Sreda, 31.07.2013.

18:30

Seat Leon 1.2 TSI Style

Izvor: B92

Seat Leon 1.2 TSI Style IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

Seatfanclub

pre 10 godina

Volim ove naše demagoge koji se razumeju u auto industriju a do pre desetak godina su gurali jugiće, stojadine, peglice da upale, ili se klackali u nekum olupinama dok se ne zapale. Danas takvi polemišu na temu TSI motora i novih tehnologija.
Ovaj auto je odlično napravljen, motor je sigurno dobro podešen, jedan od najkomfornijih u klasi. Neće i ne treba nikada da košta kao instant "koreanci" sa enterijerom nalik gejmerskoj konzoli - umesto elegantno stilizovanog kokpita. Sva poređenja su neprimerena.
Inače, novi leon je počeo odlično da se prodaje u Zapadnoj Evropi...
Pozdrav.

urbanproof

pre 10 godina

(vlada, 6. avgust 2013 01:31)
Octavia ima staru verziju 1.2 TSI i svašta nešto još od tehničkih detalja koji nisu updateovani u odnosu na VW. Recimo, ni lim im nije pocinkovan, rđaju samo tako ako zagrebeš lak... Koliko para toliko muzike

vlada

pre 10 godina

Vozio sam oktaviju sa ovim motorom. Ganjam novi auto, pa mi oktavija zapala za oko. Veliki auto lepo napravljen i sve onako fina na prvu loptu.
Medjutim ovaj motor je u najmanju ruku neupotrebljiv. Jako neugodan za vožnju, ima turbo rupu koja mnogo zamara u vožnji, snage ima ali kao i svi turbo dizeli; nekako odjednom i kratko. Škodin diler iz čačka, mi je izašao u susret i zaista moram da ih pohvalim, dali su mi test vozilo na 4 dana! Za ta četiri dana sam zapazio da auto relativno malo troši na otvorenom, oko 5-6 litara benzina, zavisno od stiskanja gasa, na autoputu je alaviji pa zvekne i po dve-tri litre više, a u gradu ubija sa potrošnjom onako baš momački. 11l po gradu ko od šale, tako da neka priča o super ekonomičnom motoru pada u vodu. Auto koji trenutno vozim ima atmosferski 1.6 benzinski motor i potrošnja je slična, na otvorenom malo veća, i po gradu malo manja, performanse su po mom mišljenju tu negde, ali se 1.6 atmosferac mnogo ugodnije vozi i preticanje mi je nekako lakše, mada je to možda i zato što sam navikao na njega...

Miki

pre 10 godina

Prosečan auto sa nadprosečnom cenom. Veliki korak nazad u odnosu na prethodnu generaciju. Osim toga ovaj motor je verovatno najgori motor u istoriji nemačke auto industrije. Menjač sa 6 brzina je verovatno ubačen da ga ne bi menjali na 50.000km. Ovako će izgurati 100.000km ako se vozi penzionerski.

Tačka zarez

pre 10 godina

molim vas da jednom svi prihvatimo cinjenice : svaki benzinski motor u gradu trosi 8l leti i 9l zimi. Tacka.
(MAPKO, 1. avgust 2013 08:47)
Moj troši 6l leti i 6,5l zimi isključivo gradska vožnja 14 godina star euro 3 motor.

Alfa Romeo 1.9mjet

pre 10 godina

Meni malo ljudi veruje za potrosnju :-( Pre neki dan isao za Grcku,voznja na tempomat 100 km/h 6 brzina 1900 rpm - potrosnja po bordu 3.1 a po čepu 4.3L a kada sam se vracao iz Gr.vožnja 140-160km/h potrošnja 7 L. Grad od 6 pa do 9 L. Auto je 1400 kg,150 ks. Ja zadovoljan !

Milan

pre 10 godina

@Replay
Nisi u pravu, ceo brend SEAT je pred gasenjem jer ne nalazi put do kupca. Zao mi je posto se radi o mahom lepo dizajniranim automobilima ali su im cene takve da mi nije jasno kako uopste nesto prodaju.

rus

pre 10 godina

Kakva bljuvotina od teksta! U poslednje vreme svaki drugi auto na testu je iz VW grupe i sve u superlativima, a ovde su prevazišli i sami sebe pljujući po Hyundai/Kia modelima. Inače, nisam ekstremni fan korejskih automobila, više sam za francuze, ali ovde sam krajnje objektivan!

RAF

pre 10 godina

Ne znam da li autor texta slucajno "izvrce istinu" ili je jednostavno placen da pise "izvrnute istine" ali svakako da ovaj auto ne moze da ostavi "koreance sa 1.6 motorima i preko 30 konja vise". Kao sto i sama specifikacija kaze, a nije ju je tesko pogledati, kia ceed 1.6 do 100km/h ispod 10 sekundi, a ovaj leon okruglo 10. Da ne pricam da je leon 3000e skuplji, i ruzniji po svacijem ukusu i losije opremljen...ne vidim ni jednu osobu koja bi ovo kupila. 17500 moze da se kupi audi a3. Pozdrav

Milan

pre 10 godina

Ljudi, procitajte malo forume, da cujete kakve su to muke vlasnika automobila sa tim mali moorima sto imaju turbinu, necete verovati kolike ljudi glavobolje imaju. licno znam dva coveka koji su iskusili to "zadovoljstvo" imajuci male turbo motore i rekli nikad vise. lako je novinarima da "uzivaju" na par dana vozeci se u nekom novom modelu kad je sve jos novo i posle vratiti kljuceve i reci sjajan je bio. Pitajte vlasnike istih, pitajte ih kako su im se ti motori pokazali posle 3-4 godine, plakanje do iznemoglosti. Trenutno vozim novi Ceed 1.6GDi/135ks, znaci prezadovoljan sam i sa performansama i sa potrosnjom, tako da mi ne pada na pamet da ikad u zivotu kupim te male nabrijane benzince koji su savrseni kao plavusa posle 10 plasticnih operacija, a posle 3 godine sve pocne da puca i stalno mora u servis. Tako je i sa tim malim benzincima.

b.b

pre 10 godina

motor za postovanje? 3,6l na 80 kmh u sestoj,sa 105 ks??moj f20 116i sa 136 ks trosi 2,8l pri 100 kmh u sestoj,na 130 kmh sa tempomatom 5,4l. celokupni mix potrosnje je 6,5l,zimi i do 8 lit,ali pretezno gradska voznja.ako vozim samo autoputom i ne prelazim 130,onda je moguce 1280km preci sa 52lit. rezervarom.znam da ovo mnogi ne veruju,ali pitajte nekoga ko poseduje isti automobil.bmw govori o 5,5lit prosecnoj potrosnji,nemoguce je tako sporo voziti i zato je uvek 1litar vise ako ne i 2 lit,zavisi do stila voznje,ali sam hteo reci da moze i bolje nego sto je u tekstu navedeno o seatovom (vw)motoru koji je navodno za postovanje sta god da je redakcija htela time da ispolji

Lancia Delta Nuova

pre 10 godina

@(SKIDS, 1. avgust 2013 08:55)i (abyssinian, 1. avgust 2013 08:58): Potpuno se slažem. Ukusi su različiti i podložni subjektivnim uticajima ali Seat Leon je najočigledniji primer dizajnerske kontrarevolucije a slede ga par najnovijih modela kao što su Civic, Auris, Focus. Možda bi neka kreativna redakcija mogla da se pozabavi istraživanjem na ovu temu.

bwana

pre 10 godina

Ova masina je fascinantna, probao sam je i nemam ni najmanju zamjerku. Koliko je meni poznato, probleme je imala 1.4 tfsi masina, sto je paradoks, jer je osvojila nekoliko nagrada. Ovaj Leon je definitivno preskup, 3000e vise od ceed-a sa 130 ks i boljim paketom opreme.

zika

pre 10 godina

Testirao sam Golf 7 osnovni model sa torzijom ,kao i G6 sa multilinkom i mogu se sloziti samo da je G7 najudobinji Golf do sada,cak bih rekao po onome sto znam uz premiume na samom vrhu klase ,sa najboljim baznim motorom posle dugo vremena ..1.2tsi u G7 je modifikovan i ispravljeni su svi nedostaci -"cuvene podloske".Jaca 1.2 verzija je prava stvar.
Cena Leona nije ni mala..def.bi isao ka Golfu,Focusu .

Ivan

pre 10 godina

Kao i Golf, Leon na slabijim verzijama nema multilink ogibljenje već torziju.

---

Ovo je vrlo važno jer VW grupa novinarima po defaultu šalje one bolje modele sa boljim ogibljenjem i onda čitalaštvo i nema pravu predstavu kako se voze oni slabiji modeli koji se prodaju u 90% slučajeva.

Joe

pre 10 godina

Molim gospodu novinare - nije Opel ništa uradio sa Ševroletom jer Opel ne participira u vlasništvu nad ševijem, Ševrolet možete naći na svim kontinetima a Opel samo u Evropi.

Replay

pre 10 godina

Pojedini komentatori bi nasli i S klasi zamerku, mnogo je dugacak i sirok, ima mnogo mesta pozadi, ima prejak motor itd. heheh Dajte o'ladite malo! Ovaj Seat ce naci kupca pa svidjao se vama ili ne. Nijedan auto nije savrsen.

mali Djokica

pre 10 godina

Troši "po gradu" 6,3 benzina? Uz prosek 28 km/h? Koji je to grad? Beograd u krugu dvojke sigurno nije, ni uopšte u špicu. Smešni podaci, za malu decu.
Inače, umesto oko 17.500 za ovo, bolje je dati oko 17.000 ( uz "džokere" ) za ceed 1.6 dizel od 128 ks u Ex Style paketu ( koji je opremljen kao "S klasa" za ovog seata ) ili oko 15.000 za takvog benzinca od 135 ks.
A ovaj 1.2 TSI tek treba da se dokaže, jer prethodni 1.2 TSI SE PO ZLU POKAZAO i mnoge je u crno zavio ( jer "prva zamena" seta lanca uopšte ne rešava TRAJNO problem, problem TRAJNO ostaje ). Sad, ko voli setove lanca da menja češće nego neko ulje motora, tada je dobar

bakicar

pre 10 godina

Ne mogu da se slozim o multilinku, kada se vozi auto sa nezavisnim oslanjanjem vec u prvoj krivini se osjeti koliko rezerve stabilnosti ima takvo vozilo u odnosu na polukrutu osovinu. Drasticna razlika, nije to samo za trkanje pogotovo na nasim prostorima gdje su krivine pravilo a prav put izuzetak. Ovaj Leon nije los, ima vise prostora ali je prethodnik imao vise karaktera i originalnosti.

Vukasin

pre 10 godina

Kad cujem da neko hvali TSI motor 1,2 sa 105 konja place mi se. A tek za potrosnju.... koja laz. Tako sam ja pao na ovakve i slicne clanke i kupio Skodu Yeti TSI. Na tom autu je sve sem motora dobro. A motor katastrofa. Jednostavno nedovrsen. 4-5 kvarova u garantnom roku. Ostavljao me na putu nekoliko puta. Trosi ko kamion. Kakvih 6 litara? U gradu prosek 9-10 litara, a na auto putu 12-14 litara pri brzinama 120-150. Trosi 6 litara u idealnim uslovima 6-tom brzinom 90 kmh bez kocenja i uz malu pomoc vetra.

Miki

pre 10 godina

Ne hvalim se, samo poredim.

Prosle nedelje kupljeno za okruglo 17K evra, u Nemackoj:
Mazda 3, 1.6, 105 KS, KENKO model, trula visnja- metalik, dodah 700 E za GPS uredjaj u kolima. 130 km/h uzbrdo, cetvoroclana porodica. Plasio sam se da je malo anemican, ali me razuverio. Potrosnja po gradu oko 8 l opusteno, 9 l ako je opustena noga, autoput 7 l pri 130-140 km/h
Akcija je u pitanju, dolazi novi model u 2014. i resavaju se ovog modela.
Finansiranje oko 250 E za kola plus 50 E kasko mesecno, 8 godina garancije, 3 godine ili 50K full, posle svake godine moje ucesce raste za 10% ali samo za delove, ruke besplatne sve vreme. Kredit na 4 godine, bez kamate plus poslednja rata po isteku kredita koliko preostane.

Ja prezadovoljan.

SKIDS

pre 10 godina

Jedan od retkih modela u autoindustriji poslednjih godina koji ima retrogradni dizajn u odnosu na prethodnu generaciju. Rame uz rame sa Vektrom C, koja je u odnosu na Vektru B (ako se u obzir uzme kontekst perioda u kojima su nastajali), katastrofa.
Prethodni Leon je izgledao neuporedivo lepše.

Što se tiče performansi i kvaliteta, to nije upitno.

IgorM88

pre 10 godina

Moram da pohvalim ovaj deo:
Tako se pri 80 km/h u šestoj „vrti“ na svega 1.600 o/min i tada je trenutna potrošnja oko 3,6 l/100 km. Pri 130 km/h je na samo 2.800 o/min i troši neverovatnih 5,4 l/100 km.
Hvala vam sto ste (nadam se na moju molbu prije) ubacili i ovaj deo o obrtajima na 130km/h, jer vjerujem da taj podatak mnogo ljudi zanima, naravno, trenutna potrosnja je samo bonus. Samo tako... Pozdrav iz Ljubljane

drvobradi

pre 10 godina

Neće se SEAT nikada izvući ovakvom politikom. Kad sve saberemo, odnos cena/kvalitet ništa posebno, a to je najbitnije za ovu klasu automobila. Čak ni u okviru koncerna VW ne može dobro da se pozicionira, konkurenciju da ne pominjem. Za 17k ima dosta izbora, skoro za sve ukuse, da ne nabrajam sada.

abyssinian

pre 10 godina

Sve je to lepo, ali je novi Leon 5 brzih koraka nazad u pogledu dizajna i dopadljivosti u odnosu na prethodnu generaciju. Naprosto je ruzan, dok je prethodni bio prelep. ''Dusa me boli'' kad ga pogledam jer mi je prethodni omiljeni automobil.

drvobradi

pre 10 godina

Neće se SEAT nikada izvući ovakvom politikom. Kad sve saberemo, odnos cena/kvalitet ništa posebno, a to je najbitnije za ovu klasu automobila. Čak ni u okviru koncerna VW ne može dobro da se pozicionira, konkurenciju da ne pominjem. Za 17k ima dosta izbora, skoro za sve ukuse, da ne nabrajam sada.

IgorM88

pre 10 godina

Moram da pohvalim ovaj deo:
Tako se pri 80 km/h u šestoj „vrti“ na svega 1.600 o/min i tada je trenutna potrošnja oko 3,6 l/100 km. Pri 130 km/h je na samo 2.800 o/min i troši neverovatnih 5,4 l/100 km.
Hvala vam sto ste (nadam se na moju molbu prije) ubacili i ovaj deo o obrtajima na 130km/h, jer vjerujem da taj podatak mnogo ljudi zanima, naravno, trenutna potrosnja je samo bonus. Samo tako... Pozdrav iz Ljubljane

abyssinian

pre 10 godina

Sve je to lepo, ali je novi Leon 5 brzih koraka nazad u pogledu dizajna i dopadljivosti u odnosu na prethodnu generaciju. Naprosto je ruzan, dok je prethodni bio prelep. ''Dusa me boli'' kad ga pogledam jer mi je prethodni omiljeni automobil.

SKIDS

pre 10 godina

Jedan od retkih modela u autoindustriji poslednjih godina koji ima retrogradni dizajn u odnosu na prethodnu generaciju. Rame uz rame sa Vektrom C, koja je u odnosu na Vektru B (ako se u obzir uzme kontekst perioda u kojima su nastajali), katastrofa.
Prethodni Leon je izgledao neuporedivo lepše.

Što se tiče performansi i kvaliteta, to nije upitno.

mali Djokica

pre 10 godina

Troši "po gradu" 6,3 benzina? Uz prosek 28 km/h? Koji je to grad? Beograd u krugu dvojke sigurno nije, ni uopšte u špicu. Smešni podaci, za malu decu.
Inače, umesto oko 17.500 za ovo, bolje je dati oko 17.000 ( uz "džokere" ) za ceed 1.6 dizel od 128 ks u Ex Style paketu ( koji je opremljen kao "S klasa" za ovog seata ) ili oko 15.000 za takvog benzinca od 135 ks.
A ovaj 1.2 TSI tek treba da se dokaže, jer prethodni 1.2 TSI SE PO ZLU POKAZAO i mnoge je u crno zavio ( jer "prva zamena" seta lanca uopšte ne rešava TRAJNO problem, problem TRAJNO ostaje ). Sad, ko voli setove lanca da menja češće nego neko ulje motora, tada je dobar

Ivan

pre 10 godina

Kao i Golf, Leon na slabijim verzijama nema multilink ogibljenje već torziju.

---

Ovo je vrlo važno jer VW grupa novinarima po defaultu šalje one bolje modele sa boljim ogibljenjem i onda čitalaštvo i nema pravu predstavu kako se voze oni slabiji modeli koji se prodaju u 90% slučajeva.

bakicar

pre 10 godina

Ne mogu da se slozim o multilinku, kada se vozi auto sa nezavisnim oslanjanjem vec u prvoj krivini se osjeti koliko rezerve stabilnosti ima takvo vozilo u odnosu na polukrutu osovinu. Drasticna razlika, nije to samo za trkanje pogotovo na nasim prostorima gdje su krivine pravilo a prav put izuzetak. Ovaj Leon nije los, ima vise prostora ali je prethodnik imao vise karaktera i originalnosti.

Seatfanclub

pre 10 godina

Volim ove naše demagoge koji se razumeju u auto industriju a do pre desetak godina su gurali jugiće, stojadine, peglice da upale, ili se klackali u nekum olupinama dok se ne zapale. Danas takvi polemišu na temu TSI motora i novih tehnologija.
Ovaj auto je odlično napravljen, motor je sigurno dobro podešen, jedan od najkomfornijih u klasi. Neće i ne treba nikada da košta kao instant "koreanci" sa enterijerom nalik gejmerskoj konzoli - umesto elegantno stilizovanog kokpita. Sva poređenja su neprimerena.
Inače, novi leon je počeo odlično da se prodaje u Zapadnoj Evropi...
Pozdrav.

rus

pre 10 godina

Kakva bljuvotina od teksta! U poslednje vreme svaki drugi auto na testu je iz VW grupe i sve u superlativima, a ovde su prevazišli i sami sebe pljujući po Hyundai/Kia modelima. Inače, nisam ekstremni fan korejskih automobila, više sam za francuze, ali ovde sam krajnje objektivan!

Replay

pre 10 godina

Pojedini komentatori bi nasli i S klasi zamerku, mnogo je dugacak i sirok, ima mnogo mesta pozadi, ima prejak motor itd. heheh Dajte o'ladite malo! Ovaj Seat ce naci kupca pa svidjao se vama ili ne. Nijedan auto nije savrsen.

RAF

pre 10 godina

Ne znam da li autor texta slucajno "izvrce istinu" ili je jednostavno placen da pise "izvrnute istine" ali svakako da ovaj auto ne moze da ostavi "koreance sa 1.6 motorima i preko 30 konja vise". Kao sto i sama specifikacija kaze, a nije ju je tesko pogledati, kia ceed 1.6 do 100km/h ispod 10 sekundi, a ovaj leon okruglo 10. Da ne pricam da je leon 3000e skuplji, i ruzniji po svacijem ukusu i losije opremljen...ne vidim ni jednu osobu koja bi ovo kupila. 17500 moze da se kupi audi a3. Pozdrav

Milan

pre 10 godina

Ljudi, procitajte malo forume, da cujete kakve su to muke vlasnika automobila sa tim mali moorima sto imaju turbinu, necete verovati kolike ljudi glavobolje imaju. licno znam dva coveka koji su iskusili to "zadovoljstvo" imajuci male turbo motore i rekli nikad vise. lako je novinarima da "uzivaju" na par dana vozeci se u nekom novom modelu kad je sve jos novo i posle vratiti kljuceve i reci sjajan je bio. Pitajte vlasnike istih, pitajte ih kako su im se ti motori pokazali posle 3-4 godine, plakanje do iznemoglosti. Trenutno vozim novi Ceed 1.6GDi/135ks, znaci prezadovoljan sam i sa performansama i sa potrosnjom, tako da mi ne pada na pamet da ikad u zivotu kupim te male nabrijane benzince koji su savrseni kao plavusa posle 10 plasticnih operacija, a posle 3 godine sve pocne da puca i stalno mora u servis. Tako je i sa tim malim benzincima.

Vukasin

pre 10 godina

Kad cujem da neko hvali TSI motor 1,2 sa 105 konja place mi se. A tek za potrosnju.... koja laz. Tako sam ja pao na ovakve i slicne clanke i kupio Skodu Yeti TSI. Na tom autu je sve sem motora dobro. A motor katastrofa. Jednostavno nedovrsen. 4-5 kvarova u garantnom roku. Ostavljao me na putu nekoliko puta. Trosi ko kamion. Kakvih 6 litara? U gradu prosek 9-10 litara, a na auto putu 12-14 litara pri brzinama 120-150. Trosi 6 litara u idealnim uslovima 6-tom brzinom 90 kmh bez kocenja i uz malu pomoc vetra.

Milan

pre 10 godina

@Replay
Nisi u pravu, ceo brend SEAT je pred gasenjem jer ne nalazi put do kupca. Zao mi je posto se radi o mahom lepo dizajniranim automobilima ali su im cene takve da mi nije jasno kako uopste nesto prodaju.

Miki

pre 10 godina

Prosečan auto sa nadprosečnom cenom. Veliki korak nazad u odnosu na prethodnu generaciju. Osim toga ovaj motor je verovatno najgori motor u istoriji nemačke auto industrije. Menjač sa 6 brzina je verovatno ubačen da ga ne bi menjali na 50.000km. Ovako će izgurati 100.000km ako se vozi penzionerski.

zika

pre 10 godina

Testirao sam Golf 7 osnovni model sa torzijom ,kao i G6 sa multilinkom i mogu se sloziti samo da je G7 najudobinji Golf do sada,cak bih rekao po onome sto znam uz premiume na samom vrhu klase ,sa najboljim baznim motorom posle dugo vremena ..1.2tsi u G7 je modifikovan i ispravljeni su svi nedostaci -"cuvene podloske".Jaca 1.2 verzija je prava stvar.
Cena Leona nije ni mala..def.bi isao ka Golfu,Focusu .

bwana

pre 10 godina

Ova masina je fascinantna, probao sam je i nemam ni najmanju zamjerku. Koliko je meni poznato, probleme je imala 1.4 tfsi masina, sto je paradoks, jer je osvojila nekoliko nagrada. Ovaj Leon je definitivno preskup, 3000e vise od ceed-a sa 130 ks i boljim paketom opreme.

Lancia Delta Nuova

pre 10 godina

@(SKIDS, 1. avgust 2013 08:55)i (abyssinian, 1. avgust 2013 08:58): Potpuno se slažem. Ukusi su različiti i podložni subjektivnim uticajima ali Seat Leon je najočigledniji primer dizajnerske kontrarevolucije a slede ga par najnovijih modela kao što su Civic, Auris, Focus. Možda bi neka kreativna redakcija mogla da se pozabavi istraživanjem na ovu temu.

Joe

pre 10 godina

Molim gospodu novinare - nije Opel ništa uradio sa Ševroletom jer Opel ne participira u vlasništvu nad ševijem, Ševrolet možete naći na svim kontinetima a Opel samo u Evropi.

vlada

pre 10 godina

Vozio sam oktaviju sa ovim motorom. Ganjam novi auto, pa mi oktavija zapala za oko. Veliki auto lepo napravljen i sve onako fina na prvu loptu.
Medjutim ovaj motor je u najmanju ruku neupotrebljiv. Jako neugodan za vožnju, ima turbo rupu koja mnogo zamara u vožnji, snage ima ali kao i svi turbo dizeli; nekako odjednom i kratko. Škodin diler iz čačka, mi je izašao u susret i zaista moram da ih pohvalim, dali su mi test vozilo na 4 dana! Za ta četiri dana sam zapazio da auto relativno malo troši na otvorenom, oko 5-6 litara benzina, zavisno od stiskanja gasa, na autoputu je alaviji pa zvekne i po dve-tri litre više, a u gradu ubija sa potrošnjom onako baš momački. 11l po gradu ko od šale, tako da neka priča o super ekonomičnom motoru pada u vodu. Auto koji trenutno vozim ima atmosferski 1.6 benzinski motor i potrošnja je slična, na otvorenom malo veća, i po gradu malo manja, performanse su po mom mišljenju tu negde, ali se 1.6 atmosferac mnogo ugodnije vozi i preticanje mi je nekako lakše, mada je to možda i zato što sam navikao na njega...

Miki

pre 10 godina

Ne hvalim se, samo poredim.

Prosle nedelje kupljeno za okruglo 17K evra, u Nemackoj:
Mazda 3, 1.6, 105 KS, KENKO model, trula visnja- metalik, dodah 700 E za GPS uredjaj u kolima. 130 km/h uzbrdo, cetvoroclana porodica. Plasio sam se da je malo anemican, ali me razuverio. Potrosnja po gradu oko 8 l opusteno, 9 l ako je opustena noga, autoput 7 l pri 130-140 km/h
Akcija je u pitanju, dolazi novi model u 2014. i resavaju se ovog modela.
Finansiranje oko 250 E za kola plus 50 E kasko mesecno, 8 godina garancije, 3 godine ili 50K full, posle svake godine moje ucesce raste za 10% ali samo za delove, ruke besplatne sve vreme. Kredit na 4 godine, bez kamate plus poslednja rata po isteku kredita koliko preostane.

Ja prezadovoljan.

Alfa Romeo 1.9mjet

pre 10 godina

Meni malo ljudi veruje za potrosnju :-( Pre neki dan isao za Grcku,voznja na tempomat 100 km/h 6 brzina 1900 rpm - potrosnja po bordu 3.1 a po čepu 4.3L a kada sam se vracao iz Gr.vožnja 140-160km/h potrošnja 7 L. Grad od 6 pa do 9 L. Auto je 1400 kg,150 ks. Ja zadovoljan !

b.b

pre 10 godina

motor za postovanje? 3,6l na 80 kmh u sestoj,sa 105 ks??moj f20 116i sa 136 ks trosi 2,8l pri 100 kmh u sestoj,na 130 kmh sa tempomatom 5,4l. celokupni mix potrosnje je 6,5l,zimi i do 8 lit,ali pretezno gradska voznja.ako vozim samo autoputom i ne prelazim 130,onda je moguce 1280km preci sa 52lit. rezervarom.znam da ovo mnogi ne veruju,ali pitajte nekoga ko poseduje isti automobil.bmw govori o 5,5lit prosecnoj potrosnji,nemoguce je tako sporo voziti i zato je uvek 1litar vise ako ne i 2 lit,zavisi do stila voznje,ali sam hteo reci da moze i bolje nego sto je u tekstu navedeno o seatovom (vw)motoru koji je navodno za postovanje sta god da je redakcija htela time da ispolji

Tačka zarez

pre 10 godina

molim vas da jednom svi prihvatimo cinjenice : svaki benzinski motor u gradu trosi 8l leti i 9l zimi. Tacka.
(MAPKO, 1. avgust 2013 08:47)
Moj troši 6l leti i 6,5l zimi isključivo gradska vožnja 14 godina star euro 3 motor.

urbanproof

pre 10 godina

(vlada, 6. avgust 2013 01:31)
Octavia ima staru verziju 1.2 TSI i svašta nešto još od tehničkih detalja koji nisu updateovani u odnosu na VW. Recimo, ni lim im nije pocinkovan, rđaju samo tako ako zagrebeš lak... Koliko para toliko muzike

Miki

pre 10 godina

Prosečan auto sa nadprosečnom cenom. Veliki korak nazad u odnosu na prethodnu generaciju. Osim toga ovaj motor je verovatno najgori motor u istoriji nemačke auto industrije. Menjač sa 6 brzina je verovatno ubačen da ga ne bi menjali na 50.000km. Ovako će izgurati 100.000km ako se vozi penzionerski.

mali Djokica

pre 10 godina

Troši "po gradu" 6,3 benzina? Uz prosek 28 km/h? Koji je to grad? Beograd u krugu dvojke sigurno nije, ni uopšte u špicu. Smešni podaci, za malu decu.
Inače, umesto oko 17.500 za ovo, bolje je dati oko 17.000 ( uz "džokere" ) za ceed 1.6 dizel od 128 ks u Ex Style paketu ( koji je opremljen kao "S klasa" za ovog seata ) ili oko 15.000 za takvog benzinca od 135 ks.
A ovaj 1.2 TSI tek treba da se dokaže, jer prethodni 1.2 TSI SE PO ZLU POKAZAO i mnoge je u crno zavio ( jer "prva zamena" seta lanca uopšte ne rešava TRAJNO problem, problem TRAJNO ostaje ). Sad, ko voli setove lanca da menja češće nego neko ulje motora, tada je dobar

Tačka zarez

pre 10 godina

molim vas da jednom svi prihvatimo cinjenice : svaki benzinski motor u gradu trosi 8l leti i 9l zimi. Tacka.
(MAPKO, 1. avgust 2013 08:47)
Moj troši 6l leti i 6,5l zimi isključivo gradska vožnja 14 godina star euro 3 motor.

rus

pre 10 godina

Kakva bljuvotina od teksta! U poslednje vreme svaki drugi auto na testu je iz VW grupe i sve u superlativima, a ovde su prevazišli i sami sebe pljujući po Hyundai/Kia modelima. Inače, nisam ekstremni fan korejskih automobila, više sam za francuze, ali ovde sam krajnje objektivan!

Milan

pre 10 godina

Ljudi, procitajte malo forume, da cujete kakve su to muke vlasnika automobila sa tim mali moorima sto imaju turbinu, necete verovati kolike ljudi glavobolje imaju. licno znam dva coveka koji su iskusili to "zadovoljstvo" imajuci male turbo motore i rekli nikad vise. lako je novinarima da "uzivaju" na par dana vozeci se u nekom novom modelu kad je sve jos novo i posle vratiti kljuceve i reci sjajan je bio. Pitajte vlasnike istih, pitajte ih kako su im se ti motori pokazali posle 3-4 godine, plakanje do iznemoglosti. Trenutno vozim novi Ceed 1.6GDi/135ks, znaci prezadovoljan sam i sa performansama i sa potrosnjom, tako da mi ne pada na pamet da ikad u zivotu kupim te male nabrijane benzince koji su savrseni kao plavusa posle 10 plasticnih operacija, a posle 3 godine sve pocne da puca i stalno mora u servis. Tako je i sa tim malim benzincima.

b.b

pre 10 godina

motor za postovanje? 3,6l na 80 kmh u sestoj,sa 105 ks??moj f20 116i sa 136 ks trosi 2,8l pri 100 kmh u sestoj,na 130 kmh sa tempomatom 5,4l. celokupni mix potrosnje je 6,5l,zimi i do 8 lit,ali pretezno gradska voznja.ako vozim samo autoputom i ne prelazim 130,onda je moguce 1280km preci sa 52lit. rezervarom.znam da ovo mnogi ne veruju,ali pitajte nekoga ko poseduje isti automobil.bmw govori o 5,5lit prosecnoj potrosnji,nemoguce je tako sporo voziti i zato je uvek 1litar vise ako ne i 2 lit,zavisi do stila voznje,ali sam hteo reci da moze i bolje nego sto je u tekstu navedeno o seatovom (vw)motoru koji je navodno za postovanje sta god da je redakcija htela time da ispolji

abyssinian

pre 10 godina

Sve je to lepo, ali je novi Leon 5 brzih koraka nazad u pogledu dizajna i dopadljivosti u odnosu na prethodnu generaciju. Naprosto je ruzan, dok je prethodni bio prelep. ''Dusa me boli'' kad ga pogledam jer mi je prethodni omiljeni automobil.

Seatfanclub

pre 10 godina

Volim ove naše demagoge koji se razumeju u auto industriju a do pre desetak godina su gurali jugiće, stojadine, peglice da upale, ili se klackali u nekum olupinama dok se ne zapale. Danas takvi polemišu na temu TSI motora i novih tehnologija.
Ovaj auto je odlično napravljen, motor je sigurno dobro podešen, jedan od najkomfornijih u klasi. Neće i ne treba nikada da košta kao instant "koreanci" sa enterijerom nalik gejmerskoj konzoli - umesto elegantno stilizovanog kokpita. Sva poređenja su neprimerena.
Inače, novi leon je počeo odlično da se prodaje u Zapadnoj Evropi...
Pozdrav.

RAF

pre 10 godina

Ne znam da li autor texta slucajno "izvrce istinu" ili je jednostavno placen da pise "izvrnute istine" ali svakako da ovaj auto ne moze da ostavi "koreance sa 1.6 motorima i preko 30 konja vise". Kao sto i sama specifikacija kaze, a nije ju je tesko pogledati, kia ceed 1.6 do 100km/h ispod 10 sekundi, a ovaj leon okruglo 10. Da ne pricam da je leon 3000e skuplji, i ruzniji po svacijem ukusu i losije opremljen...ne vidim ni jednu osobu koja bi ovo kupila. 17500 moze da se kupi audi a3. Pozdrav

drvobradi

pre 10 godina

Neće se SEAT nikada izvući ovakvom politikom. Kad sve saberemo, odnos cena/kvalitet ništa posebno, a to je najbitnije za ovu klasu automobila. Čak ni u okviru koncerna VW ne može dobro da se pozicionira, konkurenciju da ne pominjem. Za 17k ima dosta izbora, skoro za sve ukuse, da ne nabrajam sada.

bwana

pre 10 godina

Ova masina je fascinantna, probao sam je i nemam ni najmanju zamjerku. Koliko je meni poznato, probleme je imala 1.4 tfsi masina, sto je paradoks, jer je osvojila nekoliko nagrada. Ovaj Leon je definitivno preskup, 3000e vise od ceed-a sa 130 ks i boljim paketom opreme.

SKIDS

pre 10 godina

Jedan od retkih modela u autoindustriji poslednjih godina koji ima retrogradni dizajn u odnosu na prethodnu generaciju. Rame uz rame sa Vektrom C, koja je u odnosu na Vektru B (ako se u obzir uzme kontekst perioda u kojima su nastajali), katastrofa.
Prethodni Leon je izgledao neuporedivo lepše.

Što se tiče performansi i kvaliteta, to nije upitno.

Replay

pre 10 godina

Pojedini komentatori bi nasli i S klasi zamerku, mnogo je dugacak i sirok, ima mnogo mesta pozadi, ima prejak motor itd. heheh Dajte o'ladite malo! Ovaj Seat ce naci kupca pa svidjao se vama ili ne. Nijedan auto nije savrsen.

Milan

pre 10 godina

@Replay
Nisi u pravu, ceo brend SEAT je pred gasenjem jer ne nalazi put do kupca. Zao mi je posto se radi o mahom lepo dizajniranim automobilima ali su im cene takve da mi nije jasno kako uopste nesto prodaju.

Alfa Romeo 1.9mjet

pre 10 godina

Meni malo ljudi veruje za potrosnju :-( Pre neki dan isao za Grcku,voznja na tempomat 100 km/h 6 brzina 1900 rpm - potrosnja po bordu 3.1 a po čepu 4.3L a kada sam se vracao iz Gr.vožnja 140-160km/h potrošnja 7 L. Grad od 6 pa do 9 L. Auto je 1400 kg,150 ks. Ja zadovoljan !

urbanproof

pre 10 godina

(vlada, 6. avgust 2013 01:31)
Octavia ima staru verziju 1.2 TSI i svašta nešto još od tehničkih detalja koji nisu updateovani u odnosu na VW. Recimo, ni lim im nije pocinkovan, rđaju samo tako ako zagrebeš lak... Koliko para toliko muzike

IgorM88

pre 10 godina

Moram da pohvalim ovaj deo:
Tako se pri 80 km/h u šestoj „vrti“ na svega 1.600 o/min i tada je trenutna potrošnja oko 3,6 l/100 km. Pri 130 km/h je na samo 2.800 o/min i troši neverovatnih 5,4 l/100 km.
Hvala vam sto ste (nadam se na moju molbu prije) ubacili i ovaj deo o obrtajima na 130km/h, jer vjerujem da taj podatak mnogo ljudi zanima, naravno, trenutna potrosnja je samo bonus. Samo tako... Pozdrav iz Ljubljane

zika

pre 10 godina

Testirao sam Golf 7 osnovni model sa torzijom ,kao i G6 sa multilinkom i mogu se sloziti samo da je G7 najudobinji Golf do sada,cak bih rekao po onome sto znam uz premiume na samom vrhu klase ,sa najboljim baznim motorom posle dugo vremena ..1.2tsi u G7 je modifikovan i ispravljeni su svi nedostaci -"cuvene podloske".Jaca 1.2 verzija je prava stvar.
Cena Leona nije ni mala..def.bi isao ka Golfu,Focusu .

Vukasin

pre 10 godina

Kad cujem da neko hvali TSI motor 1,2 sa 105 konja place mi se. A tek za potrosnju.... koja laz. Tako sam ja pao na ovakve i slicne clanke i kupio Skodu Yeti TSI. Na tom autu je sve sem motora dobro. A motor katastrofa. Jednostavno nedovrsen. 4-5 kvarova u garantnom roku. Ostavljao me na putu nekoliko puta. Trosi ko kamion. Kakvih 6 litara? U gradu prosek 9-10 litara, a na auto putu 12-14 litara pri brzinama 120-150. Trosi 6 litara u idealnim uslovima 6-tom brzinom 90 kmh bez kocenja i uz malu pomoc vetra.

Ivan

pre 10 godina

Kao i Golf, Leon na slabijim verzijama nema multilink ogibljenje već torziju.

---

Ovo je vrlo važno jer VW grupa novinarima po defaultu šalje one bolje modele sa boljim ogibljenjem i onda čitalaštvo i nema pravu predstavu kako se voze oni slabiji modeli koji se prodaju u 90% slučajeva.

vlada

pre 10 godina

Vozio sam oktaviju sa ovim motorom. Ganjam novi auto, pa mi oktavija zapala za oko. Veliki auto lepo napravljen i sve onako fina na prvu loptu.
Medjutim ovaj motor je u najmanju ruku neupotrebljiv. Jako neugodan za vožnju, ima turbo rupu koja mnogo zamara u vožnji, snage ima ali kao i svi turbo dizeli; nekako odjednom i kratko. Škodin diler iz čačka, mi je izašao u susret i zaista moram da ih pohvalim, dali su mi test vozilo na 4 dana! Za ta četiri dana sam zapazio da auto relativno malo troši na otvorenom, oko 5-6 litara benzina, zavisno od stiskanja gasa, na autoputu je alaviji pa zvekne i po dve-tri litre više, a u gradu ubija sa potrošnjom onako baš momački. 11l po gradu ko od šale, tako da neka priča o super ekonomičnom motoru pada u vodu. Auto koji trenutno vozim ima atmosferski 1.6 benzinski motor i potrošnja je slična, na otvorenom malo veća, i po gradu malo manja, performanse su po mom mišljenju tu negde, ali se 1.6 atmosferac mnogo ugodnije vozi i preticanje mi je nekako lakše, mada je to možda i zato što sam navikao na njega...

Miki

pre 10 godina

Ne hvalim se, samo poredim.

Prosle nedelje kupljeno za okruglo 17K evra, u Nemackoj:
Mazda 3, 1.6, 105 KS, KENKO model, trula visnja- metalik, dodah 700 E za GPS uredjaj u kolima. 130 km/h uzbrdo, cetvoroclana porodica. Plasio sam se da je malo anemican, ali me razuverio. Potrosnja po gradu oko 8 l opusteno, 9 l ako je opustena noga, autoput 7 l pri 130-140 km/h
Akcija je u pitanju, dolazi novi model u 2014. i resavaju se ovog modela.
Finansiranje oko 250 E za kola plus 50 E kasko mesecno, 8 godina garancije, 3 godine ili 50K full, posle svake godine moje ucesce raste za 10% ali samo za delove, ruke besplatne sve vreme. Kredit na 4 godine, bez kamate plus poslednja rata po isteku kredita koliko preostane.

Ja prezadovoljan.

Joe

pre 10 godina

Molim gospodu novinare - nije Opel ništa uradio sa Ševroletom jer Opel ne participira u vlasništvu nad ševijem, Ševrolet možete naći na svim kontinetima a Opel samo u Evropi.

Lancia Delta Nuova

pre 10 godina

@(SKIDS, 1. avgust 2013 08:55)i (abyssinian, 1. avgust 2013 08:58): Potpuno se slažem. Ukusi su različiti i podložni subjektivnim uticajima ali Seat Leon je najočigledniji primer dizajnerske kontrarevolucije a slede ga par najnovijih modela kao što su Civic, Auris, Focus. Možda bi neka kreativna redakcija mogla da se pozabavi istraživanjem na ovu temu.

bakicar

pre 10 godina

Ne mogu da se slozim o multilinku, kada se vozi auto sa nezavisnim oslanjanjem vec u prvoj krivini se osjeti koliko rezerve stabilnosti ima takvo vozilo u odnosu na polukrutu osovinu. Drasticna razlika, nije to samo za trkanje pogotovo na nasim prostorima gdje su krivine pravilo a prav put izuzetak. Ovaj Leon nije los, ima vise prostora ali je prethodnik imao vise karaktera i originalnosti.