Petak, 18.04.2014.

12:54

Od 19. aprila stroža kontrola uvoza polovnjaka

Izvor: B92

Od 19. aprila stroža kontrola uvoza polovnjaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 7 godina

Pa da udje neka postena komisija u Sabac, nikad ne bi izasla... oni divlji placevi tamo pre mosta, kaze dodas nulu na poslednje tri cifre kilometraze onda dobijes cenu, da ne navodim koji plac konkretno... ej bre

Bobi B.

pre 9 godina

Aman ljudi što toliko filozofirate.Kada se kupuje bilo šta polovno može se očekivati svašta.Automobili na zapadu prelaze dosta ali zaboravljate da tamo u porodici imaju po par automobila i da se može naći auto sa malo km.Kilomeetri ne moraju da budu presudni već način vožnje i redovno održavanje.Pustite sirotinju da vozi šta ko može a vlast gleda samo kako što više da otkine od već pokradenih građana.

Pero

pre 9 godina

Ovo je jos jedna u nizu kranje podlo osmisljih globa koje su nametnute ovom napacenom narodu. Sta kazu? Kontrola polovnjaka. Haha.. Cisto punjenje budzetske kase koja nema dno.

Sheriff

pre 9 godina

Nema te agencije niti kontrole koja može zaštititi kupca od toga da ne bude prevaren ako on sam sebe pre svega ne zaštiti. Svako ko veruje da može za 1/4 cene koštanja novog auta kupiti 5-6 godina star auto, a da je pritom on prešao 150.000 km, u grdnoj je zabludi. To jednostavno nije moguće. Takvi automobili su bili ili teško havarisani ili su prešli enormne kilometraže (obično od 400.000 pa na gore). Ako je auto star npr. 5 godina i ako je sa njim pređeno oko 150.000 km, njemu cena maksimalno, ali maksimalno može pasti 60%. što praktično znači da ako konkretan model automobila kao nov košta 25.000 evra, vi ili tačnije diler od kojeg vi kupujete auto ga u najboljem slučaju može kupiti za 11-12.000 evra i nikako ispod toga. Na to dodajte zaradu i troškove dilera i porez, pa ćete videti koliko će vas auto izaći. Sve ostalo su bajke i mamac za naivne. Sada se vi zapitajte kakvi su to automobili koji se posle 5 godina prodaju za 1/4 cene. E to su upravo automobili koje kupuju naši dileri i vama nude po povoljnoj ceni, a u sva auta su im u "ekstra" stanju. Da kako da ne, tamo negde pare padaju sa neba.

Milovan S Nikolić Somborr

pre 9 godina

Šarena laža.Nema ovakav postupak nikakav drugi efekat osim pljačke gradjana.
Korupcija i mito na tehničkim pregledima i registracijama vladaju tržištem
dok su ovakve uredbe samo deka za lopove i kriminalce.

Oliver

pre 9 godina

@ borovac,
Nije bas tako. Prelaze na zapadu ljudi dosta ali ne svi. Mogu da se nadju polovnjaci i sa manje km na satu. Ja sam kupio 8 god star auto sa 57000km , kolega kupio 3 god star auto sa 6000km ( sest hiljada - nije greska u pisanju ). Bitno je gde se auto kupi. Nikako na placu kod nasih i Turaka, samo kod prodavca novih automobila ( kao npr. ja ) ili od osobe koju poznajete ( kolega kupio od tasta i taste ).
Inace, prevara ima i ovde. Drugi kolega kupio auto sa 230000km , u servisu videli da je presao 560000km. Problem je sto ljudi hoce dobra kola za male pare, a posle skupo kosta.

Citam neverujem

pre 10 godina

Ovo nije nista, samo ce Vucic puniti budzet i kontrolori trljati ruke sto evrica po autu a vi ludi narode verujte da ce biti kontrole ahaaa.. Ja bih voleo da gresim...

borovac

pre 10 godina

Realno je da auto predje oko 30.000 pa do 50.000 gidisnje da li stvarno neko veruje da polovnjak 10 godina star moze da ima 150.000 predjenih. Moja Astra ce u julu 6 godina prvi sam vlasnik i ona je presla 190.000 znaci ako hoces auto do 150.000 moras uzeti mladji auto od 4 godine tako da ti za ajde Astru J (srednja klasa) treba oko 10.000e da je kupis sto je vec dosta para...

Реалан

pre 10 godina

Хоће неко да ми објасни шта је са увозом половних гума? Колико ја знам то је забрањено законом али кад отворите огласе препуни су отпада са гомилама половних гума из иностранства. А то је оно што ови тамо неће више да возе. По мени је ово велики прекршај! Где су надлежни да реагују на ово?

Zare

pre 10 godina

Naši državni organi nastavljaju po starom. Uvode nove previlnike i sve troškove uvek i isključivo svaljuju na gradjane. Umesto da se teži jednostavnim i jeftinim rešenjima. Po meni ako želite da uradite nešt uvedite zabranu uvoza polovnjaka (i kamiona i autobusa) starijih od 10 godina kao i strogu zabranu uvoza havarisanih vozila.Ovo bi dovelo do značajnog povećanja kvaliteta polovnjaka koji se uvoze i lagano korak po korak praćenja tzv Euro standarda. Ovo najnovije rešenje samo uteruje novac u džepove nekim agencijama, povećava mogućnost (što je gotovo izvesno) korupcije kod onih koji su OVLAŠTENI da pregledaju ta vozila i kao rezultat ćemo imati da sve skuolje i skuplje plaćamo sve lošije i lošije polovnjake...

vetropir

pre 10 godina

Инфлација
Инфлација у марту 2014: 2,3 %
Циљана инфлација: 4,0±1,5 %

Lepo daju nam kredite po tim kamatnim stopama i kupimo Fiat. Rešen problem.

bikkojisedi

pre 10 godina

posto ce drzava ovu "kontrolu" debelo naplacivati a verovatno ce biti samo povrsna i drzavu nece kostati nista osim tonera za stampanje papirologije bilo bi posteno ako su namere drzave casne i ako je cilj stvarno povecanje bezbednosti da drzava da svoju garanciju od godinu dana na tako kontrolisane automobile... u suprotnom rec je o jos jednoj pljacki.

sinan vuran

pre 10 godina

Vise ne znaju sta da rade kako da uniste narod jer vi znate kolko ljudi zivi I funkcionise od tog uvoza a sad ce 70% malje da se uveze tako ce dosta ljudi biti gladno a drzava ce malje para uzeti a lopovi da bi imali odakle da uzimaju zato stalno nesto uvode

zoran

pre 10 godina

druže, nije važno koliko je prešao, nego kako je vožen i kako je održavan. nije dovoljno da poseduješ jedan auto da bi o automobilima mogao da pričaš i da to što pričaš ima smisla.

osiromasen

pre 10 godina

Agencija za bezbednost saobracaja.Ja se ponadao da ce doci na red i ta agencija,Automobil proizveden 25.12.2001 u nemackim originalnim dokumentima pise Motor ispunjava normu euro 4.nevredi..morao njima uplatiti 18.000 din i cekao potvrdu mesec dana,vecali su mesec dana jel auto ispunjava euro3,ne priznaju nemacku saobracajnu,nemacki automobil.Mislim da bi im pre dolikovavala agencija za ovcarstvo,zaposlili se,nasli sebi posla..muzi kravu muzaru..

Buca Krtalić

pre 10 godina

Još jedna agencija kojoj će osnovni razlog funkcionisanja biti finansijski interes (čitaj mito i korupcija). Kad dođe baja sa šleperom natovarenih polovnjaka,samo drmne masnu debelu kovertu i odma' mu lupaju štambilj da su sva vozila vrhunska i potpuno bezbedna otkupljena od prvih vlasnika sa pređenih 150000 kilometara. E,onda će gazda na placu morati da digne cenu da bi masnu kovertu anulirao i eto poskupljenja po džepu običnog građana.

Darko

pre 10 godina

Menu se ovo baš dopada. Više neće moći da uvaljuju udarana kola koja su prešla 500000 "kao nova".
(Mare, 18. april 2014 16:21)

Slabo kapiraš Mare, ti nećeš moći jednostavno da uvezeš auto, a ovi koji to rade, radiće i dalje, uz veće tarife i koverte. Naravno cena tih istih krševa će posledično biti veća.

andrijano

pre 10 godina

kao i do sada sto ste kontrolisali.svi automobili na placevima su vam presli 150 000 km a realnost je da su presli od 300000 pa na gore.lupani,havarisani itd.gde je drzava bila do sada da u ovoj oblasti zastiti potrosace?

stop malverzacijama

pre 10 godina

dobar auto kosta, i ovde i bilo gde. Ali samo ovde su kola 2001. i 2009. presla isto, 130.000 km... i sva su odlicna, od prvog vlasnika. Dosta vose sa malverzacijama! Ako je cena toga da znas sta kupujes, dodatni pregled i provera (a to nesto kosta) onda ok, ja sam za. Oni koji hoce bmw ili audi za 4000 eur i dalje ce ih imati, ali ce sada dobiti i potvrdu da im je auto presao 500k km, da je ima 3 vlasnika, da je malo udaran i farban i da treba da se ulozi da bi imao siguran auto...

perica

pre 10 godina

Ajde vise izbacite vozila sa volanom na desnoj strani.Ima ih sve vise a stvarno su opasni.Pa njima ni svetla nisu nastelovana.I zabranite velike kubikaze posto sad ide proterivanje iz EU zagadjivaca.

dex

pre 10 godina

Uvek su nas iz Srbije "šišali". Najpre smo uvozili auta preko Republike Srpske Krajine, pa preko Republike Srpske i Crne Gore i plaćali njihovim preprodavcima usluge. Oni odoše od nas, sada nas ovi ovde, kobajagi naši, deru kojekakvim taksama, carinama, "uslugama" raznim "agencijama" umesto da tržište skroz oslobode. Ej, bre kupio bih i ja novi auto da mogu. Bruka...*e Srbijo.

Dragan Stojanović

pre 10 godina

Ovo Vam je opet namet i pljačkanje naroda. Ma za kakvu korist oni nama rade sve ovo. Prošli izbori, ispričali priče i daj sada po našoj grbači. Ovo postaje bizarno, od već osiromašenog naroda uzimaj još. Ovo je samo još jedan od izmišljenih načina za pljačku. Šta sve nismo prošli, od izmena dokumenata, novog zakona o saobraćaju, sada će i enormno povećanje poreza na imovinu, pa pazi sada i novih pravila o uvozu automobila, i to polovnih.Pa narod nema ni za hleba, malo se otrgao od starih krševa Zastave a sada još više nameta za polovnjake.Dokle će mo ovo trpeti, dokle će nas lagati a sve u ime našeg boljitka. Dosta nam je više njihove brige.

Igor Gavran

pre 10 godina

"Agencija za bezbednost saobraćaja se trudi da uvoznicima omogući brzu i efikasnu uslugu"

Pomozi boze da mi nikad ne zatreba "usluga" od srpske drzave. To je gorki cemer i koverta za svaka vrata na koja pokucas.

miloš

pre 10 godina

sve je gore i gore što napisa ovaj gospodin da će morati da vozi još jadnu ladu staru 22godine zakon je kako sam razumeo za bezbednos saobraćaja tu je potrebna strožija kontrola uvoznih auta (polovnjaka) a dali se iko iz vlade setio da obezbede naše puteve za bezbedniji saobraćaj jok bitno je da se norod dobro ošiša,

podanik

pre 10 godina

nova pljacka obicnih gradjana, koji nemaju pare za nova vozila po paprenim cenama (vecim nego u eu) pa sada kao kontrolisu uvozna vozila koja su bar euro3 , zasto ne kontrolisu krseve na nasim ulicama koji iza sebe ostavljaju crnu dimnu zaversu i sve nas truju svakodnevno, a koji nisu ni euro2 standard? samo bi da nas sisaju kao ovce.

građanin sela luga

pre 10 godina

Putevi blago ocaj, a oni brinu za bezbednost tako sto cemo skuplje placati automobile. Zasto onda idemo i placamo tehnicki pregled. Stari tranvajski most u Beogradu renoviran pre par godina, a asvalt pun rupa i naboran, to nema veze. Samo udri po narodu, sve lopvoluke i malverzacije mi placamo. Pa dokle vise. Nemoj drzavo toliko da brines o nama, pusti nas malo na miru.

marko

pre 10 godina

Samo se namestaju poslovi raznim agencijama ovog puta AZBS, koliko ce to da kosta? I ovaj namet ce preko dzepa gradjana... Ne vidim sto je problem doci do svih podataka o vozilu preko broja sasije kod uvoznika ili proizvodjaca, nego sada treba kao neka kontrola, smesan izgovor. A o AZBS bi imao svasta reci o njihovoj (ne)strucnosti, ljubaznosti, brzini, kojom (ne)rade-jer mi je posao takav da sam svakodnevno nazalost sa njima u kontaktu...

namibijac

pre 10 godina

i treba uvesti jos strozije kontrole a ne kupis normalno auto iz uvoza a on podmladjivan i uopste nema euro 3 motor, i uvoze se krsevi koji se raspadaju pa se ovde urede da budu u voznom stanju i prodaju se po ceni kao da su od prvog vlasnika. price kako je to udarac na vozni park srbije su price za malu decu. ko ima pare taj ce uvek da vozi ko nema taj ce uvek voziti krseve

Cane

pre 10 godina

Drugim rečima
Od Nove godine poskupeo je uvoz za 300 do 600 eura po vozilu zavisno od godišta, i sad još najmanje 100 do 200 eura.Super.
Sprdačno ima li ti kraja.

Damir

pre 10 godina

@bidza

Ne znam, druže, o čemu pričaš... U isto vreme o kome ti govoriš, dovezao sam auto iz Nemačke, na Horgošu završio ulaznu špediciju za 20 minuta, otišao kući, naspavao se, ujutru otišao u nadležnu carinu (u mom slučaju - Djerdap), do 13h sati sve bilo gotovo, ponovo se vratio kući sa svim potrebnim papirima za registraciju na SRB tablice.

Preporuka svim zainteresovanim: sedite na bus (avion...u auto sa prijateljem...kako god), odvezite se gore sami, odaberite auto i dovezite ga sami. Nemojte da vas lokalni prevaranti i preprodavci plaše pričama kako je tobože mnogo komplikovano da se uveze auto i kako "bez veze ne možeš ništa", kako se mnogo čeka, kako se mnogo plaća "ležarina" i ostale gluposti. Netačno, potpuno netačno!!!

bgd

pre 10 godina

Od SUTRA nova pravila za uvoz polovnjaka, "a na sajtu Agencije biće blagovremeno objavljene informacuje o potrebnoj dokumentaciji koja je potrebna za kontrolisanje vozila"...
Kad bre ljudi, o Bože dragi.

bojan

pre 10 godina

Najbi bolje bilo da se osnuje jos jedno tri-cetiri agencije sa po stotinak zaposlenih i jedno pedesetak monitornih organizacija, u svakom gradu bar po jedna a bolje dve, koje ce pre tehnickog pregleda proceniti uz odgovarajucu naknadu (alo Bing...) dal je bezbedno da uvezena motorna vozila koristimo, naravno u nasem interesu. Tehnicke prelede nikako ne ukidati nego uvesti jos po jedan pregled nadleznih drzavnih institucija, kao i komisije za procenu boje i izgleda vozila koje bi radile nezavisno od ovih predhodnih. Na ovaj nacin stvorili bi se uslovi za dodatno zaposljavanje koje bi se finansiralo iz realnih, nasih, izvora bez obzira na stranacku pripadnost. Naravno, nikako ne pustati vozila iz zapadne Evrope bez potvrda nadleznih, jer je ogromna mogucnost da nanesu veliku stetu putevima u Srbiji koji su daleko ispred vremena. Mislim, apokalipse.

miki

pre 10 godina

Pa sve te agencije su rak rana našeg društva gde su se uvalili pojedinci i kroje nam kapu.Pa svi mi želimo bezbednije automobile na putevima,ali ovo mnogo smrdi.Znači bez problema možeš registrovati zastavu iz 1985 goduine,oblepljenu lepljivom traku (bukvalno),ili golfa slupanog i trulog bez kočnica (lično video),a treba posebno da platiš proveru automobila iz recimo 2007 godine.Liberalizacija uvoza je kod nas postala prava lakrdija.Recimo carina na auto 0%,a plaćaju se neke dažbine u hiljadama evra,pa taj iznos treba da bude potpuno isti kao da si kupio auto u bilo kojem mestu u Srbiji,ako je liberalan uvoz.

qwq

pre 10 godina

Ako budu isti oni "doktori"koji rade atest za plin ima kontrola da se placa 400e za 15min pregleda
Secam se uvozim ja svog Golfa i placam 50e da oni provere da je Golf stvarno GOLF, a sve to cekam 20 dana da salterusa lupi pecat da mi sve to naplati.
Ponizavanje kao i sve ostalo. Samo ovoj drzavi odgovaraju ovakvi pljackaski zakoni.
vlast se menja, birokratija sve gore pljacka

sta cete sad da izmislite zivo me zanima ja se vec smejem

peca

pre 10 godina

Opste je poznato da vlasti Srbije,drzave koja to bas i nije,rade samo u interesu uvoznickih kartela,dok ih za narod nije briga.Ovog puta red je da se zastite interesi siromasnih uvoznika novih automobila.Ova odluka ce osim sto ce produziti postupak carinjenja i poskupeti svaki automobil za oko 25000 rsd,koliko ce verovatno kostati ta usluga.
Ako nazovi drzava Srbija zeli da poveca promet prodavaca automobila trebala bi da omoguci da rata za prosecan novi auto bude maksimalno 20% prosecne plate na rok od 5 godina. U Nemackoj je to oko 400EURa(ukupno 24000) a ovde oko 65 EURa(ukupno 3900)
Ako 3900 novaca nije dosta uvoznickom kartelu, nek nam nazovi Drzava Srbija poveca plate na nemacki prosek da bi svojim mezimcima omogucila nesmetano poslovanje.
Obzirom na potpisani SSP, carinske dazbine su 0% za uvoz 95%(mozda i vise)
robe sa poreklom EU.Posto ne smeju, da ne postuju ugovor potpisan sa EU, megadet vlasti su resili da uvedu van carinske barijere da bi sto je moguce vise otezale uvoz polovnih vozila.
Mogao bi jos stosta al sam jako besan...

DarkoS

pre 10 godina

Nadam se da ce sada biti uveden red u uvoz polovnih vozila. A ne kao do sada, nisi znao sta kupujes, macka u dzaku. Uvoznici kupe i uvezu nekog krsa, operu ga, nalickaju, nasteluju kilometrazu i tako zaradjuju na klasicnoj prevari

Dejan L

pre 10 godina

Laz, velika laz, LAZ, A ZA JADNI NAROD NADA.
UVOZE SE KOLA SA PREKO 200.000 km, na njima se zaradjuje, a ako je presao manje, skuplji je nego u Srbiji.
Ne isplati se uvoz auta koji je presao manje.
Puni oglasi za 15-20€ vracam kilometrazu.
Gde je tu drzava?
Ko tu profitira? A? Otkud na otpadima originalni delovi za najnoviji model, po 3x manjoj ceni? A? Pa kradeni su.
Opet nas lazu i obecavaju bolje sutra! Ja ne verujem!

vlada

pre 10 godina

Sad će cene polovnjaka da odu u nebesa.
Prvo ako stvarno budu kontrolisali sve što kažu da hoće onda će uvoznicima neće isplatiti da kao i do sad kupuju krševe sa 300000+ km na satu, iščukane i izgrebane za sitne pare i da vrćaju kilometraže, nego će da počnu da uvoze skuplje automobili verovatno, a fala bogu kako će ova provera biti obavezna i koštaće kao da je rade ruke od zlata, neće se uvoznicima ni isplatiti da uvoze kola u vrednosti od par hiljada evra.

A i već sad je nastao haos sa ovim novim dažbinama koje su uveli, sad iz italije kada doteruješ auto, treba tamo da platiš porez i odjavu 400e, pa kad dođeš na carinu, onda, pošto je carina ukinuta, rebnu ti pdv i porez na prenos vlasništva (taj isti porez koji se već platio u italiji koji kod nas košta 2,5% od kataloške vrednosti vozila, a katalozi su nam ubi bože realni)!

Mada iskreno ako mene pitate, ovo može i da bude dobro, da se koliko toliko ograniči uvozi odavno već amortizovanih vozila! A na račun toga će cene da skoče u nebesa!

djole

pre 10 godina

Evo pobedio je uvoznicki lobi! Drzava je jos jednom izgubila bitku za bolji zivot naroda. Vise necemo moci da kupimo ni neki osrednji polovnjak. I zasto postoji ministarstvo saobracaja kad o svemu odlucuje neka agencija.Gospodo jedno mora da se ugasi u cilju stednje i racionalizacije drzavne uprave! Vucicu pocni nesto da radis dosta si pricao!

Стане

pre 10 godina

О чему причају ови људи? Па ми имамо убедљиво најјефтиније половњаке у Европи! Баш зато што нема никакве контроле. Поента овог прописа је да се колико толико смањи увоз канти у Србију и заустави тренд претварања српских улица у ауто отпад.

djedbozicnjak

pre 10 godina

ja bi hteo da nazove te ovlascene instutucije ,na primer u Subotici i da ih pita da li su spremni ?Posto oni ni ne znaju da su ovlasceni da rade to ,niti imaju ljudstva i mogucnosti to da sprovode ,niti znaju sta treba da rade jer ih niko nije ni obavestio !brzo ce utorak pa ce da se vidi kako su spremni !?

Dejan

pre 10 godina

Pa prošli izbori i sad šišaj ovce. Znači idalje ću voziti ladu staru 22 godine. Umesto da omoguće sirotinji da kupi koliko toliko bolji auto oni jok steži jiš više.

bidza

pre 10 godina

Kuku nama. Dovezao sam kola osmog marta 2010god a tek 18 juna zavrsio proces uvoza i registracije. Sada ce verovatno proci sest meseci dok sednes da vozis kola iz inostranstva. Dokle vise da vozimo najskuplja kola u Evropi. Jad i cemer od drzave Srbije.

bidza

pre 10 godina

Kuku nama. Dovezao sam kola osmog marta 2010god a tek 18 juna zavrsio proces uvoza i registracije. Sada ce verovatno proci sest meseci dok sednes da vozis kola iz inostranstva. Dokle vise da vozimo najskuplja kola u Evropi. Jad i cemer od drzave Srbije.

Dejan

pre 10 godina

Pa prošli izbori i sad šišaj ovce. Znači idalje ću voziti ladu staru 22 godine. Umesto da omoguće sirotinji da kupi koliko toliko bolji auto oni jok steži jiš više.

Igor Gavran

pre 10 godina

"Agencija za bezbednost saobraćaja se trudi da uvoznicima omogući brzu i efikasnu uslugu"

Pomozi boze da mi nikad ne zatreba "usluga" od srpske drzave. To je gorki cemer i koverta za svaka vrata na koja pokucas.

andrijano

pre 10 godina

kao i do sada sto ste kontrolisali.svi automobili na placevima su vam presli 150 000 km a realnost je da su presli od 300000 pa na gore.lupani,havarisani itd.gde je drzava bila do sada da u ovoj oblasti zastiti potrosace?

Damir

pre 10 godina

@bidza

Ne znam, druže, o čemu pričaš... U isto vreme o kome ti govoriš, dovezao sam auto iz Nemačke, na Horgošu završio ulaznu špediciju za 20 minuta, otišao kući, naspavao se, ujutru otišao u nadležnu carinu (u mom slučaju - Djerdap), do 13h sati sve bilo gotovo, ponovo se vratio kući sa svim potrebnim papirima za registraciju na SRB tablice.

Preporuka svim zainteresovanim: sedite na bus (avion...u auto sa prijateljem...kako god), odvezite se gore sami, odaberite auto i dovezite ga sami. Nemojte da vas lokalni prevaranti i preprodavci plaše pričama kako je tobože mnogo komplikovano da se uveze auto i kako "bez veze ne možeš ništa", kako se mnogo čeka, kako se mnogo plaća "ležarina" i ostale gluposti. Netačno, potpuno netačno!!!

Dejan L

pre 10 godina

Laz, velika laz, LAZ, A ZA JADNI NAROD NADA.
UVOZE SE KOLA SA PREKO 200.000 km, na njima se zaradjuje, a ako je presao manje, skuplji je nego u Srbiji.
Ne isplati se uvoz auta koji je presao manje.
Puni oglasi za 15-20€ vracam kilometrazu.
Gde je tu drzava?
Ko tu profitira? A? Otkud na otpadima originalni delovi za najnoviji model, po 3x manjoj ceni? A? Pa kradeni su.
Opet nas lazu i obecavaju bolje sutra! Ja ne verujem!

stop malverzacijama

pre 10 godina

dobar auto kosta, i ovde i bilo gde. Ali samo ovde su kola 2001. i 2009. presla isto, 130.000 km... i sva su odlicna, od prvog vlasnika. Dosta vose sa malverzacijama! Ako je cena toga da znas sta kupujes, dodatni pregled i provera (a to nesto kosta) onda ok, ja sam za. Oni koji hoce bmw ili audi za 4000 eur i dalje ce ih imati, ali ce sada dobiti i potvrdu da im je auto presao 500k km, da je ima 3 vlasnika, da je malo udaran i farban i da treba da se ulozi da bi imao siguran auto...

Cane

pre 10 godina

Drugim rečima
Od Nove godine poskupeo je uvoz za 300 do 600 eura po vozilu zavisno od godišta, i sad još najmanje 100 do 200 eura.Super.
Sprdačno ima li ti kraja.

dex

pre 10 godina

Uvek su nas iz Srbije "šišali". Najpre smo uvozili auta preko Republike Srpske Krajine, pa preko Republike Srpske i Crne Gore i plaćali njihovim preprodavcima usluge. Oni odoše od nas, sada nas ovi ovde, kobajagi naši, deru kojekakvim taksama, carinama, "uslugama" raznim "agencijama" umesto da tržište skroz oslobode. Ej, bre kupio bih i ja novi auto da mogu. Bruka...*e Srbijo.

građanin sela luga

pre 10 godina

Putevi blago ocaj, a oni brinu za bezbednost tako sto cemo skuplje placati automobile. Zasto onda idemo i placamo tehnicki pregled. Stari tranvajski most u Beogradu renoviran pre par godina, a asvalt pun rupa i naboran, to nema veze. Samo udri po narodu, sve lopvoluke i malverzacije mi placamo. Pa dokle vise. Nemoj drzavo toliko da brines o nama, pusti nas malo na miru.

miki

pre 10 godina

Pa sve te agencije su rak rana našeg društva gde su se uvalili pojedinci i kroje nam kapu.Pa svi mi želimo bezbednije automobile na putevima,ali ovo mnogo smrdi.Znači bez problema možeš registrovati zastavu iz 1985 goduine,oblepljenu lepljivom traku (bukvalno),ili golfa slupanog i trulog bez kočnica (lično video),a treba posebno da platiš proveru automobila iz recimo 2007 godine.Liberalizacija uvoza je kod nas postala prava lakrdija.Recimo carina na auto 0%,a plaćaju se neke dažbine u hiljadama evra,pa taj iznos treba da bude potpuno isti kao da si kupio auto u bilo kojem mestu u Srbiji,ako je liberalan uvoz.

peca

pre 10 godina

Opste je poznato da vlasti Srbije,drzave koja to bas i nije,rade samo u interesu uvoznickih kartela,dok ih za narod nije briga.Ovog puta red je da se zastite interesi siromasnih uvoznika novih automobila.Ova odluka ce osim sto ce produziti postupak carinjenja i poskupeti svaki automobil za oko 25000 rsd,koliko ce verovatno kostati ta usluga.
Ako nazovi drzava Srbija zeli da poveca promet prodavaca automobila trebala bi da omoguci da rata za prosecan novi auto bude maksimalno 20% prosecne plate na rok od 5 godina. U Nemackoj je to oko 400EURa(ukupno 24000) a ovde oko 65 EURa(ukupno 3900)
Ako 3900 novaca nije dosta uvoznickom kartelu, nek nam nazovi Drzava Srbija poveca plate na nemacki prosek da bi svojim mezimcima omogucila nesmetano poslovanje.
Obzirom na potpisani SSP, carinske dazbine su 0% za uvoz 95%(mozda i vise)
robe sa poreklom EU.Posto ne smeju, da ne postuju ugovor potpisan sa EU, megadet vlasti su resili da uvedu van carinske barijere da bi sto je moguce vise otezale uvoz polovnih vozila.
Mogao bi jos stosta al sam jako besan...

qwq

pre 10 godina

Ako budu isti oni "doktori"koji rade atest za plin ima kontrola da se placa 400e za 15min pregleda
Secam se uvozim ja svog Golfa i placam 50e da oni provere da je Golf stvarno GOLF, a sve to cekam 20 dana da salterusa lupi pecat da mi sve to naplati.
Ponizavanje kao i sve ostalo. Samo ovoj drzavi odgovaraju ovakvi pljackaski zakoni.
vlast se menja, birokratija sve gore pljacka

sta cete sad da izmislite zivo me zanima ja se vec smejem

perica

pre 10 godina

Ajde vise izbacite vozila sa volanom na desnoj strani.Ima ih sve vise a stvarno su opasni.Pa njima ni svetla nisu nastelovana.I zabranite velike kubikaze posto sad ide proterivanje iz EU zagadjivaca.

bojan

pre 10 godina

Najbi bolje bilo da se osnuje jos jedno tri-cetiri agencije sa po stotinak zaposlenih i jedno pedesetak monitornih organizacija, u svakom gradu bar po jedna a bolje dve, koje ce pre tehnickog pregleda proceniti uz odgovarajucu naknadu (alo Bing...) dal je bezbedno da uvezena motorna vozila koristimo, naravno u nasem interesu. Tehnicke prelede nikako ne ukidati nego uvesti jos po jedan pregled nadleznih drzavnih institucija, kao i komisije za procenu boje i izgleda vozila koje bi radile nezavisno od ovih predhodnih. Na ovaj nacin stvorili bi se uslovi za dodatno zaposljavanje koje bi se finansiralo iz realnih, nasih, izvora bez obzira na stranacku pripadnost. Naravno, nikako ne pustati vozila iz zapadne Evrope bez potvrda nadleznih, jer je ogromna mogucnost da nanesu veliku stetu putevima u Srbiji koji su daleko ispred vremena. Mislim, apokalipse.

bgd

pre 10 godina

Od SUTRA nova pravila za uvoz polovnjaka, "a na sajtu Agencije biće blagovremeno objavljene informacuje o potrebnoj dokumentaciji koja je potrebna za kontrolisanje vozila"...
Kad bre ljudi, o Bože dragi.

djole

pre 10 godina

Evo pobedio je uvoznicki lobi! Drzava je jos jednom izgubila bitku za bolji zivot naroda. Vise necemo moci da kupimo ni neki osrednji polovnjak. I zasto postoji ministarstvo saobracaja kad o svemu odlucuje neka agencija.Gospodo jedno mora da se ugasi u cilju stednje i racionalizacije drzavne uprave! Vucicu pocni nesto da radis dosta si pricao!

podanik

pre 10 godina

nova pljacka obicnih gradjana, koji nemaju pare za nova vozila po paprenim cenama (vecim nego u eu) pa sada kao kontrolisu uvozna vozila koja su bar euro3 , zasto ne kontrolisu krseve na nasim ulicama koji iza sebe ostavljaju crnu dimnu zaversu i sve nas truju svakodnevno, a koji nisu ni euro2 standard? samo bi da nas sisaju kao ovce.

miloš

pre 10 godina

sve je gore i gore što napisa ovaj gospodin da će morati da vozi još jadnu ladu staru 22godine zakon je kako sam razumeo za bezbednos saobraćaja tu je potrebna strožija kontrola uvoznih auta (polovnjaka) a dali se iko iz vlade setio da obezbede naše puteve za bezbedniji saobraćaj jok bitno je da se norod dobro ošiša,

marko

pre 10 godina

Samo se namestaju poslovi raznim agencijama ovog puta AZBS, koliko ce to da kosta? I ovaj namet ce preko dzepa gradjana... Ne vidim sto je problem doci do svih podataka o vozilu preko broja sasije kod uvoznika ili proizvodjaca, nego sada treba kao neka kontrola, smesan izgovor. A o AZBS bi imao svasta reci o njihovoj (ne)strucnosti, ljubaznosti, brzini, kojom (ne)rade-jer mi je posao takav da sam svakodnevno nazalost sa njima u kontaktu...

Darko

pre 10 godina

Menu se ovo baš dopada. Više neće moći da uvaljuju udarana kola koja su prešla 500000 "kao nova".
(Mare, 18. april 2014 16:21)

Slabo kapiraš Mare, ti nećeš moći jednostavno da uvezeš auto, a ovi koji to rade, radiće i dalje, uz veće tarife i koverte. Naravno cena tih istih krševa će posledično biti veća.

Buca Krtalić

pre 10 godina

Još jedna agencija kojoj će osnovni razlog funkcionisanja biti finansijski interes (čitaj mito i korupcija). Kad dođe baja sa šleperom natovarenih polovnjaka,samo drmne masnu debelu kovertu i odma' mu lupaju štambilj da su sva vozila vrhunska i potpuno bezbedna otkupljena od prvih vlasnika sa pređenih 150000 kilometara. E,onda će gazda na placu morati da digne cenu da bi masnu kovertu anulirao i eto poskupljenja po džepu običnog građana.

djedbozicnjak

pre 10 godina

ja bi hteo da nazove te ovlascene instutucije ,na primer u Subotici i da ih pita da li su spremni ?Posto oni ni ne znaju da su ovlasceni da rade to ,niti imaju ljudstva i mogucnosti to da sprovode ,niti znaju sta treba da rade jer ih niko nije ni obavestio !brzo ce utorak pa ce da se vidi kako su spremni !?

vlada

pre 10 godina

Sad će cene polovnjaka da odu u nebesa.
Prvo ako stvarno budu kontrolisali sve što kažu da hoće onda će uvoznicima neće isplatiti da kao i do sad kupuju krševe sa 300000+ km na satu, iščukane i izgrebane za sitne pare i da vrćaju kilometraže, nego će da počnu da uvoze skuplje automobili verovatno, a fala bogu kako će ova provera biti obavezna i koštaće kao da je rade ruke od zlata, neće se uvoznicima ni isplatiti da uvoze kola u vrednosti od par hiljada evra.

A i već sad je nastao haos sa ovim novim dažbinama koje su uveli, sad iz italije kada doteruješ auto, treba tamo da platiš porez i odjavu 400e, pa kad dođeš na carinu, onda, pošto je carina ukinuta, rebnu ti pdv i porez na prenos vlasništva (taj isti porez koji se već platio u italiji koji kod nas košta 2,5% od kataloške vrednosti vozila, a katalozi su nam ubi bože realni)!

Mada iskreno ako mene pitate, ovo može i da bude dobro, da se koliko toliko ograniči uvozi odavno već amortizovanih vozila! A na račun toga će cene da skoče u nebesa!

Реалан

pre 10 godina

Хоће неко да ми објасни шта је са увозом половних гума? Колико ја знам то је забрањено законом али кад отворите огласе препуни су отпада са гомилама половних гума из иностранства. А то је оно што ови тамо неће више да возе. По мени је ово велики прекршај! Где су надлежни да реагују на ово?

Zare

pre 10 godina

Naši državni organi nastavljaju po starom. Uvode nove previlnike i sve troškove uvek i isključivo svaljuju na gradjane. Umesto da se teži jednostavnim i jeftinim rešenjima. Po meni ako želite da uradite nešt uvedite zabranu uvoza polovnjaka (i kamiona i autobusa) starijih od 10 godina kao i strogu zabranu uvoza havarisanih vozila.Ovo bi dovelo do značajnog povećanja kvaliteta polovnjaka koji se uvoze i lagano korak po korak praćenja tzv Euro standarda. Ovo najnovije rešenje samo uteruje novac u džepove nekim agencijama, povećava mogućnost (što je gotovo izvesno) korupcije kod onih koji su OVLAŠTENI da pregledaju ta vozila i kao rezultat ćemo imati da sve skuolje i skuplje plaćamo sve lošije i lošije polovnjake...

Стане

pre 10 godina

О чему причају ови људи? Па ми имамо убедљиво најјефтиније половњаке у Европи! Баш зато што нема никакве контроле. Поента овог прописа је да се колико толико смањи увоз канти у Србију и заустави тренд претварања српских улица у ауто отпад.

osiromasen

pre 10 godina

Agencija za bezbednost saobracaja.Ja se ponadao da ce doci na red i ta agencija,Automobil proizveden 25.12.2001 u nemackim originalnim dokumentima pise Motor ispunjava normu euro 4.nevredi..morao njima uplatiti 18.000 din i cekao potvrdu mesec dana,vecali su mesec dana jel auto ispunjava euro3,ne priznaju nemacku saobracajnu,nemacki automobil.Mislim da bi im pre dolikovavala agencija za ovcarstvo,zaposlili se,nasli sebi posla..muzi kravu muzaru..

DarkoS

pre 10 godina

Nadam se da ce sada biti uveden red u uvoz polovnih vozila. A ne kao do sada, nisi znao sta kupujes, macka u dzaku. Uvoznici kupe i uvezu nekog krsa, operu ga, nalickaju, nasteluju kilometrazu i tako zaradjuju na klasicnoj prevari

namibijac

pre 10 godina

i treba uvesti jos strozije kontrole a ne kupis normalno auto iz uvoza a on podmladjivan i uopste nema euro 3 motor, i uvoze se krsevi koji se raspadaju pa se ovde urede da budu u voznom stanju i prodaju se po ceni kao da su od prvog vlasnika. price kako je to udarac na vozni park srbije su price za malu decu. ko ima pare taj ce uvek da vozi ko nema taj ce uvek voziti krseve

bikkojisedi

pre 10 godina

posto ce drzava ovu "kontrolu" debelo naplacivati a verovatno ce biti samo povrsna i drzavu nece kostati nista osim tonera za stampanje papirologije bilo bi posteno ako su namere drzave casne i ako je cilj stvarno povecanje bezbednosti da drzava da svoju garanciju od godinu dana na tako kontrolisane automobile... u suprotnom rec je o jos jednoj pljacki.

Citam neverujem

pre 10 godina

Ovo nije nista, samo ce Vucic puniti budzet i kontrolori trljati ruke sto evrica po autu a vi ludi narode verujte da ce biti kontrole ahaaa.. Ja bih voleo da gresim...

zoran

pre 10 godina

druže, nije važno koliko je prešao, nego kako je vožen i kako je održavan. nije dovoljno da poseduješ jedan auto da bi o automobilima mogao da pričaš i da to što pričaš ima smisla.

Milovan S Nikolić Somborr

pre 9 godina

Šarena laža.Nema ovakav postupak nikakav drugi efekat osim pljačke gradjana.
Korupcija i mito na tehničkim pregledima i registracijama vladaju tržištem
dok su ovakve uredbe samo deka za lopove i kriminalce.

Oliver

pre 9 godina

@ borovac,
Nije bas tako. Prelaze na zapadu ljudi dosta ali ne svi. Mogu da se nadju polovnjaci i sa manje km na satu. Ja sam kupio 8 god star auto sa 57000km , kolega kupio 3 god star auto sa 6000km ( sest hiljada - nije greska u pisanju ). Bitno je gde se auto kupi. Nikako na placu kod nasih i Turaka, samo kod prodavca novih automobila ( kao npr. ja ) ili od osobe koju poznajete ( kolega kupio od tasta i taste ).
Inace, prevara ima i ovde. Drugi kolega kupio auto sa 230000km , u servisu videli da je presao 560000km. Problem je sto ljudi hoce dobra kola za male pare, a posle skupo kosta.

vetropir

pre 10 godina

Инфлација
Инфлација у марту 2014: 2,3 %
Циљана инфлација: 4,0±1,5 %

Lepo daju nam kredite po tim kamatnim stopama i kupimo Fiat. Rešen problem.

Pero

pre 9 godina

Ovo je jos jedna u nizu kranje podlo osmisljih globa koje su nametnute ovom napacenom narodu. Sta kazu? Kontrola polovnjaka. Haha.. Cisto punjenje budzetske kase koja nema dno.

borovac

pre 10 godina

Realno je da auto predje oko 30.000 pa do 50.000 gidisnje da li stvarno neko veruje da polovnjak 10 godina star moze da ima 150.000 predjenih. Moja Astra ce u julu 6 godina prvi sam vlasnik i ona je presla 190.000 znaci ako hoces auto do 150.000 moras uzeti mladji auto od 4 godine tako da ti za ajde Astru J (srednja klasa) treba oko 10.000e da je kupis sto je vec dosta para...

Sheriff

pre 9 godina

Nema te agencije niti kontrole koja može zaštititi kupca od toga da ne bude prevaren ako on sam sebe pre svega ne zaštiti. Svako ko veruje da može za 1/4 cene koštanja novog auta kupiti 5-6 godina star auto, a da je pritom on prešao 150.000 km, u grdnoj je zabludi. To jednostavno nije moguće. Takvi automobili su bili ili teško havarisani ili su prešli enormne kilometraže (obično od 400.000 pa na gore). Ako je auto star npr. 5 godina i ako je sa njim pređeno oko 150.000 km, njemu cena maksimalno, ali maksimalno može pasti 60%. što praktično znači da ako konkretan model automobila kao nov košta 25.000 evra, vi ili tačnije diler od kojeg vi kupujete auto ga u najboljem slučaju može kupiti za 11-12.000 evra i nikako ispod toga. Na to dodajte zaradu i troškove dilera i porez, pa ćete videti koliko će vas auto izaći. Sve ostalo su bajke i mamac za naivne. Sada se vi zapitajte kakvi su to automobili koji se posle 5 godina prodaju za 1/4 cene. E to su upravo automobili koje kupuju naši dileri i vama nude po povoljnoj ceni, a u sva auta su im u "ekstra" stanju. Da kako da ne, tamo negde pare padaju sa neba.

Bobi B.

pre 9 godina

Aman ljudi što toliko filozofirate.Kada se kupuje bilo šta polovno može se očekivati svašta.Automobili na zapadu prelaze dosta ali zaboravljate da tamo u porodici imaju po par automobila i da se može naći auto sa malo km.Kilomeetri ne moraju da budu presudni već način vožnje i redovno održavanje.Pustite sirotinju da vozi šta ko može a vlast gleda samo kako što više da otkine od već pokradenih građana.

Dragan Stojanović

pre 10 godina

Ovo Vam je opet namet i pljačkanje naroda. Ma za kakvu korist oni nama rade sve ovo. Prošli izbori, ispričali priče i daj sada po našoj grbači. Ovo postaje bizarno, od već osiromašenog naroda uzimaj još. Ovo je samo još jedan od izmišljenih načina za pljačku. Šta sve nismo prošli, od izmena dokumenata, novog zakona o saobraćaju, sada će i enormno povećanje poreza na imovinu, pa pazi sada i novih pravila o uvozu automobila, i to polovnih.Pa narod nema ni za hleba, malo se otrgao od starih krševa Zastave a sada još više nameta za polovnjake.Dokle će mo ovo trpeti, dokle će nas lagati a sve u ime našeg boljitka. Dosta nam je više njihove brige.

sinan vuran

pre 10 godina

Vise ne znaju sta da rade kako da uniste narod jer vi znate kolko ljudi zivi I funkcionise od tog uvoza a sad ce 70% malje da se uveze tako ce dosta ljudi biti gladno a drzava ce malje para uzeti a lopovi da bi imali odakle da uzimaju zato stalno nesto uvode

Dragan

pre 7 godina

Pa da udje neka postena komisija u Sabac, nikad ne bi izasla... oni divlji placevi tamo pre mosta, kaze dodas nulu na poslednje tri cifre kilometraze onda dobijes cenu, da ne navodim koji plac konkretno... ej bre

Стане

pre 10 godina

О чему причају ови људи? Па ми имамо убедљиво најјефтиније половњаке у Европи! Баш зато што нема никакве контроле. Поента овог прописа је да се колико толико смањи увоз канти у Србију и заустави тренд претварања српских улица у ауто отпад.

namibijac

pre 10 godina

i treba uvesti jos strozije kontrole a ne kupis normalno auto iz uvoza a on podmladjivan i uopste nema euro 3 motor, i uvoze se krsevi koji se raspadaju pa se ovde urede da budu u voznom stanju i prodaju se po ceni kao da su od prvog vlasnika. price kako je to udarac na vozni park srbije su price za malu decu. ko ima pare taj ce uvek da vozi ko nema taj ce uvek voziti krseve

Dejan

pre 10 godina

Pa prošli izbori i sad šišaj ovce. Znači idalje ću voziti ladu staru 22 godine. Umesto da omoguće sirotinji da kupi koliko toliko bolji auto oni jok steži jiš više.

DarkoS

pre 10 godina

Nadam se da ce sada biti uveden red u uvoz polovnih vozila. A ne kao do sada, nisi znao sta kupujes, macka u dzaku. Uvoznici kupe i uvezu nekog krsa, operu ga, nalickaju, nasteluju kilometrazu i tako zaradjuju na klasicnoj prevari

perica

pre 10 godina

Ajde vise izbacite vozila sa volanom na desnoj strani.Ima ih sve vise a stvarno su opasni.Pa njima ni svetla nisu nastelovana.I zabranite velike kubikaze posto sad ide proterivanje iz EU zagadjivaca.

borovac

pre 10 godina

Realno je da auto predje oko 30.000 pa do 50.000 gidisnje da li stvarno neko veruje da polovnjak 10 godina star moze da ima 150.000 predjenih. Moja Astra ce u julu 6 godina prvi sam vlasnik i ona je presla 190.000 znaci ako hoces auto do 150.000 moras uzeti mladji auto od 4 godine tako da ti za ajde Astru J (srednja klasa) treba oko 10.000e da je kupis sto je vec dosta para...

bidza

pre 10 godina

Kuku nama. Dovezao sam kola osmog marta 2010god a tek 18 juna zavrsio proces uvoza i registracije. Sada ce verovatno proci sest meseci dok sednes da vozis kola iz inostranstva. Dokle vise da vozimo najskuplja kola u Evropi. Jad i cemer od drzave Srbije.

stop malverzacijama

pre 10 godina

dobar auto kosta, i ovde i bilo gde. Ali samo ovde su kola 2001. i 2009. presla isto, 130.000 km... i sva su odlicna, od prvog vlasnika. Dosta vose sa malverzacijama! Ako je cena toga da znas sta kupujes, dodatni pregled i provera (a to nesto kosta) onda ok, ja sam za. Oni koji hoce bmw ili audi za 4000 eur i dalje ce ih imati, ali ce sada dobiti i potvrdu da im je auto presao 500k km, da je ima 3 vlasnika, da je malo udaran i farban i da treba da se ulozi da bi imao siguran auto...

vlada

pre 10 godina

Sad će cene polovnjaka da odu u nebesa.
Prvo ako stvarno budu kontrolisali sve što kažu da hoće onda će uvoznicima neće isplatiti da kao i do sad kupuju krševe sa 300000+ km na satu, iščukane i izgrebane za sitne pare i da vrćaju kilometraže, nego će da počnu da uvoze skuplje automobili verovatno, a fala bogu kako će ova provera biti obavezna i koštaće kao da je rade ruke od zlata, neće se uvoznicima ni isplatiti da uvoze kola u vrednosti od par hiljada evra.

A i već sad je nastao haos sa ovim novim dažbinama koje su uveli, sad iz italije kada doteruješ auto, treba tamo da platiš porez i odjavu 400e, pa kad dođeš na carinu, onda, pošto je carina ukinuta, rebnu ti pdv i porez na prenos vlasništva (taj isti porez koji se već platio u italiji koji kod nas košta 2,5% od kataloške vrednosti vozila, a katalozi su nam ubi bože realni)!

Mada iskreno ako mene pitate, ovo može i da bude dobro, da se koliko toliko ograniči uvozi odavno već amortizovanih vozila! A na račun toga će cene da skoče u nebesa!

Damir

pre 10 godina

@bidza

Ne znam, druže, o čemu pričaš... U isto vreme o kome ti govoriš, dovezao sam auto iz Nemačke, na Horgošu završio ulaznu špediciju za 20 minuta, otišao kući, naspavao se, ujutru otišao u nadležnu carinu (u mom slučaju - Djerdap), do 13h sati sve bilo gotovo, ponovo se vratio kući sa svim potrebnim papirima za registraciju na SRB tablice.

Preporuka svim zainteresovanim: sedite na bus (avion...u auto sa prijateljem...kako god), odvezite se gore sami, odaberite auto i dovezite ga sami. Nemojte da vas lokalni prevaranti i preprodavci plaše pričama kako je tobože mnogo komplikovano da se uveze auto i kako "bez veze ne možeš ništa", kako se mnogo čeka, kako se mnogo plaća "ležarina" i ostale gluposti. Netačno, potpuno netačno!!!

peca

pre 10 godina

Opste je poznato da vlasti Srbije,drzave koja to bas i nije,rade samo u interesu uvoznickih kartela,dok ih za narod nije briga.Ovog puta red je da se zastite interesi siromasnih uvoznika novih automobila.Ova odluka ce osim sto ce produziti postupak carinjenja i poskupeti svaki automobil za oko 25000 rsd,koliko ce verovatno kostati ta usluga.
Ako nazovi drzava Srbija zeli da poveca promet prodavaca automobila trebala bi da omoguci da rata za prosecan novi auto bude maksimalno 20% prosecne plate na rok od 5 godina. U Nemackoj je to oko 400EURa(ukupno 24000) a ovde oko 65 EURa(ukupno 3900)
Ako 3900 novaca nije dosta uvoznickom kartelu, nek nam nazovi Drzava Srbija poveca plate na nemacki prosek da bi svojim mezimcima omogucila nesmetano poslovanje.
Obzirom na potpisani SSP, carinske dazbine su 0% za uvoz 95%(mozda i vise)
robe sa poreklom EU.Posto ne smeju, da ne postuju ugovor potpisan sa EU, megadet vlasti su resili da uvedu van carinske barijere da bi sto je moguce vise otezale uvoz polovnih vozila.
Mogao bi jos stosta al sam jako besan...

djole

pre 10 godina

Evo pobedio je uvoznicki lobi! Drzava je jos jednom izgubila bitku za bolji zivot naroda. Vise necemo moci da kupimo ni neki osrednji polovnjak. I zasto postoji ministarstvo saobracaja kad o svemu odlucuje neka agencija.Gospodo jedno mora da se ugasi u cilju stednje i racionalizacije drzavne uprave! Vucicu pocni nesto da radis dosta si pricao!

zoran

pre 10 godina

druže, nije važno koliko je prešao, nego kako je vožen i kako je održavan. nije dovoljno da poseduješ jedan auto da bi o automobilima mogao da pričaš i da to što pričaš ima smisla.

dex

pre 10 godina

Uvek su nas iz Srbije "šišali". Najpre smo uvozili auta preko Republike Srpske Krajine, pa preko Republike Srpske i Crne Gore i plaćali njihovim preprodavcima usluge. Oni odoše od nas, sada nas ovi ovde, kobajagi naši, deru kojekakvim taksama, carinama, "uslugama" raznim "agencijama" umesto da tržište skroz oslobode. Ej, bre kupio bih i ja novi auto da mogu. Bruka...*e Srbijo.

andrijano

pre 10 godina

kao i do sada sto ste kontrolisali.svi automobili na placevima su vam presli 150 000 km a realnost je da su presli od 300000 pa na gore.lupani,havarisani itd.gde je drzava bila do sada da u ovoj oblasti zastiti potrosace?

Cane

pre 10 godina

Drugim rečima
Od Nove godine poskupeo je uvoz za 300 do 600 eura po vozilu zavisno od godišta, i sad još najmanje 100 do 200 eura.Super.
Sprdačno ima li ti kraja.

Darko

pre 10 godina

Menu se ovo baš dopada. Više neće moći da uvaljuju udarana kola koja su prešla 500000 "kao nova".
(Mare, 18. april 2014 16:21)

Slabo kapiraš Mare, ti nećeš moći jednostavno da uvezeš auto, a ovi koji to rade, radiće i dalje, uz veće tarife i koverte. Naravno cena tih istih krševa će posledično biti veća.

djedbozicnjak

pre 10 godina

ja bi hteo da nazove te ovlascene instutucije ,na primer u Subotici i da ih pita da li su spremni ?Posto oni ni ne znaju da su ovlasceni da rade to ,niti imaju ljudstva i mogucnosti to da sprovode ,niti znaju sta treba da rade jer ih niko nije ni obavestio !brzo ce utorak pa ce da se vidi kako su spremni !?

qwq

pre 10 godina

Ako budu isti oni "doktori"koji rade atest za plin ima kontrola da se placa 400e za 15min pregleda
Secam se uvozim ja svog Golfa i placam 50e da oni provere da je Golf stvarno GOLF, a sve to cekam 20 dana da salterusa lupi pecat da mi sve to naplati.
Ponizavanje kao i sve ostalo. Samo ovoj drzavi odgovaraju ovakvi pljackaski zakoni.
vlast se menja, birokratija sve gore pljacka

sta cete sad da izmislite zivo me zanima ja se vec smejem

podanik

pre 10 godina

nova pljacka obicnih gradjana, koji nemaju pare za nova vozila po paprenim cenama (vecim nego u eu) pa sada kao kontrolisu uvozna vozila koja su bar euro3 , zasto ne kontrolisu krseve na nasim ulicama koji iza sebe ostavljaju crnu dimnu zaversu i sve nas truju svakodnevno, a koji nisu ni euro2 standard? samo bi da nas sisaju kao ovce.

Dragan Stojanović

pre 10 godina

Ovo Vam je opet namet i pljačkanje naroda. Ma za kakvu korist oni nama rade sve ovo. Prošli izbori, ispričali priče i daj sada po našoj grbači. Ovo postaje bizarno, od već osiromašenog naroda uzimaj još. Ovo je samo još jedan od izmišljenih načina za pljačku. Šta sve nismo prošli, od izmena dokumenata, novog zakona o saobraćaju, sada će i enormno povećanje poreza na imovinu, pa pazi sada i novih pravila o uvozu automobila, i to polovnih.Pa narod nema ni za hleba, malo se otrgao od starih krševa Zastave a sada još više nameta za polovnjake.Dokle će mo ovo trpeti, dokle će nas lagati a sve u ime našeg boljitka. Dosta nam je više njihove brige.

Dejan L

pre 10 godina

Laz, velika laz, LAZ, A ZA JADNI NAROD NADA.
UVOZE SE KOLA SA PREKO 200.000 km, na njima se zaradjuje, a ako je presao manje, skuplji je nego u Srbiji.
Ne isplati se uvoz auta koji je presao manje.
Puni oglasi za 15-20€ vracam kilometrazu.
Gde je tu drzava?
Ko tu profitira? A? Otkud na otpadima originalni delovi za najnoviji model, po 3x manjoj ceni? A? Pa kradeni su.
Opet nas lazu i obecavaju bolje sutra! Ja ne verujem!

bojan

pre 10 godina

Najbi bolje bilo da se osnuje jos jedno tri-cetiri agencije sa po stotinak zaposlenih i jedno pedesetak monitornih organizacija, u svakom gradu bar po jedna a bolje dve, koje ce pre tehnickog pregleda proceniti uz odgovarajucu naknadu (alo Bing...) dal je bezbedno da uvezena motorna vozila koristimo, naravno u nasem interesu. Tehnicke prelede nikako ne ukidati nego uvesti jos po jedan pregled nadleznih drzavnih institucija, kao i komisije za procenu boje i izgleda vozila koje bi radile nezavisno od ovih predhodnih. Na ovaj nacin stvorili bi se uslovi za dodatno zaposljavanje koje bi se finansiralo iz realnih, nasih, izvora bez obzira na stranacku pripadnost. Naravno, nikako ne pustati vozila iz zapadne Evrope bez potvrda nadleznih, jer je ogromna mogucnost da nanesu veliku stetu putevima u Srbiji koji su daleko ispred vremena. Mislim, apokalipse.

građanin sela luga

pre 10 godina

Putevi blago ocaj, a oni brinu za bezbednost tako sto cemo skuplje placati automobile. Zasto onda idemo i placamo tehnicki pregled. Stari tranvajski most u Beogradu renoviran pre par godina, a asvalt pun rupa i naboran, to nema veze. Samo udri po narodu, sve lopvoluke i malverzacije mi placamo. Pa dokle vise. Nemoj drzavo toliko da brines o nama, pusti nas malo na miru.

miloš

pre 10 godina

sve je gore i gore što napisa ovaj gospodin da će morati da vozi još jadnu ladu staru 22godine zakon je kako sam razumeo za bezbednos saobraćaja tu je potrebna strožija kontrola uvoznih auta (polovnjaka) a dali se iko iz vlade setio da obezbede naše puteve za bezbedniji saobraćaj jok bitno je da se norod dobro ošiša,

Igor Gavran

pre 10 godina

"Agencija za bezbednost saobraćaja se trudi da uvoznicima omogući brzu i efikasnu uslugu"

Pomozi boze da mi nikad ne zatreba "usluga" od srpske drzave. To je gorki cemer i koverta za svaka vrata na koja pokucas.

miki

pre 10 godina

Pa sve te agencije su rak rana našeg društva gde su se uvalili pojedinci i kroje nam kapu.Pa svi mi želimo bezbednije automobile na putevima,ali ovo mnogo smrdi.Znači bez problema možeš registrovati zastavu iz 1985 goduine,oblepljenu lepljivom traku (bukvalno),ili golfa slupanog i trulog bez kočnica (lično video),a treba posebno da platiš proveru automobila iz recimo 2007 godine.Liberalizacija uvoza je kod nas postala prava lakrdija.Recimo carina na auto 0%,a plaćaju se neke dažbine u hiljadama evra,pa taj iznos treba da bude potpuno isti kao da si kupio auto u bilo kojem mestu u Srbiji,ako je liberalan uvoz.

Реалан

pre 10 godina

Хоће неко да ми објасни шта је са увозом половних гума? Колико ја знам то је забрањено законом али кад отворите огласе препуни су отпада са гомилама половних гума из иностранства. А то је оно што ови тамо неће више да возе. По мени је ово велики прекршај! Где су надлежни да реагују на ово?

bgd

pre 10 godina

Od SUTRA nova pravila za uvoz polovnjaka, "a na sajtu Agencije biće blagovremeno objavljene informacuje o potrebnoj dokumentaciji koja je potrebna za kontrolisanje vozila"...
Kad bre ljudi, o Bože dragi.

sinan vuran

pre 10 godina

Vise ne znaju sta da rade kako da uniste narod jer vi znate kolko ljudi zivi I funkcionise od tog uvoza a sad ce 70% malje da se uveze tako ce dosta ljudi biti gladno a drzava ce malje para uzeti a lopovi da bi imali odakle da uzimaju zato stalno nesto uvode

Citam neverujem

pre 10 godina

Ovo nije nista, samo ce Vucic puniti budzet i kontrolori trljati ruke sto evrica po autu a vi ludi narode verujte da ce biti kontrole ahaaa.. Ja bih voleo da gresim...

Bobi B.

pre 9 godina

Aman ljudi što toliko filozofirate.Kada se kupuje bilo šta polovno može se očekivati svašta.Automobili na zapadu prelaze dosta ali zaboravljate da tamo u porodici imaju po par automobila i da se može naći auto sa malo km.Kilomeetri ne moraju da budu presudni već način vožnje i redovno održavanje.Pustite sirotinju da vozi šta ko može a vlast gleda samo kako što više da otkine od već pokradenih građana.

marko

pre 10 godina

Samo se namestaju poslovi raznim agencijama ovog puta AZBS, koliko ce to da kosta? I ovaj namet ce preko dzepa gradjana... Ne vidim sto je problem doci do svih podataka o vozilu preko broja sasije kod uvoznika ili proizvodjaca, nego sada treba kao neka kontrola, smesan izgovor. A o AZBS bi imao svasta reci o njihovoj (ne)strucnosti, ljubaznosti, brzini, kojom (ne)rade-jer mi je posao takav da sam svakodnevno nazalost sa njima u kontaktu...

osiromasen

pre 10 godina

Agencija za bezbednost saobracaja.Ja se ponadao da ce doci na red i ta agencija,Automobil proizveden 25.12.2001 u nemackim originalnim dokumentima pise Motor ispunjava normu euro 4.nevredi..morao njima uplatiti 18.000 din i cekao potvrdu mesec dana,vecali su mesec dana jel auto ispunjava euro3,ne priznaju nemacku saobracajnu,nemacki automobil.Mislim da bi im pre dolikovavala agencija za ovcarstvo,zaposlili se,nasli sebi posla..muzi kravu muzaru..

vetropir

pre 10 godina

Инфлација
Инфлација у марту 2014: 2,3 %
Циљана инфлација: 4,0±1,5 %

Lepo daju nam kredite po tim kamatnim stopama i kupimo Fiat. Rešen problem.

Zare

pre 10 godina

Naši državni organi nastavljaju po starom. Uvode nove previlnike i sve troškove uvek i isključivo svaljuju na gradjane. Umesto da se teži jednostavnim i jeftinim rešenjima. Po meni ako želite da uradite nešt uvedite zabranu uvoza polovnjaka (i kamiona i autobusa) starijih od 10 godina kao i strogu zabranu uvoza havarisanih vozila.Ovo bi dovelo do značajnog povećanja kvaliteta polovnjaka koji se uvoze i lagano korak po korak praćenja tzv Euro standarda. Ovo najnovije rešenje samo uteruje novac u džepove nekim agencijama, povećava mogućnost (što je gotovo izvesno) korupcije kod onih koji su OVLAŠTENI da pregledaju ta vozila i kao rezultat ćemo imati da sve skuolje i skuplje plaćamo sve lošije i lošije polovnjake...

Oliver

pre 9 godina

@ borovac,
Nije bas tako. Prelaze na zapadu ljudi dosta ali ne svi. Mogu da se nadju polovnjaci i sa manje km na satu. Ja sam kupio 8 god star auto sa 57000km , kolega kupio 3 god star auto sa 6000km ( sest hiljada - nije greska u pisanju ). Bitno je gde se auto kupi. Nikako na placu kod nasih i Turaka, samo kod prodavca novih automobila ( kao npr. ja ) ili od osobe koju poznajete ( kolega kupio od tasta i taste ).
Inace, prevara ima i ovde. Drugi kolega kupio auto sa 230000km , u servisu videli da je presao 560000km. Problem je sto ljudi hoce dobra kola za male pare, a posle skupo kosta.

Sheriff

pre 9 godina

Nema te agencije niti kontrole koja može zaštititi kupca od toga da ne bude prevaren ako on sam sebe pre svega ne zaštiti. Svako ko veruje da može za 1/4 cene koštanja novog auta kupiti 5-6 godina star auto, a da je pritom on prešao 150.000 km, u grdnoj je zabludi. To jednostavno nije moguće. Takvi automobili su bili ili teško havarisani ili su prešli enormne kilometraže (obično od 400.000 pa na gore). Ako je auto star npr. 5 godina i ako je sa njim pređeno oko 150.000 km, njemu cena maksimalno, ali maksimalno može pasti 60%. što praktično znači da ako konkretan model automobila kao nov košta 25.000 evra, vi ili tačnije diler od kojeg vi kupujete auto ga u najboljem slučaju može kupiti za 11-12.000 evra i nikako ispod toga. Na to dodajte zaradu i troškove dilera i porez, pa ćete videti koliko će vas auto izaći. Sve ostalo su bajke i mamac za naivne. Sada se vi zapitajte kakvi su to automobili koji se posle 5 godina prodaju za 1/4 cene. E to su upravo automobili koje kupuju naši dileri i vama nude po povoljnoj ceni, a u sva auta su im u "ekstra" stanju. Da kako da ne, tamo negde pare padaju sa neba.

Pero

pre 9 godina

Ovo je jos jedna u nizu kranje podlo osmisljih globa koje su nametnute ovom napacenom narodu. Sta kazu? Kontrola polovnjaka. Haha.. Cisto punjenje budzetske kase koja nema dno.

Milovan S Nikolić Somborr

pre 9 godina

Šarena laža.Nema ovakav postupak nikakav drugi efekat osim pljačke gradjana.
Korupcija i mito na tehničkim pregledima i registracijama vladaju tržištem
dok su ovakve uredbe samo deka za lopove i kriminalce.

Buca Krtalić

pre 10 godina

Još jedna agencija kojoj će osnovni razlog funkcionisanja biti finansijski interes (čitaj mito i korupcija). Kad dođe baja sa šleperom natovarenih polovnjaka,samo drmne masnu debelu kovertu i odma' mu lupaju štambilj da su sva vozila vrhunska i potpuno bezbedna otkupljena od prvih vlasnika sa pređenih 150000 kilometara. E,onda će gazda na placu morati da digne cenu da bi masnu kovertu anulirao i eto poskupljenja po džepu običnog građana.

bikkojisedi

pre 10 godina

posto ce drzava ovu "kontrolu" debelo naplacivati a verovatno ce biti samo povrsna i drzavu nece kostati nista osim tonera za stampanje papirologije bilo bi posteno ako su namere drzave casne i ako je cilj stvarno povecanje bezbednosti da drzava da svoju garanciju od godinu dana na tako kontrolisane automobile... u suprotnom rec je o jos jednoj pljacki.

Dragan

pre 7 godina

Pa da udje neka postena komisija u Sabac, nikad ne bi izasla... oni divlji placevi tamo pre mosta, kaze dodas nulu na poslednje tri cifre kilometraze onda dobijes cenu, da ne navodim koji plac konkretno... ej bre