pavelcastvan
pre 10 godina
Molim vas ako možete da odgovorite na sledeće pitanje: da li će ove 2014g. biti direktni letovi za Toronto?
Utorak, 25.01.2011.
23:41
Američka avio-kompanija “Rajan internešnal ervejz” će od 3. juna do 29. oktobra saobraćati na liniji Beograd - Čikago i Beograd - Toronto.
Izvor: Novosti
pre 10 godina
Molim vas ako možete da odgovorite na sledeće pitanje: da li će ove 2014g. biti direktni letovi za Toronto?
pre 13 godina
@(Vladica, 27. januar 2011 04:14)
bas naprotiv, radim za jednu od najvecih svetskih kompanija (prethodno takodje za direktnog konkurenta) i za svaki sluzbeni put uvek se bira najjeftinija karta, to je travel policy... glavni nacin za podizanje profita danas je smanjenje svih mogucih troskova
pre 13 godina
@(Nisam novinar, a ni lektor a znam vise, 26. januar 2011 16:06)
ajde ne hejtuj mi po Beogradu, da li si se zapitao na koji aerodrom moze da sleti i sa kog moze da poleti B767???
pre 13 godina
@turizmolog
Uzbekistan Airwaysom se islo iz Bga za NY 2003. godine, prvi let je bio 18.septembra i cela ta organizacija je bila sjajna, bar iz ugla putnika tj. mene. Secam se da se preko noci putovalo, oko 10-11 sati.
Sta se posle toga desilo stvarno ne znam, ali nekako mi se cini da sa stanjem u zemlji i svetu kakvo je sad, ova linija nece biti bas isplativa.
pre 13 godina
Direktan let je skuplji i zato sto njime lete ljudi koji putuju poslovno, pa avio kompanije znaju da ce preduzece da plati skuplju kartu
pre 13 godina
@turizmolog
tačnije uzbekistanska (uzbekistan airlines), koju je Jat reklamirao kao da putnici lete Jat-om do NYC (Vlade Divac grli kapetana, a slogan je: Idemo majstore!).
@ Chicago
Naravno da troši manje, pogotovo na interkontinentalnom letu?! A potrošnja goriva uvek je ista, kao i cena, a koliko će se to odraziti na cenu karte, zavisi od broja putnika (što je avion puniji, troškovi se ravnomernije raspoređuju).
@grga1810
To je pravo pitanje koje ova priča krije. Verovatno nekom tajfunu!
Samo, pitanje je koliko je ova linija isplativa u pravcu Srbija-Severna Amerika, a samim tim i održiva. Ona to svakako jeste, bar za neko vreme, dok se dijaspora ne raželi Srbije, ali šta onda? Želim da verujem da nisam u pravu!
pre 13 godina
Troskovi direktnih letova su uvek manji. Video sam suprotne komentare i mislim da ljudi nemaju predstavu zasto su direktni letovi jeftiniji i vazni za Srbiju. Sve sto ne potrosis na kartu ces verovatno ostaviti u Srbiji.
1. Direktan let skracuje daljinu posto aerodrom na kom presedas nikad nije tacno izmedju polazne i finalne destinacije.
2. Na svakom aerodromu placaju se porezi (pasoska kontrola, premestanje prtljaga, primanje i servis aviona, itd.). Po Nemackim aerodromima to moze da bude 50-100 evra ze povratnu kartu.
3. Avion potrosi najvise goriva kada uzlece i slece tako da svako sletanje i uzletanje negativno utice na potrosnju goriva.
4. Presedanje cesto znaci da letis sa dve razlicite firme i sa manjim avionima koji trose vise goriva po kilometru.
Moje iskustvo je da za direktan povratni let izmedju Chicaga i Evrope mogu da se nadju karte oko $500. Do Srbije i nazad najeftinije je negde oko $700. Razlika u daljini je minimalna.
pre 13 godina
Citat:" Letilica Rajana praktično će dva puta nedeljno poletati iz naše vazdušne luke." Dakle u Srbiji postoji SAMO jedan aerodrom, ako je verovati upravo objavljenoj informaciji. Zarad ispravljanja ove greske, a i informisanja "prestonickih, iz kruga dvojke" novinara, u Srbiji pored Beograda i Nis ima civilni aerorodm. Dakle objavljena informacija, bar kako je napisana, nije tacna, a zarad pojasnjenja i preciznosti (zar novinari ne treba da vode racuna o tome) treba napisati iz beogradske vazdusne luke!
pre 13 godina
Sjajna vest za turizam ove zemlje.
Samo mala ispravka imali smo let za NY negde 2004. To je bila Kazahstanska kompanija koja je letela preko BG-a i mogli ste ad kupite karte od njih, cuvali su neku kolicinu mesta za Bg. To je trajalo oko 6meseci.
pre 13 godina
gledali utisak nedelje i zivkovica koji je rekao da smo nekada imali let za SAD ,danas ne...pa brze bolje bacaju u medije informaciju o ovom letu. prvo skoci pa reci hop...medijski patki nam je preko nosa vise!
pre 13 godina
Sad cemo svi da se guramo za te letove...
pre 13 godina
ryan international nece da leti kao kompanija, on ce nekome da IZNAJMI avion, e sad je samo pitanje kome.
Oni nikad ne lete direktno kao kompanija...zashto bi, jednostavnije je iznajmiti avion:)
A da, inache ako se uspostave letovi, to bi bilo savrsheno
pre 13 godina
I dok se normalne kompanije utrkuju da dodju u Srbiju siroti JAT opet razvlace Radovanovicevi lesinari, deo upravnog i deo izvrsnog odbora, sve na celu sa predsednikom skupstine Vujanicem. Dva losa (Cveic i Ognjenovic) ubise Milosa (takodje jednako loseg Krstica). Dovode ljude danima, sa abnormalnim platama, ne zna se ko je veca neznalica. Misle da se visokim platama pojedincima ostvaruje put za SAD. Kako su krenuli tesko da ce im ostati i region, da ne govorimo o evromediteranu.
pre 13 godina
A NYC nista? Smorio sam se vise po terminalima
pre 13 godina
Dobro uhodana praksa Starcevica, pod izgovorom trcanja pred rudu Evrope koja to ne trazi u ovoj fazi otvorenog neba jer sporazum jos nije ratifikovan, glasi: idite do Berberovica i uplatite za dozvolu.
pre 13 godina
Ryan je charter prevoznik...sto znaci da ih je neko unajmio da lete na toj liniji...ko ? JAT? :)
pre 13 godina
Sigurno nece biti jeftinije i nema smisla da bude jeftinije jer je duzhi let velikim avionom nego kada se preseda. Ali ovo je sigurno bolje i treba podrzhati ovakvu stvar pogotovu podrzhati ove amere koji hoce da lete. Teshko da ce dugo nastaviti ukoliko nashi ljudi ne budu zheleli da plate malo vishe da imaju svoju direktnu liniju. Barem se meni tako chini ipak u americi sve se bazira na lovi. ********
pre 13 godina
Pa ne znam bas sta bi to bilo tako cudno. Uvek je direktan let bio skuplji. Mislim da je ovo dobra stvar. Kome je jeftinije da preseda i cumi po 4-5 sati po terminalima, samo napred.
Najbitnije je da imamo opcije pa narode izvoli.
pre 13 godina
Dobra vest za naše emigrante u Severnoj Americi koji stalno negde moraju da presedaju kada dolaze leti u Srbiju. Mada, ne bi me čudilo da iz nekog razloga opet bude jeftinije preko Frankfurta ili Londona nego ovako direktno.
pre 13 godina
Dobra vest za naše emigrante u Severnoj Americi koji stalno negde moraju da presedaju kada dolaze leti u Srbiju. Mada, ne bi me čudilo da iz nekog razloga opet bude jeftinije preko Frankfurta ili Londona nego ovako direktno.
pre 13 godina
Citat:" Letilica Rajana praktično će dva puta nedeljno poletati iz naše vazdušne luke." Dakle u Srbiji postoji SAMO jedan aerodrom, ako je verovati upravo objavljenoj informaciji. Zarad ispravljanja ove greske, a i informisanja "prestonickih, iz kruga dvojke" novinara, u Srbiji pored Beograda i Nis ima civilni aerorodm. Dakle objavljena informacija, bar kako je napisana, nije tacna, a zarad pojasnjenja i preciznosti (zar novinari ne treba da vode racuna o tome) treba napisati iz beogradske vazdusne luke!
pre 13 godina
I dok se normalne kompanije utrkuju da dodju u Srbiju siroti JAT opet razvlace Radovanovicevi lesinari, deo upravnog i deo izvrsnog odbora, sve na celu sa predsednikom skupstine Vujanicem. Dva losa (Cveic i Ognjenovic) ubise Milosa (takodje jednako loseg Krstica). Dovode ljude danima, sa abnormalnim platama, ne zna se ko je veca neznalica. Misle da se visokim platama pojedincima ostvaruje put za SAD. Kako su krenuli tesko da ce im ostati i region, da ne govorimo o evromediteranu.
pre 13 godina
A NYC nista? Smorio sam se vise po terminalima
pre 13 godina
Troskovi direktnih letova su uvek manji. Video sam suprotne komentare i mislim da ljudi nemaju predstavu zasto su direktni letovi jeftiniji i vazni za Srbiju. Sve sto ne potrosis na kartu ces verovatno ostaviti u Srbiji.
1. Direktan let skracuje daljinu posto aerodrom na kom presedas nikad nije tacno izmedju polazne i finalne destinacije.
2. Na svakom aerodromu placaju se porezi (pasoska kontrola, premestanje prtljaga, primanje i servis aviona, itd.). Po Nemackim aerodromima to moze da bude 50-100 evra ze povratnu kartu.
3. Avion potrosi najvise goriva kada uzlece i slece tako da svako sletanje i uzletanje negativno utice na potrosnju goriva.
4. Presedanje cesto znaci da letis sa dve razlicite firme i sa manjim avionima koji trose vise goriva po kilometru.
Moje iskustvo je da za direktan povratni let izmedju Chicaga i Evrope mogu da se nadju karte oko $500. Do Srbije i nazad najeftinije je negde oko $700. Razlika u daljini je minimalna.
pre 13 godina
Pa ne znam bas sta bi to bilo tako cudno. Uvek je direktan let bio skuplji. Mislim da je ovo dobra stvar. Kome je jeftinije da preseda i cumi po 4-5 sati po terminalima, samo napred.
Najbitnije je da imamo opcije pa narode izvoli.
pre 13 godina
gledali utisak nedelje i zivkovica koji je rekao da smo nekada imali let za SAD ,danas ne...pa brze bolje bacaju u medije informaciju o ovom letu. prvo skoci pa reci hop...medijski patki nam je preko nosa vise!
pre 13 godina
Sjajna vest za turizam ove zemlje.
Samo mala ispravka imali smo let za NY negde 2004. To je bila Kazahstanska kompanija koja je letela preko BG-a i mogli ste ad kupite karte od njih, cuvali su neku kolicinu mesta za Bg. To je trajalo oko 6meseci.
pre 13 godina
ryan international nece da leti kao kompanija, on ce nekome da IZNAJMI avion, e sad je samo pitanje kome.
Oni nikad ne lete direktno kao kompanija...zashto bi, jednostavnije je iznajmiti avion:)
A da, inache ako se uspostave letovi, to bi bilo savrsheno
pre 13 godina
Sad cemo svi da se guramo za te letove...
pre 13 godina
Sigurno nece biti jeftinije i nema smisla da bude jeftinije jer je duzhi let velikim avionom nego kada se preseda. Ali ovo je sigurno bolje i treba podrzhati ovakvu stvar pogotovu podrzhati ove amere koji hoce da lete. Teshko da ce dugo nastaviti ukoliko nashi ljudi ne budu zheleli da plate malo vishe da imaju svoju direktnu liniju. Barem se meni tako chini ipak u americi sve se bazira na lovi. ********
pre 13 godina
Ryan je charter prevoznik...sto znaci da ih je neko unajmio da lete na toj liniji...ko ? JAT? :)
pre 13 godina
Dobro uhodana praksa Starcevica, pod izgovorom trcanja pred rudu Evrope koja to ne trazi u ovoj fazi otvorenog neba jer sporazum jos nije ratifikovan, glasi: idite do Berberovica i uplatite za dozvolu.
pre 13 godina
@turizmolog
Uzbekistan Airwaysom se islo iz Bga za NY 2003. godine, prvi let je bio 18.septembra i cela ta organizacija je bila sjajna, bar iz ugla putnika tj. mene. Secam se da se preko noci putovalo, oko 10-11 sati.
Sta se posle toga desilo stvarno ne znam, ali nekako mi se cini da sa stanjem u zemlji i svetu kakvo je sad, ova linija nece biti bas isplativa.
pre 13 godina
@(Nisam novinar, a ni lektor a znam vise, 26. januar 2011 16:06)
ajde ne hejtuj mi po Beogradu, da li si se zapitao na koji aerodrom moze da sleti i sa kog moze da poleti B767???
pre 13 godina
@turizmolog
tačnije uzbekistanska (uzbekistan airlines), koju je Jat reklamirao kao da putnici lete Jat-om do NYC (Vlade Divac grli kapetana, a slogan je: Idemo majstore!).
@ Chicago
Naravno da troši manje, pogotovo na interkontinentalnom letu?! A potrošnja goriva uvek je ista, kao i cena, a koliko će se to odraziti na cenu karte, zavisi od broja putnika (što je avion puniji, troškovi se ravnomernije raspoređuju).
@grga1810
To je pravo pitanje koje ova priča krije. Verovatno nekom tajfunu!
Samo, pitanje je koliko je ova linija isplativa u pravcu Srbija-Severna Amerika, a samim tim i održiva. Ona to svakako jeste, bar za neko vreme, dok se dijaspora ne raželi Srbije, ali šta onda? Želim da verujem da nisam u pravu!
pre 13 godina
@(Vladica, 27. januar 2011 04:14)
bas naprotiv, radim za jednu od najvecih svetskih kompanija (prethodno takodje za direktnog konkurenta) i za svaki sluzbeni put uvek se bira najjeftinija karta, to je travel policy... glavni nacin za podizanje profita danas je smanjenje svih mogucih troskova
pre 13 godina
Direktan let je skuplji i zato sto njime lete ljudi koji putuju poslovno, pa avio kompanije znaju da ce preduzece da plati skuplju kartu
pre 10 godina
Molim vas ako možete da odgovorite na sledeće pitanje: da li će ove 2014g. biti direktni letovi za Toronto?
pre 13 godina
Dobro uhodana praksa Starcevica, pod izgovorom trcanja pred rudu Evrope koja to ne trazi u ovoj fazi otvorenog neba jer sporazum jos nije ratifikovan, glasi: idite do Berberovica i uplatite za dozvolu.
pre 13 godina
Sigurno nece biti jeftinije i nema smisla da bude jeftinije jer je duzhi let velikim avionom nego kada se preseda. Ali ovo je sigurno bolje i treba podrzhati ovakvu stvar pogotovu podrzhati ove amere koji hoce da lete. Teshko da ce dugo nastaviti ukoliko nashi ljudi ne budu zheleli da plate malo vishe da imaju svoju direktnu liniju. Barem se meni tako chini ipak u americi sve se bazira na lovi. ********
pre 13 godina
Citat:" Letilica Rajana praktično će dva puta nedeljno poletati iz naše vazdušne luke." Dakle u Srbiji postoji SAMO jedan aerodrom, ako je verovati upravo objavljenoj informaciji. Zarad ispravljanja ove greske, a i informisanja "prestonickih, iz kruga dvojke" novinara, u Srbiji pored Beograda i Nis ima civilni aerorodm. Dakle objavljena informacija, bar kako je napisana, nije tacna, a zarad pojasnjenja i preciznosti (zar novinari ne treba da vode racuna o tome) treba napisati iz beogradske vazdusne luke!
pre 13 godina
gledali utisak nedelje i zivkovica koji je rekao da smo nekada imali let za SAD ,danas ne...pa brze bolje bacaju u medije informaciju o ovom letu. prvo skoci pa reci hop...medijski patki nam je preko nosa vise!
pre 13 godina
Ryan je charter prevoznik...sto znaci da ih je neko unajmio da lete na toj liniji...ko ? JAT? :)
pre 13 godina
A NYC nista? Smorio sam se vise po terminalima
pre 13 godina
Pa ne znam bas sta bi to bilo tako cudno. Uvek je direktan let bio skuplji. Mislim da je ovo dobra stvar. Kome je jeftinije da preseda i cumi po 4-5 sati po terminalima, samo napred.
Najbitnije je da imamo opcije pa narode izvoli.
pre 13 godina
Sad cemo svi da se guramo za te letove...
pre 13 godina
@turizmolog
tačnije uzbekistanska (uzbekistan airlines), koju je Jat reklamirao kao da putnici lete Jat-om do NYC (Vlade Divac grli kapetana, a slogan je: Idemo majstore!).
@ Chicago
Naravno da troši manje, pogotovo na interkontinentalnom letu?! A potrošnja goriva uvek je ista, kao i cena, a koliko će se to odraziti na cenu karte, zavisi od broja putnika (što je avion puniji, troškovi se ravnomernije raspoređuju).
@grga1810
To je pravo pitanje koje ova priča krije. Verovatno nekom tajfunu!
Samo, pitanje je koliko je ova linija isplativa u pravcu Srbija-Severna Amerika, a samim tim i održiva. Ona to svakako jeste, bar za neko vreme, dok se dijaspora ne raželi Srbije, ali šta onda? Želim da verujem da nisam u pravu!
pre 13 godina
Direktan let je skuplji i zato sto njime lete ljudi koji putuju poslovno, pa avio kompanije znaju da ce preduzece da plati skuplju kartu
pre 13 godina
@(Nisam novinar, a ni lektor a znam vise, 26. januar 2011 16:06)
ajde ne hejtuj mi po Beogradu, da li si se zapitao na koji aerodrom moze da sleti i sa kog moze da poleti B767???
pre 13 godina
Dobra vest za naše emigrante u Severnoj Americi koji stalno negde moraju da presedaju kada dolaze leti u Srbiju. Mada, ne bi me čudilo da iz nekog razloga opet bude jeftinije preko Frankfurta ili Londona nego ovako direktno.
pre 13 godina
ryan international nece da leti kao kompanija, on ce nekome da IZNAJMI avion, e sad je samo pitanje kome.
Oni nikad ne lete direktno kao kompanija...zashto bi, jednostavnije je iznajmiti avion:)
A da, inache ako se uspostave letovi, to bi bilo savrsheno
pre 13 godina
Sjajna vest za turizam ove zemlje.
Samo mala ispravka imali smo let za NY negde 2004. To je bila Kazahstanska kompanija koja je letela preko BG-a i mogli ste ad kupite karte od njih, cuvali su neku kolicinu mesta za Bg. To je trajalo oko 6meseci.
pre 13 godina
I dok se normalne kompanije utrkuju da dodju u Srbiju siroti JAT opet razvlace Radovanovicevi lesinari, deo upravnog i deo izvrsnog odbora, sve na celu sa predsednikom skupstine Vujanicem. Dva losa (Cveic i Ognjenovic) ubise Milosa (takodje jednako loseg Krstica). Dovode ljude danima, sa abnormalnim platama, ne zna se ko je veca neznalica. Misle da se visokim platama pojedincima ostvaruje put za SAD. Kako su krenuli tesko da ce im ostati i region, da ne govorimo o evromediteranu.
pre 13 godina
Troskovi direktnih letova su uvek manji. Video sam suprotne komentare i mislim da ljudi nemaju predstavu zasto su direktni letovi jeftiniji i vazni za Srbiju. Sve sto ne potrosis na kartu ces verovatno ostaviti u Srbiji.
1. Direktan let skracuje daljinu posto aerodrom na kom presedas nikad nije tacno izmedju polazne i finalne destinacije.
2. Na svakom aerodromu placaju se porezi (pasoska kontrola, premestanje prtljaga, primanje i servis aviona, itd.). Po Nemackim aerodromima to moze da bude 50-100 evra ze povratnu kartu.
3. Avion potrosi najvise goriva kada uzlece i slece tako da svako sletanje i uzletanje negativno utice na potrosnju goriva.
4. Presedanje cesto znaci da letis sa dve razlicite firme i sa manjim avionima koji trose vise goriva po kilometru.
Moje iskustvo je da za direktan povratni let izmedju Chicaga i Evrope mogu da se nadju karte oko $500. Do Srbije i nazad najeftinije je negde oko $700. Razlika u daljini je minimalna.
pre 13 godina
@turizmolog
Uzbekistan Airwaysom se islo iz Bga za NY 2003. godine, prvi let je bio 18.septembra i cela ta organizacija je bila sjajna, bar iz ugla putnika tj. mene. Secam se da se preko noci putovalo, oko 10-11 sati.
Sta se posle toga desilo stvarno ne znam, ali nekako mi se cini da sa stanjem u zemlji i svetu kakvo je sad, ova linija nece biti bas isplativa.
pre 13 godina
@(Vladica, 27. januar 2011 04:14)
bas naprotiv, radim za jednu od najvecih svetskih kompanija (prethodno takodje za direktnog konkurenta) i za svaki sluzbeni put uvek se bira najjeftinija karta, to je travel policy... glavni nacin za podizanje profita danas je smanjenje svih mogucih troskova
pre 10 godina
Molim vas ako možete da odgovorite na sledeće pitanje: da li će ove 2014g. biti direktni letovi za Toronto?
19 Komentari
Sortiraj po: