđam Dačie, Puntiće, Mazde, Pežoe, Renoe, pa čak i ove srpske fiće 500l sa CD tablama, a predpostavljam da je to uvezi sa ekonomskom moći, pa verujem da te "krševe" voze samo one sirotinjske zemlje?! Baš bih voleo da vidim kojim vozilima se mi predstavljamo u svetu? Kapiram istim kao i nemci...

Neko.

pre 10 godina

Sticajem okolnosti mi radi jedan od poznanika u EDB-u i isti mi je rekao da se skupi automobili uzimaju samo za najveće funkcionere u firmi, a uzimaju se zato što isti prelaze po stotine hiljade kilometara. Pre nekoliko godina su recimo uzeli Pasat koji se na svakih nekoliko desetina hiljada km kvari i svaka opravka im nije ispod 1.000-1.500 evra.
U svom parku imaju i Jugiće i Škode i Astre i Fiate, sve shodno položaju u firmi. Škoda Super nije ni približno klase Audi, ali imate ljudi mnogo jeftinije Audije od ovog poručenog. Smenjeni direktor je član SPS-.a inače, pa nije ni čudo što je takav rasipnik.
Vozni park se u ovakvim preduzećima obnavlja ne nekoliko godina, a stvar je procene ozbiljnih ljudi šta im se više isplati da uzmu. Jeftinije, a manje kvalitetno, ili skuplje, a kvalitetnije - shodno potrebama radnika.

Neko.

pre 10 godina

Sticajem okolnosti mi radi jedan od poznanika u EDB-u i isti mi je rekao da se skupi automobili uzimaju samo za najveće funkcionere u firmi, a uzimaju se zato što isti prelaze po stotine hiljade kilometara. Pre nekoliko godina su recimo uzeli Pasat koji se na svakih nekoliko desetina hiljada km kvari i svaka opravka im nije ispod 1.000-1.500 evra.
U svom parku imaju i Jugiće i Škode i Astre i Fiate, sve shodno položaju u firmi. Škoda Super nije ni približno klase Audi, ali imate ljudi mnogo jeftinije Audije od ovog poručenog. Smenjeni direktor je član SPS-.a inače, pa nije ni čudo što je takav rasipnik.
Vozni park se u ovakvim preduzećima obnavlja ne nekoliko godina, a stvar je procene ozbiljnih ljudi šta im se više isplati da uzmu. Jeftinije, a manje kvalitetno, ili skuplje, a kvalitetnije - shodno potrebama radnika.

what now?

pre 10 godina

Novi direktor je izjavio da ga je luksuzni audi zatekao, i da ce pokusati da ponisti deo nabavki? Sta ce mukica, nije ga on narucio i nedaj boze platio, ali kad je vec tu sta da radi morace da se voza u njemu. Pa novi direktore, ako bas hoces da pokazes da si bolji od prethodnika onda se lepo odrekni tog audija u korist gladne dece u Srbiji a ti nadji za sebe neko malo manje skupo vozilo...

Mihailo

pre 10 godina

Iživljavanje. Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.

ko sta voli

pre 10 godina

Novi v.d. direktora „Jugoistoka“ Darko Bulatović izjavio je medijima da ga je luksuzni „audi“ zatekao kada je imenovan, ali da pokušava poništiti bar deo nabavke.

Mozda vraca Audi jer vise voli Mercedes?

dragan

pre 10 godina

To da je u nekom trenutku kupovina novih automobila isplativija od održavanja starih je tačno. Ipak, u toj računici obično (u privatnoj firmi gde se vodi računa o novcu) ispliva Dacia, Fiat ili eventualno Škoda. Amarok je luksuzno terensko vozilo čak i za uslove Nemačke i namenjeno je pre svega američkom tržištu. Tome svedoči i činjenica da je prvih godina proizvodnja bila locirana samo u Argentini. Audi da se i ne pominje... Ako su hteli da se fokusiraju na jednog proizvođača - mogli su lepo Renault-Nissan grupu. Dacia za teren i operativce, a Renault za direktora. Ovako - samo bahato:(

Jo Alex

pre 10 godina

Uhapsiti... A mi se pitamo zasto je struja skupa ! Ne mozemo da poplacamo racune, a oni bi u luksuzne automobile ! Hapsenje i progon !

Stinger

pre 10 godina

Privatizujte to vec jednom, dosta nam je otimanja od strane polupismenih stranackih "kadrova"!
Kad se bude znao pravi vlasnik i ovlasceni upravljaci distributivnog sistema i cena struje bude odredjivala na trzistu u uslovim normalne konkurencije, tesko ce se tada direktor voziti u necemu boljem od Logana ili Megana. Zamislite samo ,da li je uopste potrebno da direktor tog preduzeca ima vozilo i vozaca? Zar nije jeftinije sklopiti ugovor sa vozacima po pozivu i placati po predjenom kilomentru, a na kraju godine podnositi izvestaj Upravnom odboru o opravdanosti i isplativosti svakog predjenog kilolometra? Gde putuhe taj direktor uopste - do Vlasotinca i Vranja, a u najgorem slucaju do Zajecara. Ako Vlada Srbije vec ima znacajan procenat vlasnistva u preduzecu Fiat Automobili Srbija, zar nije normalno da obaveze svoje sluzbenike da isljucivo u toj fabrici kupuju vozila, barem dok ne pretvori svoje vlasnistvo u privatno, sto bi bilo najnormalnije. Mozda da se donese uredba da nijedno kupljeno vozilo ne sme biti skuplje od odgovarajuceg vozila koje se proizvodu u Srbiji? Ima toliko mnnogo po gradjane povoljnih resenja, da je sada samo pitanje volje vlastodrzaca da sistem dovedu u red.

Mix

pre 10 godina

Nije uradio nista nezakonito.O tome je Sasa Radulovic govorio skoro,kako se mi zanosimo da imamo DOBRE ZAKONE,ali se oni toboze ne sprovode.Istina je da su nam zakoni KATASTROFALNI,sto dokazjue i ovaj primer.

Mister No

pre 10 godina

A zašto se ne bi kupila posebna verzija Tojote Hilux za teren koja košta od 21000-25000 evra? To kupuje sve strane privatne firme koje se bave terenskim poslovima. Nema potreba za Amarokom,Navarom, skupljom varijantom Hiluxa i sl. Može sve sa našim parama.

@nex

pre 10 godina

to jednostavno nije tačno.
zakon o javnim nabavkama je jasan i dobar, samo ga treba pročitati i sprovoditi, isto kao i krivični zakon.

vaske

pre 10 godina

Pa stara dobro staro antikomunisticko vaspitanje. Uvalis se u drzavnu firmu i parazitiras od nje i obavezno kukas kako socijalizam ne valja i da tako nesto u Nemackoj se nikada ne bi desilo.
Onda se u svom Audiju odvezes u kafanu i spisakas nekoliko radnickih plata sa svojim drugarima pevajuci cetnicke pesme.

Ko je ovde LUD??????!!!!!!

pre 10 godina

kakva glupost!!!!!
do juče su ga hvalili za reprograd duga, jedine deo ED koji ima profit i posluje pozitivno, a sad MUĆAK!!!
Neslaganje sa ovima iz bg, oko toga da eps bude korporacija koju treba prodati, došli su mu glave!!!

Православ

pre 10 godina

Због оваквог понашања неодговорних и бахатих људи смо и дошли ту где се налазимо..сад ће све да нас опандрче са 10% па можемо да се возимо до миле воље...

Milutin

pre 10 godina

Meni ovi direktori, pomocnici, sekretari, upravnici, koordinatori, predsednici, potpredsednici- ne bi ni imali te mogucnosti izbora. 20.000 evra je solidna gornja granica nabavke i cao! Em imaju sofere em mora audi?! Ali sta ste ocekivali, po propisu I nekim kriterijumima oni biraju I uzimaju skuplje.

Nex

pre 10 godina

"A zasto nije uhapsen?
(Pravda, 16. april 2014 09:01".

Zato što nije uradio nista protivzaknito. Problem je sto se se zakoni prave tako da može potpuno legalno da se preliva novac iz budzeta u privatne dzepove. Primericete da, kada nekog politicara optuze za bahato trosenje novca, izgovor obicno glasi: radili smo sve po zakonu.

giska

pre 10 godina

"Nacionalni" auto je punto neka se voze u njega,pa kada se napravi bolji standard shodno tome neka i menjaju vozila.Eto im stimulacije da svima bude bolje?

Bojan

pre 10 godina

Zatecen luksuzni Audi nije sprecio VD direktora da njime ode na fudbalsku utakmicu u Jagodinu, posto je doticni i predsednik FK Radnicki iz Nisa... Ali verovatno nije placao putarinu posto je vojni invalidski penzioner a vozila za prevoz invalida ne placaju putarinu. Moze mu se, ipak je on i predsednik jedne gradske opstine u Nisu...

Miloš

pre 10 godina

Vozim Fijata 500L, odličan auto, i za grad, i za put. Štedljiv u dizel varijanti. Ne mogu da zamislim kako nekome ko radi za državu ne može da odgovara, osim ako se ne radi o veoma visokim zvaničnicima, za koje je potrebno da se ipak kupi nešto luksuznije, odnosno bezbednije. Direktor niške ED to svakako nije.

Kakve Škode ljudi, pa od toga imaju korist samo uvoznici - ako postoji neki auto gde imamo domaće komponente, to je Fiat.

Privatnik

pre 10 godina

Iživljavanje. Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.
(Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Sve si lepo rakao, ali bih te ispravio, zasto i taj superb, sta oni pa voze u privatnom zivotu pa im treba limuzina. Octavia je neki plafon za sve njih i to samo sa klimom. Ko je od njih navikao na bolji auto neka sipa u svoj pa neka ga vozi.Skoro sam se upoznao sa direktorom jedne jake nemacke firme (preko 30 000 zaposlenih), covek je direktor sektora za ovaj deo evrope, dosao iz Hamburga u Skodi Octavi-i karavanu. Izasao iz auta i kez od uveta do uveta, a ne ove nase seljacine, hoce A6. Sve bi ja te audiske prefakturisao na njih privetno, pa neka placaju.

Bole

pre 10 godina

Da je član DS sad bi bio razvučen po službenim tabloidima i uhapšen za par dana, ovako je zaštićen, biće samo danas mala buka da bi se oprao novi naprednjački direktor koji će se voziti u tom istom A6 jer je već kupljen pa šta sad.

Ni tatu mu nisu pitali za lopovluke u Nitex-u

pre 10 godina

Posto ce opet biti koalicija SNS i SPS nakon ovog cina nabavke ima preferencijal za savetnika u ministarstvu energetike. Dok ministarka Mihajlovic ubedjuje narod da su kamate na kamatu legalne i da pljacka kroz reprogram mora da se plati dotle nas SVI ZAJEDNO NA NASE OCI PLJACKAJU I OTIMAJU i zaduzuju nerodjenu decu nasih unucica. Partijski drugari, svi zajedno, neko ce ceh celokupnog stanja morati da plati a ko ce izvuci deblji kraj blisko vreme ce pokazati.

a sada spektakl!!!

pre 10 godina

Napredna posla. Pa sta vam je ljudi, zar treba da cipele deru hodajuci ili ne daj boze svoje gorivo da trose??? Proverite ako ne verujete, hitna pomoc u NS-u sa par stotina zaposlenih ima 5 ili 6 sluzbenih automobila koji se koriste kao privatni 24h dnevno a to je firma u kojoj realno i nema nekih para mogu misliti sta se tek radi po kojekakvim distribucijama, zeleznicama, fabrikama...

Mare

pre 10 godina

U zemlji poput srbije direktori javnih preduzeca bi trebali da idu peske, jer su i autobuske karte skupe za njih. Plafon sto bi mogli da dobiju je fijat 500l i to samo zato sto se pravi kod nas, tako i za sva sluzbena vozila. Koji direktor drzavne institucije u nemackoj vozi reno i obrnuto. Samo u Srbiji se to moze

BMW

pre 10 godina

Direktor Elektromreze je kupio BMW-a. Audi prethodne garniture je prodao cim je dosao. Da su se raspitali, znali bi da Audi nije za direktore. Zato su ga i smenili.

zoki

pre 10 godina

dakle, kao u Hrvatskoj, za monopolska preduzeća nije potrebno da se uzimaju reprezentativna kola, jer im prezentacija ne treba. Monopolistama ne treba reklama.

vlajko

pre 10 godina

Što je najgore šovek je u pravu što se tiče troškova, ali samo dotle. Državne firme ako su im baš neophodna službena vozila treba da kupuju Fiat 500L, ili efentualno Škode i Dačije to je 3X jeftinije kod kupovine i registracije, Audi i VW su van svake pameti te nabavke treba standardizovati i centralizovati i nema rasipanja kao sad

Mitar Kirov

pre 10 godina

Ako su uzeta na lizing, da je ovak novo pošteniji od ovog koji ih je uzeo, mogu se vratiti pod izgovorom da narod Srbije nema para da ih otplaćuje. Koliko ja znam lizing tako funkcioniše: ako nemaš para da plaćaš rate vraćaš ono što si uzeo.

charlie

pre 10 godina

Mozda je Skoda Superb u istoj klasi po udobnosti,ali nije u istoj cenovnoj klasi.Nije isto naruciti 15 Skoda ili Audija,posto je ovlasceni uvoznik verovatno mnogo zadovoljniji obavljenim poslom,a stime i mnogo zahvalniji naruciocu.Ko zna mozda cika-uvoznik nagradi zenicu ili cerkicu jednim A1,nikad se ne zna.Javno-privatno partnerstvo je cudo.

klasika

pre 10 godina

Dil sa autokucom. Pred kraj mandata da se uzme, dok se jos moze. Samo treba proveriti kako je namesten tender da bas ta autokuca dobije posao.

Komentator

pre 10 godina

U EPS se ZALAZU :DDDD

Pa nije EPS drzava, pa da se narod u EPS zalaze za nesto, a vlast mu ne daje.

Ako se EPS zalaze za centralizovanu nabavku, treba to i da uradi.
Osim ako nisu toliko nesposobni.. ustvari nema veze.

Saldzo

pre 10 godina

Cena struje nije ekonomska buhuhu... Poslujemo sa gubicima buhuhu... Moramo da udarimo gradjane po dzepu i podignemo cenu struje da EPS ne bi bio gubitas buhuhu... Sto ne naruciste Skode Octavie od 15 000 evra umesto VW Passata od 30 000 ako vam vec trebaju novi automobili te klase? Da li bi direktorima nesto falilo da voze Punto? Da nisu mozda rodjeni u Passatu? SRAMOTA!

au cirkuzanti bahati!

pre 10 godina

Sramota! Pod hitno rasprodaja voznog parka svih buzdovana u Srbiji. Hitno, kao italijanski premijer!
Kakav je ovo javasluk vise. I drugo ovim banditima politickim kad im revizor pise prekrsaje, kazna je 5.000 dinara, kao kad neko od obicnih smrtnika ne veze pojas.
Unistavajte sami sebe partijske horde, bice sigurno bezbolnije nego ako vas narod pojuri mocugama

Necu_u_Tor

pre 10 godina

Aha, sad mi je jasno - to je dakle razlog podizanja poreza na nesto sto je privatna svojina, to je dakle razlog smanjivanja i onako potpuno bednih plata... Sad mi je lakse, kada vidim da ce taj novac biti pametno potrosen.

Nataeos

pre 10 godina

to jednostavno nije tačno.zakon o javnim nabavkama je jasan i dobar, samo ga treba pročitati i sprovoditi, isto kao i krivični zakon.
(@nex, 16. april 2014 10:07) tu i jeste problem, u sprovodjenju!! Niko ne poštuje zakon, zato i deluje da ga nema.. Krivična dela su cirkus, kad se vide osude prosto je smešno, mada zapravo nije uopšte smešno već katastrofalno!

henri

pre 10 godina

Kaze, prelaze stotine hiljada kilometara! Pa kao da direktor radi u autu a ne u kancelariji (kabinetu!). Pa sto više predje firma uspesnija. Sto se više vozikaju firma sve losija. A to o skupom odrzavanju je prica za malu decu i pohlepne direktore.

Miloš

pre 10 godina

"Sticajem okolnosti mi radi jedan od poznanika u EDB-u i isti mi je rekao da se skupi automobili uzimaju samo za najveće funkcionere u firmi, a uzimaju se zato što isti prelaze po stotine hiljade kilometara."

Ok. A zašto "najveći funkcioneri" u firmu prelaze te stotine hiljada kilometara? Obilaze svakog potrošača lično? Zar ne bi direktori i menadžeri trebalo da sede malo u svojoj kancelariji i rade?

Razumem da su terenci opterećeni i da ekipe koje rade montažu moraju da imaju dobra i izdržljiva vozila koja mogu svuda (npr. Lada Niva?), ali da direktor ED prelazi stotine hiljada kilometara, kao da je ministar inostranih poslova... ne želim da znam koliko su love uzeli na dnevnice i reprezentaciju.

Pera

pre 10 godina

@ (Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Direktorima drzavnih i iskljucivo drzavnih firmi ja ne bi dao mogucnost posedovanja sluzbenog automobila!!!

Oni ne izlaze na teren!

Na posao mogu dolaziti svojim autom

goranh

pre 10 godina

...Direktorima bi, u zemlji poput Srbije, bilo sasvim dovoljno najjača verzije Škode Superb koja košta duplo manje od pomenute "šestice", a pritom ne bi ni osetili da se voze u jeftinijem automobilu.
Ovo je čist bezobrazluk onih koji troše državni novac.
(Mihailo, 16. april 2014 08:41)

Grešiš, osetili bi i to mnogo, provizija na duplo jefitinijem autu je duplo manja.

IronMan

pre 10 godina

Uvek me je zanimalo kakav je vozni park naših diplomatskih predstavništava u svetu?! Mogao bi neko i time da se pozabavi, pošto u Beogradu viđam Dačie, Puntiće, Mazde, Pežoe, Renoe, pa čak i ove srpske fiće 500l sa CD tablama, a predpostavljam da je to uvezi sa ekonomskom moći, pa verujem da te "krševe" voze samo one sirotinjske zemlje?! Baš bih voleo da vidim kojim vozilima se mi predstavljamo u svetu? Kapiram istim kao i nemci...

Milan

pre 10 godina

Zivim u Kanadi 20 godina i nikada nisam upoznao ni vidio sofera luksuznog vozila neke firme. Sofer luksuznog vosila ne postoji kao zanimanje izuzev nekolicine koji voze najvece drzavne zvanicnike.

1A

pre 10 godina

Radi se o tome da su ti ljudi totalno izgubili dodir sa realnoscu i pozicije dozivljavaju kao nesto sto im pripada i nakon "mukotrpnog rada" red je da i oni malo uzivaju. Kada mi neko iz drzavnog preduzeca poruci najskuplji audi a6 i isti plati 76000 e, a to je gospodo 190 mesecnih plata od 400 eura koliko je vecina nas srecna ako uopste ima dodje mi da povratim. Ukoliko su gospodi potrebni automobili, kupite im skode oktavie i neke povoljnije terence. Jasno je da pomenuta gospoda nema obraza, ali dajte bar da im mi nekako stanemo na kraj!

rus

pre 10 godina

@IronMan
Ipak se više razbacujemo u SRB nego u diplomatskim predstavništvima (bar ono što sam ja video) - naš ambasador u MOSKVI se vozi u desetak godina staroj Mečki E350 4 matic (W211), a u Azerbejdžanu u relativno novoj Škodi Superb (nisam video koji je motor).

mup

pre 10 godina

Ako su automobili vec kupljeni i nemoguce ih je vratiti,onda tog Audeta treba dati tom alavom direktoru,a od njega uzeti nekretnine i novac u toj vrednosti i mirna glava,a on neka uziva u svoj dodatnoj opremi.Malo me nerviraju komentatori koji predlazu da im kupimo Skode Oktavije umesto Audija.Necu bre da im kupim nista.Terenska vozila da se kupe radnicima i serviserima,a ostali na autobus,ili svoj auto pa vozi.Na zapadu privatne kompanije daju vozila svojim top menadzerima,ali to je njihova poslovna stvar.Kada je nesto u drzavnom vlasnistvu i finasira se iz budzeta,ustede moraju da budu drakonske.