Ponedeljak, 27.09.2010.

09:52

Renault Megane Renault Sport Cup

Izvor: B92

Renault Megane Renault Sport Cup IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

rep srpska

pre 13 godina

Ja sam ga gledao, na trhnickom pregledu, i na fakturi pise 37994 KM, tj 19484e????u Republici srpskoj, sve sa recaro i brembo, xenon, 18-ke crne....kako tolika razlika????
A auto je sami vrh......

V

pre 13 godina

Imao sam nekad kad sam bio mladji Megana Coacha iz 97 godine sa 2.0 16v motorom i sa 147 ks. Eh kako je to isloooo :)
Ovaj ima 100 KS vise, svu novu tehniku...el oce neko da menja ovo za bubreg, ma dva bubrega :)
RESPECT

Family man

pre 13 godina

A ja sam upravo suprotan tip od ovoga što kaže "Samo da što više vozila na ulicama bude tipa, Golf GTI, Focus RS (pa i ST), Civic type R, Megane RS, Clio sport, Cooper S, BMW 130i, Astra OPC i slični, naravno novih, ne starih po generaciju, dve unazad" - ja volim prostrane, lepe, štedljive automobile. Kupiću novi Megan, ali karavan u sivoj metalik izvedbi, potrpaću ženu i decu unutra i odosmo u Austriju na izlet!

021IS

pre 13 godina

Citam danas u SAT-u test na Navak stazi, Megane RS i Mazda MPS, i toliko je Renault bio nadmocan da su se silno trudili da nadju bar jedan segment u kom je Mazda bolja da bi se na kraju KAO jedva slozili da je Mazda LEPSA???!!!! Mozda Stevie Wonderu ali zdravom coveku, tesko!

misa

pre 13 godina

@routa ne vuce volan u stranu kod "jeftinih" automobila zbog turbine, nego kod prednje vuce ako ima zatvarac diferencijala i to nema veze sa cenom nego sa limitima prednje vuce

Stojan

pre 13 godina

.....troši nenormalno, gde da ga voziš kada su ovakva ograničenja, kamere..... Ali postoji jedan momenat, delić sekunde, kada se pred očima pojavi deo puta .... Mislim da nas ima dovoljno. Ostalima želim da probaju, pa tek onda da pišu komentare. Pozdrav!

RS

pre 13 godina

kakvi strucnjaci, izguglase podatke sa neta, i jos za pogresan auto... :)
fokus ima preko 2 litre motor i prestaje da se prodaje u EU. naslednik ce imati motor od 2l ali ce i konjaza i performanse biti manji. zanimljivo je da je taj fokus po papirima jaci od megana 50tak ks, ali je na testu autocar-a ovaj megan imao celih 270+ks dok je fokus imao nesto ispod 280...ima i klip na ju tjubu...
poenta cele price je da je ovo za date pare bez premca najbolji hot hatch u klasi, kao i klio sport kojem je poslednja cena bila nesto preko 17 hiljada...
samo neka rs odeljenje nastavi svoj posao ovako, poznavaoci ce im biti vrlo zahvalni...

Valter Zenga brani Sarajevo

pre 13 godina

U tekstu stoji ovo:

"Turbo rupa postoji, ali motor vas nikada ne ostavlja bez snage, tako da neće iznenaditi neiskusne vozače." ......

"Jednostavno, sve morate da planirate unapred i ništa ne smete da prepustite slučaju, zato što auto u trenutku može da vas iznenadi."

Hmmm, u šta vjerovati? Može da iznenadi, ali je dobra duša pa neće? :)))

Cule

pre 13 godina

Ne znam ljudi ali meni se ovaj megan ne svidja nikako spreda. I onaj prosli kad sam ga video nije mi se dopao, ali vremenom, poceo je da mi se svidja, pa mi je cak i prednji deo bio bas dobar ( a zadnji mi je do kraja bio ruzan). Kod ovog sam evo cekao i cekao... I ne svidja mi se. Moje subjektivno misljenje. Ipak, da bude jos gluplja situacija, otpozadi mi je ludilo. Prava zujalica, izgleda brzo, mocno. Suprotno od (meni bar) porodicnog anfasa. Unutra mi je zanimljiv... Mazda3 MPS mi je zato prelepa, ali ne kapiram sta im znaci stalno ta kubikaza 2.3. OK, jeste ovo Srbija, i da debilne su registracione razlike ali opet... Civic, Focus i GOLF GTI mogu da stanu u 2.0, a Mazda ne moze... Ne kapiram sto su joj dali tu kubikazu, da bude trajnija, pouzdanija... Mogli su bar na tom modelu da ne brinu o tome.

021IS

pre 13 godina

Vozio sam upravo ovaj RS nekih 100-tinak km i sada mi se vrati osmeh na lice kada se samo setim. U stvari, pre bih ponovo seo u njega nego se usunjao nekoj starleti u spavaću sobu. Neko je odlično primetio, ovo je igračka za velike dečake a ne tatine sinove.

Cvija

pre 13 godina

Trenutno na trzistu u ovoj klasi su dva automobila koja su za klasu iznad ostalih Ford Cocus RS i Megan Sport Cup 250 i to bas tim redom. Ford je prvi Reno drugi pa onda svi ostali i to moje misljenje ce potvrditi ako pogledate bilo koje testiranje koje su izvrsili vodeci auto casopisi u Svetu.
Meni je sve jedno koji je redolsed jer oba su odlicna i rado bi ih posedovao

Mange

pre 13 godina

Automobil je vrh u svojoj cenovnoj klasi a šire. Za 24 000€ dobija se rasni trkač. Probao sam auto i sve pohvale za vešanje i preciznost upravljanja. Motor je vrhunskih karakteristika, prilagođen je običnom vozaču. ali ostao mi je "žal" za atmosferskim motorom i njegovim oštrom zvukom na 7500rpm. U globalu, ukupno ovaj auto je No.1. i konkurencija mu može videti jedino auspuh.
Auto nije za neiskusne i nadobudne klince. Posebno je opasan šper diferencijal, koji izvrsno pomaže prenošenju i iskorišćenju snage ali ne za svakoga.

Marko

pre 13 godina

Najbolja jurilica u klasi je MAzda 3 MPS. Ko neveruje neka izvoli pa pogleda brojke!
mps vs rs
[link]
(cinoeye, 27. septembar 2010 16:30)

Pogledaj malo bolje, ti si dao link sa Megane-om prethodne generacije! Novi Megane je daleko bolja kupovina. Ta Mazda ima 9 ks i 40 Nm vise, ali nije brza zato sto je za oko 100 kg teza. Uostalom samo ubrzanje nije toliko bitno (ne racunajuci Amerikance), Mazda nikad nece moci napraviti jurilicu kao Renault. Dovoljno je reci da Renault ucestvuje u F1... I da, Mazda ima 2.3 motor, a ne 2.0 tako da je i registracija dosta skuplja, bar kod nas. :)

EDo

pre 13 godina

Ja cu samo reci moj dream car!

Ne treba gledati samo u brojeve. Mazda 3 MPS koliko ja znam je jedan od hot hotcheva koji je najgore pogoden sa torque stear-om.

Dacia

pre 13 godina

I ovaj reno bi u usa koštao 23000 usd. Nešto drugo mi pada na pamet: da uskoro dobijemo novu dačiju sa sličnom linijom i motorom od, na primer, 130 KS. Prava stvar sa cenom od 13000 evra.
Inače, ko hoće zapravo da juri, neka doda još malo i kupi imprezu wrx.

Playlife

pre 13 godina

Evo par cinjenica za ljubitelje Mazde 3 speed, koja btw nije predmet teksta (odlican auto mada sa prejakim motorom, puno podupravljanja itd...) :
Nurburgring lap times:
Renault Megane RS R26R 8:16:90 - FWD record!
Mazda3 MPS 8:39
Ford focus rs 8:26 itd.Dobra je ta Mazda ali je ipak puno sporija na stazi cak i od RS26. I nemojte vise sa tim cenama iz Amerike, ama bas nista nam ne znace ovde u Evropi.

Primećujem

pre 13 godina

Bilo bi zanimljivo znati ko od komentatora radi za Mazdu :-) Mnogo se pominje Mazda 3 MPS koja po imidžu ne može da parira Meganu RS...

Djole

pre 13 godina

@cinoeye
Taj link koji si dao se odnosi na stari megan RS.Sportski automobili se pokazuju na trkackoj stazi a podaci o ubrzanjima koje si postavio tada ne znace mnogo.Ovaj auto na stazi dobija i mnooogo snaznije automobile.

LEZA

pre 13 godina

@cinoeye
to poredjenje je sa starim meganeom, od 225 ks, tako da. . . Mislim da je ipak nakbolja jurilica ovaj megane, a treba razmisljati i o Focusu ST. . . Pzdrav

predrag

pre 13 godina

Ja sam ljubitelj Peugeota ali ovaj novi Megan je cudo a posebno u onoj "bordoj" boji,da trenutno imam love za nov auto uzeo bi odmah!!!

objektivni vlasnik GTI-ja

pre 13 godina

Mazda 3 MPS, ondnosno ovde u Americi Mazda3 Speed vec godinama predstavlja domaci zadatak mnogim proizvodjacima u ovome segmentu, pa tako i ovome Renaultu: trosi pristojno manje, ubrzava za 0.2 sec bolje i takodje kosta 23.000 ali dolara. Toliko otprilike kosta i GTI ali ga Mazda pojede za gablec, kao i ostale modele VW i Audija (ukljucujuci i TT) sa 2.0 TFSI motorom.

Btw. C-pilar na ovome Renaultu je gori cak i od nove Kia Sportage.

Sumnjivi

pre 13 godina

Auto je FULL RESPECT! Bez daljnjeg komentara. Hvala bogu da neko u Srbiji testira vozilo koje se u celoj Evropi poštuje i vezuje za dobre poznavaoce automobila. Mučno je čitati testove raznih porodičnih automobila sa prioritetima cena/prostranost/potrošnja/preprodajna vrednost. Samo da što više vozila na ulicama bude tipa, Golf GTI, Focus RS (pa i ST), Civic type R, Megane RS, Clio sport, Cooper S, BMW 130i, Astra OPC i slični, naravno novih, ne starih po generaciju, dve unazad. Kao vlasnik jednog od navedenih vozila često slušam pitanja: Koliki je gepek? Koliko troši? Koliko si platio? Kad odgovorim ljudi jednostavno ne razumeju ni svrhu zašto je nešto toliko plaćeno ni zašto vozim žustriji auto (te novi zakon, kazne, nemaš gde da voziš...) a da ne pominjem potrošnju BENZINA (plin bi bilo sramotno ugraditi na vozila ovih osobina), tvrdoću ogibljenja na mnogobrojnim rupama i šinskim ukrštanjima. To sve zarad performansi i živosti u vožnji se mora trpeti. Inače, autor teksta je u pravu, treba par dana voziti ovakav auto i videti razliku u performansama u odnosu na druga vozila. Valjda, kada je većina automobila u Srbiji ima 60 do 100 konjskih snaga brzim automobilom se smatra nešto sa 130 konja (nebitno koliko tih 130 konja vuče mase sa sobom). Interesantno je kada neko sa vozilima tipa Fiat Stilo JTD ili Passat TDI (naravno stari po 5 i više godina, neki put i karavani) misle da mogu na krivudavom putu ili jednostavnom ubrzanju da prate neki od automobila iz te klase. Pri tome, to su sve starudije kojima je pitanje šta je kraćeg roka: kočnice, izduvni sistem, kompresija, turbo ili nešto drugo.
Da je imidž merljiva veličina, vlasnici vozila tipa razni MPV (Scenic, Verso, Picasso, Turan i sl.), karavani, kvazi terenska vozila (RAV4, Grand Vitara) bili bi u minusu dok se to nikada ne bi moglo reći za npr vlasnika Megane RS-a.

Vlada

pre 13 godina

Ultimativna i mo\da najbolja jurilica u svojoj klasi. Definitivno najkvalitetnija šasija, a uskoro se očekuje i TCe motor sa 275 ks. Atraktivna žuta boja i polu-ručni rad pri sastavljanju u fabrici u Dieppeu.
Samo bih još dodao da je RS izašao pre Fluencea i da je iz Meganea RS klasični, analogni brzinomer preseljen u Fluencea, a ne obrnuto.

cinoeye

pre 13 godina

Najbolja jurilica u klasi je MAzda 3 MPS. Ko neveruje neka izvoli pa pogleda brojke!
mps vs rs
http://www.zeperfs.com/en/duel1227-1388.htm

dzigi

pre 13 godina

nisam nešto detaljno pretresao specifikacije ali mislim da za ovih 24k € ne može da se dobije auto sa ubrzanjem do 100 za 6.1sec ili manje. plus ovakav izgled...

Marko

pre 13 godina

Ah ta potrosnja, standardna boljka srBskog kupca. :) Mada i nije nesto velika s obzirom na snagu.

Najbolja jurilica u klasi, a i cena je primamljiva. Golf GTI je dosta skuplji, a da ne spominjem R, Audi S3, Focus takodje, Alfa jos nema sportsko izdanje Giuliette (kad bude bice papreno skup)...

021IS

pre 13 godina

Vozio sam upravo ovaj RS nekih 100-tinak km i sada mi se vrati osmeh na lice kada se samo setim. U stvari, pre bih ponovo seo u njega nego se usunjao nekoj starleti u spavaću sobu. Neko je odlično primetio, ovo je igračka za velike dečake a ne tatine sinove.

dzigi

pre 13 godina

nisam nešto detaljno pretresao specifikacije ali mislim da za ovih 24k € ne može da se dobije auto sa ubrzanjem do 100 za 6.1sec ili manje. plus ovakav izgled...

Marko

pre 13 godina

Ah ta potrosnja, standardna boljka srBskog kupca. :) Mada i nije nesto velika s obzirom na snagu.

Najbolja jurilica u klasi, a i cena je primamljiva. Golf GTI je dosta skuplji, a da ne spominjem R, Audi S3, Focus takodje, Alfa jos nema sportsko izdanje Giuliette (kad bude bice papreno skup)...

021IS

pre 13 godina

Citam danas u SAT-u test na Navak stazi, Megane RS i Mazda MPS, i toliko je Renault bio nadmocan da su se silno trudili da nadju bar jedan segment u kom je Mazda bolja da bi se na kraju KAO jedva slozili da je Mazda LEPSA???!!!! Mozda Stevie Wonderu ali zdravom coveku, tesko!

Stojan

pre 13 godina

.....troši nenormalno, gde da ga voziš kada su ovakva ograničenja, kamere..... Ali postoji jedan momenat, delić sekunde, kada se pred očima pojavi deo puta .... Mislim da nas ima dovoljno. Ostalima želim da probaju, pa tek onda da pišu komentare. Pozdrav!

Mange

pre 13 godina

Automobil je vrh u svojoj cenovnoj klasi a šire. Za 24 000€ dobija se rasni trkač. Probao sam auto i sve pohvale za vešanje i preciznost upravljanja. Motor je vrhunskih karakteristika, prilagođen je običnom vozaču. ali ostao mi je "žal" za atmosferskim motorom i njegovim oštrom zvukom na 7500rpm. U globalu, ukupno ovaj auto je No.1. i konkurencija mu može videti jedino auspuh.
Auto nije za neiskusne i nadobudne klince. Posebno je opasan šper diferencijal, koji izvrsno pomaže prenošenju i iskorišćenju snage ali ne za svakoga.

Sumnjivi

pre 13 godina

Auto je FULL RESPECT! Bez daljnjeg komentara. Hvala bogu da neko u Srbiji testira vozilo koje se u celoj Evropi poštuje i vezuje za dobre poznavaoce automobila. Mučno je čitati testove raznih porodičnih automobila sa prioritetima cena/prostranost/potrošnja/preprodajna vrednost. Samo da što više vozila na ulicama bude tipa, Golf GTI, Focus RS (pa i ST), Civic type R, Megane RS, Clio sport, Cooper S, BMW 130i, Astra OPC i slični, naravno novih, ne starih po generaciju, dve unazad. Kao vlasnik jednog od navedenih vozila često slušam pitanja: Koliki je gepek? Koliko troši? Koliko si platio? Kad odgovorim ljudi jednostavno ne razumeju ni svrhu zašto je nešto toliko plaćeno ni zašto vozim žustriji auto (te novi zakon, kazne, nemaš gde da voziš...) a da ne pominjem potrošnju BENZINA (plin bi bilo sramotno ugraditi na vozila ovih osobina), tvrdoću ogibljenja na mnogobrojnim rupama i šinskim ukrštanjima. To sve zarad performansi i živosti u vožnji se mora trpeti. Inače, autor teksta je u pravu, treba par dana voziti ovakav auto i videti razliku u performansama u odnosu na druga vozila. Valjda, kada je većina automobila u Srbiji ima 60 do 100 konjskih snaga brzim automobilom se smatra nešto sa 130 konja (nebitno koliko tih 130 konja vuče mase sa sobom). Interesantno je kada neko sa vozilima tipa Fiat Stilo JTD ili Passat TDI (naravno stari po 5 i više godina, neki put i karavani) misle da mogu na krivudavom putu ili jednostavnom ubrzanju da prate neki od automobila iz te klase. Pri tome, to su sve starudije kojima je pitanje šta je kraćeg roka: kočnice, izduvni sistem, kompresija, turbo ili nešto drugo.
Da je imidž merljiva veličina, vlasnici vozila tipa razni MPV (Scenic, Verso, Picasso, Turan i sl.), karavani, kvazi terenska vozila (RAV4, Grand Vitara) bili bi u minusu dok se to nikada ne bi moglo reći za npr vlasnika Megane RS-a.

Vlada

pre 13 godina

Ultimativna i mo\da najbolja jurilica u svojoj klasi. Definitivno najkvalitetnija šasija, a uskoro se očekuje i TCe motor sa 275 ks. Atraktivna žuta boja i polu-ručni rad pri sastavljanju u fabrici u Dieppeu.
Samo bih još dodao da je RS izašao pre Fluencea i da je iz Meganea RS klasični, analogni brzinomer preseljen u Fluencea, a ne obrnuto.

Marko

pre 13 godina

Najbolja jurilica u klasi je MAzda 3 MPS. Ko neveruje neka izvoli pa pogleda brojke!
mps vs rs
[link]
(cinoeye, 27. septembar 2010 16:30)

Pogledaj malo bolje, ti si dao link sa Megane-om prethodne generacije! Novi Megane je daleko bolja kupovina. Ta Mazda ima 9 ks i 40 Nm vise, ali nije brza zato sto je za oko 100 kg teza. Uostalom samo ubrzanje nije toliko bitno (ne racunajuci Amerikance), Mazda nikad nece moci napraviti jurilicu kao Renault. Dovoljno je reci da Renault ucestvuje u F1... I da, Mazda ima 2.3 motor, a ne 2.0 tako da je i registracija dosta skuplja, bar kod nas. :)

Playlife

pre 13 godina

Evo par cinjenica za ljubitelje Mazde 3 speed, koja btw nije predmet teksta (odlican auto mada sa prejakim motorom, puno podupravljanja itd...) :
Nurburgring lap times:
Renault Megane RS R26R 8:16:90 - FWD record!
Mazda3 MPS 8:39
Ford focus rs 8:26 itd.Dobra je ta Mazda ali je ipak puno sporija na stazi cak i od RS26. I nemojte vise sa tim cenama iz Amerike, ama bas nista nam ne znace ovde u Evropi.

misa

pre 13 godina

@routa ne vuce volan u stranu kod "jeftinih" automobila zbog turbine, nego kod prednje vuce ako ima zatvarac diferencijala i to nema veze sa cenom nego sa limitima prednje vuce

RS

pre 13 godina

kakvi strucnjaci, izguglase podatke sa neta, i jos za pogresan auto... :)
fokus ima preko 2 litre motor i prestaje da se prodaje u EU. naslednik ce imati motor od 2l ali ce i konjaza i performanse biti manji. zanimljivo je da je taj fokus po papirima jaci od megana 50tak ks, ali je na testu autocar-a ovaj megan imao celih 270+ks dok je fokus imao nesto ispod 280...ima i klip na ju tjubu...
poenta cele price je da je ovo za date pare bez premca najbolji hot hatch u klasi, kao i klio sport kojem je poslednja cena bila nesto preko 17 hiljada...
samo neka rs odeljenje nastavi svoj posao ovako, poznavaoci ce im biti vrlo zahvalni...

Primećujem

pre 13 godina

Bilo bi zanimljivo znati ko od komentatora radi za Mazdu :-) Mnogo se pominje Mazda 3 MPS koja po imidžu ne može da parira Meganu RS...

predrag

pre 13 godina

Ja sam ljubitelj Peugeota ali ovaj novi Megan je cudo a posebno u onoj "bordoj" boji,da trenutno imam love za nov auto uzeo bi odmah!!!

LEZA

pre 13 godina

@cinoeye
to poredjenje je sa starim meganeom, od 225 ks, tako da. . . Mislim da je ipak nakbolja jurilica ovaj megane, a treba razmisljati i o Focusu ST. . . Pzdrav

Valter Zenga brani Sarajevo

pre 13 godina

U tekstu stoji ovo:

"Turbo rupa postoji, ali motor vas nikada ne ostavlja bez snage, tako da neće iznenaditi neiskusne vozače." ......

"Jednostavno, sve morate da planirate unapred i ništa ne smete da prepustite slučaju, zato što auto u trenutku može da vas iznenadi."

Hmmm, u šta vjerovati? Može da iznenadi, ali je dobra duša pa neće? :)))

Family man

pre 13 godina

A ja sam upravo suprotan tip od ovoga što kaže "Samo da što više vozila na ulicama bude tipa, Golf GTI, Focus RS (pa i ST), Civic type R, Megane RS, Clio sport, Cooper S, BMW 130i, Astra OPC i slični, naravno novih, ne starih po generaciju, dve unazad" - ja volim prostrane, lepe, štedljive automobile. Kupiću novi Megan, ali karavan u sivoj metalik izvedbi, potrpaću ženu i decu unutra i odosmo u Austriju na izlet!

Djole

pre 13 godina

@cinoeye
Taj link koji si dao se odnosi na stari megan RS.Sportski automobili se pokazuju na trkackoj stazi a podaci o ubrzanjima koje si postavio tada ne znace mnogo.Ovaj auto na stazi dobija i mnooogo snaznije automobile.

EDo

pre 13 godina

Ja cu samo reci moj dream car!

Ne treba gledati samo u brojeve. Mazda 3 MPS koliko ja znam je jedan od hot hotcheva koji je najgore pogoden sa torque stear-om.

cinoeye

pre 13 godina

Najbolja jurilica u klasi je MAzda 3 MPS. Ko neveruje neka izvoli pa pogleda brojke!
mps vs rs
http://www.zeperfs.com/en/duel1227-1388.htm

Cvija

pre 13 godina

Trenutno na trzistu u ovoj klasi su dva automobila koja su za klasu iznad ostalih Ford Cocus RS i Megan Sport Cup 250 i to bas tim redom. Ford je prvi Reno drugi pa onda svi ostali i to moje misljenje ce potvrditi ako pogledate bilo koje testiranje koje su izvrsili vodeci auto casopisi u Svetu.
Meni je sve jedno koji je redolsed jer oba su odlicna i rado bi ih posedovao

Dacia

pre 13 godina

I ovaj reno bi u usa koštao 23000 usd. Nešto drugo mi pada na pamet: da uskoro dobijemo novu dačiju sa sličnom linijom i motorom od, na primer, 130 KS. Prava stvar sa cenom od 13000 evra.
Inače, ko hoće zapravo da juri, neka doda još malo i kupi imprezu wrx.

objektivni vlasnik GTI-ja

pre 13 godina

Mazda 3 MPS, ondnosno ovde u Americi Mazda3 Speed vec godinama predstavlja domaci zadatak mnogim proizvodjacima u ovome segmentu, pa tako i ovome Renaultu: trosi pristojno manje, ubrzava za 0.2 sec bolje i takodje kosta 23.000 ali dolara. Toliko otprilike kosta i GTI ali ga Mazda pojede za gablec, kao i ostale modele VW i Audija (ukljucujuci i TT) sa 2.0 TFSI motorom.

Btw. C-pilar na ovome Renaultu je gori cak i od nove Kia Sportage.

V

pre 13 godina

Imao sam nekad kad sam bio mladji Megana Coacha iz 97 godine sa 2.0 16v motorom i sa 147 ks. Eh kako je to isloooo :)
Ovaj ima 100 KS vise, svu novu tehniku...el oce neko da menja ovo za bubreg, ma dva bubrega :)
RESPECT

rep srpska

pre 13 godina

Ja sam ga gledao, na trhnickom pregledu, i na fakturi pise 37994 KM, tj 19484e????u Republici srpskoj, sve sa recaro i brembo, xenon, 18-ke crne....kako tolika razlika????
A auto je sami vrh......

Cule

pre 13 godina

Ne znam ljudi ali meni se ovaj megan ne svidja nikako spreda. I onaj prosli kad sam ga video nije mi se dopao, ali vremenom, poceo je da mi se svidja, pa mi je cak i prednji deo bio bas dobar ( a zadnji mi je do kraja bio ruzan). Kod ovog sam evo cekao i cekao... I ne svidja mi se. Moje subjektivno misljenje. Ipak, da bude jos gluplja situacija, otpozadi mi je ludilo. Prava zujalica, izgleda brzo, mocno. Suprotno od (meni bar) porodicnog anfasa. Unutra mi je zanimljiv... Mazda3 MPS mi je zato prelepa, ali ne kapiram sta im znaci stalno ta kubikaza 2.3. OK, jeste ovo Srbija, i da debilne su registracione razlike ali opet... Civic, Focus i GOLF GTI mogu da stanu u 2.0, a Mazda ne moze... Ne kapiram sto su joj dali tu kubikazu, da bude trajnija, pouzdanija... Mogli su bar na tom modelu da ne brinu o tome.

objektivni vlasnik GTI-ja

pre 13 godina

Mazda 3 MPS, ondnosno ovde u Americi Mazda3 Speed vec godinama predstavlja domaci zadatak mnogim proizvodjacima u ovome segmentu, pa tako i ovome Renaultu: trosi pristojno manje, ubrzava za 0.2 sec bolje i takodje kosta 23.000 ali dolara. Toliko otprilike kosta i GTI ali ga Mazda pojede za gablec, kao i ostale modele VW i Audija (ukljucujuci i TT) sa 2.0 TFSI motorom.

Btw. C-pilar na ovome Renaultu je gori cak i od nove Kia Sportage.

cinoeye

pre 13 godina

Najbolja jurilica u klasi je MAzda 3 MPS. Ko neveruje neka izvoli pa pogleda brojke!
mps vs rs
http://www.zeperfs.com/en/duel1227-1388.htm

Cule

pre 13 godina

Ne znam ljudi ali meni se ovaj megan ne svidja nikako spreda. I onaj prosli kad sam ga video nije mi se dopao, ali vremenom, poceo je da mi se svidja, pa mi je cak i prednji deo bio bas dobar ( a zadnji mi je do kraja bio ruzan). Kod ovog sam evo cekao i cekao... I ne svidja mi se. Moje subjektivno misljenje. Ipak, da bude jos gluplja situacija, otpozadi mi je ludilo. Prava zujalica, izgleda brzo, mocno. Suprotno od (meni bar) porodicnog anfasa. Unutra mi je zanimljiv... Mazda3 MPS mi je zato prelepa, ali ne kapiram sta im znaci stalno ta kubikaza 2.3. OK, jeste ovo Srbija, i da debilne su registracione razlike ali opet... Civic, Focus i GOLF GTI mogu da stanu u 2.0, a Mazda ne moze... Ne kapiram sto su joj dali tu kubikazu, da bude trajnija, pouzdanija... Mogli su bar na tom modelu da ne brinu o tome.

Valter Zenga brani Sarajevo

pre 13 godina

U tekstu stoji ovo:

"Turbo rupa postoji, ali motor vas nikada ne ostavlja bez snage, tako da neće iznenaditi neiskusne vozače." ......

"Jednostavno, sve morate da planirate unapred i ništa ne smete da prepustite slučaju, zato što auto u trenutku može da vas iznenadi."

Hmmm, u šta vjerovati? Može da iznenadi, ali je dobra duša pa neće? :)))

Cvija

pre 13 godina

Trenutno na trzistu u ovoj klasi su dva automobila koja su za klasu iznad ostalih Ford Cocus RS i Megan Sport Cup 250 i to bas tim redom. Ford je prvi Reno drugi pa onda svi ostali i to moje misljenje ce potvrditi ako pogledate bilo koje testiranje koje su izvrsili vodeci auto casopisi u Svetu.
Meni je sve jedno koji je redolsed jer oba su odlicna i rado bi ih posedovao

Sumnjivi

pre 13 godina

Auto je FULL RESPECT! Bez daljnjeg komentara. Hvala bogu da neko u Srbiji testira vozilo koje se u celoj Evropi poštuje i vezuje za dobre poznavaoce automobila. Mučno je čitati testove raznih porodičnih automobila sa prioritetima cena/prostranost/potrošnja/preprodajna vrednost. Samo da što više vozila na ulicama bude tipa, Golf GTI, Focus RS (pa i ST), Civic type R, Megane RS, Clio sport, Cooper S, BMW 130i, Astra OPC i slični, naravno novih, ne starih po generaciju, dve unazad. Kao vlasnik jednog od navedenih vozila često slušam pitanja: Koliki je gepek? Koliko troši? Koliko si platio? Kad odgovorim ljudi jednostavno ne razumeju ni svrhu zašto je nešto toliko plaćeno ni zašto vozim žustriji auto (te novi zakon, kazne, nemaš gde da voziš...) a da ne pominjem potrošnju BENZINA (plin bi bilo sramotno ugraditi na vozila ovih osobina), tvrdoću ogibljenja na mnogobrojnim rupama i šinskim ukrštanjima. To sve zarad performansi i živosti u vožnji se mora trpeti. Inače, autor teksta je u pravu, treba par dana voziti ovakav auto i videti razliku u performansama u odnosu na druga vozila. Valjda, kada je većina automobila u Srbiji ima 60 do 100 konjskih snaga brzim automobilom se smatra nešto sa 130 konja (nebitno koliko tih 130 konja vuče mase sa sobom). Interesantno je kada neko sa vozilima tipa Fiat Stilo JTD ili Passat TDI (naravno stari po 5 i više godina, neki put i karavani) misle da mogu na krivudavom putu ili jednostavnom ubrzanju da prate neki od automobila iz te klase. Pri tome, to su sve starudije kojima je pitanje šta je kraćeg roka: kočnice, izduvni sistem, kompresija, turbo ili nešto drugo.
Da je imidž merljiva veličina, vlasnici vozila tipa razni MPV (Scenic, Verso, Picasso, Turan i sl.), karavani, kvazi terenska vozila (RAV4, Grand Vitara) bili bi u minusu dok se to nikada ne bi moglo reći za npr vlasnika Megane RS-a.

Dacia

pre 13 godina

I ovaj reno bi u usa koštao 23000 usd. Nešto drugo mi pada na pamet: da uskoro dobijemo novu dačiju sa sličnom linijom i motorom od, na primer, 130 KS. Prava stvar sa cenom od 13000 evra.
Inače, ko hoće zapravo da juri, neka doda još malo i kupi imprezu wrx.

Vlada

pre 13 godina

Ultimativna i mo\da najbolja jurilica u svojoj klasi. Definitivno najkvalitetnija šasija, a uskoro se očekuje i TCe motor sa 275 ks. Atraktivna žuta boja i polu-ručni rad pri sastavljanju u fabrici u Dieppeu.
Samo bih još dodao da je RS izašao pre Fluencea i da je iz Meganea RS klasični, analogni brzinomer preseljen u Fluencea, a ne obrnuto.

Marko

pre 13 godina

Najbolja jurilica u klasi je MAzda 3 MPS. Ko neveruje neka izvoli pa pogleda brojke!
mps vs rs
[link]
(cinoeye, 27. septembar 2010 16:30)

Pogledaj malo bolje, ti si dao link sa Megane-om prethodne generacije! Novi Megane je daleko bolja kupovina. Ta Mazda ima 9 ks i 40 Nm vise, ali nije brza zato sto je za oko 100 kg teza. Uostalom samo ubrzanje nije toliko bitno (ne racunajuci Amerikance), Mazda nikad nece moci napraviti jurilicu kao Renault. Dovoljno je reci da Renault ucestvuje u F1... I da, Mazda ima 2.3 motor, a ne 2.0 tako da je i registracija dosta skuplja, bar kod nas. :)

021IS

pre 13 godina

Vozio sam upravo ovaj RS nekih 100-tinak km i sada mi se vrati osmeh na lice kada se samo setim. U stvari, pre bih ponovo seo u njega nego se usunjao nekoj starleti u spavaću sobu. Neko je odlično primetio, ovo je igračka za velike dečake a ne tatine sinove.

Stojan

pre 13 godina

.....troši nenormalno, gde da ga voziš kada su ovakva ograničenja, kamere..... Ali postoji jedan momenat, delić sekunde, kada se pred očima pojavi deo puta .... Mislim da nas ima dovoljno. Ostalima želim da probaju, pa tek onda da pišu komentare. Pozdrav!

Marko

pre 13 godina

Ah ta potrosnja, standardna boljka srBskog kupca. :) Mada i nije nesto velika s obzirom na snagu.

Najbolja jurilica u klasi, a i cena je primamljiva. Golf GTI je dosta skuplji, a da ne spominjem R, Audi S3, Focus takodje, Alfa jos nema sportsko izdanje Giuliette (kad bude bice papreno skup)...

RS

pre 13 godina

kakvi strucnjaci, izguglase podatke sa neta, i jos za pogresan auto... :)
fokus ima preko 2 litre motor i prestaje da se prodaje u EU. naslednik ce imati motor od 2l ali ce i konjaza i performanse biti manji. zanimljivo je da je taj fokus po papirima jaci od megana 50tak ks, ali je na testu autocar-a ovaj megan imao celih 270+ks dok je fokus imao nesto ispod 280...ima i klip na ju tjubu...
poenta cele price je da je ovo za date pare bez premca najbolji hot hatch u klasi, kao i klio sport kojem je poslednja cena bila nesto preko 17 hiljada...
samo neka rs odeljenje nastavi svoj posao ovako, poznavaoci ce im biti vrlo zahvalni...

Family man

pre 13 godina

A ja sam upravo suprotan tip od ovoga što kaže "Samo da što više vozila na ulicama bude tipa, Golf GTI, Focus RS (pa i ST), Civic type R, Megane RS, Clio sport, Cooper S, BMW 130i, Astra OPC i slični, naravno novih, ne starih po generaciju, dve unazad" - ja volim prostrane, lepe, štedljive automobile. Kupiću novi Megan, ali karavan u sivoj metalik izvedbi, potrpaću ženu i decu unutra i odosmo u Austriju na izlet!

dzigi

pre 13 godina

nisam nešto detaljno pretresao specifikacije ali mislim da za ovih 24k € ne može da se dobije auto sa ubrzanjem do 100 za 6.1sec ili manje. plus ovakav izgled...

Playlife

pre 13 godina

Evo par cinjenica za ljubitelje Mazde 3 speed, koja btw nije predmet teksta (odlican auto mada sa prejakim motorom, puno podupravljanja itd...) :
Nurburgring lap times:
Renault Megane RS R26R 8:16:90 - FWD record!
Mazda3 MPS 8:39
Ford focus rs 8:26 itd.Dobra je ta Mazda ali je ipak puno sporija na stazi cak i od RS26. I nemojte vise sa tim cenama iz Amerike, ama bas nista nam ne znace ovde u Evropi.

Mange

pre 13 godina

Automobil je vrh u svojoj cenovnoj klasi a šire. Za 24 000€ dobija se rasni trkač. Probao sam auto i sve pohvale za vešanje i preciznost upravljanja. Motor je vrhunskih karakteristika, prilagođen je običnom vozaču. ali ostao mi je "žal" za atmosferskim motorom i njegovim oštrom zvukom na 7500rpm. U globalu, ukupno ovaj auto je No.1. i konkurencija mu može videti jedino auspuh.
Auto nije za neiskusne i nadobudne klince. Posebno je opasan šper diferencijal, koji izvrsno pomaže prenošenju i iskorišćenju snage ali ne za svakoga.

predrag

pre 13 godina

Ja sam ljubitelj Peugeota ali ovaj novi Megan je cudo a posebno u onoj "bordoj" boji,da trenutno imam love za nov auto uzeo bi odmah!!!

Djole

pre 13 godina

@cinoeye
Taj link koji si dao se odnosi na stari megan RS.Sportski automobili se pokazuju na trkackoj stazi a podaci o ubrzanjima koje si postavio tada ne znace mnogo.Ovaj auto na stazi dobija i mnooogo snaznije automobile.

EDo

pre 13 godina

Ja cu samo reci moj dream car!

Ne treba gledati samo u brojeve. Mazda 3 MPS koliko ja znam je jedan od hot hotcheva koji je najgore pogoden sa torque stear-om.

Primećujem

pre 13 godina

Bilo bi zanimljivo znati ko od komentatora radi za Mazdu :-) Mnogo se pominje Mazda 3 MPS koja po imidžu ne može da parira Meganu RS...

LEZA

pre 13 godina

@cinoeye
to poredjenje je sa starim meganeom, od 225 ks, tako da. . . Mislim da je ipak nakbolja jurilica ovaj megane, a treba razmisljati i o Focusu ST. . . Pzdrav

misa

pre 13 godina

@routa ne vuce volan u stranu kod "jeftinih" automobila zbog turbine, nego kod prednje vuce ako ima zatvarac diferencijala i to nema veze sa cenom nego sa limitima prednje vuce

021IS

pre 13 godina

Citam danas u SAT-u test na Navak stazi, Megane RS i Mazda MPS, i toliko je Renault bio nadmocan da su se silno trudili da nadju bar jedan segment u kom je Mazda bolja da bi se na kraju KAO jedva slozili da je Mazda LEPSA???!!!! Mozda Stevie Wonderu ali zdravom coveku, tesko!

V

pre 13 godina

Imao sam nekad kad sam bio mladji Megana Coacha iz 97 godine sa 2.0 16v motorom i sa 147 ks. Eh kako je to isloooo :)
Ovaj ima 100 KS vise, svu novu tehniku...el oce neko da menja ovo za bubreg, ma dva bubrega :)
RESPECT

rep srpska

pre 13 godina

Ja sam ga gledao, na trhnickom pregledu, i na fakturi pise 37994 KM, tj 19484e????u Republici srpskoj, sve sa recaro i brembo, xenon, 18-ke crne....kako tolika razlika????
A auto je sami vrh......