Subota, 15.02.2014.

16:50

"FIAT sa 4 vrata? Takvo nešto ne postoji"

Izvor: B92

"FIAT sa 4 vrata? Takvo nešto ne postoji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

Milosav

pre 10 godina

Mozda ne znate ali i u Americi su prosla vremena ogromnih auta velikih motora. Ako se izuzmu veliki terenci poput Hummer-a, Escalade-a, itd, tesko cete u danasnje vreme naci ogroman auto. Taj trend da se prave manja auta je poceo masovno sredinom 90-ih godina. Naravno, auta tipa sedan za americko trziste su jos uvek veca nego on u Evropi ali se i taj trend menja. ford je na primer od ove godine standardizovao modele ovde i u Evropi (drugacija su imena modela) ali je platforma ista (Focus, Escape, Fusion, Fiesta).
Sto se tice Fiata 500L, auto je prelep i verovatno cu ga da ga kupim za cerku, mozda za jdeno dve tri, godine kada zavrsi skolu.

Ivan

pre 10 godina

Ах, да. Али на крају је FIAT купио General Motors, а не обрнуто. Мислим да ћете и ви Амери морати мало да се стиснете у Фиата. Ипак нема смисла потрошити 30l горива одласком до првог супермаркета, зар не? Уостолом, нек Амери смршају мало, лакше ће стати у мале, европске аутомобиле :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Бруно, 16. februar 2014 10:26)

FIAT nije kupio GM. To bi bilo previse i mnogo vecim firmama of FIAT-a... Chrysler je u pitanju, najmanji of 3 velika americka proizvodjaca automobila (GM, Ford i Chrysler).

Limar

pre 10 godina

(ortako, 16. februar 2014 15:08)
Auto nije naš, ali su radnici i njihova deca naši.
Ugovor, Pitaj Mađare da li su videli ugovor sa VW,Mercedesom.

Radovan

pre 10 godina

- Ulazno-izlazna vrata.
- Poklopac motorskog prostora.
- Poklopac prtljažnog prostora.
- Vratanca nalivnog grla i drugih uređaja kojima se pristupa od spolja.

Šta Ameri znaju kada su današnji Srbi izmislili auto-industriju. Za 3000 € prvi put u životu kupe ukradeni auto sa dvostruko smanjenom kilometražom

kovac

pre 10 godina

u americi je sve veliko pa i auta moraju biti to je logično ,velika zamlja,velike zgrade ,velike razdaljine ,velike guzve,od soluna do stokholma ima kilometara koliko i izmedju dva sela u americi stoga i auto mora biti proporcionalno veće i komfornije.

Bobe

pre 10 godina

@The Unforgiven
Bitna je razlika izmedju drzava u US recimo New York/New Yersy (drzava)
imas 70 % americkih kola
dok je recimo u Kaliforniji obrnuto tamo vecina ima EU kola ili japance

Pogrešne percepcije

pre 10 godina

Nikad mi nije bio jasan taj američki fetiš prema onakvim grdosijama od kola, npr. ko sam išao do Belgije i Holandije primetio sam da mali automobili zauzimaju 50-60% parkinga, a ljudi u Beneluxu imaju ista ako ne i veća primanja od Amerikanaca, a ipak se odlučuju za male automobile i bicikle. Valjda nisu toliko razmašeni ili ne podležu marketingu ili šta već

ortako

pre 10 godina

Auto je odličan, za prosečnu porodicu 2 + 2 + 1 bez problema. Motori sasvim zadovoljavajući, tihi, elastični. Zvučna izolacija na visokom nivou, inovativan po pitanju elektronike ...

Ali, TO NIJE NAŠ AUTO. Prvo, ovde se tek sklapa, 90% delova je iz uvoza (bar ono što je ozbiljno, motor, elektrika, prenos, ogibljenje)
Drugo, prosečan građanin ne može da ga kupi, jer je za naše uslove skup

Jedno prosto pitanje, šta bi se dogodilo, da recimo Srbija bankrotira i da nema para da "sufinansira" proizvodnju ovog auta?

I zašto NIKO NE SME DA PITA DA SE OTVORI UGOVOR ZA JAVNOST??? Koji je to bezobrazluk, ne proizvodi se tamo nuklearna bomba, pa to ne sme !? Šta će biti ako se ispostavi da je ugovor ŠTETAN, da BUDŽET PLAĆA PROIZVODNJU a FIAT uzima kajmak !?

The Unforgiven

pre 10 godina

@Dragan USA,
Ti izgleda neznas da ovo nije prvi put da se Fiat prodaje u Americi, jer se prodavao tokom 1970tih i 1980tih i tada je napustio Americko trziste zbog veoma lose prodaje - koju je imao zbog lose reputacije i niskog kvaliteta.

@redneck,
Cube, xB i Countryman se prodaju toliko lose da niko i ne zna da postoje (bas kao i 500L). A Soul je uspesan najvise zbog svoje cene - Soul je za $6,000 jeftiniji nego 500L. Uz sve to, Kia je kompanija cija se reputacija bas popravila prethodnih godina, dok Fiat jos uvek vuce losu reputaciju iz 1970tih godina. Uostalom, brojevi ne lazu - u 2013 godini u Americi je prodato 7,402 500L, a zanimljivo je da onoliko koliko je prodato 500L je za skoro isti broj vozila je pala prodaja 500.

Dobro

pre 10 godina

- Da, to "Fix It Again Tony" su smislili Englezi. FIAT se pojavio u Americi tek pre par godina i jos uvek gradi reputaciju. Za sada, Amerikanci nisu nesto ni preterano skepticni ni odusevljeni FIAT-om.
(Dragan USA, 16. februar 2014 00:00)

Dragane iz USA, posedujem Fiat Spider 2000 koji je u Holandiju uvezen iz Amerike .... gde ih je prodato oko 150.000 ( 75% od ukupno proizvedenih Spidera) !
Reputacija iz sedamdesetih i osamdesetih se po tebi ne racuna, tek od dolaska 500-ice. Japanci su izgradil reputaciju bas tada, kao i Nemci na nasim gastarbajterskim prostorima, isto u to vreme.
Reutacija, bas kao i imidz nije nesto sto odlazi i dolazi... To je dug i mukotrpan proces.

Iz zemlje lala, uvek Vas

redneck

pre 10 godina

@The Unforgiven

Ma ako novine kazu da nema smisla da se prodaje 500L i ti se jos i slazes... Inace, u Americi se prodaju i Kia Soul, Scion xB, Nissan Cube, MINI Countryman itd. Automobili koji su tu negde oko 500L. Nece biti da su bas svi Amerikanci seljacine koje voze iskljucivo pikap-ove ili limuzine od 6 metara?

Бруно

pre 10 godina

(The Unforgiven, 15. februar 2014 18:18)
Ах, да. Али на крају је FIAT купио General Motors, а не обрнуто. Мислим да ћете и ви Амери морати мало да се стиснете у Фиата. Ипак нема смисла потрошити 30l горива одласком до првог супермаркета, зар не? Уостолом, нек Амери смршају мало, лакше ће стати у мале, европске аутомобиле :)

anbeast

pre 10 godina

Razumem ja razliku u poklopcu prtljaznika izmedju hecbeka i klasicne limuzine, ali pobogu, to NISU vrata. Ja nikada u svoj auto nisam usao kroz gepek :) LR, Pajero, Land kruzer i sl mozda i imaju ono sto bi se moglo nazvati vratima... Ja vrata percipiram kao poklopac otvora koji je prvenstveno namenjen za ulazak i izlazak zivih bica. Poklopci gepeka, u tom svetlu - nisu vrata :))))

dzigi

pre 10 godina

Sviđa mi se američka praktičnost da stvari nazivaju pravim imenom - 4oro vrata je 4oro vrata. Međutim, silom (zimskih) prilika, morao sam jednom (dobro de, par puta) da uđem u svoj hečbek sa 5oro vrata - kroz gepek. Vrata su vrata ma kako ih neko zvao...

Dragan USA

pre 10 godina

FIAT - Fix It Again Tony - tako kazu Ameri. Takvu reputaciju Fiat mora da promeni!
(Gripen, 15. februar 2014 22:26)
- Da, to "Fix It Again Tony" su smislili Englezi. FIAT se pojavio u Americi tek pre par godina i jos uvek gradi reputaciju. Za sada, Amerikanci nisu nesto ni preterano skepticni ni odusevljeni FIAT-om.

Stupidity for dummies

pre 10 godina

,,Stupid nation, 4 door is not exist, this is 5 door model''
(Dejan L, 15. februar 2014 18:42)

Talking about stupidity; your english sucks big time.

Djoshica

pre 10 godina

Reklama pali 100%, ima da ide ko alva... Samo da neki zli jezici ne izuste da je izašao iz fabrike Yugo 55A. Mislim, tamo u Americi, ne ovde u komentarima.

milan

pre 10 godina

jako lep i simpatican automobil, lepe reklame, ne previse intuitivne i mastovite, lepe i srecne porodice, zadovoljni ljudi ALI

meni je to groteskno, kad se setim da je ugovor sakriven za javnost i da su italijani potpuno besplatno dobili ovaj automobil, koji najverovatnije, a za to ipak postoje cvrsti argumenti, mi poreski obveznici proizvodimo, mi gde nam je stopa nezaposlenosti 30% i gde se na 7,5 miliona stanovnika proda neverovatno niskih 20.000 novih automobila, u kini 91.000, u rusiji 100.000, a u americi na istu populaciju 375.000 novih automobila......

bez uplitanja u dnevnu politiku, rezonujem bez naknadne mudrosti kao ekonomista, ovo mene vredja i cini duboko nesrecnim

The Unforgiven

pre 10 godina

Zanimljivo ... Amerikanci puni predrasudama prema Italijanskim autima? A sta cemo sa predrasudama koje Evropljani imaju za Americke aute? Kako svi voze aute dugacke 6 metara, sa V8 motorima i minimalno 400 hp koji trose minimalno 30 litara u gradu?
A sto se tice 500L u Americi, ponovicu ono sta sam nedavno procitao u jednom Americkom auto magazinu: "Prodavati Fiat 500L u Americi ima smisla koliko i prodavati Dodge Ram u Evropi".

mg011

pre 10 godina

Naravno da ima 4 vrata. Jer da ih je 5, i kroz prtljažnik bi se redovno ulazilo. Amerikanci ne znaju baš da naprave auto ali bolje broje vrata od svakog ko kaže da 500L ili bilo koji monovolumen ili hatchback imaju po 5.

mg011

pre 10 godina

Naravno da ima 4 vrata. Jer da ih je 5, i kroz prtljažnik bi se redovno ulazilo. Amerikanci ne znaju baš da naprave auto ali bolje broje vrata od svakog ko kaže da 500L ili bilo koji monovolumen ili hatchback imaju po 5.

Djoshica

pre 10 godina

Reklama pali 100%, ima da ide ko alva... Samo da neki zli jezici ne izuste da je izašao iz fabrike Yugo 55A. Mislim, tamo u Americi, ne ovde u komentarima.

milan

pre 10 godina

jako lep i simpatican automobil, lepe reklame, ne previse intuitivne i mastovite, lepe i srecne porodice, zadovoljni ljudi ALI

meni je to groteskno, kad se setim da je ugovor sakriven za javnost i da su italijani potpuno besplatno dobili ovaj automobil, koji najverovatnije, a za to ipak postoje cvrsti argumenti, mi poreski obveznici proizvodimo, mi gde nam je stopa nezaposlenosti 30% i gde se na 7,5 miliona stanovnika proda neverovatno niskih 20.000 novih automobila, u kini 91.000, u rusiji 100.000, a u americi na istu populaciju 375.000 novih automobila......

bez uplitanja u dnevnu politiku, rezonujem bez naknadne mudrosti kao ekonomista, ovo mene vredja i cini duboko nesrecnim

The Unforgiven

pre 10 godina

Zanimljivo ... Amerikanci puni predrasudama prema Italijanskim autima? A sta cemo sa predrasudama koje Evropljani imaju za Americke aute? Kako svi voze aute dugacke 6 metara, sa V8 motorima i minimalno 400 hp koji trose minimalno 30 litara u gradu?
A sto se tice 500L u Americi, ponovicu ono sta sam nedavno procitao u jednom Americkom auto magazinu: "Prodavati Fiat 500L u Americi ima smisla koliko i prodavati Dodge Ram u Evropi".

Stupidity for dummies

pre 10 godina

,,Stupid nation, 4 door is not exist, this is 5 door model''
(Dejan L, 15. februar 2014 18:42)

Talking about stupidity; your english sucks big time.

ortako

pre 10 godina

Auto je odličan, za prosečnu porodicu 2 + 2 + 1 bez problema. Motori sasvim zadovoljavajući, tihi, elastični. Zvučna izolacija na visokom nivou, inovativan po pitanju elektronike ...

Ali, TO NIJE NAŠ AUTO. Prvo, ovde se tek sklapa, 90% delova je iz uvoza (bar ono što je ozbiljno, motor, elektrika, prenos, ogibljenje)
Drugo, prosečan građanin ne može da ga kupi, jer je za naše uslove skup

Jedno prosto pitanje, šta bi se dogodilo, da recimo Srbija bankrotira i da nema para da "sufinansira" proizvodnju ovog auta?

I zašto NIKO NE SME DA PITA DA SE OTVORI UGOVOR ZA JAVNOST??? Koji je to bezobrazluk, ne proizvodi se tamo nuklearna bomba, pa to ne sme !? Šta će biti ako se ispostavi da je ugovor ŠTETAN, da BUDŽET PLAĆA PROIZVODNJU a FIAT uzima kajmak !?

redneck

pre 10 godina

@The Unforgiven

Ma ako novine kazu da nema smisla da se prodaje 500L i ti se jos i slazes... Inace, u Americi se prodaju i Kia Soul, Scion xB, Nissan Cube, MINI Countryman itd. Automobili koji su tu negde oko 500L. Nece biti da su bas svi Amerikanci seljacine koje voze iskljucivo pikap-ove ili limuzine od 6 metara?

dzigi

pre 10 godina

Sviđa mi se američka praktičnost da stvari nazivaju pravim imenom - 4oro vrata je 4oro vrata. Međutim, silom (zimskih) prilika, morao sam jednom (dobro de, par puta) da uđem u svoj hečbek sa 5oro vrata - kroz gepek. Vrata su vrata ma kako ih neko zvao...

anbeast

pre 10 godina

Razumem ja razliku u poklopcu prtljaznika izmedju hecbeka i klasicne limuzine, ali pobogu, to NISU vrata. Ja nikada u svoj auto nisam usao kroz gepek :) LR, Pajero, Land kruzer i sl mozda i imaju ono sto bi se moglo nazvati vratima... Ja vrata percipiram kao poklopac otvora koji je prvenstveno namenjen za ulazak i izlazak zivih bica. Poklopci gepeka, u tom svetlu - nisu vrata :))))

Dobro

pre 10 godina

- Da, to "Fix It Again Tony" su smislili Englezi. FIAT se pojavio u Americi tek pre par godina i jos uvek gradi reputaciju. Za sada, Amerikanci nisu nesto ni preterano skepticni ni odusevljeni FIAT-om.
(Dragan USA, 16. februar 2014 00:00)

Dragane iz USA, posedujem Fiat Spider 2000 koji je u Holandiju uvezen iz Amerike .... gde ih je prodato oko 150.000 ( 75% od ukupno proizvedenih Spidera) !
Reputacija iz sedamdesetih i osamdesetih se po tebi ne racuna, tek od dolaska 500-ice. Japanci su izgradil reputaciju bas tada, kao i Nemci na nasim gastarbajterskim prostorima, isto u to vreme.
Reutacija, bas kao i imidz nije nesto sto odlazi i dolazi... To je dug i mukotrpan proces.

Iz zemlje lala, uvek Vas

Limar

pre 10 godina

(ortako, 16. februar 2014 15:08)
Auto nije naš, ali su radnici i njihova deca naši.
Ugovor, Pitaj Mađare da li su videli ugovor sa VW,Mercedesom.

Pogrešne percepcije

pre 10 godina

Nikad mi nije bio jasan taj američki fetiš prema onakvim grdosijama od kola, npr. ko sam išao do Belgije i Holandije primetio sam da mali automobili zauzimaju 50-60% parkinga, a ljudi u Beneluxu imaju ista ako ne i veća primanja od Amerikanaca, a ipak se odlučuju za male automobile i bicikle. Valjda nisu toliko razmašeni ili ne podležu marketingu ili šta već

Ivan

pre 10 godina

Ах, да. Али на крају је FIAT купио General Motors, а не обрнуто. Мислим да ћете и ви Амери морати мало да се стиснете у Фиата. Ипак нема смисла потрошити 30l горива одласком до првог супермаркета, зар не? Уостолом, нек Амери смршају мало, лакше ће стати у мале, европске аутомобиле :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Бруно, 16. februar 2014 10:26)

FIAT nije kupio GM. To bi bilo previse i mnogo vecim firmama of FIAT-a... Chrysler je u pitanju, najmanji of 3 velika americka proizvodjaca automobila (GM, Ford i Chrysler).

Bobe

pre 10 godina

@The Unforgiven
Bitna je razlika izmedju drzava u US recimo New York/New Yersy (drzava)
imas 70 % americkih kola
dok je recimo u Kaliforniji obrnuto tamo vecina ima EU kola ili japance

Dragan USA

pre 10 godina

FIAT - Fix It Again Tony - tako kazu Ameri. Takvu reputaciju Fiat mora da promeni!
(Gripen, 15. februar 2014 22:26)
- Da, to "Fix It Again Tony" su smislili Englezi. FIAT se pojavio u Americi tek pre par godina i jos uvek gradi reputaciju. Za sada, Amerikanci nisu nesto ni preterano skepticni ni odusevljeni FIAT-om.

Бруно

pre 10 godina

(The Unforgiven, 15. februar 2014 18:18)
Ах, да. Али на крају је FIAT купио General Motors, а не обрнуто. Мислим да ћете и ви Амери морати мало да се стиснете у Фиата. Ипак нема смисла потрошити 30l горива одласком до првог супермаркета, зар не? Уостолом, нек Амери смршају мало, лакше ће стати у мале, европске аутомобиле :)

kovac

pre 10 godina

u americi je sve veliko pa i auta moraju biti to je logično ,velika zamlja,velike zgrade ,velike razdaljine ,velike guzve,od soluna do stokholma ima kilometara koliko i izmedju dva sela u americi stoga i auto mora biti proporcionalno veće i komfornije.

The Unforgiven

pre 10 godina

@Dragan USA,
Ti izgleda neznas da ovo nije prvi put da se Fiat prodaje u Americi, jer se prodavao tokom 1970tih i 1980tih i tada je napustio Americko trziste zbog veoma lose prodaje - koju je imao zbog lose reputacije i niskog kvaliteta.

@redneck,
Cube, xB i Countryman se prodaju toliko lose da niko i ne zna da postoje (bas kao i 500L). A Soul je uspesan najvise zbog svoje cene - Soul je za $6,000 jeftiniji nego 500L. Uz sve to, Kia je kompanija cija se reputacija bas popravila prethodnih godina, dok Fiat jos uvek vuce losu reputaciju iz 1970tih godina. Uostalom, brojevi ne lazu - u 2013 godini u Americi je prodato 7,402 500L, a zanimljivo je da onoliko koliko je prodato 500L je za skoro isti broj vozila je pala prodaja 500.

Milosav

pre 10 godina

Mozda ne znate ali i u Americi su prosla vremena ogromnih auta velikih motora. Ako se izuzmu veliki terenci poput Hummer-a, Escalade-a, itd, tesko cete u danasnje vreme naci ogroman auto. Taj trend da se prave manja auta je poceo masovno sredinom 90-ih godina. Naravno, auta tipa sedan za americko trziste su jos uvek veca nego on u Evropi ali se i taj trend menja. ford je na primer od ove godine standardizovao modele ovde i u Evropi (drugacija su imena modela) ali je platforma ista (Focus, Escape, Fusion, Fiesta).
Sto se tice Fiata 500L, auto je prelep i verovatno cu ga da ga kupim za cerku, mozda za jdeno dve tri, godine kada zavrsi skolu.

Radovan

pre 10 godina

- Ulazno-izlazna vrata.
- Poklopac motorskog prostora.
- Poklopac prtljažnog prostora.
- Vratanca nalivnog grla i drugih uređaja kojima se pristupa od spolja.

Šta Ameri znaju kada su današnji Srbi izmislili auto-industriju. Za 3000 € prvi put u životu kupe ukradeni auto sa dvostruko smanjenom kilometražom

The Unforgiven

pre 10 godina

Zanimljivo ... Amerikanci puni predrasudama prema Italijanskim autima? A sta cemo sa predrasudama koje Evropljani imaju za Americke aute? Kako svi voze aute dugacke 6 metara, sa V8 motorima i minimalno 400 hp koji trose minimalno 30 litara u gradu?
A sto se tice 500L u Americi, ponovicu ono sta sam nedavno procitao u jednom Americkom auto magazinu: "Prodavati Fiat 500L u Americi ima smisla koliko i prodavati Dodge Ram u Evropi".

milan

pre 10 godina

jako lep i simpatican automobil, lepe reklame, ne previse intuitivne i mastovite, lepe i srecne porodice, zadovoljni ljudi ALI

meni je to groteskno, kad se setim da je ugovor sakriven za javnost i da su italijani potpuno besplatno dobili ovaj automobil, koji najverovatnije, a za to ipak postoje cvrsti argumenti, mi poreski obveznici proizvodimo, mi gde nam je stopa nezaposlenosti 30% i gde se na 7,5 miliona stanovnika proda neverovatno niskih 20.000 novih automobila, u kini 91.000, u rusiji 100.000, a u americi na istu populaciju 375.000 novih automobila......

bez uplitanja u dnevnu politiku, rezonujem bez naknadne mudrosti kao ekonomista, ovo mene vredja i cini duboko nesrecnim

mg011

pre 10 godina

Naravno da ima 4 vrata. Jer da ih je 5, i kroz prtljažnik bi se redovno ulazilo. Amerikanci ne znaju baš da naprave auto ali bolje broje vrata od svakog ko kaže da 500L ili bilo koji monovolumen ili hatchback imaju po 5.

ortako

pre 10 godina

Auto je odličan, za prosečnu porodicu 2 + 2 + 1 bez problema. Motori sasvim zadovoljavajući, tihi, elastični. Zvučna izolacija na visokom nivou, inovativan po pitanju elektronike ...

Ali, TO NIJE NAŠ AUTO. Prvo, ovde se tek sklapa, 90% delova je iz uvoza (bar ono što je ozbiljno, motor, elektrika, prenos, ogibljenje)
Drugo, prosečan građanin ne može da ga kupi, jer je za naše uslove skup

Jedno prosto pitanje, šta bi se dogodilo, da recimo Srbija bankrotira i da nema para da "sufinansira" proizvodnju ovog auta?

I zašto NIKO NE SME DA PITA DA SE OTVORI UGOVOR ZA JAVNOST??? Koji je to bezobrazluk, ne proizvodi se tamo nuklearna bomba, pa to ne sme !? Šta će biti ako se ispostavi da je ugovor ŠTETAN, da BUDŽET PLAĆA PROIZVODNJU a FIAT uzima kajmak !?

anbeast

pre 10 godina

Razumem ja razliku u poklopcu prtljaznika izmedju hecbeka i klasicne limuzine, ali pobogu, to NISU vrata. Ja nikada u svoj auto nisam usao kroz gepek :) LR, Pajero, Land kruzer i sl mozda i imaju ono sto bi se moglo nazvati vratima... Ja vrata percipiram kao poklopac otvora koji je prvenstveno namenjen za ulazak i izlazak zivih bica. Poklopci gepeka, u tom svetlu - nisu vrata :))))

Djoshica

pre 10 godina

Reklama pali 100%, ima da ide ko alva... Samo da neki zli jezici ne izuste da je izašao iz fabrike Yugo 55A. Mislim, tamo u Americi, ne ovde u komentarima.

Pogrešne percepcije

pre 10 godina

Nikad mi nije bio jasan taj američki fetiš prema onakvim grdosijama od kola, npr. ko sam išao do Belgije i Holandije primetio sam da mali automobili zauzimaju 50-60% parkinga, a ljudi u Beneluxu imaju ista ako ne i veća primanja od Amerikanaca, a ipak se odlučuju za male automobile i bicikle. Valjda nisu toliko razmašeni ili ne podležu marketingu ili šta već

Radovan

pre 10 godina

- Ulazno-izlazna vrata.
- Poklopac motorskog prostora.
- Poklopac prtljažnog prostora.
- Vratanca nalivnog grla i drugih uređaja kojima se pristupa od spolja.

Šta Ameri znaju kada su današnji Srbi izmislili auto-industriju. Za 3000 € prvi put u životu kupe ukradeni auto sa dvostruko smanjenom kilometražom

Dragan USA

pre 10 godina

FIAT - Fix It Again Tony - tako kazu Ameri. Takvu reputaciju Fiat mora da promeni!
(Gripen, 15. februar 2014 22:26)
- Da, to "Fix It Again Tony" su smislili Englezi. FIAT se pojavio u Americi tek pre par godina i jos uvek gradi reputaciju. Za sada, Amerikanci nisu nesto ni preterano skepticni ni odusevljeni FIAT-om.

Бруно

pre 10 godina

(The Unforgiven, 15. februar 2014 18:18)
Ах, да. Али на крају је FIAT купио General Motors, а не обрнуто. Мислим да ћете и ви Амери морати мало да се стиснете у Фиата. Ипак нема смисла потрошити 30l горива одласком до првог супермаркета, зар не? Уостолом, нек Амери смршају мало, лакше ће стати у мале, европске аутомобиле :)

Stupidity for dummies

pre 10 godina

,,Stupid nation, 4 door is not exist, this is 5 door model''
(Dejan L, 15. februar 2014 18:42)

Talking about stupidity; your english sucks big time.

Dobro

pre 10 godina

- Da, to "Fix It Again Tony" su smislili Englezi. FIAT se pojavio u Americi tek pre par godina i jos uvek gradi reputaciju. Za sada, Amerikanci nisu nesto ni preterano skepticni ni odusevljeni FIAT-om.
(Dragan USA, 16. februar 2014 00:00)

Dragane iz USA, posedujem Fiat Spider 2000 koji je u Holandiju uvezen iz Amerike .... gde ih je prodato oko 150.000 ( 75% od ukupno proizvedenih Spidera) !
Reputacija iz sedamdesetih i osamdesetih se po tebi ne racuna, tek od dolaska 500-ice. Japanci su izgradil reputaciju bas tada, kao i Nemci na nasim gastarbajterskim prostorima, isto u to vreme.
Reutacija, bas kao i imidz nije nesto sto odlazi i dolazi... To je dug i mukotrpan proces.

Iz zemlje lala, uvek Vas

kovac

pre 10 godina

u americi je sve veliko pa i auta moraju biti to je logično ,velika zamlja,velike zgrade ,velike razdaljine ,velike guzve,od soluna do stokholma ima kilometara koliko i izmedju dva sela u americi stoga i auto mora biti proporcionalno veće i komfornije.

Limar

pre 10 godina

(ortako, 16. februar 2014 15:08)
Auto nije naš, ali su radnici i njihova deca naši.
Ugovor, Pitaj Mađare da li su videli ugovor sa VW,Mercedesom.

Ivan

pre 10 godina

Ах, да. Али на крају је FIAT купио General Motors, а не обрнуто. Мислим да ћете и ви Амери морати мало да се стиснете у Фиата. Ипак нема смисла потрошити 30l горива одласком до првог супермаркета, зар не? Уостолом, нек Амери смршају мало, лакше ће стати у мале, европске аутомобиле :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Бруно, 16. februar 2014 10:26)

FIAT nije kupio GM. To bi bilo previse i mnogo vecim firmama of FIAT-a... Chrysler je u pitanju, najmanji of 3 velika americka proizvodjaca automobila (GM, Ford i Chrysler).

dzigi

pre 10 godina

Sviđa mi se američka praktičnost da stvari nazivaju pravim imenom - 4oro vrata je 4oro vrata. Međutim, silom (zimskih) prilika, morao sam jednom (dobro de, par puta) da uđem u svoj hečbek sa 5oro vrata - kroz gepek. Vrata su vrata ma kako ih neko zvao...

The Unforgiven

pre 10 godina

@Dragan USA,
Ti izgleda neznas da ovo nije prvi put da se Fiat prodaje u Americi, jer se prodavao tokom 1970tih i 1980tih i tada je napustio Americko trziste zbog veoma lose prodaje - koju je imao zbog lose reputacije i niskog kvaliteta.

@redneck,
Cube, xB i Countryman se prodaju toliko lose da niko i ne zna da postoje (bas kao i 500L). A Soul je uspesan najvise zbog svoje cene - Soul je za $6,000 jeftiniji nego 500L. Uz sve to, Kia je kompanija cija se reputacija bas popravila prethodnih godina, dok Fiat jos uvek vuce losu reputaciju iz 1970tih godina. Uostalom, brojevi ne lazu - u 2013 godini u Americi je prodato 7,402 500L, a zanimljivo je da onoliko koliko je prodato 500L je za skoro isti broj vozila je pala prodaja 500.

redneck

pre 10 godina

@The Unforgiven

Ma ako novine kazu da nema smisla da se prodaje 500L i ti se jos i slazes... Inace, u Americi se prodaju i Kia Soul, Scion xB, Nissan Cube, MINI Countryman itd. Automobili koji su tu negde oko 500L. Nece biti da su bas svi Amerikanci seljacine koje voze iskljucivo pikap-ove ili limuzine od 6 metara?

Milosav

pre 10 godina

Mozda ne znate ali i u Americi su prosla vremena ogromnih auta velikih motora. Ako se izuzmu veliki terenci poput Hummer-a, Escalade-a, itd, tesko cete u danasnje vreme naci ogroman auto. Taj trend da se prave manja auta je poceo masovno sredinom 90-ih godina. Naravno, auta tipa sedan za americko trziste su jos uvek veca nego on u Evropi ali se i taj trend menja. ford je na primer od ove godine standardizovao modele ovde i u Evropi (drugacija su imena modela) ali je platforma ista (Focus, Escape, Fusion, Fiesta).
Sto se tice Fiata 500L, auto je prelep i verovatno cu ga da ga kupim za cerku, mozda za jdeno dve tri, godine kada zavrsi skolu.

Bobe

pre 10 godina

@The Unforgiven
Bitna je razlika izmedju drzava u US recimo New York/New Yersy (drzava)
imas 70 % americkih kola
dok je recimo u Kaliforniji obrnuto tamo vecina ima EU kola ili japance