mile
pre 13 godina
Sta reci? Lopinama nikad dosta para!
Subota, 19.02.2011.
00:05
Novi rok za završetak leve trake autoputa Novi Sad – Horgoš biće 20. jul, a za takozvani ipsilon krak Subotica – Kelebija je 10. oktobar.
Izvor: Politika
pre 13 godina
Sta reci? Lopinama nikad dosta para!
pre 13 godina
pa nemate vremena zivite u virtuelnom svetu i zauzeti ste ceo vrema sanjati o Kosovu
pre 13 godina
Koridor 10 kasni zato sto se izgradnjom i održavanjem puteva u Srbiji bave političari, tajkuni i kriminalci, a ne stručnjaci. U Srbiji treba hitno ili ukinuti Gradjevinski fakultet - Odsek za puteve i zeleznice ili za počasne profesore proglasiti Ljubišu Buhu, Mila Djuraškovića, Miroslava i Marka Miškovića, Milana Beka, Dušana Petrovića, Predraga Rankovića, Radomana Božovića, Gorana Matića, Zorana Lilića, Dragana Đilasa, Božidara Đelića i da ne zaboravimo Velimira Ilića.... Dok se god ovi tipovi (sa svojim prirepcima) budu mešali u pare oko puteva, Srbija neće imati autoputeve. Bar u necemu postoji konsenzus, to je da sve partije moraju da kradu, a najviše para ima u putevima... Koja beda...
pre 13 godina
Ово је случај за "ИНСАЈДЕР", да видимо где су отишле паре намењене за коридор, а тај новац плаћају грађани.
pre 13 godina
nije da branim ministre, ali za sve one koji komentarisu a nijednom nisu prosli istom deonicom da se suzdrze od glupavih komentara, deonica auto puta koji se gradi je zavrsena oko 50 kilometara (mislim na asfaltiranu deonicu)a ostatak je najvecim delom vec pripremljen za asfaltiranje,svakako posla je ostalo jos mnogo ali to je 110 KM puta sirine 9 metara sto i nije tako jednostavno naparviti za 6 meseci sobzirom da u vojvodini sem peska nema ni jednog agregata koji se ugradjuje u put vec se sve doprema sa udaljenosti najmanje 200 kilometara. zasto niko ne napadne u ovim komentarima ministarstvo finansija koje kasni sa uplatama za fakturisane situacije...put se radi to je cinjenica mozda je vreme usporilo radove ali uveren sam da ce biti zavrsen do letnje turisticke sezone..zasto niko nije spomeuo puatrinu od novog sada do vrbasa 330 dinara za 35 kilometara auto puta to je pljacka!!!!!
pre 13 godina
Molim TV i ekipu insajdera da se pozabavi koridorom 10 i koridorom 11.Jer postoje jasne sumnje oko exproriacije zemljista kao i razlicite cene kostanja za istu godinu i bonitet zemljista koji je namenjen za auto put.
Da li koridor 11 uradjan kompeltno projekat i da li je uradjena exprepriacija zemljista kompletno?
Jer ako nije, onda vlada ni nesme da raspisuje tender i neku sledecu vladu ukopa i zatrpa ucenjivacima(samima sobom) cije je dolovanje poznato iz prakse nakupaca i prekupaca na istim trasama
pre 13 godina
ne mogu da verujem da je vojvodjanima najveci problem sto put grade Putevi Uzice? evo meni ne bi smetalo da put do crnegore grade putevi zrenjanin, ili mihnen ili peking, samo da se nesto uradi vec jednom... odgovor na centralizam ne moze biti vojvodjanski nacionalizma i protekcionizam sa vojvodina putevima ili kako god se zove firma...
pre 13 godina
Ja citam text i komentare i ne mogu da verujem.
Krediti su bili obezbedjeni za ceo koridor 10,godinu dana pre grcke olimpijade.
Koliko vidimo niko nije u zatvoru.Nema ni para ni koridora.
Putevi uzice su dobili na tenderu ,a konkurisali su bez radne snage i mehanizacije.Nije mi jasno kako se neko usudjuje da povuce sretstva (kredita)?
Ako jevo pila samo naplata ranijih potrazivanja, onda razumem.To trebaju javno da obelodane,a ne da se sluze trikovima.Ako nije bilo dugovanja,onda treba od direktora i njihove familije i kumova konfiskovati imovinu kako bi bar jednim fragmentom bila nadoknadjena steta
pre 13 godina
Mrkonjicu,zasto ne das neopozivu ostavku,doduse i tvoj kolega Dulic i on je ministar za gradjevinu valjda,pa sto od njega ne pozajmite za dovrsetak tog skadra na Bojani ?! Nece valjda neko da poveruje da ce i ovaj rok biti ispostovan? Ne mozemo da napravimo 100 km autoputa ni za 100 godina !?
pre 13 godina
Al zato imamo para za koridor 11 i busamo se, bolje je izgraditi put ka CG nego zavrsiti medjunarodno priznatu deonicu...
zalosno
pre 13 godina
Kako nema para, a gde su oni milioni? Nasta to otislo, Mrkonjicu? Ala si sposoban ministar, gradis taj Koridor 10 u RAVNICI vec 100 godina.
pre 13 godina
Putevi Užice - SAMO NAPRED!
Jedina prava putarska firma sa pravim ljudima.
pre 13 godina
@ovčica
problem je što u Vojvodini ne postoji kvalitetan materijal za izgradnju ap. Mnogo vremena se gubi u transportu jer su potrebne velike količine materijala. A i država hoće da se reklamira bez para.
Što se tiče pitanja odakle Putevi Užice u Vojvodini, odgovor je da smo pre 20 godina izašli iz Komunizma, i ko da najbolju ponudu taj i gradi.
pre 13 godina
Pitam se samo za koliko bi Japanci izgradili 100 km kroz ravnicu.A oni nisu NEBESKI NAROD a i nemaju Mrkonjica do duse.Zar smo stvarno tako kilavi pa najgori smo.7kpexg
pre 13 godina
Влада је средином 2008 одредила приоритетне деонице Коридора 10 и ауто-путеве државног значаја, и редослед градње (сагласно плану из 1989 и 2001):
(1)ОБИЛАЗНИЦА око Београда, пун профил: ДВЕ одвојене траке аутопута, са 2+1 коловозне траке;
(2)НИШ -СОФИЈА пун профил, који спаја Србију и Бугарску, али и Европу са Блиским Истоком ;
(3)БЕОГРАД-Уб-ЧАЧАК,пун профил, а даље ТРИ полу-аутопута (једна трака =2+ 1 узбрдо) за:
а)Ужице, Вишеград, Босна и Херцеговина,
б) Ивањица, Сјеница, Црна Гора,
в) Краљево, Рашка, Косовска Митровица;
(4) НИШ-Врање-СКОПЉЕ, пун профил;
(5) НОВИ Сад-Суботица- МАЂАРСКА , може и полу-аутопут (2+1), јер се са Централном Европом повезујемо готовим аутопутем пуног профила, Београд - Загреба...
Међутим, данас 2011 видимо да је Војвођански лоби(преко Мркоњића) преокренуо приоритете, због својих аутономашких и новчаних интереса , а на штету ДРЖАВНИХ и интереса СВИХ ГРАЂАНА Србије...
Кривци и лопови морају бити кажњени, за наук будућим генерацијама и министрима.
pre 13 godina
Hahahahah koja izvaljena glupost,pazi da ce biti gotov y krak do oktobra.
Za iskljucivanje interkonektivnog 400 kv dalekovoda trazi se dozvola godinu dana unapred i to do marta meseca tekuce godine za sledecu da bi usao u plan iskljucenja,da bi "izmestili" i jedan stub tog istog dalekovoda treba ti jos minimum jedna godina da se usvoji projekat promene pravca dalekovoda u JP "EMS" uradi gradjevinski projekat, idejna trasa novog stuba,da se izvris otkup zemljista ili barem dozvola za koriscenje zemljsta od postojecih vlasnika,da se iskopaju temelji,da se urade gradjevinki radovi,da se postavi celicna kontrukcija,da se navuku alce i opvg uzad iz pravca trase ostalih dalekovoda da se uradi probno testiranje deonice pa tek onda prijem i pustanje u rad a brate to traje,a posto je ovaj problem nailska deonice petlje na dalekovod postao poznat proslog leta mozete samo da sanjate o tome i da izvrcete gluposti kao sto cinite vec 10 godina.
pre 13 godina
Uzmete 500.000 Eur koje je Dulić bacio na plakat, 25.000 za sajt i eto koji kilometar.
pre 13 godina
Pa normalno da su otisli u stecaj kada drzava nista ne placa. Nadam se boljoj sudbini za Puteve Uzice mada nisam neki optimista da ce im platiti makar da namaknu svoje troskove.
Srecom pa ta firma ne zavisi od poslova u Srbiji.
pre 13 godina
стварно је тешко градити аутопут кроз бачку. натчовечански напори, борба човека против дивљег пејзажа, борба са побеснелим зверима и крчење столетних шума, нису ишли на руку нашим прегаоцима на челу са искусним и оптимистичним мркоњићем. када је пред нову годину изјавио да ће се аутопут завршити до првог фебруара, ја сам помислио "човече, па овај филм сам гледао 1996,7,8 и 9. године. није добро. откуд ужице путеви у војводини? шта је са војводинапутем?
pre 13 godina
стварно је тешко градити аутопут кроз бачку. натчовечански напори, борба човека против дивљег пејзажа, борба са побеснелим зверима и крчење столетних шума, нису ишли на руку нашим прегаоцима на челу са искусним и оптимистичним мркоњићем. када је пред нову годину изјавио да ће се аутопут завршити до првог фебруара, ја сам помислио "човече, па овај филм сам гледао 1996,7,8 и 9. године. није добро. откуд ужице путеви у војводини? шта је са војводинапутем?
pre 13 godina
Hahahahah koja izvaljena glupost,pazi da ce biti gotov y krak do oktobra.
Za iskljucivanje interkonektivnog 400 kv dalekovoda trazi se dozvola godinu dana unapred i to do marta meseca tekuce godine za sledecu da bi usao u plan iskljucenja,da bi "izmestili" i jedan stub tog istog dalekovoda treba ti jos minimum jedna godina da se usvoji projekat promene pravca dalekovoda u JP "EMS" uradi gradjevinski projekat, idejna trasa novog stuba,da se izvris otkup zemljista ili barem dozvola za koriscenje zemljsta od postojecih vlasnika,da se iskopaju temelji,da se urade gradjevinki radovi,da se postavi celicna kontrukcija,da se navuku alce i opvg uzad iz pravca trase ostalih dalekovoda da se uradi probno testiranje deonice pa tek onda prijem i pustanje u rad a brate to traje,a posto je ovaj problem nailska deonice petlje na dalekovod postao poznat proslog leta mozete samo da sanjate o tome i da izvrcete gluposti kao sto cinite vec 10 godina.
pre 13 godina
Uzmete 500.000 Eur koje je Dulić bacio na plakat, 25.000 za sajt i eto koji kilometar.
pre 13 godina
Pa normalno da su otisli u stecaj kada drzava nista ne placa. Nadam se boljoj sudbini za Puteve Uzice mada nisam neki optimista da ce im platiti makar da namaknu svoje troskove.
Srecom pa ta firma ne zavisi od poslova u Srbiji.
pre 13 godina
Al zato imamo para za koridor 11 i busamo se, bolje je izgraditi put ka CG nego zavrsiti medjunarodno priznatu deonicu...
zalosno
pre 13 godina
Pitam se samo za koliko bi Japanci izgradili 100 km kroz ravnicu.A oni nisu NEBESKI NAROD a i nemaju Mrkonjica do duse.Zar smo stvarno tako kilavi pa najgori smo.7kpexg
pre 13 godina
Влада је средином 2008 одредила приоритетне деонице Коридора 10 и ауто-путеве државног значаја, и редослед градње (сагласно плану из 1989 и 2001):
(1)ОБИЛАЗНИЦА око Београда, пун профил: ДВЕ одвојене траке аутопута, са 2+1 коловозне траке;
(2)НИШ -СОФИЈА пун профил, који спаја Србију и Бугарску, али и Европу са Блиским Истоком ;
(3)БЕОГРАД-Уб-ЧАЧАК,пун профил, а даље ТРИ полу-аутопута (једна трака =2+ 1 узбрдо) за:
а)Ужице, Вишеград, Босна и Херцеговина,
б) Ивањица, Сјеница, Црна Гора,
в) Краљево, Рашка, Косовска Митровица;
(4) НИШ-Врање-СКОПЉЕ, пун профил;
(5) НОВИ Сад-Суботица- МАЂАРСКА , може и полу-аутопут (2+1), јер се са Централном Европом повезујемо готовим аутопутем пуног профила, Београд - Загреба...
Међутим, данас 2011 видимо да је Војвођански лоби(преко Мркоњића) преокренуо приоритете, због својих аутономашких и новчаних интереса , а на штету ДРЖАВНИХ и интереса СВИХ ГРАЂАНА Србије...
Кривци и лопови морају бити кажњени, за наук будућим генерацијама и министрима.
pre 13 godina
@ovčica
problem je što u Vojvodini ne postoji kvalitetan materijal za izgradnju ap. Mnogo vremena se gubi u transportu jer su potrebne velike količine materijala. A i država hoće da se reklamira bez para.
Što se tiče pitanja odakle Putevi Užice u Vojvodini, odgovor je da smo pre 20 godina izašli iz Komunizma, i ko da najbolju ponudu taj i gradi.
pre 13 godina
Kako nema para, a gde su oni milioni? Nasta to otislo, Mrkonjicu? Ala si sposoban ministar, gradis taj Koridor 10 u RAVNICI vec 100 godina.
pre 13 godina
Ja citam text i komentare i ne mogu da verujem.
Krediti su bili obezbedjeni za ceo koridor 10,godinu dana pre grcke olimpijade.
Koliko vidimo niko nije u zatvoru.Nema ni para ni koridora.
Putevi uzice su dobili na tenderu ,a konkurisali su bez radne snage i mehanizacije.Nije mi jasno kako se neko usudjuje da povuce sretstva (kredita)?
Ako jevo pila samo naplata ranijih potrazivanja, onda razumem.To trebaju javno da obelodane,a ne da se sluze trikovima.Ako nije bilo dugovanja,onda treba od direktora i njihove familije i kumova konfiskovati imovinu kako bi bar jednim fragmentom bila nadoknadjena steta
pre 13 godina
Ово је случај за "ИНСАЈДЕР", да видимо где су отишле паре намењене за коридор, а тај новац плаћају грађани.
pre 13 godina
Mrkonjicu,zasto ne das neopozivu ostavku,doduse i tvoj kolega Dulic i on je ministar za gradjevinu valjda,pa sto od njega ne pozajmite za dovrsetak tog skadra na Bojani ?! Nece valjda neko da poveruje da ce i ovaj rok biti ispostovan? Ne mozemo da napravimo 100 km autoputa ni za 100 godina !?
pre 13 godina
ne mogu da verujem da je vojvodjanima najveci problem sto put grade Putevi Uzice? evo meni ne bi smetalo da put do crnegore grade putevi zrenjanin, ili mihnen ili peking, samo da se nesto uradi vec jednom... odgovor na centralizam ne moze biti vojvodjanski nacionalizma i protekcionizam sa vojvodina putevima ili kako god se zove firma...
pre 13 godina
Putevi Užice - SAMO NAPRED!
Jedina prava putarska firma sa pravim ljudima.
pre 13 godina
Koridor 10 kasni zato sto se izgradnjom i održavanjem puteva u Srbiji bave političari, tajkuni i kriminalci, a ne stručnjaci. U Srbiji treba hitno ili ukinuti Gradjevinski fakultet - Odsek za puteve i zeleznice ili za počasne profesore proglasiti Ljubišu Buhu, Mila Djuraškovića, Miroslava i Marka Miškovića, Milana Beka, Dušana Petrovića, Predraga Rankovića, Radomana Božovića, Gorana Matića, Zorana Lilića, Dragana Đilasa, Božidara Đelića i da ne zaboravimo Velimira Ilića.... Dok se god ovi tipovi (sa svojim prirepcima) budu mešali u pare oko puteva, Srbija neće imati autoputeve. Bar u necemu postoji konsenzus, to je da sve partije moraju da kradu, a najviše para ima u putevima... Koja beda...
pre 13 godina
Molim TV i ekipu insajdera da se pozabavi koridorom 10 i koridorom 11.Jer postoje jasne sumnje oko exproriacije zemljista kao i razlicite cene kostanja za istu godinu i bonitet zemljista koji je namenjen za auto put.
Da li koridor 11 uradjan kompeltno projekat i da li je uradjena exprepriacija zemljista kompletno?
Jer ako nije, onda vlada ni nesme da raspisuje tender i neku sledecu vladu ukopa i zatrpa ucenjivacima(samima sobom) cije je dolovanje poznato iz prakse nakupaca i prekupaca na istim trasama
pre 13 godina
nije da branim ministre, ali za sve one koji komentarisu a nijednom nisu prosli istom deonicom da se suzdrze od glupavih komentara, deonica auto puta koji se gradi je zavrsena oko 50 kilometara (mislim na asfaltiranu deonicu)a ostatak je najvecim delom vec pripremljen za asfaltiranje,svakako posla je ostalo jos mnogo ali to je 110 KM puta sirine 9 metara sto i nije tako jednostavno naparviti za 6 meseci sobzirom da u vojvodini sem peska nema ni jednog agregata koji se ugradjuje u put vec se sve doprema sa udaljenosti najmanje 200 kilometara. zasto niko ne napadne u ovim komentarima ministarstvo finansija koje kasni sa uplatama za fakturisane situacije...put se radi to je cinjenica mozda je vreme usporilo radove ali uveren sam da ce biti zavrsen do letnje turisticke sezone..zasto niko nije spomeuo puatrinu od novog sada do vrbasa 330 dinara za 35 kilometara auto puta to je pljacka!!!!!
pre 13 godina
Sta reci? Lopinama nikad dosta para!
pre 13 godina
pa nemate vremena zivite u virtuelnom svetu i zauzeti ste ceo vrema sanjati o Kosovu
pre 13 godina
Влада је средином 2008 одредила приоритетне деонице Коридора 10 и ауто-путеве државног значаја, и редослед градње (сагласно плану из 1989 и 2001):
(1)ОБИЛАЗНИЦА око Београда, пун профил: ДВЕ одвојене траке аутопута, са 2+1 коловозне траке;
(2)НИШ -СОФИЈА пун профил, који спаја Србију и Бугарску, али и Европу са Блиским Истоком ;
(3)БЕОГРАД-Уб-ЧАЧАК,пун профил, а даље ТРИ полу-аутопута (једна трака =2+ 1 узбрдо) за:
а)Ужице, Вишеград, Босна и Херцеговина,
б) Ивањица, Сјеница, Црна Гора,
в) Краљево, Рашка, Косовска Митровица;
(4) НИШ-Врање-СКОПЉЕ, пун профил;
(5) НОВИ Сад-Суботица- МАЂАРСКА , може и полу-аутопут (2+1), јер се са Централном Европом повезујемо готовим аутопутем пуног профила, Београд - Загреба...
Међутим, данас 2011 видимо да је Војвођански лоби(преко Мркоњића) преокренуо приоритете, због својих аутономашких и новчаних интереса , а на штету ДРЖАВНИХ и интереса СВИХ ГРАЂАНА Србије...
Кривци и лопови морају бити кажњени, за наук будућим генерацијама и министрима.
pre 13 godina
Putevi Užice - SAMO NAPRED!
Jedina prava putarska firma sa pravim ljudima.
pre 13 godina
стварно је тешко градити аутопут кроз бачку. натчовечански напори, борба човека против дивљег пејзажа, борба са побеснелим зверима и крчење столетних шума, нису ишли на руку нашим прегаоцима на челу са искусним и оптимистичним мркоњићем. када је пред нову годину изјавио да ће се аутопут завршити до првог фебруара, ја сам помислио "човече, па овај филм сам гледао 1996,7,8 и 9. године. није добро. откуд ужице путеви у војводини? шта је са војводинапутем?
pre 13 godina
Ja citam text i komentare i ne mogu da verujem.
Krediti su bili obezbedjeni za ceo koridor 10,godinu dana pre grcke olimpijade.
Koliko vidimo niko nije u zatvoru.Nema ni para ni koridora.
Putevi uzice su dobili na tenderu ,a konkurisali su bez radne snage i mehanizacije.Nije mi jasno kako se neko usudjuje da povuce sretstva (kredita)?
Ako jevo pila samo naplata ranijih potrazivanja, onda razumem.To trebaju javno da obelodane,a ne da se sluze trikovima.Ako nije bilo dugovanja,onda treba od direktora i njihove familije i kumova konfiskovati imovinu kako bi bar jednim fragmentom bila nadoknadjena steta
pre 13 godina
nije da branim ministre, ali za sve one koji komentarisu a nijednom nisu prosli istom deonicom da se suzdrze od glupavih komentara, deonica auto puta koji se gradi je zavrsena oko 50 kilometara (mislim na asfaltiranu deonicu)a ostatak je najvecim delom vec pripremljen za asfaltiranje,svakako posla je ostalo jos mnogo ali to je 110 KM puta sirine 9 metara sto i nije tako jednostavno naparviti za 6 meseci sobzirom da u vojvodini sem peska nema ni jednog agregata koji se ugradjuje u put vec se sve doprema sa udaljenosti najmanje 200 kilometara. zasto niko ne napadne u ovim komentarima ministarstvo finansija koje kasni sa uplatama za fakturisane situacije...put se radi to je cinjenica mozda je vreme usporilo radove ali uveren sam da ce biti zavrsen do letnje turisticke sezone..zasto niko nije spomeuo puatrinu od novog sada do vrbasa 330 dinara za 35 kilometara auto puta to je pljacka!!!!!
pre 13 godina
Pa normalno da su otisli u stecaj kada drzava nista ne placa. Nadam se boljoj sudbini za Puteve Uzice mada nisam neki optimista da ce im platiti makar da namaknu svoje troskove.
Srecom pa ta firma ne zavisi od poslova u Srbiji.
pre 13 godina
@ovčica
problem je što u Vojvodini ne postoji kvalitetan materijal za izgradnju ap. Mnogo vremena se gubi u transportu jer su potrebne velike količine materijala. A i država hoće da se reklamira bez para.
Što se tiče pitanja odakle Putevi Užice u Vojvodini, odgovor je da smo pre 20 godina izašli iz Komunizma, i ko da najbolju ponudu taj i gradi.
pre 13 godina
Uzmete 500.000 Eur koje je Dulić bacio na plakat, 25.000 za sajt i eto koji kilometar.
pre 13 godina
Hahahahah koja izvaljena glupost,pazi da ce biti gotov y krak do oktobra.
Za iskljucivanje interkonektivnog 400 kv dalekovoda trazi se dozvola godinu dana unapred i to do marta meseca tekuce godine za sledecu da bi usao u plan iskljucenja,da bi "izmestili" i jedan stub tog istog dalekovoda treba ti jos minimum jedna godina da se usvoji projekat promene pravca dalekovoda u JP "EMS" uradi gradjevinski projekat, idejna trasa novog stuba,da se izvris otkup zemljista ili barem dozvola za koriscenje zemljsta od postojecih vlasnika,da se iskopaju temelji,da se urade gradjevinki radovi,da se postavi celicna kontrukcija,da se navuku alce i opvg uzad iz pravca trase ostalih dalekovoda da se uradi probno testiranje deonice pa tek onda prijem i pustanje u rad a brate to traje,a posto je ovaj problem nailska deonice petlje na dalekovod postao poznat proslog leta mozete samo da sanjate o tome i da izvrcete gluposti kao sto cinite vec 10 godina.
pre 13 godina
pa nemate vremena zivite u virtuelnom svetu i zauzeti ste ceo vrema sanjati o Kosovu
pre 13 godina
Pitam se samo za koliko bi Japanci izgradili 100 km kroz ravnicu.A oni nisu NEBESKI NAROD a i nemaju Mrkonjica do duse.Zar smo stvarno tako kilavi pa najgori smo.7kpexg
pre 13 godina
Kako nema para, a gde su oni milioni? Nasta to otislo, Mrkonjicu? Ala si sposoban ministar, gradis taj Koridor 10 u RAVNICI vec 100 godina.
pre 13 godina
Koridor 10 kasni zato sto se izgradnjom i održavanjem puteva u Srbiji bave političari, tajkuni i kriminalci, a ne stručnjaci. U Srbiji treba hitno ili ukinuti Gradjevinski fakultet - Odsek za puteve i zeleznice ili za počasne profesore proglasiti Ljubišu Buhu, Mila Djuraškovića, Miroslava i Marka Miškovića, Milana Beka, Dušana Petrovića, Predraga Rankovića, Radomana Božovića, Gorana Matića, Zorana Lilića, Dragana Đilasa, Božidara Đelića i da ne zaboravimo Velimira Ilića.... Dok se god ovi tipovi (sa svojim prirepcima) budu mešali u pare oko puteva, Srbija neće imati autoputeve. Bar u necemu postoji konsenzus, to je da sve partije moraju da kradu, a najviše para ima u putevima... Koja beda...
pre 13 godina
ne mogu da verujem da je vojvodjanima najveci problem sto put grade Putevi Uzice? evo meni ne bi smetalo da put do crnegore grade putevi zrenjanin, ili mihnen ili peking, samo da se nesto uradi vec jednom... odgovor na centralizam ne moze biti vojvodjanski nacionalizma i protekcionizam sa vojvodina putevima ili kako god se zove firma...
pre 13 godina
Mrkonjicu,zasto ne das neopozivu ostavku,doduse i tvoj kolega Dulic i on je ministar za gradjevinu valjda,pa sto od njega ne pozajmite za dovrsetak tog skadra na Bojani ?! Nece valjda neko da poveruje da ce i ovaj rok biti ispostovan? Ne mozemo da napravimo 100 km autoputa ni za 100 godina !?
pre 13 godina
Al zato imamo para za koridor 11 i busamo se, bolje je izgraditi put ka CG nego zavrsiti medjunarodno priznatu deonicu...
zalosno
pre 13 godina
Molim TV i ekipu insajdera da se pozabavi koridorom 10 i koridorom 11.Jer postoje jasne sumnje oko exproriacije zemljista kao i razlicite cene kostanja za istu godinu i bonitet zemljista koji je namenjen za auto put.
Da li koridor 11 uradjan kompeltno projekat i da li je uradjena exprepriacija zemljista kompletno?
Jer ako nije, onda vlada ni nesme da raspisuje tender i neku sledecu vladu ukopa i zatrpa ucenjivacima(samima sobom) cije je dolovanje poznato iz prakse nakupaca i prekupaca na istim trasama
pre 13 godina
Ово је случај за "ИНСАЈДЕР", да видимо где су отишле паре намењене за коридор, а тај новац плаћају грађани.
pre 13 godina
Sta reci? Lopinama nikad dosta para!
19 Komentari
Sortiraj po: