Sreda, 16.04.2014.

00:42

Tadić: Niko iz NDS u vladu sa SPS

Ukoliko socijalisti budu deo vlade, niko iz Nove demokratske stranke neće učestvovati u toj vladi, a odluka o tome je jedinstvena, poručuje Boris Tadić.

Izvor: Politika

Tadiæ: Niko iz NDS u vladu sa SPS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

petak13

pre 10 godina

Tadić je u razgovoru sa predsednikom Nikolićem potvrdio ranije iznetu činjenicu da u vladu kod Vučića neće ni pod kojim uslovima ako u nju uđe SPS i Ivica Dačić.Svo troje lidera ove koalicije Tadić, Petrović i Čanak su potvrdili da nastupaju zajedno i da nema soliranja i da otpadaju sve kombinacije koje su se pojavile o eventualnoj nesloti na lini tadić sa jedne strane i čanka i Petrovića sa druge strane.Dali primamljiva funkcija predsednika Skupštine Srbije može da izazove Čanka da krene solo i napusti dogovor , videće se za koji dan.na kraju ostaje ocena da je tadić čvrst u svom stavu da u vladu ne ulazi ako uđe Dačić iako je ovo izvanredna prilika za profilisanje svoje stranke i konačan razračun sa Đilasom.

Micika

pre 10 godina

Тинде Ковач баш и не би морала да наследи министра Томислава Јовановића,с обзиром да још увек има пуно нас који памтимо њен рад и "допринос" у последњем њеном мандату,нека прво објасни како су тада утрошена огромна средства намењена компјутеризацији и умрежавању школа и образовних установа у целој Србији, а што очито никада није спроведено!
Надамо се да је у међувремену савладала српски језик,те да се у њеном кабинету неће причати искључиво на енглеском,јер она сама тврди да боље разуме енглески од српског!
Према квалитету урађеног,сматрам да треба да остане садашњи министар,а нарочито због тога што је и доказао да је заиста ванстраначка личност.

Sremac

pre 10 godina

Bravo Tadiću, zapušio si usta onima koji su govorili da osnivaš stranku zarad ulaska u vlast i pokazao beskičmenjacima šta je princip i karakter, bez obzira što si činio greške, jasno je da si jedan o retkih koji ne beži od opozicije. Svi oni koji te sad pljuju će vrlo brzo doživeti otrežnjenje.

Aca

pre 10 godina

Gospodo, nemojte da trošite snagu. Ovi koji su glasali za SNS, će se najviše razočarati, jer Vučić nije ništa postigao ni u životu, ni u politici, hapsi tajkune koje ne može da optuži jer su ljudi poslovali po zakonu koji je loš, i pun rupa, ali su oni gledali pre svega svoj interes, i zaposlili ipak nekoliko hiljada ljudi. Koliko je ljudi zaposlio Vučić? Ljudi koji su glasali za SNS žele promene. Promena neće biti, odnosno biće sve gore i gore, kao devedesetih. Zašto se SNS okreće arapima, jer ih niko u Evropi neće, svi znaju da su to ex radikali. SPS je unazadio Srbiju najviše, i naravno da će ih Vučić opet pozvati, jer on nema ni takave kadrove kakave ima SPS, jer ima još nesposobnije i alavije ljude. Živi bili pa videli, ali pogledajte vaše džepove imate sve manje i manje, za 4 godine nećete imati ni ovo što sada imate, skidaćete vašeg Vućića na "majdanu" sa krvavim motkama, jer kag glad udari u mozak nema tu puno razmišljanja. Borise ne ulazi u Vladu sa nesposobnim SNS-om, pravi novu Vladu za 4 godine, narod će sanjati i tebe i DS, ali i DSS.

Branko

pre 10 godina

@Sila Ostavi se toga, ''nesrećo jedna'', BoTa je potpuno u pravu, ojadili su Galeniku, Veterinarski zavod, Srbijagas, mnoge banke, licemerni su i zli, uništili prosvetu i zdravstvo, ministarka plaćenik farmaceutskih kompanija. Gospodo više vam je u zatvoru SPSovaca i URSovaca nego Tadićevih ljudi. Njegova je jedina krivica što je dobio najviše glasova i sklapao djavolje ugovore. Ali složiću se da je dva mandata dovoljno za jednog čoveka, uvek ima novih ideja i novih ljudi.

Achernar

pre 10 godina

Opet on razmislja na glas, a koga zanima sta on hoce a sta nece. Inace sve vas iz stare vlade posebno vas iz Ds-a, ne bih primila ni u jednu sledecu valjadu da me neko pita. Mislim da je vase, Tadicu vreme proslo, i tako treba i da se ponasaju. Prema tebi posebno!

nebojsa bg

pre 10 godina

@Samo Vi, Tadiću, radite šta želite. Nije da ste neophodni gospodinu Vučiću, on se sasvim dobro snalazi i bez Vas
(Svetlana, 16. april 2014 09:26)

samo se vi botovi nasladjujte.iako I sam imam sve kritike da uputim BoTi zbog reinkarniranja sps-a,secam se koliko sam poludeo kada se to desilo,ali..ovo sto sad radi je gospodjo Svetlana,nesto sto se zove PRINCIP.za vasu informaciju,vec 10ak dana sve teze nalazim lekove koji su mi prepisani,iako ih je oduvek bilo I cak ih ima vise,od razlicitih proizvodjaca.ovo Vam govorim kao odgovor na vasu konstataciju da Gospod.Vucic zna sta radi.sps je upropastio zdravstvo,prosvetu,i..sve cega su se dotakli.

p.s.namerno sam napisao Gospod.dodajte po zelji I nivou IQ.moze-"in","ar",a moze I da ostane ovako..

denis

pre 10 godina

sns se uplasio vlasti; jer nemaju kadar i viziju .Samo prazne price i obecanja.Ne razumem cemu su sluzili izbori.Ako je rekao punom snagom zasto uzims samo 6 od 17 MINISTARSTVA BRUKA

MN3HU

pre 10 godina

Slazem se sa ovim komentarima da je licemerno da mu se sada gadi SPS. Ali sta je bila alternativa 2008, kad je formirao vladu sa SPS? Svi smo tada bili odahnuli sto SPS nije formirao vladu sa SRS-Seselj, koji je dobio 78 poslanika. Da smo mi glasaci tada vise glasali za DS (102 mandata) ili LDP (13) a manje za SPS (20) i Kostunicu (30), pa ne bi Tadic iz ljubavi isao sa SPS-om. Sami smo glasali kako smo glasali, i sta sad.

silja

pre 10 godina

ne bih da branim SPS, daleko bilo, to je jedna burazerska stranka i prava jagnjeca brigada, ali gledam tebe tadicu i ne verujem.....tvoja sujeta je neprevazidjena....ego najveci na balkanu.....opis koji ti je dao marko somborac najbolji na svetu..... otisao si iz stranke jer ti je udario djilas na sujetu...neces u vladu jer dacicu ne zaboravljas sto te licno ispalio pre dve godine i otisao sa SNS.... ponasas se kao uvredjena tinejdzerka bruko jedna....glasao sam nekada i za tebe i za cedu, a sada mi je muka od obojice...pogotovo od tebe nesreco jedna

Ego

pre 10 godina

Covek je izgubio kompas potpuno! Klasican karijerista, ne podnosi gubitke i poraze, cak nastavlja i da zivi u svom svetu maste ne bi li produuzio dobar osecaj.

Brka

pre 10 godina

Tadiću idi što pre u političku penziju zajedno sa svim svojim poslušnicima iz NDS i onim Petrovićem koji te stalno pogrešno savetuju i odvlače u sve veću propast. Upropastili ste i DS i vas same i bio bi red da se odmah povučeš iz politike. Treba da te je sramota što si izdao sve svoje ljude, kolege, prijatelje za rad malo vlasti jer da nije bilo LSV ni cenzus ne bi prešao! Borise laku noć!

ema

pre 10 godina

Kad procitam komentare postidim se svog naroda. Zar je moguce da smo takvo dno? Mnogo je za nas Tadic ili Kostunica, nama su razumljivi samo Vucic i Dacic. Dobrodosao svaki nikogov(n)ic koji hoce da cuci uz njihov skut i klima glavom. Zaboravili smo brzo ko je Dacic, jos brze ko je Vucic, Tomom se vise i ne bavimo( njegovi su se mudro pobrinuli da on postane margina)...Udarite ljudi po najgorima medju nama, po Kostunici i Tadicu, oni su polusvet s laznom diplomom, neradnici bez obraza, sramotno bogati lopovi bez srama, pateticne budale bolesnog uma, diletanti, zabavljaci, mutivode, sarlatani. Da nam zivi sveti Vucic i prepodobni Dacic!

Pedja

pre 10 godina

Ne može sa Dačićem, ali može sa Vučićem!? Ne razumem kakva je razlika izmedju Dačića i Vučića. Obojica su likovi iz devedesetih koji su zemlju ostavili u ruševinama 2000. godine kada ih je narod oterao, a očigledno ni sada neće otići a da ne učine isto. S tim što je, naravno, Vučić daleko opasniji od Dačića. Ovo je jednostavno Tadićevo šlihtanje Vučiću, mučno.

Borisov nekadasnji glasac

pre 10 godina

Za politicara koji pretenduje da vodi zemlju ili bar da ucestvuje u vodjenju je skoro jednako da li ima lose namere ili je jednostavno naivan da ne upotrebim neki gori izraz. Bilo kako bilo, mnogo puta do sada si imao ogromnu podrsku gradjana i sta je sa tom podrskom uradjeno:

- SPS vracen u zivot i to na najdegutantniji nacin.
- Posle dobijenih izbora cini mi se 2007, godine, Kostunici poklonjeno mesto premijera i sva kljucna ministarstva.
- Bezuslovni pristanci na sve moguce ucene G17/URS ili kako se JUL vec zove ovih dana i vestacko odrzavanje istih u politickom zivotu.
- Apsolutno nikakva borba protiv kriminala u drzavi, cak nikakav otpor kriminalcima u svojoj stranci.
- Uvodjenje Djilasa u visoku politiku, nakon toga postavljanje istog za potpredsednika DS iako se do tada vec video mentalni sklop i potpuna nedoraslost te osobe visokoj politici.
- Predaja stranke Djilasu bez borbe.
- I na kraju izgubljena decenija zivota svima nama.

Kazi nam na kraju, zasto bi ti vise ikada bio nesto u ovoj drzavi?

Gale

pre 10 godina

Nisam ni za tvoju opciju ali se slažem da probleme treba ostaviti SNSu i SPSu da ih reše. Oni su ih i napravili kad se osvrnemo daleko iza sebe.

palidrvce

pre 10 godina

O kakvom crnom jedinstvu priča NDS , sastavljena je navrat nanos iz delova DS-a o još nije ni upisana u registar stranaka , stvarno svašta!!

Milos N.Slankamen

pre 10 godina

Dobro se secam sta je receno: "Korumpiranim politicarima nije mesto u Vladi Srbije" a to se sigurno ne odnosi na narod vec na lidere SPS, JS, PUPS, DS, NDS i njihove funkcionere.Jos nije kasno da Vucic donese pravu odluku da sutra ne bude kasno!

pisonja i zuga

pre 10 godina

@ema
Emice duso,koliko si godina imala kada je Tadic bio Predsednik,greskom dva mandata?
a gde je danas Kostunica?Ime mu srozali ministri njegove kra0ke vlade

Interes

pre 10 godina

Umesto da ukoliko se ukaze potreba za nekim kadrom iz NDS-a dozvoli da udje u novu vladu i pomogne, Tadic zbog netrpeljivosti prema Dacicu radi ovo sto radi. Gde je tu drzavni interes, zar oni ne bi trebalo da budu ispred nekih drugih interesa? Sta reci o Tadicu a da vec nije receno...

Mameti

pre 10 godina

Moram priznati da je Vučić po ko zna koji put pokazao da je veštiji političar od svih. Čedi je obećao malo vlasti ako bude dobar, što su njegovi glasači prepoznali i kaznili ga. Dinkića je provozao od svoje desne ruke do potrošene robe koju je Dačić (verovatno uz njegov blagoslov) isterao iz Vlade. Pride je otvorio neke afere gde su njegovi kadrovi ključni. Podilazio je sujetnom Tadiću kako bi ovaj pocepao DS a onda ga je verovatno podstakao da laje na SPS da bi ga potom pustio niz vodu. Što bi rekli Rimljani "divide et impera" ili ti zavadi pa vladaj. Vremenom će se DS oporaviti kao jedina prava stranka sa ozbiljnim potencijalom da preuzme vlast. Do tada neka Tadić i ostale Vučićeve prišipetlje skakuću oko Gospodara kako bi im bacio neku koskicu.

Vera

pre 10 godina

Da se narod pita NDS i SPS treba da sede u opoziciji zajedno sa DS jer su svi oni manje vise isti i glavni krivci za haos i beznadje u koje su uveli svoje gradjane. , jedino su sebe i clanstvo bogato obezbedili.

Sokrat

pre 10 godina

Kad je tebi trebao SPS onda je bila potreba Srbije, a kada je tebi konkurencija SPS onda su losi, unistavaju Srbiju... A sustina je u tome da ste isti, losi, i vi i SPS...

Sloba

pre 10 godina

Steva
Pretpostavljam da uvek glasas za vlast. Dobro ti je znaci, uzivaj a to zelim i svima u Srbiji, da budu zadovoljni. Pozdrav i prijatan dan.

ljubica

pre 10 godina

To sto Tadic "nece" u vladu nije ni vazno. Mnogo je vaznije da ga gradjani Srbije nece. Da nije tako on bi na izborima osvojio 36% a ne samo 6% i to u koaliciji.

mlekadzija

pre 10 godina

niko iz Nove demokratske stranke neće učestvovati u toj vladi, a odluka o tome je jedinstvena, poručuje Boris Tadić....da da kada je trebalo zarad pol. interesa sa SPSom Tadic nije imao nista protiv. Tipican politicar, menja misljenje kao vetrokaz....

Bob Rock

pre 10 godina

Drugim recima, bicemo opozicija, necemo se kompromitovati, pa cemo na sledecim izborima ako bude trebalo, uci u vladu sa vama. A vi cete sigurno izgubiti na poverenju posle 4 godine reformi. Tako da cemo mi kao jaka stranka koju ste vi napravili, na sledecim izborima, formirati vlast sa vama. Do tada DS ce nestati(mada i treba da nestanu kakvi su bili).

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Tadić: Niko iz NDS u vladu sa SPS

Za mene licno Boris Tadić predstavlja "najtragicniji lik" na srpskoj politickoj sceni !
Svako ko je pratio desavanja u DS pre izbora imao je priliku da cuje izjave Borisa Tadića koji je kao "glavni razlog" za "svoju pobunu u DS" i njegov povratak u dnevnu politiku, navodio to da DS na cijem je celu Dragan Djilas a koja je od samog pocetka jasno rekla da nece uci u Vlast sa Aleksandrom Vucicem i SNS, "ne moze da ostane po strani i da drugima prepusti da sprovode politiku za koju se celo vreme zalagao DS" a za koju SNS "nema obucenih kadrova", sto je na kraju i dovelo do cepanja DS, i osnivanja NDS ili bolje receno njegovog "prisljamcivanja" stranci zelenih samo kako bi ON i te njegove "nazovi demokrate" mogle uci u Vlast, danas je ponovo "izvisio", danas je ponovo primoran da "sedci na tvrdoj stolici" a ne "fotelji", sa strane "mirno posmatra" kako ce ti drugi "bez obucenih kadrova" sprovoditi politiku za koju on veruje da je "njegova" i umesto njega "pokupiti kajmak" ?
I tako mu prodje taj njegov politicki "jalovi zivot", sve u nekakvoj "zabludi", sve verujuci da je dovoljno "pametovati i naglabati" da bi bio "veliki politicar" ?

nema

pre 10 godina

Nisu oni pocepali DS za ulazak u vlast, da je bar tako. Oni su to uradili za imunitet od krivičnog gonjenja, svi bivši ministri su u toj stranci.

Nemanja

pre 10 godina

Nova vlada mora da bude jedinstvena i kompaktna da bi mogla dobro da funkcionise; ako u startu postoji drastican sukob misljenja i stavova onda bolje i da ne udju, moze NDS da bude i konstruktivna opozicija.

Nemanja

pre 10 godina

Nova vlada mora da bude jedinstvena i kompaktna da bi mogla dobro da funkcionise; ako u startu postoji drastican sukob misljenja i stavova onda bolje i da ne udju, moze NDS da bude i konstruktivna opozicija.

ISTINA

pre 10 godina

Lenja bubo,pa ko te uopste tera da budes tamo? Dovoljno si stete napravio za narednih deset godina,i vreme ti je da se skrasis. Niko nije lud da prima parazite poput tebe. Jedini ko te je malo ispostovao, na zalost nezasluzeno, bio je pokojni Sef, a ti si mu vratio tako sto si zarad svoje sujete rasturio ono sto je on mukotrpno stvarao.Hoces vlast- ne moze politicka imelo,vlast mora da se osvoji.Manekenstvo ne prolazi,a ti si jedan lezilebovic i neradnik,i ti to dobro znas, mada je tvoja mimikrija dovedena do savrsenstva.Mi koji te znamo dugo imamo pravo da kazemo istinu, bez obzira koliko je ona bolna po tebe.Znamo se skoro tri decenije.Zasto i dalje pokusavas da nama koji te poznajemo toliko dugo,pricas bajke kao da smo deca.Mislim bi dao i neke delove tela za vlast Borise, seti se,pricao si to pre nego sto si postao ministar za telekomunikacije.Sada ti smeta Ivica,a nije ti smetao dok si ga servisirao,kada je bio bez dinara ,tada ti je bio dobar jer si radio sta si hteo.Borise, nije problem ni u Ivici ni u Vucicu, problem je u tebi sto si los covek i nikakav politicar. Bice novih izbora, pobeda i poraza,i sve ce se ispraviti, ali jedno sto se ne moze ispraviti nikada je da budes covek.To je tvoja tragedija Borise i tvoj usud, za koji si ti isklljucivi krivac.

Steva

pre 10 godina

Došli su sposobniji i hrabriji ljudi od tebe na vlast preduzimljivi i koji žele dobro ovom napaćenom narodu a ti si idealan maneken za odeću sa prugama jer nisi prstom maknuo da se suprotstaviš kriminalu i mahinacijama u državi u kojoj si bio predsednik i i za koga sam ja nažalost glasao a sada ti je vreme da poziraš iza rešetaka a ne da ti postavljaš neke uslove i da izvoljevaš, Sram da te bude.

Jovan

pre 10 godina

Postenije je ostati van vlasti i time zapusiti usta svima onima koji govore da je Tadicu vlast vaznija od stranke i da je izasao iz DS samo da bi usao u vlast sa SNS. Danas vidimo da su Tadicu ipak principi iznad vlasti i iznad politikanstskih stranackih igara.

Sijalica

pre 10 godina

Reče Tadić koji je, koliko se sećam, bio predsednik Srbije i predstavnik jedne politike koja je omogućila bogaćenje pojedinaca, a siromašenje države i njenog većinskog stanovništva. Eto, toliko o tome.

dizi ruke

pre 10 godina

Tadicu dizi vise ruke od politike.Napravio si SNS i SPS na svoju stetu, pokusao da totalno rasturis DS, opet na svoju stetu.Za tvoje glasace si davno zaboravljena proslost i to ti je najveci autogol.
Sve si probao, nije da nisi.Ne ide i vidis da im nisi dorastao, nemoj se vise brukati.
Ne znam samo kome ces sad da budes opozicija, njima ili DS?

dusan1

pre 10 godina

"Tadić smatra da bi vlada sa socijalistima svojim sastavom i personalnim rešenjima onemogućavala sprovođenje politike za koju se zalaže NDS".
O kojoj on to politici priča i hteo bi da sprovodi u vladi. Njegova politika dovela Srbiju na prosjački štap.U ovoj vladi gospodine Tadiću treba da se radi, ali vama to ne dopire do mozga, vi bi da vodite politiku. E pa dosta je bilo.

Бојан Илић

pre 10 godina

Ма направи коалицију са О Ђиласом и Живковићем,да будеш јака опозиција!:-)
Сад сте сви појединачно "газде", биће пара за сву тројицу!
Наравно ако су ти опростили "минирање" пред изборе!

Slobo

pre 10 godina

SPS jeste sve to sto govori Tadic, ali kad se setim njegovih kafancenja sa Mrkom i Dacicem po koncertima Ane Bekute, povraca mi se od njegovih izjava. Pre bih rekao da mu je Vucic dao minimum, pa se sad vadi na SPS. Kako god, molice ovaj za tri meseca da udje u vlast, pa bar to bilo za 2 dirktorska mesta.

Srbin

pre 10 godina

Čoveče idi bre piši knjige, bavi se manekenstvom to ti baš ide. Samo se makni više iz politike. Bio ti je SPS dobar kad si trebao ti da dođeš na vlast?!

Toma S Mor

pre 10 godina

da bi vlada sa socijalistima svojim sastavom i personalnim rešenjima onemogućavala sprovođenje politike za koju se zalaže NDS.
А да одиграте још који пут "један на један", па да се "национално помирите"!? И још који целов!? А "четири стуба" политике? За 12 година си био председник странке, савезни, републички министар, два мандата председник државе, премијер, и кадија и судија... И шта све још не? Све смо видели. И рекли смо ти на изборима шта о томе мислимо. И сада ти имаш визију!!! Хвала, не!!!

Maka i njen Meda

pre 10 godina

Aiii al' ce Rakic da te pusti niz vodu, samo tako! Postace clan vlade kao nestranacka ličnost, posto te je fino iskoristio da rascerupa Demokratsku stranku. Sujeta... moj omiljeni greh.

Pospan

pre 10 godina

Aman čoveče, tri puta si mi proćerdao glas, koliko si ti nebitan na političkoj sceni očigledno samo ti neznaš.Dosta više...Iz koje perspektive ti posmatraš ovu državu i ovaj narod ? (antidepresiv za kokoške)kao da nikad nisi učestvovao na vlasti..i što je najgore isti taj SPS si izvadio iz ladice i stavio na sto.

vlada

pre 10 godina

Zasto gosp. Borise ne zelite, krivo vam je sto u prosloj vladi niste ucestvovali to jest sto je dosao Vucic i rasterao lopovsku bagru istu onu bagru koju ste do tada Vi podrzavali a sada ih pljujete i ogradjujete se . I Vi bi morali da snosite deo krivice i odhovornosti zasto je ovoliko Srbija u dugovima i sto ste dozvolili da je tada ti vasi saradnici pljackaju , a ne da sada perete ruke pravite se ludi dajete opet lazna obecanja i kao izvinite miste informisani isto kao gosp. Kostunica !!!!!!!
Da imate malo ali malo dostojanstva ne bi ste se vise bavili politikom , jer je sramota dokle ste doveli ovu drzabu Vi i vama slicni, uspesnim privatizacijama ste pokrali i ono malo sto je ludi Milosevic ostavio !!!!! Sad i da kradu nemaju sta , ma nema pas zadta da nas ujede !!!!

dusan

pre 10 godina

igra reci je cudo. niko iz nds u novoj vladi znaci tacno sta? da necete da budete ministri u vladi? koliko vidimo to vam niko ni ne nudi. da li to, medjutim, da rakic nece prihvatiti ono sto mu je vucic ponudio? to je posve drugo pitanje. tadic je zadao tezak udarac ds-u zarad obecane sigurice - ulaska u vlast. od toga nema nista. covek se potpuno izgubio u vremenu i prostoru. gospodine predsednice, vase vreme je bespovratno proslo. shvatite to i nemojte se vise ponizavati. na sta cete liciti kada i od ove sacice sto vam je ostala rakic i petrovic ipak udju u vlast uprkos vasem protivljenju? dosta je bilo.

Djenka

pre 10 godina

Vi ste konj trojanski, kako Vas je Vucic upotrebio jednokratno da pocepate glasove DS. Vasa percepcija prilikom odluke o odvajanju od DS bila je na nivo inteligencije Mikija Rakica. Svako dobro.

dr.kadzija

pre 10 godina

na srecu necete biti deo ni jedne vlade ako bude pameti kod SNSa. dosta ste pokazali do sada vase sposobnosti da upropastite sve sto dotaknete, a za sebe naravno zgrnete dosta.
a nije mesto ni SPSu ako vam je za utehu.

Александар Џунић

pre 10 godina

Који си ти билмез - боље иди у неко обданиште да се васпиташ, а политику заборави. Кад си се то фолирао? Ономад, кад си мирио ДС и СПС или сада кад се дуриш на СПС?

tandaremandare

pre 10 godina

“Mi nismo u poziciji da određujemo ko će formirati vladu, ali smo u poziciji da donosimo odluku da li u njoj želimo da učestvujemo ili ne"

Kako ste vi to dosli do pozicije da mozete da donosite odluko o tome da mozete, ako zelite, da ucestvujete u vladi. Bivsi predsednik je pobrkao loncice, o tome ko i kako sastavlja vladu, i cija je poslednja!!!

snezana

pre 10 godina

Do juce je vapio za SPS ,a sada ih se toliko zgrazava....? Covek očigledno nije svestan svoje lične mržnje. Da li clanovi njegove stranke zaista misle da ce sa njim ponovo uci u vrh politike.S&S

valentino rossi leskovac

pre 10 godina

Pa sto ste onda pravili vladu sa sps-om?E zbog toga ste izgubili puno glasova, i sto si bio neobavesten o silnim lopovlucima po Srbiji za tvoje vreme.
Jbg Borise.
Za..bo si nas.I sta sad?
Radikali vladaju.
Hvala ti.Nikad ti necu oprostiti.Nikad.

valentino rossi leskovac

pre 10 godina

Pa sto ste onda pravili vladu sa sps-om?E zbog toga ste izgubili puno glasova, i sto si bio neobavesten o silnim lopovlucima po Srbiji za tvoje vreme.
Jbg Borise.
Za..bo si nas.I sta sad?
Radikali vladaju.
Hvala ti.Nikad ti necu oprostiti.Nikad.

Steva

pre 10 godina

Došli su sposobniji i hrabriji ljudi od tebe na vlast preduzimljivi i koji žele dobro ovom napaćenom narodu a ti si idealan maneken za odeću sa prugama jer nisi prstom maknuo da se suprotstaviš kriminalu i mahinacijama u državi u kojoj si bio predsednik i i za koga sam ja nažalost glasao a sada ti je vreme da poziraš iza rešetaka a ne da ti postavljaš neke uslove i da izvoljevaš, Sram da te bude.

Sijalica

pre 10 godina

Reče Tadić koji je, koliko se sećam, bio predsednik Srbije i predstavnik jedne politike koja je omogućila bogaćenje pojedinaca, a siromašenje države i njenog većinskog stanovništva. Eto, toliko o tome.

silja

pre 10 godina

ne bih da branim SPS, daleko bilo, to je jedna burazerska stranka i prava jagnjeca brigada, ali gledam tebe tadicu i ne verujem.....tvoja sujeta je neprevazidjena....ego najveci na balkanu.....opis koji ti je dao marko somborac najbolji na svetu..... otisao si iz stranke jer ti je udario djilas na sujetu...neces u vladu jer dacicu ne zaboravljas sto te licno ispalio pre dve godine i otisao sa SNS.... ponasas se kao uvredjena tinejdzerka bruko jedna....glasao sam nekada i za tebe i za cedu, a sada mi je muka od obojice...pogotovo od tebe nesreco jedna

Sokrat

pre 10 godina

Kad je tebi trebao SPS onda je bila potreba Srbije, a kada je tebi konkurencija SPS onda su losi, unistavaju Srbiju... A sustina je u tome da ste isti, losi, i vi i SPS...

Ego

pre 10 godina

Covek je izgubio kompas potpuno! Klasican karijerista, ne podnosi gubitke i poraze, cak nastavlja i da zivi u svom svetu maste ne bi li produuzio dobar osecaj.

Vera

pre 10 godina

Da se narod pita NDS i SPS treba da sede u opoziciji zajedno sa DS jer su svi oni manje vise isti i glavni krivci za haos i beznadje u koje su uveli svoje gradjane. , jedino su sebe i clanstvo bogato obezbedili.

Brka

pre 10 godina

Tadiću idi što pre u političku penziju zajedno sa svim svojim poslušnicima iz NDS i onim Petrovićem koji te stalno pogrešno savetuju i odvlače u sve veću propast. Upropastili ste i DS i vas same i bio bi red da se odmah povučeš iz politike. Treba da te je sramota što si izdao sve svoje ljude, kolege, prijatelje za rad malo vlasti jer da nije bilo LSV ni cenzus ne bi prešao! Borise laku noć!

nema

pre 10 godina

Nisu oni pocepali DS za ulazak u vlast, da je bar tako. Oni su to uradili za imunitet od krivičnog gonjenja, svi bivši ministri su u toj stranci.

vlada

pre 10 godina

Zasto gosp. Borise ne zelite, krivo vam je sto u prosloj vladi niste ucestvovali to jest sto je dosao Vucic i rasterao lopovsku bagru istu onu bagru koju ste do tada Vi podrzavali a sada ih pljujete i ogradjujete se . I Vi bi morali da snosite deo krivice i odhovornosti zasto je ovoliko Srbija u dugovima i sto ste dozvolili da je tada ti vasi saradnici pljackaju , a ne da sada perete ruke pravite se ludi dajete opet lazna obecanja i kao izvinite miste informisani isto kao gosp. Kostunica !!!!!!!
Da imate malo ali malo dostojanstva ne bi ste se vise bavili politikom , jer je sramota dokle ste doveli ovu drzabu Vi i vama slicni, uspesnim privatizacijama ste pokrali i ono malo sto je ludi Milosevic ostavio !!!!! Sad i da kradu nemaju sta , ma nema pas zadta da nas ujede !!!!

ljubica

pre 10 godina

To sto Tadic "nece" u vladu nije ni vazno. Mnogo je vaznije da ga gradjani Srbije nece. Da nije tako on bi na izborima osvojio 36% a ne samo 6% i to u koaliciji.

Pospan

pre 10 godina

Aman čoveče, tri puta si mi proćerdao glas, koliko si ti nebitan na političkoj sceni očigledno samo ti neznaš.Dosta više...Iz koje perspektive ti posmatraš ovu državu i ovaj narod ? (antidepresiv za kokoške)kao da nikad nisi učestvovao na vlasti..i što je najgore isti taj SPS si izvadio iz ladice i stavio na sto.

MN3HU

pre 10 godina

Slazem se sa ovim komentarima da je licemerno da mu se sada gadi SPS. Ali sta je bila alternativa 2008, kad je formirao vladu sa SPS? Svi smo tada bili odahnuli sto SPS nije formirao vladu sa SRS-Seselj, koji je dobio 78 poslanika. Da smo mi glasaci tada vise glasali za DS (102 mandata) ili LDP (13) a manje za SPS (20) i Kostunicu (30), pa ne bi Tadic iz ljubavi isao sa SPS-om. Sami smo glasali kako smo glasali, i sta sad.

tandaremandare

pre 10 godina

“Mi nismo u poziciji da određujemo ko će formirati vladu, ali smo u poziciji da donosimo odluku da li u njoj želimo da učestvujemo ili ne"

Kako ste vi to dosli do pozicije da mozete da donosite odluko o tome da mozete, ako zelite, da ucestvujete u vladi. Bivsi predsednik je pobrkao loncice, o tome ko i kako sastavlja vladu, i cija je poslednja!!!

Srbin

pre 10 godina

Čoveče idi bre piši knjige, bavi se manekenstvom to ti baš ide. Samo se makni više iz politike. Bio ti je SPS dobar kad si trebao ti da dođeš na vlast?!

Achernar

pre 10 godina

Opet on razmislja na glas, a koga zanima sta on hoce a sta nece. Inace sve vas iz stare vlade posebno vas iz Ds-a, ne bih primila ni u jednu sledecu valjadu da me neko pita. Mislim da je vase, Tadicu vreme proslo, i tako treba i da se ponasaju. Prema tebi posebno!

Александар Џунић

pre 10 godina

Који си ти билмез - боље иди у неко обданиште да се васпиташ, а политику заборави. Кад си се то фолирао? Ономад, кад си мирио ДС и СПС или сада кад се дуриш на СПС?

Mameti

pre 10 godina

Moram priznati da je Vučić po ko zna koji put pokazao da je veštiji političar od svih. Čedi je obećao malo vlasti ako bude dobar, što su njegovi glasači prepoznali i kaznili ga. Dinkića je provozao od svoje desne ruke do potrošene robe koju je Dačić (verovatno uz njegov blagoslov) isterao iz Vlade. Pride je otvorio neke afere gde su njegovi kadrovi ključni. Podilazio je sujetnom Tadiću kako bi ovaj pocepao DS a onda ga je verovatno podstakao da laje na SPS da bi ga potom pustio niz vodu. Što bi rekli Rimljani "divide et impera" ili ti zavadi pa vladaj. Vremenom će se DS oporaviti kao jedina prava stranka sa ozbiljnim potencijalom da preuzme vlast. Do tada neka Tadić i ostale Vučićeve prišipetlje skakuću oko Gospodara kako bi im bacio neku koskicu.

ema

pre 10 godina

Kad procitam komentare postidim se svog naroda. Zar je moguce da smo takvo dno? Mnogo je za nas Tadic ili Kostunica, nama su razumljivi samo Vucic i Dacic. Dobrodosao svaki nikogov(n)ic koji hoce da cuci uz njihov skut i klima glavom. Zaboravili smo brzo ko je Dacic, jos brze ko je Vucic, Tomom se vise i ne bavimo( njegovi su se mudro pobrinuli da on postane margina)...Udarite ljudi po najgorima medju nama, po Kostunici i Tadicu, oni su polusvet s laznom diplomom, neradnici bez obraza, sramotno bogati lopovi bez srama, pateticne budale bolesnog uma, diletanti, zabavljaci, mutivode, sarlatani. Da nam zivi sveti Vucic i prepodobni Dacic!

Djenka

pre 10 godina

Vi ste konj trojanski, kako Vas je Vucic upotrebio jednokratno da pocepate glasove DS. Vasa percepcija prilikom odluke o odvajanju od DS bila je na nivo inteligencije Mikija Rakica. Svako dobro.

Borisov nekadasnji glasac

pre 10 godina

Za politicara koji pretenduje da vodi zemlju ili bar da ucestvuje u vodjenju je skoro jednako da li ima lose namere ili je jednostavno naivan da ne upotrebim neki gori izraz. Bilo kako bilo, mnogo puta do sada si imao ogromnu podrsku gradjana i sta je sa tom podrskom uradjeno:

- SPS vracen u zivot i to na najdegutantniji nacin.
- Posle dobijenih izbora cini mi se 2007, godine, Kostunici poklonjeno mesto premijera i sva kljucna ministarstva.
- Bezuslovni pristanci na sve moguce ucene G17/URS ili kako se JUL vec zove ovih dana i vestacko odrzavanje istih u politickom zivotu.
- Apsolutno nikakva borba protiv kriminala u drzavi, cak nikakav otpor kriminalcima u svojoj stranci.
- Uvodjenje Djilasa u visoku politiku, nakon toga postavljanje istog za potpredsednika DS iako se do tada vec video mentalni sklop i potpuna nedoraslost te osobe visokoj politici.
- Predaja stranke Djilasu bez borbe.
- I na kraju izgubljena decenija zivota svima nama.

Kazi nam na kraju, zasto bi ti vise ikada bio nesto u ovoj drzavi?

Nemanja

pre 10 godina

Nova vlada mora da bude jedinstvena i kompaktna da bi mogla dobro da funkcionise; ako u startu postoji drastican sukob misljenja i stavova onda bolje i da ne udju, moze NDS da bude i konstruktivna opozicija.

Gale

pre 10 godina

Nisam ni za tvoju opciju ali se slažem da probleme treba ostaviti SNSu i SPSu da ih reše. Oni su ih i napravili kad se osvrnemo daleko iza sebe.

snezana

pre 10 godina

Do juce je vapio za SPS ,a sada ih se toliko zgrazava....? Covek očigledno nije svestan svoje lične mržnje. Da li clanovi njegove stranke zaista misle da ce sa njim ponovo uci u vrh politike.S&S

Toma S Mor

pre 10 godina

da bi vlada sa socijalistima svojim sastavom i personalnim rešenjima onemogućavala sprovođenje politike za koju se zalaže NDS.
А да одиграте још који пут "један на један", па да се "национално помирите"!? И још који целов!? А "четири стуба" политике? За 12 година си био председник странке, савезни, републички министар, два мандата председник државе, премијер, и кадија и судија... И шта све још не? Све смо видели. И рекли смо ти на изборима шта о томе мислимо. И сада ти имаш визију!!! Хвала, не!!!

ISTINA

pre 10 godina

Lenja bubo,pa ko te uopste tera da budes tamo? Dovoljno si stete napravio za narednih deset godina,i vreme ti je da se skrasis. Niko nije lud da prima parazite poput tebe. Jedini ko te je malo ispostovao, na zalost nezasluzeno, bio je pokojni Sef, a ti si mu vratio tako sto si zarad svoje sujete rasturio ono sto je on mukotrpno stvarao.Hoces vlast- ne moze politicka imelo,vlast mora da se osvoji.Manekenstvo ne prolazi,a ti si jedan lezilebovic i neradnik,i ti to dobro znas, mada je tvoja mimikrija dovedena do savrsenstva.Mi koji te znamo dugo imamo pravo da kazemo istinu, bez obzira koliko je ona bolna po tebe.Znamo se skoro tri decenije.Zasto i dalje pokusavas da nama koji te poznajemo toliko dugo,pricas bajke kao da smo deca.Mislim bi dao i neke delove tela za vlast Borise, seti se,pricao si to pre nego sto si postao ministar za telekomunikacije.Sada ti smeta Ivica,a nije ti smetao dok si ga servisirao,kada je bio bez dinara ,tada ti je bio dobar jer si radio sta si hteo.Borise, nije problem ni u Ivici ni u Vucicu, problem je u tebi sto si los covek i nikakav politicar. Bice novih izbora, pobeda i poraza,i sve ce se ispraviti, ali jedno sto se ne moze ispraviti nikada je da budes covek.To je tvoja tragedija Borise i tvoj usud, za koji si ti isklljucivi krivac.

denis

pre 10 godina

sns se uplasio vlasti; jer nemaju kadar i viziju .Samo prazne price i obecanja.Ne razumem cemu su sluzili izbori.Ako je rekao punom snagom zasto uzims samo 6 od 17 MINISTARSTVA BRUKA

Slobo

pre 10 godina

SPS jeste sve to sto govori Tadic, ali kad se setim njegovih kafancenja sa Mrkom i Dacicem po koncertima Ane Bekute, povraca mi se od njegovih izjava. Pre bih rekao da mu je Vucic dao minimum, pa se sad vadi na SPS. Kako god, molice ovaj za tri meseca da udje u vlast, pa bar to bilo za 2 dirktorska mesta.

Pedja

pre 10 godina

Ne može sa Dačićem, ali može sa Vučićem!? Ne razumem kakva je razlika izmedju Dačića i Vučića. Obojica su likovi iz devedesetih koji su zemlju ostavili u ruševinama 2000. godine kada ih je narod oterao, a očigledno ni sada neće otići a da ne učine isto. S tim što je, naravno, Vučić daleko opasniji od Dačića. Ovo je jednostavno Tadićevo šlihtanje Vučiću, mučno.

dizi ruke

pre 10 godina

Tadicu dizi vise ruke od politike.Napravio si SNS i SPS na svoju stetu, pokusao da totalno rasturis DS, opet na svoju stetu.Za tvoje glasace si davno zaboravljena proslost i to ti je najveci autogol.
Sve si probao, nije da nisi.Ne ide i vidis da im nisi dorastao, nemoj se vise brukati.
Ne znam samo kome ces sad da budes opozicija, njima ili DS?

Maka i njen Meda

pre 10 godina

Aiii al' ce Rakic da te pusti niz vodu, samo tako! Postace clan vlade kao nestranacka ličnost, posto te je fino iskoristio da rascerupa Demokratsku stranku. Sujeta... moj omiljeni greh.

palidrvce

pre 10 godina

O kakvom crnom jedinstvu priča NDS , sastavljena je navrat nanos iz delova DS-a o još nije ni upisana u registar stranaka , stvarno svašta!!

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Tadić: Niko iz NDS u vladu sa SPS

Za mene licno Boris Tadić predstavlja "najtragicniji lik" na srpskoj politickoj sceni !
Svako ko je pratio desavanja u DS pre izbora imao je priliku da cuje izjave Borisa Tadića koji je kao "glavni razlog" za "svoju pobunu u DS" i njegov povratak u dnevnu politiku, navodio to da DS na cijem je celu Dragan Djilas a koja je od samog pocetka jasno rekla da nece uci u Vlast sa Aleksandrom Vucicem i SNS, "ne moze da ostane po strani i da drugima prepusti da sprovode politiku za koju se celo vreme zalagao DS" a za koju SNS "nema obucenih kadrova", sto je na kraju i dovelo do cepanja DS, i osnivanja NDS ili bolje receno njegovog "prisljamcivanja" stranci zelenih samo kako bi ON i te njegove "nazovi demokrate" mogle uci u Vlast, danas je ponovo "izvisio", danas je ponovo primoran da "sedci na tvrdoj stolici" a ne "fotelji", sa strane "mirno posmatra" kako ce ti drugi "bez obucenih kadrova" sprovoditi politiku za koju on veruje da je "njegova" i umesto njega "pokupiti kajmak" ?
I tako mu prodje taj njegov politicki "jalovi zivot", sve u nekakvoj "zabludi", sve verujuci da je dovoljno "pametovati i naglabati" da bi bio "veliki politicar" ?

dusan

pre 10 godina

igra reci je cudo. niko iz nds u novoj vladi znaci tacno sta? da necete da budete ministri u vladi? koliko vidimo to vam niko ni ne nudi. da li to, medjutim, da rakic nece prihvatiti ono sto mu je vucic ponudio? to je posve drugo pitanje. tadic je zadao tezak udarac ds-u zarad obecane sigurice - ulaska u vlast. od toga nema nista. covek se potpuno izgubio u vremenu i prostoru. gospodine predsednice, vase vreme je bespovratno proslo. shvatite to i nemojte se vise ponizavati. na sta cete liciti kada i od ove sacice sto vam je ostala rakic i petrovic ipak udju u vlast uprkos vasem protivljenju? dosta je bilo.

dusan1

pre 10 godina

"Tadić smatra da bi vlada sa socijalistima svojim sastavom i personalnim rešenjima onemogućavala sprovođenje politike za koju se zalaže NDS".
O kojoj on to politici priča i hteo bi da sprovodi u vladi. Njegova politika dovela Srbiju na prosjački štap.U ovoj vladi gospodine Tadiću treba da se radi, ali vama to ne dopire do mozga, vi bi da vodite politiku. E pa dosta je bilo.

Бојан Илић

pre 10 godina

Ма направи коалицију са О Ђиласом и Живковићем,да будеш јака опозиција!:-)
Сад сте сви појединачно "газде", биће пара за сву тројицу!
Наравно ако су ти опростили "минирање" пред изборе!

Jovan

pre 10 godina

Postenije je ostati van vlasti i time zapusiti usta svima onima koji govore da je Tadicu vlast vaznija od stranke i da je izasao iz DS samo da bi usao u vlast sa SNS. Danas vidimo da su Tadicu ipak principi iznad vlasti i iznad politikanstskih stranackih igara.

mlekadzija

pre 10 godina

niko iz Nove demokratske stranke neće učestvovati u toj vladi, a odluka o tome je jedinstvena, poručuje Boris Tadić....da da kada je trebalo zarad pol. interesa sa SPSom Tadic nije imao nista protiv. Tipican politicar, menja misljenje kao vetrokaz....

Aca

pre 10 godina

Gospodo, nemojte da trošite snagu. Ovi koji su glasali za SNS, će se najviše razočarati, jer Vučić nije ništa postigao ni u životu, ni u politici, hapsi tajkune koje ne može da optuži jer su ljudi poslovali po zakonu koji je loš, i pun rupa, ali su oni gledali pre svega svoj interes, i zaposlili ipak nekoliko hiljada ljudi. Koliko je ljudi zaposlio Vučić? Ljudi koji su glasali za SNS žele promene. Promena neće biti, odnosno biće sve gore i gore, kao devedesetih. Zašto se SNS okreće arapima, jer ih niko u Evropi neće, svi znaju da su to ex radikali. SPS je unazadio Srbiju najviše, i naravno da će ih Vučić opet pozvati, jer on nema ni takave kadrove kakave ima SPS, jer ima još nesposobnije i alavije ljude. Živi bili pa videli, ali pogledajte vaše džepove imate sve manje i manje, za 4 godine nećete imati ni ovo što sada imate, skidaćete vašeg Vućića na "majdanu" sa krvavim motkama, jer kag glad udari u mozak nema tu puno razmišljanja. Borise ne ulazi u Vladu sa nesposobnim SNS-om, pravi novu Vladu za 4 godine, narod će sanjati i tebe i DS, ali i DSS.

dr.kadzija

pre 10 godina

na srecu necete biti deo ni jedne vlade ako bude pameti kod SNSa. dosta ste pokazali do sada vase sposobnosti da upropastite sve sto dotaknete, a za sebe naravno zgrnete dosta.
a nije mesto ni SPSu ako vam je za utehu.

Interes

pre 10 godina

Umesto da ukoliko se ukaze potreba za nekim kadrom iz NDS-a dozvoli da udje u novu vladu i pomogne, Tadic zbog netrpeljivosti prema Dacicu radi ovo sto radi. Gde je tu drzavni interes, zar oni ne bi trebalo da budu ispred nekih drugih interesa? Sta reci o Tadicu a da vec nije receno...

pisonja i zuga

pre 10 godina

@ema
Emice duso,koliko si godina imala kada je Tadic bio Predsednik,greskom dva mandata?
a gde je danas Kostunica?Ime mu srozali ministri njegove kra0ke vlade

Milos N.Slankamen

pre 10 godina

Dobro se secam sta je receno: "Korumpiranim politicarima nije mesto u Vladi Srbije" a to se sigurno ne odnosi na narod vec na lidere SPS, JS, PUPS, DS, NDS i njihove funkcionere.Jos nije kasno da Vucic donese pravu odluku da sutra ne bude kasno!

Bob Rock

pre 10 godina

Drugim recima, bicemo opozicija, necemo se kompromitovati, pa cemo na sledecim izborima ako bude trebalo, uci u vladu sa vama. A vi cete sigurno izgubiti na poverenju posle 4 godine reformi. Tako da cemo mi kao jaka stranka koju ste vi napravili, na sledecim izborima, formirati vlast sa vama. Do tada DS ce nestati(mada i treba da nestanu kakvi su bili).

Sloba

pre 10 godina

Steva
Pretpostavljam da uvek glasas za vlast. Dobro ti je znaci, uzivaj a to zelim i svima u Srbiji, da budu zadovoljni. Pozdrav i prijatan dan.

Branko

pre 10 godina

@Sila Ostavi se toga, ''nesrećo jedna'', BoTa je potpuno u pravu, ojadili su Galeniku, Veterinarski zavod, Srbijagas, mnoge banke, licemerni su i zli, uništili prosvetu i zdravstvo, ministarka plaćenik farmaceutskih kompanija. Gospodo više vam je u zatvoru SPSovaca i URSovaca nego Tadićevih ljudi. Njegova je jedina krivica što je dobio najviše glasova i sklapao djavolje ugovore. Ali složiću se da je dva mandata dovoljno za jednog čoveka, uvek ima novih ideja i novih ljudi.

nebojsa bg

pre 10 godina

@Samo Vi, Tadiću, radite šta želite. Nije da ste neophodni gospodinu Vučiću, on se sasvim dobro snalazi i bez Vas
(Svetlana, 16. april 2014 09:26)

samo se vi botovi nasladjujte.iako I sam imam sve kritike da uputim BoTi zbog reinkarniranja sps-a,secam se koliko sam poludeo kada se to desilo,ali..ovo sto sad radi je gospodjo Svetlana,nesto sto se zove PRINCIP.za vasu informaciju,vec 10ak dana sve teze nalazim lekove koji su mi prepisani,iako ih je oduvek bilo I cak ih ima vise,od razlicitih proizvodjaca.ovo Vam govorim kao odgovor na vasu konstataciju da Gospod.Vucic zna sta radi.sps je upropastio zdravstvo,prosvetu,i..sve cega su se dotakli.

p.s.namerno sam napisao Gospod.dodajte po zelji I nivou IQ.moze-"in","ar",a moze I da ostane ovako..

Sremac

pre 10 godina

Bravo Tadiću, zapušio si usta onima koji su govorili da osnivaš stranku zarad ulaska u vlast i pokazao beskičmenjacima šta je princip i karakter, bez obzira što si činio greške, jasno je da si jedan o retkih koji ne beži od opozicije. Svi oni koji te sad pljuju će vrlo brzo doživeti otrežnjenje.

Nemanja

pre 10 godina

Nova vlada mora da bude jedinstvena i kompaktna da bi mogla dobro da funkcionise; ako u startu postoji drastican sukob misljenja i stavova onda bolje i da ne udju, moze NDS da bude i konstruktivna opozicija.

Micika

pre 10 godina

Тинде Ковач баш и не би морала да наследи министра Томислава Јовановића,с обзиром да још увек има пуно нас који памтимо њен рад и "допринос" у последњем њеном мандату,нека прво објасни како су тада утрошена огромна средства намењена компјутеризацији и умрежавању школа и образовних установа у целој Србији, а што очито никада није спроведено!
Надамо се да је у међувремену савладала српски језик,те да се у њеном кабинету неће причати искључиво на енглеском,јер она сама тврди да боље разуме енглески од српског!
Према квалитету урађеног,сматрам да треба да остане садашњи министар,а нарочито због тога што је и доказао да је заиста ванстраначка личност.

petak13

pre 10 godina

Tadić je u razgovoru sa predsednikom Nikolićem potvrdio ranije iznetu činjenicu da u vladu kod Vučića neće ni pod kojim uslovima ako u nju uđe SPS i Ivica Dačić.Svo troje lidera ove koalicije Tadić, Petrović i Čanak su potvrdili da nastupaju zajedno i da nema soliranja i da otpadaju sve kombinacije koje su se pojavile o eventualnoj nesloti na lini tadić sa jedne strane i čanka i Petrovića sa druge strane.Dali primamljiva funkcija predsednika Skupštine Srbije može da izazove Čanka da krene solo i napusti dogovor , videće se za koji dan.na kraju ostaje ocena da je tadić čvrst u svom stavu da u vladu ne ulazi ako uđe Dačić iako je ovo izvanredna prilika za profilisanje svoje stranke i konačan razračun sa Đilasom.

denis

pre 10 godina

sns se uplasio vlasti; jer nemaju kadar i viziju .Samo prazne price i obecanja.Ne razumem cemu su sluzili izbori.Ako je rekao punom snagom zasto uzims samo 6 od 17 MINISTARSTVA BRUKA

Mameti

pre 10 godina

Moram priznati da je Vučić po ko zna koji put pokazao da je veštiji političar od svih. Čedi je obećao malo vlasti ako bude dobar, što su njegovi glasači prepoznali i kaznili ga. Dinkića je provozao od svoje desne ruke do potrošene robe koju je Dačić (verovatno uz njegov blagoslov) isterao iz Vlade. Pride je otvorio neke afere gde su njegovi kadrovi ključni. Podilazio je sujetnom Tadiću kako bi ovaj pocepao DS a onda ga je verovatno podstakao da laje na SPS da bi ga potom pustio niz vodu. Što bi rekli Rimljani "divide et impera" ili ti zavadi pa vladaj. Vremenom će se DS oporaviti kao jedina prava stranka sa ozbiljnim potencijalom da preuzme vlast. Do tada neka Tadić i ostale Vučićeve prišipetlje skakuću oko Gospodara kako bi im bacio neku koskicu.

Gale

pre 10 godina

Nisam ni za tvoju opciju ali se slažem da probleme treba ostaviti SNSu i SPSu da ih reše. Oni su ih i napravili kad se osvrnemo daleko iza sebe.

Pedja

pre 10 godina

Ne može sa Dačićem, ali može sa Vučićem!? Ne razumem kakva je razlika izmedju Dačića i Vučića. Obojica su likovi iz devedesetih koji su zemlju ostavili u ruševinama 2000. godine kada ih je narod oterao, a očigledno ni sada neće otići a da ne učine isto. S tim što je, naravno, Vučić daleko opasniji od Dačića. Ovo je jednostavno Tadićevo šlihtanje Vučiću, mučno.

ema

pre 10 godina

Kad procitam komentare postidim se svog naroda. Zar je moguce da smo takvo dno? Mnogo je za nas Tadic ili Kostunica, nama su razumljivi samo Vucic i Dacic. Dobrodosao svaki nikogov(n)ic koji hoce da cuci uz njihov skut i klima glavom. Zaboravili smo brzo ko je Dacic, jos brze ko je Vucic, Tomom se vise i ne bavimo( njegovi su se mudro pobrinuli da on postane margina)...Udarite ljudi po najgorima medju nama, po Kostunici i Tadicu, oni su polusvet s laznom diplomom, neradnici bez obraza, sramotno bogati lopovi bez srama, pateticne budale bolesnog uma, diletanti, zabavljaci, mutivode, sarlatani. Da nam zivi sveti Vucic i prepodobni Dacic!

nebojsa bg

pre 10 godina

@Samo Vi, Tadiću, radite šta želite. Nije da ste neophodni gospodinu Vučiću, on se sasvim dobro snalazi i bez Vas
(Svetlana, 16. april 2014 09:26)

samo se vi botovi nasladjujte.iako I sam imam sve kritike da uputim BoTi zbog reinkarniranja sps-a,secam se koliko sam poludeo kada se to desilo,ali..ovo sto sad radi je gospodjo Svetlana,nesto sto se zove PRINCIP.za vasu informaciju,vec 10ak dana sve teze nalazim lekove koji su mi prepisani,iako ih je oduvek bilo I cak ih ima vise,od razlicitih proizvodjaca.ovo Vam govorim kao odgovor na vasu konstataciju da Gospod.Vucic zna sta radi.sps je upropastio zdravstvo,prosvetu,i..sve cega su se dotakli.

p.s.namerno sam napisao Gospod.dodajte po zelji I nivou IQ.moze-"in","ar",a moze I da ostane ovako..

Steva

pre 10 godina

Došli su sposobniji i hrabriji ljudi od tebe na vlast preduzimljivi i koji žele dobro ovom napaćenom narodu a ti si idealan maneken za odeću sa prugama jer nisi prstom maknuo da se suprotstaviš kriminalu i mahinacijama u državi u kojoj si bio predsednik i i za koga sam ja nažalost glasao a sada ti je vreme da poziraš iza rešetaka a ne da ti postavljaš neke uslove i da izvoljevaš, Sram da te bude.

Aca

pre 10 godina

Gospodo, nemojte da trošite snagu. Ovi koji su glasali za SNS, će se najviše razočarati, jer Vučić nije ništa postigao ni u životu, ni u politici, hapsi tajkune koje ne može da optuži jer su ljudi poslovali po zakonu koji je loš, i pun rupa, ali su oni gledali pre svega svoj interes, i zaposlili ipak nekoliko hiljada ljudi. Koliko je ljudi zaposlio Vučić? Ljudi koji su glasali za SNS žele promene. Promena neće biti, odnosno biće sve gore i gore, kao devedesetih. Zašto se SNS okreće arapima, jer ih niko u Evropi neće, svi znaju da su to ex radikali. SPS je unazadio Srbiju najviše, i naravno da će ih Vučić opet pozvati, jer on nema ni takave kadrove kakave ima SPS, jer ima još nesposobnije i alavije ljude. Živi bili pa videli, ali pogledajte vaše džepove imate sve manje i manje, za 4 godine nećete imati ni ovo što sada imate, skidaćete vašeg Vućića na "majdanu" sa krvavim motkama, jer kag glad udari u mozak nema tu puno razmišljanja. Borise ne ulazi u Vladu sa nesposobnim SNS-om, pravi novu Vladu za 4 godine, narod će sanjati i tebe i DS, ali i DSS.

Branko

pre 10 godina

@Sila Ostavi se toga, ''nesrećo jedna'', BoTa je potpuno u pravu, ojadili su Galeniku, Veterinarski zavod, Srbijagas, mnoge banke, licemerni su i zli, uništili prosvetu i zdravstvo, ministarka plaćenik farmaceutskih kompanija. Gospodo više vam je u zatvoru SPSovaca i URSovaca nego Tadićevih ljudi. Njegova je jedina krivica što je dobio najviše glasova i sklapao djavolje ugovore. Ali složiću se da je dva mandata dovoljno za jednog čoveka, uvek ima novih ideja i novih ljudi.

Jovan

pre 10 godina

Postenije je ostati van vlasti i time zapusiti usta svima onima koji govore da je Tadicu vlast vaznija od stranke i da je izasao iz DS samo da bi usao u vlast sa SNS. Danas vidimo da su Tadicu ipak principi iznad vlasti i iznad politikanstskih stranackih igara.

Бојан Илић

pre 10 godina

Ма направи коалицију са О Ђиласом и Живковићем,да будеш јака опозиција!:-)
Сад сте сви појединачно "газде", биће пара за сву тројицу!
Наравно ако су ти опростили "минирање" пред изборе!

Sijalica

pre 10 godina

Reče Tadić koji je, koliko se sećam, bio predsednik Srbije i predstavnik jedne politike koja je omogućila bogaćenje pojedinaca, a siromašenje države i njenog većinskog stanovništva. Eto, toliko o tome.

Srbin

pre 10 godina

Čoveče idi bre piši knjige, bavi se manekenstvom to ti baš ide. Samo se makni više iz politike. Bio ti je SPS dobar kad si trebao ti da dođeš na vlast?!

vlada

pre 10 godina

Zasto gosp. Borise ne zelite, krivo vam je sto u prosloj vladi niste ucestvovali to jest sto je dosao Vucic i rasterao lopovsku bagru istu onu bagru koju ste do tada Vi podrzavali a sada ih pljujete i ogradjujete se . I Vi bi morali da snosite deo krivice i odhovornosti zasto je ovoliko Srbija u dugovima i sto ste dozvolili da je tada ti vasi saradnici pljackaju , a ne da sada perete ruke pravite se ludi dajete opet lazna obecanja i kao izvinite miste informisani isto kao gosp. Kostunica !!!!!!!
Da imate malo ali malo dostojanstva ne bi ste se vise bavili politikom , jer je sramota dokle ste doveli ovu drzabu Vi i vama slicni, uspesnim privatizacijama ste pokrali i ono malo sto je ludi Milosevic ostavio !!!!! Sad i da kradu nemaju sta , ma nema pas zadta da nas ujede !!!!

silja

pre 10 godina

ne bih da branim SPS, daleko bilo, to je jedna burazerska stranka i prava jagnjeca brigada, ali gledam tebe tadicu i ne verujem.....tvoja sujeta je neprevazidjena....ego najveci na balkanu.....opis koji ti je dao marko somborac najbolji na svetu..... otisao si iz stranke jer ti je udario djilas na sujetu...neces u vladu jer dacicu ne zaboravljas sto te licno ispalio pre dve godine i otisao sa SNS.... ponasas se kao uvredjena tinejdzerka bruko jedna....glasao sam nekada i za tebe i za cedu, a sada mi je muka od obojice...pogotovo od tebe nesreco jedna

valentino rossi leskovac

pre 10 godina

Pa sto ste onda pravili vladu sa sps-om?E zbog toga ste izgubili puno glasova, i sto si bio neobavesten o silnim lopovlucima po Srbiji za tvoje vreme.
Jbg Borise.
Za..bo si nas.I sta sad?
Radikali vladaju.
Hvala ti.Nikad ti necu oprostiti.Nikad.

ISTINA

pre 10 godina

Lenja bubo,pa ko te uopste tera da budes tamo? Dovoljno si stete napravio za narednih deset godina,i vreme ti je da se skrasis. Niko nije lud da prima parazite poput tebe. Jedini ko te je malo ispostovao, na zalost nezasluzeno, bio je pokojni Sef, a ti si mu vratio tako sto si zarad svoje sujete rasturio ono sto je on mukotrpno stvarao.Hoces vlast- ne moze politicka imelo,vlast mora da se osvoji.Manekenstvo ne prolazi,a ti si jedan lezilebovic i neradnik,i ti to dobro znas, mada je tvoja mimikrija dovedena do savrsenstva.Mi koji te znamo dugo imamo pravo da kazemo istinu, bez obzira koliko je ona bolna po tebe.Znamo se skoro tri decenije.Zasto i dalje pokusavas da nama koji te poznajemo toliko dugo,pricas bajke kao da smo deca.Mislim bi dao i neke delove tela za vlast Borise, seti se,pricao si to pre nego sto si postao ministar za telekomunikacije.Sada ti smeta Ivica,a nije ti smetao dok si ga servisirao,kada je bio bez dinara ,tada ti je bio dobar jer si radio sta si hteo.Borise, nije problem ni u Ivici ni u Vucicu, problem je u tebi sto si los covek i nikakav politicar. Bice novih izbora, pobeda i poraza,i sve ce se ispraviti, ali jedno sto se ne moze ispraviti nikada je da budes covek.To je tvoja tragedija Borise i tvoj usud, za koji si ti isklljucivi krivac.

Vera

pre 10 godina

Da se narod pita NDS i SPS treba da sede u opoziciji zajedno sa DS jer su svi oni manje vise isti i glavni krivci za haos i beznadje u koje su uveli svoje gradjane. , jedino su sebe i clanstvo bogato obezbedili.

Achernar

pre 10 godina

Opet on razmislja na glas, a koga zanima sta on hoce a sta nece. Inace sve vas iz stare vlade posebno vas iz Ds-a, ne bih primila ni u jednu sledecu valjadu da me neko pita. Mislim da je vase, Tadicu vreme proslo, i tako treba i da se ponasaju. Prema tebi posebno!

Pospan

pre 10 godina

Aman čoveče, tri puta si mi proćerdao glas, koliko si ti nebitan na političkoj sceni očigledno samo ti neznaš.Dosta više...Iz koje perspektive ti posmatraš ovu državu i ovaj narod ? (antidepresiv za kokoške)kao da nikad nisi učestvovao na vlasti..i što je najgore isti taj SPS si izvadio iz ladice i stavio na sto.

Brka

pre 10 godina

Tadiću idi što pre u političku penziju zajedno sa svim svojim poslušnicima iz NDS i onim Petrovićem koji te stalno pogrešno savetuju i odvlače u sve veću propast. Upropastili ste i DS i vas same i bio bi red da se odmah povučeš iz politike. Treba da te je sramota što si izdao sve svoje ljude, kolege, prijatelje za rad malo vlasti jer da nije bilo LSV ni cenzus ne bi prešao! Borise laku noć!

Ego

pre 10 godina

Covek je izgubio kompas potpuno! Klasican karijerista, ne podnosi gubitke i poraze, cak nastavlja i da zivi u svom svetu maste ne bi li produuzio dobar osecaj.

snezana

pre 10 godina

Do juce je vapio za SPS ,a sada ih se toliko zgrazava....? Covek očigledno nije svestan svoje lične mržnje. Da li clanovi njegove stranke zaista misle da ce sa njim ponovo uci u vrh politike.S&S

nema

pre 10 godina

Nisu oni pocepali DS za ulazak u vlast, da je bar tako. Oni su to uradili za imunitet od krivičnog gonjenja, svi bivši ministri su u toj stranci.

Sokrat

pre 10 godina

Kad je tebi trebao SPS onda je bila potreba Srbije, a kada je tebi konkurencija SPS onda su losi, unistavaju Srbiju... A sustina je u tome da ste isti, losi, i vi i SPS...

Александар Џунић

pre 10 godina

Који си ти билмез - боље иди у неко обданиште да се васпиташ, а политику заборави. Кад си се то фолирао? Ономад, кад си мирио ДС и СПС или сада кад се дуриш на СПС?

Djenka

pre 10 godina

Vi ste konj trojanski, kako Vas je Vucic upotrebio jednokratno da pocepate glasove DS. Vasa percepcija prilikom odluke o odvajanju od DS bila je na nivo inteligencije Mikija Rakica. Svako dobro.

Slobo

pre 10 godina

SPS jeste sve to sto govori Tadic, ali kad se setim njegovih kafancenja sa Mrkom i Dacicem po koncertima Ane Bekute, povraca mi se od njegovih izjava. Pre bih rekao da mu je Vucic dao minimum, pa se sad vadi na SPS. Kako god, molice ovaj za tri meseca da udje u vlast, pa bar to bilo za 2 dirktorska mesta.

Milos N.Slankamen

pre 10 godina

Dobro se secam sta je receno: "Korumpiranim politicarima nije mesto u Vladi Srbije" a to se sigurno ne odnosi na narod vec na lidere SPS, JS, PUPS, DS, NDS i njihove funkcionere.Jos nije kasno da Vucic donese pravu odluku da sutra ne bude kasno!

dr.kadzija

pre 10 godina

na srecu necete biti deo ni jedne vlade ako bude pameti kod SNSa. dosta ste pokazali do sada vase sposobnosti da upropastite sve sto dotaknete, a za sebe naravno zgrnete dosta.
a nije mesto ni SPSu ako vam je za utehu.

dusan1

pre 10 godina

"Tadić smatra da bi vlada sa socijalistima svojim sastavom i personalnim rešenjima onemogućavala sprovođenje politike za koju se zalaže NDS".
O kojoj on to politici priča i hteo bi da sprovodi u vladi. Njegova politika dovela Srbiju na prosjački štap.U ovoj vladi gospodine Tadiću treba da se radi, ali vama to ne dopire do mozga, vi bi da vodite politiku. E pa dosta je bilo.

Bob Rock

pre 10 godina

Drugim recima, bicemo opozicija, necemo se kompromitovati, pa cemo na sledecim izborima ako bude trebalo, uci u vladu sa vama. A vi cete sigurno izgubiti na poverenju posle 4 godine reformi. Tako da cemo mi kao jaka stranka koju ste vi napravili, na sledecim izborima, formirati vlast sa vama. Do tada DS ce nestati(mada i treba da nestanu kakvi su bili).

ljubica

pre 10 godina

To sto Tadic "nece" u vladu nije ni vazno. Mnogo je vaznije da ga gradjani Srbije nece. Da nije tako on bi na izborima osvojio 36% a ne samo 6% i to u koaliciji.

Interes

pre 10 godina

Umesto da ukoliko se ukaze potreba za nekim kadrom iz NDS-a dozvoli da udje u novu vladu i pomogne, Tadic zbog netrpeljivosti prema Dacicu radi ovo sto radi. Gde je tu drzavni interes, zar oni ne bi trebalo da budu ispred nekih drugih interesa? Sta reci o Tadicu a da vec nije receno...

Borisov nekadasnji glasac

pre 10 godina

Za politicara koji pretenduje da vodi zemlju ili bar da ucestvuje u vodjenju je skoro jednako da li ima lose namere ili je jednostavno naivan da ne upotrebim neki gori izraz. Bilo kako bilo, mnogo puta do sada si imao ogromnu podrsku gradjana i sta je sa tom podrskom uradjeno:

- SPS vracen u zivot i to na najdegutantniji nacin.
- Posle dobijenih izbora cini mi se 2007, godine, Kostunici poklonjeno mesto premijera i sva kljucna ministarstva.
- Bezuslovni pristanci na sve moguce ucene G17/URS ili kako se JUL vec zove ovih dana i vestacko odrzavanje istih u politickom zivotu.
- Apsolutno nikakva borba protiv kriminala u drzavi, cak nikakav otpor kriminalcima u svojoj stranci.
- Uvodjenje Djilasa u visoku politiku, nakon toga postavljanje istog za potpredsednika DS iako se do tada vec video mentalni sklop i potpuna nedoraslost te osobe visokoj politici.
- Predaja stranke Djilasu bez borbe.
- I na kraju izgubljena decenija zivota svima nama.

Kazi nam na kraju, zasto bi ti vise ikada bio nesto u ovoj drzavi?

Maka i njen Meda

pre 10 godina

Aiii al' ce Rakic da te pusti niz vodu, samo tako! Postace clan vlade kao nestranacka ličnost, posto te je fino iskoristio da rascerupa Demokratsku stranku. Sujeta... moj omiljeni greh.

dizi ruke

pre 10 godina

Tadicu dizi vise ruke od politike.Napravio si SNS i SPS na svoju stetu, pokusao da totalno rasturis DS, opet na svoju stetu.Za tvoje glasace si davno zaboravljena proslost i to ti je najveci autogol.
Sve si probao, nije da nisi.Ne ide i vidis da im nisi dorastao, nemoj se vise brukati.
Ne znam samo kome ces sad da budes opozicija, njima ili DS?

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Tadić: Niko iz NDS u vladu sa SPS

Za mene licno Boris Tadić predstavlja "najtragicniji lik" na srpskoj politickoj sceni !
Svako ko je pratio desavanja u DS pre izbora imao je priliku da cuje izjave Borisa Tadića koji je kao "glavni razlog" za "svoju pobunu u DS" i njegov povratak u dnevnu politiku, navodio to da DS na cijem je celu Dragan Djilas a koja je od samog pocetka jasno rekla da nece uci u Vlast sa Aleksandrom Vucicem i SNS, "ne moze da ostane po strani i da drugima prepusti da sprovode politiku za koju se celo vreme zalagao DS" a za koju SNS "nema obucenih kadrova", sto je na kraju i dovelo do cepanja DS, i osnivanja NDS ili bolje receno njegovog "prisljamcivanja" stranci zelenih samo kako bi ON i te njegove "nazovi demokrate" mogle uci u Vlast, danas je ponovo "izvisio", danas je ponovo primoran da "sedci na tvrdoj stolici" a ne "fotelji", sa strane "mirno posmatra" kako ce ti drugi "bez obucenih kadrova" sprovoditi politiku za koju on veruje da je "njegova" i umesto njega "pokupiti kajmak" ?
I tako mu prodje taj njegov politicki "jalovi zivot", sve u nekakvoj "zabludi", sve verujuci da je dovoljno "pametovati i naglabati" da bi bio "veliki politicar" ?

palidrvce

pre 10 godina

O kakvom crnom jedinstvu priča NDS , sastavljena je navrat nanos iz delova DS-a o još nije ni upisana u registar stranaka , stvarno svašta!!

pisonja i zuga

pre 10 godina

@ema
Emice duso,koliko si godina imala kada je Tadic bio Predsednik,greskom dva mandata?
a gde je danas Kostunica?Ime mu srozali ministri njegove kra0ke vlade

dusan

pre 10 godina

igra reci je cudo. niko iz nds u novoj vladi znaci tacno sta? da necete da budete ministri u vladi? koliko vidimo to vam niko ni ne nudi. da li to, medjutim, da rakic nece prihvatiti ono sto mu je vucic ponudio? to je posve drugo pitanje. tadic je zadao tezak udarac ds-u zarad obecane sigurice - ulaska u vlast. od toga nema nista. covek se potpuno izgubio u vremenu i prostoru. gospodine predsednice, vase vreme je bespovratno proslo. shvatite to i nemojte se vise ponizavati. na sta cete liciti kada i od ove sacice sto vam je ostala rakic i petrovic ipak udju u vlast uprkos vasem protivljenju? dosta je bilo.

Toma S Mor

pre 10 godina

da bi vlada sa socijalistima svojim sastavom i personalnim rešenjima onemogućavala sprovođenje politike za koju se zalaže NDS.
А да одиграте још који пут "један на један", па да се "национално помирите"!? И још који целов!? А "четири стуба" политике? За 12 година си био председник странке, савезни, републички министар, два мандата председник државе, премијер, и кадија и судија... И шта све још не? Све смо видели. И рекли смо ти на изборима шта о томе мислимо. И сада ти имаш визију!!! Хвала, не!!!

Nemanja

pre 10 godina

Nova vlada mora da bude jedinstvena i kompaktna da bi mogla dobro da funkcionise; ako u startu postoji drastican sukob misljenja i stavova onda bolje i da ne udju, moze NDS da bude i konstruktivna opozicija.

mlekadzija

pre 10 godina

niko iz Nove demokratske stranke neće učestvovati u toj vladi, a odluka o tome je jedinstvena, poručuje Boris Tadić....da da kada je trebalo zarad pol. interesa sa SPSom Tadic nije imao nista protiv. Tipican politicar, menja misljenje kao vetrokaz....

tandaremandare

pre 10 godina

“Mi nismo u poziciji da određujemo ko će formirati vladu, ali smo u poziciji da donosimo odluku da li u njoj želimo da učestvujemo ili ne"

Kako ste vi to dosli do pozicije da mozete da donosite odluko o tome da mozete, ako zelite, da ucestvujete u vladi. Bivsi predsednik je pobrkao loncice, o tome ko i kako sastavlja vladu, i cija je poslednja!!!

Nemanja

pre 10 godina

Nova vlada mora da bude jedinstvena i kompaktna da bi mogla dobro da funkcionise; ako u startu postoji drastican sukob misljenja i stavova onda bolje i da ne udju, moze NDS da bude i konstruktivna opozicija.

MN3HU

pre 10 godina

Slazem se sa ovim komentarima da je licemerno da mu se sada gadi SPS. Ali sta je bila alternativa 2008, kad je formirao vladu sa SPS? Svi smo tada bili odahnuli sto SPS nije formirao vladu sa SRS-Seselj, koji je dobio 78 poslanika. Da smo mi glasaci tada vise glasali za DS (102 mandata) ili LDP (13) a manje za SPS (20) i Kostunicu (30), pa ne bi Tadic iz ljubavi isao sa SPS-om. Sami smo glasali kako smo glasali, i sta sad.

Sremac

pre 10 godina

Bravo Tadiću, zapušio si usta onima koji su govorili da osnivaš stranku zarad ulaska u vlast i pokazao beskičmenjacima šta je princip i karakter, bez obzira što si činio greške, jasno je da si jedan o retkih koji ne beži od opozicije. Svi oni koji te sad pljuju će vrlo brzo doživeti otrežnjenje.

Sloba

pre 10 godina

Steva
Pretpostavljam da uvek glasas za vlast. Dobro ti je znaci, uzivaj a to zelim i svima u Srbiji, da budu zadovoljni. Pozdrav i prijatan dan.

Micika

pre 10 godina

Тинде Ковач баш и не би морала да наследи министра Томислава Јовановића,с обзиром да још увек има пуно нас који памтимо њен рад и "допринос" у последњем њеном мандату,нека прво објасни како су тада утрошена огромна средства намењена компјутеризацији и умрежавању школа и образовних установа у целој Србији, а што очито никада није спроведено!
Надамо се да је у међувремену савладала српски језик,те да се у њеном кабинету неће причати искључиво на енглеском,јер она сама тврди да боље разуме енглески од српског!
Према квалитету урађеног,сматрам да треба да остане садашњи министар,а нарочито због тога што је и доказао да је заиста ванстраначка личност.

petak13

pre 10 godina

Tadić je u razgovoru sa predsednikom Nikolićem potvrdio ranije iznetu činjenicu da u vladu kod Vučića neće ni pod kojim uslovima ako u nju uđe SPS i Ivica Dačić.Svo troje lidera ove koalicije Tadić, Petrović i Čanak su potvrdili da nastupaju zajedno i da nema soliranja i da otpadaju sve kombinacije koje su se pojavile o eventualnoj nesloti na lini tadić sa jedne strane i čanka i Petrovića sa druge strane.Dali primamljiva funkcija predsednika Skupštine Srbije može da izazove Čanka da krene solo i napusti dogovor , videće se za koji dan.na kraju ostaje ocena da je tadić čvrst u svom stavu da u vladu ne ulazi ako uđe Dačić iako je ovo izvanredna prilika za profilisanje svoje stranke i konačan razračun sa Đilasom.